To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-07-15
Ogłoszenie nr 510128228-N-2020 z dnia 15-07-2020 r.
Zarząd Zieleni Miejskiej w Łodzi: Wykonanie okresowych przeglądów technicznych obiektów w Zarządzie Zieleni Miejskiej w Łodzi w 2020 r.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 533125-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Zarząd Zieleni Miejskiej w Łodzi, Krajowy numer identyfikacyjny 10146567200000,
ul. Konstantynowska
8/10,
94-303
Łódź, woj.
łódzkie, państwo
Polska, tel.
+48426327579, e-mail
zamowienia@zzm.lodz.pl, faks
-.
Adres strony internetowej (url): http://bip.zzm.lodz.pl/zamowienia-publiczne.html
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie okresowych przeglądów technicznych obiektów w Zarządzie Zieleni Miejskiej w Łodzi w 2020 r.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZZM.FOA.ZP.2510.8.2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:[wszelka numeracja zgodna z numeracją w SIWZ] 3.1 Przedmiotem zamówienia jest wykonanie okresowych przeglądów technicznych obiektów w Zarządzie Zieleni Miejskiej w 2020 r. 3.2 Zamówienie jest podzielone na 4 Części: 3.2.1 Część 1 - "5-letni przegląd techniczny urządzeń zabawowych i sportowo-rekreacyjnych na terenach placów zabaw i poza nimi, usytuowanych w parkach i zieleńcach miejskich, administrowanych przez ZZM" 3.2.2 Część 2 - "5-letni i roczny przegląd elektryczny oświetlenia w parkach i zieleńcach miejskich, administrowanych przez ZZM" 3.2.3 Część 3 - "Roczny przegląd techniczny fontann, studni głębinowych i tężni solankowych na terenach parków i zieleńców miejskich, administrowanych przez ZZM" 3.2.4 Część 4 - "Roczny przegląd: budowlany, elektryczny w pomieszczeniach o podwyższonej wilgotności, gazowy/olejowy, kominiarski we wszystkich Jednostkach ZZM" 3.3 Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na dowolną część lub części zamówienia. 3.4 Szczegółowy zakres zamówienia (odpowiednio do Części zamówienia) określony został we Wzorach umów stanowiących Załączniki nr 4 a-d do SIWZ (odpowiednio do Części zamówienia), a w szczególności w Załącznikach nr 1 a-d do Wzorów umów. 3.5 Zamawiający uwzględnił w przedmiocie zamówienia koszty cyklu życia przedmiotu zamówienia związane z jego wytworzeniem, transportowaniem, użytkowaniem i przechowywaniem oraz utylizacją zgodnie z obowiązującymi regulacjami prawnymi tj. zobowiązując Wykonawców by koszty te były uwzględnione w cenie oferty (koszt wytworzenia). Zamawiający określił istotne standardy jakościowe usług przeglądów w załącznikach nr 4 a-d Wzorów umów. 3.6 Zamawiający wymaga, aby wszystkie czynności polegające na faktycznym wykonywaniu prac, składających się na przedmiot zamówienia tj. wykonywaniu przeglądów, o ile nie są (będą) wykonywane przez daną osobę w ramach prowadzonej przez nią działalności gospodarczej, były wykonane przez osoby zatrudnione przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu ustawy - Kodeks pracy. 3.7 Wykonawca, winien najpóźniej w dniu przekazania terenu prac dostarczyć Zamawiającemu wykaz pracowników skierowanych do realizacji zamówienia z przypisaniem im wykonywanych czynności / funkcji zatrudnionych na podstawie umowy o pracę - w zakresie prac, o którym mowa w punkcie 3.6. W/w wykaz winien być aktualizowany na bieżąco tj. w przypadku każdorazowych zmian personalnych. 3.8 Miejsce realizacji usługi: obiekty administrowane przez Zarząd Zieleni Miejskiej w Łodzi. 3.9 Zamawiający dopuszcza udział podwykonawców w wykonywaniu zamówienia w pełnym zakresie zamówienia. 3.10 Zamawiający nie wskazał przedmiotu umów o podwykonawstwo niepodlegających obowiązku zgłoszenia. 3.11 Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy. 3.12 Kod CPV: 71.63.13.00 - Usługi technicznego nadzoru budowlanego Usługi technicznego nadzoru budowlanego
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 71631300-3
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: 5-letni przegląd techniczny urządzeń zabawowych i sportowo-rekreacyjnych na terenach placów zabaw i poza nimi, usytuowanych w parkach i zieleńcach miejskich, administrowanych przez ZZM |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
18/06/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
20325.20
Liczba otrzymanych ofert:
8
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: BMDPROJEKT Dariusz Filipczak
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
13264.32
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: 5-letni i roczny przegląd elektryczny oświetlenia w parkach i zieleńcach miejskich, administrowanych przez ZZM |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Uzasadnienie prawne: Art. 93 ust. 1 pkt 1 - Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu, z zastrzeżeniem pkt 2 i 3; Uzasadnienie faktyczne: W postępowaniu na daną część zamówienia nie złożono żadnej oferty. |
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Roczny przegląd techniczny fontann, studni głębinowych i tężni solankowych na terenach parków i zieleńców miejskich, administrowanych przez ZZM |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
06/07/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
20325.20
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: ADORE Adam Socha
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
21000.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: Roczny przegląd: budowlany, elektryczny w pomieszczeniach o podwyższonej wilgotności, gazowy/olejowy, kominiarski we wszystkich Jednostkach ZZM |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
06/07/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
88075.32
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: ADORE Adam Socha
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
28804.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Dostawa sprzętu RTV i AGD dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Łódzkiego
- Zakup i dostawa 2 szt. urządzeń do ochrony i monitorowania sieci.
- ZP/10/2024 - Wynajem mobilnego rozdrabniacza
- ZP 11/24 Dostawa leków
- Przebudowa lokali wraz z remontem części wspólnych w budynku mieszkalnym wielorodzinnym z usługami w parterze przy ul. Wschodniej 40 w Łodzi.
- Ochrona osób i mienia Narodowego Funduszu Zdrowia - Łódzkiego Oddziału Wojewódzkiego.
więcej: przetargi w Łodzi »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.