eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Raszyn › Przebudowa pomieszczeń w Szkole Podstawowej w Ładach na potrzeby kuchni w celu prowadzenia pełnego żywienia

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-06-26

Ogłoszenie nr 510128870-N-2019 z dnia 26-06-2019 r.

Gmina Raszyn: Przebudowa pomieszczeń w Szkole Podstawowej w Ładach na potrzeby kuchni w celu prowadzenia pełnego żywienia

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 551956-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Raszyn, Krajowy numer identyfikacyjny 54663800000000, ul. ul. Szkolna , 05-090 Raszyn, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 227 017 770, e-mail zam.publ@raszyn.pl, faks 227 017 778.
Adres strony internetowej (url): www.bip.raszyn.pl
Adres strony internetowej, pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne:
www.bip.raszyn.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Przebudowa pomieszczeń w Szkole Podstawowej w Ładach na potrzeby kuchni w celu prowadzenia pełnego żywienia

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP.271.1.12.2019.DC

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest: wykonanie przebudowy pomieszczeń w Szkole Podstawowej w Ładach przy ul. Długiej w Dawidach Bankowych na potrzeby kuchni w celu wprowadzenia pełnego wyżywienia. Przebudowa kuchni dotyczy pomieszczeń w części I etapu, w obiekcie oddanym do użytkowania w 2018 r. objętym gwarancją i rękojmią na roboty budowlane do 20 listopada 2024 r, oraz zabezpieczeniem serwisowym na zainstalowane urządzenia i sprzęt do 20 listopada 2023 r. Z gwarancji, rękojmi i serwisu, Wykonawcy całego obiektu, wyłącza się część zawartą osiami I.Z-I.T. (dwie kondygnacje + dach) Wykonawca wyłoniony w przetargu nieograniczonym na przebudowę pomieszczeń w Szkole Pod-stawowej w Ładach przy ul. Długiej w Dawidach Bankowych na potrzeby kuchni w celu wprowadzenia pełne-go wyżywienia, zobowiązany zostanie do przejęcia gwarancji, rękojmi i obowiązku serwisowania dla całej części zawartej w osiach I.Z-I.T (projekty etapu I i etapu 0 we wszystkich branżach w załączeniu). Wykonawca prowadząc roboty poza osiami I.Z-I.T, takie jak: a. włączenie kabla zasilającego do rozdzielni głównej (etap 0 -kotłownia), b. prowadzenie kabla w korytkach, szachtach, obudowach (korytarze, klatki schodowe -cały etap I), c. włączenie sterowania central wentylacyjnych do portierni i serwerowni (etap I), d. podłączenie c.t. (etap I ) w pom 1.33 rozdzielaczy ciepła e. ustawienie c.o. w kotłowni (odcięcie i ponowne podłączenie części przedszkola - etap 0) zobowiązany jest do ich prowadzenia pod nadzorem i za zgodą firmy BUDIMPOL Sp. z o.o. - generalnego Wykonawcy zamówienia pn.: "Rozbudowa i przebudowa Szkoły Podstawowej w Ładach przy ul. Długiej w Dawidach Bankowych", lub przejęcia gwarancji, rękojmi i serwisowania w tym zakresie. UWAGA: Rozpoczęcie robót, może nastąpić po uzyskaniu przez Zamawiającego prawomocnego pozwolenia na budowę. Zakres robót został określony w dokumentacji technicznej i w opisie przedmiotu zamówienia.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45214100-1


Dodatkowe kody CPV: 45113000-1, 45400000-1, 45100000-8, 45330000-9, 45310000-3

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25/06/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 733470.43
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Budimpol Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Mroźna 13A
Kod pocztowy: 03-654
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 900000.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 900000.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 900000.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

tak


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.