To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-07-16
Ogłoszenie nr 510128609-N-2020 z dnia 16-07-2020 r.
GMINA TUCHOLA: Przebudowa wraz ze zmianą sposobu użytkowania budynku dawnej kotłowni na Dom Seniora wraz z wewnętrzną instalacją elektryczną, c.o., wody i kanalizacji sanitarnej na terenie działki nr 778
w miejscowości Wysoka gmina Tuchola.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 545967-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
GMINA TUCHOLA, Krajowy numer identyfikacyjny 09235115600000,
ul. PLAC ZAMKOWY
1,
89-500
TUCHOLA, woj.
kujawsko-pomorskie, państwo
Polska, tel.
52 56 42 500, e-mail
umprzetargi@tuchola.pl, faks
52 334 21 38.
Adres strony internetowej (url): https://bip.miasto.tuchola.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa wraz ze zmianą sposobu użytkowania budynku dawnej kotłowni na Dom Seniora wraz z wewnętrzną instalacją elektryczną, c.o., wody i kanalizacji sanitarnej na terenie działki nr 778 w miejscowości Wysoka gmina Tuchola.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZP.271.2.4.2020.AK
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa wraz ze zmianą sposobu użytkowania budynku dawnej kotłowni na Dom Seniora (powierzchnia użytkowa 101,16m2), usytuowanego na terenie działki nr ewid. 778, położonej w miejscowości Wysoka, obręb geodezyjny Raciąż, gmina Tuchola bezpośrednio przy granicy działki nr ewid. 777, wraz z wewnętrznymi instalacjami: wodociągową, kanalizacji sanitarnej, elektryczną, telekomunikacyjną i centralnego ogrzewania. Budynek wykonany jest w technologii tradycyjnej, murowany, parterowy, bez podpiwniczenia o powierzchni zabudowy 132,81m2. Dach w technologii żelbetowej (istniejące płyty korytkowe) kryte styropapą, a następnie papą termozgrzewalną. Obiekt dostępny jest głównym wejściem, z poziomu terenu. Budynek ma stanowić miejsce spotkań osób starszych w celu wzajemnej integracji. W ramach zadania ma powstać: komunikacja, 2 pokoje dzienne o powierzchniach 40,29 m2 i 29,93m2, pomieszczenie socjalne, porządkowe i łazienka. W budynku przewidziano pomieszczenie socjalne, w którym będzie możliwość odgrzewania produktów przyniesionych przez osoby przebywające w obiekcie. Źródłem ciepła ma być pompa ciepła powietrzna z wieżą hydrauliczną wyposażoną w grzałkę elektryczną, zasobnik ciepłej wody, zasobnik buforowy, zawór bezpieczeństwa, pompę i automatykę sterującą. c. w. u. przygotowywana z zaprojektowanej wieży hydraulicznej wyposażonej w zasobnik c.w.u. z grzałką elektryczną. Wentylacja kanałowa z wyciągiem mechanicznym lub grawitacyjna, nawiew poprzez nawiewniki higrosterowane zamontowane w ramach okiennych. Dla budynku należy wykonać instalację odgromową. Obiekt należy ocieplić. W przypadku natrafienia na obiekt archeologiczny w czasie prowadzenia prac ziemnych, oso-by prowadzące roboty budowlane i ziemne są zobowiązani zabezpieczyć znalezisko, wstrzymać wszelkie prace i niezwłocznie powiadomić Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków. W związku z powyższymi zapisami oraz w celu podjęcia prac w zakresie realizacji ww. zadania zaleca się przeprowadzenie wizji lokalnej. Zadanie należy wykonać zgodnie z prawomocną decyzją nr TUCH.156.2019 z dnia 30 grudnia 2019 r. Starosty Tucholskiego oraz dokumentacją projektową. Szczegółowy opis robót budowlanych do wykonania znajduje się w dokumentacji projektowej. Wszelkie zaistniałe wątpliwości Wykonawca powinien konsultować z Zamawiającym. 2. Oznaczenie przedmiotu zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): a) kod podstawowy CPV: 45200000-9 Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej, b) kody uzupełniające CPV: 45262700-8 Przebudowa budynków 45110000-1 Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych 45111200-0 Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45421100-5 Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów 45421000-4 Roboty w zakresie stolarki budowlanej 45320000-6 Roboty izolacyjne 45261210-9 Wykonywanie pokryć dachowych 45330000-9 Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45332200-5 Roboty instalacyjne hydrauliczne 45332300-6 Roboty instalacyjne kanalizacyjne 45331100-7 Instalowanie centralnego ogrzewania 45310000-3 Roboty instalacyjne elektryczne 45311000-0 Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych 45314000-1 Instalowanie urządzeń telekomunikacyjnych 45262300-4 Betonowanie 45262500-6 Roboty murarskie 45410000-4 Roboty tynkarskie 45431000-7 Kładzenie płytek 45442100-8 Roboty malarskie - opis przedmiotu zamówienia. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią następujące załączniki do niniejszej SIWZ: Załącznik nr 1. Projekt budowlany; Załącznik nr 2. Decyzja Starosty Tucholskiego nr BD.6740.TUCH.156.2019.DD z dn. 30.12.2019 r.; Załącznik nr 3. Przedmiar budowlany, stanowiący dokument pomocniczy do przygotowania oferty. Wykonawca zobowiązuje się do zrealizowania wszystkich robót zgodnie z dokumentacją projektową, zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi w Rzeczypospolitej Polskiej przepisami prawa powszechnie obowiązującego. Zastosowane materiały i urządzenia winny odpowiadać deklaracjom zgodności z Polskimi Normami, atestami i aprobatami technicznymi. Podane w niniejszej SIWZ, w dokumentacji projektowej, przedmiarze robót i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót nazwy własne (pochodzenie, producent itd.) mają jedynie charakter pomocniczy dla określenia podstawowych parametrów i cech zastosowanych materiałów, produktów, urządzeń czy wyposażenia. Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych. Produkt równoważny to taki, który ma te same cechy funkcjonalne, co wskazany w dokumentacji konkretny z nazwy lub pochodzenia produkt. Jego jakość nie może być gorsza od jakości określonego w specyfikacji i dokumentacji budowlanej produktu oraz powinien mieć parametry nie gorsze niż wskazany produkt. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego produkty spełniają wymagania stawiane przez Zamawiającego. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia z materiałów własnych. Materiały te muszą odpowiadać wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie określonym art. 10 ustawy Prawo budowlane. Potwierdzeniem odbioru przez Zamawiającego przedmiotu zamówienia jest podpisanie przez Zamawiającego protokołu odbioru robót. Wykonawca zobowiązuje się do stosowania podczas realizacji robót objętych niniejszą umową wyłącznie wyrobów i materiałów nowych w stanie kompletnym i nieuszkodzonym dopuszczonych do stosowania w budownictwie zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 - Prawo budowlane (j.t. Dz. U. z 2019 r. poz. 1186 ze zm.) oraz ustawy z 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (j.t. Dz. U. z 2019 r. poz. 266 ze zm.). Wykonawca wybrany w niniejszym postępowaniu, który będzie realizował przedmiotową inwestycję, zobowiązany będzie udzielić Zamawiającemu minimum 36 miesięcy gwarancji na wykonane roboty budowlane. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana w niniejszym postępowaniu jako najkorzystniejsza, najpóźniej w dniu podpisania umowy dostarczy Zamawiającemu kosztorys ofertowy do niniejszego zamówienia. Mimo przyjęcia rozliczenia ryczałtowego inwestycji, kosztorys ofertowy jest niezbędny do późniejszych rozliczeń Zamawiającego z Wykonawcą. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana w niniejszym postępowaniu jako najkorzystniejsza, najpóźniej w dniu podpisania umowy dostarczy Zamawiającemu dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną 50 000,00 zł. Wykonawca jest zobowiązany do zabezpieczenia i utrzymania w należytym stanie terenu budowy w okresie trwania realizacji umowy, aż do zakończenia i odbioru ostatecznego robót. W czasie wykonywania robót miejsce prowadzenia prac należy tak zabezpieczyć aby uniknąć wszelkich przypadkowych uszkodzeń ludzi i mienia. Wykonawca ma obowiązek unieszkodliwiania powstałych odpadów, jako wytwórca tych odpadów w rozumieniu art. 3 ust. 3 pkt. 22 ustawy z 14 grudnia 2012 r. o odpadach (j.t. Dz.U. z 2020 poz. 797 z późn. zm.). Wykonawca ma obowiązek uwzględnić koszt składowania, wywozu i utylizacji odpadów. Zamawiający wymaga, aby pracownicy firmy wykonującej zadanie charakteryzowali się kulturą osobistą. Pracownicy muszą zachować wszelkie środki ostrożności podczas wykonywanych prac, gdyż teren objęty budową położony jest w bliskim sąsiedztwie domów mieszkalnych. W związku z tym nie należy utrudniać codziennego życia mieszkańców. Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę, podwykonawcę lub dalszego podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wszelkie czynności wchodzące w tzw. koszty bezpośrednie. Wymóg ten dotyczy osób, które wykonują czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem robót, czyli tzw. pracowników fizycznych, natomiast nie dotyczy między innymi osób kierujących budową, wykonujących obsługę geodezyjną, dostawców materiałów budowlanych itp. Wykonawca zobowiązuje się, że pracownicy wykonujący czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem robót, o których mowa w ust. 9 będą na czas wykonywania przez nich robót zatrudnieni na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. - Kodeks pracy (j.t. Dz. U. z 2019 r. poz.1040 z późn. zm.). W terminie 7 dni od przekazania placu budowy Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia Zamawiającemu, za pośrednictwem Inspektora Nadzoru Inwestorskiego, wykazu osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem wykonywanych przez nich czynności. W odniesieniu do pracowników podwykonawców lub dalszych podwykonawców wykaz osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem wykonywanych przez nich czynności należy przedłożyć wraz z kopią umowy o podwykonawstwo lub dalsze podwykonawstwo. W przypadku zmiany osób zatrudnionych przy wykonywaniu zadania objętego tą umową w terminie 7 dni od zatrudnienia nowego pracownika, należy zaktualizować wykaz osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę i przedłożyć go Zamawiającemu. Wszelkie informacje niezbędne do przygotowania oferty dostępne są do wglądu w siedzibie Zamawiającego oraz udostępnione na stronie internetowej: www.bip.miasto.tuchola.pl.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45200000-9
Dodatkowe kody CPV: 45262700-8, 45110000-1, 45111200-0, 45421100-5, 45421000-4, 45320000-6, 45261210-9, 45330000-9, 45332200-5, 45332300-6, 45331100-7, 45310000-3, 45311000-0, 45314000-1, 45262300-4, 45262500-6, 45410000-4, 45431000-7, 45442100-8
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
10/07/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
390212.29
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: "ELMAL" ZAKŁAD REMONTOWY BUDOWNICTWA ADAMCZEWSKI ELIASZ
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
465643.56
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI TUCHOLA
- "Dostawa i montaż windy dla osób niepełnosprawnych w budynku Zakładu Aktywności Zawodowej w Tucholi"
więcej: przetargi TUCHOLA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa placu zabaw na działce nr ewid. 1025/5 położonej w Brzyskach
- Budowa i remont dróg na terenie Gminy Kunice
- Modernizacja Szkoły Podstawowej w Żelicach
- "Budowa systemu kanalizacji sanitarnej w miejscowości Porąbka na terenie Gminy Porąbka" w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład
- Wykonanie robót remontowych w budynku Przedszkola nr 185 położonego na os. Wichrowe Wzgórze 118 w Poznaniu
- Uregulowanie gospodarki wodno-ściekowej na terenie Gminy Kowal - etap IV
więcej: Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.