eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Leszno › remont pokrycia dachowego i malowanie elewacji budynku Archiwum Państwowego w Lesznie przy ul. Solskiego 71 i remont rampy i podjazdu dla inwalidów

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-06-26

Ogłoszenie nr 510128172-N-2019 z dnia 26-06-2019 r.

Archiwum Państwowe w Lesznie: remont pokrycia dachowego i malowanie elewacji budynku Archiwum Państwowego w Lesznie przy ul. Solskiego 71 i remont rampy i podjazdu dla inwalidów

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 538796-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540078312-N-2019


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Archiwum Państwowe w Lesznie, Krajowy numer identyfikacyjny 79763600000000, ul. ul. Solskiego 71, 64-100 Leszno, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 65 526 97 19, e-mail info@archiwum.leszno.pl, faks 65 529 97 56.
Adres strony internetowej (url):

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja rządowa terenowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

remont pokrycia dachowego i malowanie elewacji budynku Archiwum Państwowego w Lesznie przy ul. Solskiego 71 i remont rampy i podjazdu dla inwalidów

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

A-G. 26.2.2019-04-16

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Roboty na zewnątrz budynku: 1). Remont pokrycia dachowego wraz z pozostałymi elementami pokrycia: o Rozbiórka pokrycia z papy na dachach betonowych - pierwsza warstwa; o Rozbiórka pokrycia z papy na dachach betonowych - następna warstwa; o Rozebranie obróbek murów ogniowych, okapów, kołnierzy, gzymsów itp. z blachy nadającej się do użytku; o Odbicie tynków z zaprawy wapiennej lub cementowo-wapiennej na ścianach, filarach, pilastrach, kominach; o Przygotowanie starego podłoża pod docieplenie metodą lekko-mokrą - dwukrotne gruntowanie emulsją ATLAS UNI-GRUNT; o Przyklejenie płyt styropianowych do ścian; o Przymocowanie płyt styropianowych za pomocą dybli plastikowych do ścian z cegły ; o Przyklejenie warstwy siatki na ścianach; o Ochrona narożników wypukłych kątownikiem metalowym; o Nałożenie podkładowej masy tynkarskiej; o Wyprawa elewacyjna cienkowarstwowa z tynku mineralnego ATLAS CERMIT DR 20 lub SN 20 gr. 2 mm wykonana ręcznie na uprzednio przygotowanym podłożu - ściany płaskie i powierzchnie poziome; o Obróbki przy szerokim rozwinięciu ponad 25 cm - z blachy stalowej ocynkowanej; o Remont posadzki cementowej z zatarciem na gładko; o Obróbki dachowe kominów przy zastosowaniu papy termozgrzewalnej dkd; o Dwuwarstwowe pokrycie z papy podkładowej oraz papy wierzchniego krycia; o Wywiezienie gruzu spryzmowanego samochodami skrzyniowymi na odległość do 1 km. 2.) Roboty remontowe elewacji zewnętrznej oraz podestów zewnętrznych łącznie z podjazdami dla niepełnosprawnych: - Roboty remontowe zewnętrzne płytki: o rozebranie - skucie płytek na kleju; o rozebranie - skucie płytek na kleju - schody; o rozbiórka elementów konstrukcji betonowych niezbrojonych o grubości do 15 cm; o wywiezienie gruzu spryzmowanego samochodami samowyładowawczymi na odległość do 1 km; o Izolacje przeciwwilgociowe powłokowe bitumiczne poziome - wykonane na zimno z emulsji asfaltowej - pierwsza warstwa; o Izolacje przeciwwilgociowe powłokowe bitumiczne poziome - wykonane na zimno z emulsji asfaltowej - druga i następna warstwa; o Podkłady betonowe w budownictwie mieszkaniowym i użytkowności publicznej przy zastosowaniu pompy do betonu; o Gruntownie podłoży preparatami CERESIT CT 17 i ATLAS UNI GRUNT - powierzchnie poziome; o Przygotowanie podłoża pod płytki układane na klej; o Posadzki wielobarwne z płytek kamionkowych GRES o wymiarze 30x30 cm na za prawie klejowej o grubości warstwy 5 mm; o Przygotowanie podłoża pod okładziny schodów; o Okładziny schodów z płytek kamionkowych GRES w wymiarze 30x30 cm na zaprawie klejowej SIKABOND o grubości warstwy 5 mm; - Elewacja budynku: o Izolacje przeciwwilgociowe powłokowe bitumiczne poziome - wykonane na zimno z emulsji asfaltowej - pierwsza warstwa; o Izolacje przeciwwilgociowe powłokowe bitumiczne poziome - wykonane na zimno z emulsji asfaltowej - druga i następna warstwa (cokół); o Przygotowanie podłoża pod cokół; o Cokoliki płytkowe z kamieni sztucznych z płytek 30x30 - cokoliki układane na klej z przecinaniem płytek; o Oczyszczenie i zmycie ścian elewacji; o Przygotowanie powierzchni pod malowanie farbami elewacyjnymi; o Osłony drzwi, okien, podłóg itp. folią; o Malowanie tynków zewnętrznych farbą silikonową - dwukrotnie; o Rusztowania ramowe przyścienne RR - 1/30 wysokość do 10 m. 2.Zakres robót określają: - projekt, rzut dachu - załącznik nr 6 i 7 do SIWZ, - kosztorysy ofertowe ślepe wraz z przedmiarami robót - załącznik nr 8 i 9 do SIWZ. 3. W ramach niniejszego zamówienia oraz ceny ofertowej Wykonawca zobligowany jest do wykonania i zapewnienia: 1) Sprawnej organizacji i zagospodarowania zaplecza prac. 2) Zgodnych z przepisami prawa warunków bhp i ppoż. 3) W przypadku korzystania z podwykonawców koordynowania robót podwykonawców, ponosząc za nie pełną odpowiedzialność. 4) Zapewnienie nadzoru technicznego nad realizowanym zadaniem, nadzoru nad personelem w zakresie porządku i dyscypliny pracy. 5) Prawidłowego prowadzenia dokumentacji budowy. 6) Wykonywanie prac z uwzględnieniem wszystkich warunków i nakazów wynikających z uzgodnień i zobowiązań wzajemnych. 7) Przy realizacji zamówienia zagwarantowania aby wszystkie materiały użyte do wykonania przedmiotu umowy posiadały dopuszczone do obrotu oraz właściwe deklaracje zgodności lub certyfikaty zgodności z obowiązującymi w tym zakresie normami. Wykonawca ww. dokumenty dostarczy przed odbiorem końcowym. Wyklucza się montaż jakichkolwiek materiałów i sprzętu nie posiadających ważnych certyfikatów. 8) Na pisemne żądanie Zamawiającego Wykonawca zapewni na swój koszt wykonanie badań, dostarczenie oprzyrządowania i zapewnienia potencjału ludzkiego w celu sprawdzenia jakości i ilości materiałów użytych do wykonania zamówienia oraz jakości wykonanych robót. 9) Podczas realizacji inwestycji Wykonawca zapewni Zamawiającemu możliwość sprawdzenia materiałów budowlanych, które będą użyte do wykonania przedmiotu umowy - deklaracje zgodności, atesty lub certyfikaty zgodności przed wbudowaniem potwierdzone przez właściwego inspektora nadzoru. 10) Przygotowanie dokumentacji do zgłoszenia zakończenia robót. 11) Uporządkowanie terenu budowy po zakończeniu robót. 12) Naprawienie ewentualnych szkód związanych z prowadzeniem robót wyrządzonych osobom trzecim lub uszkodzeniem mienia publicznego. Zamawiający nie zapewni korzystania z pomieszczeń socjalnych i sanitarnych. 4. Roboty budowlane należy prowadzić zgodnie obowiązującymi przepisami, obowiązującymi normami, warunkami technicznymi i sztuką budowlaną, przepisami BHP, ppoż, zaleceniami inspektorów nadzoru Zamawiającego oraz zgodnie z wymogami dokumentacji projektowej, kosztorysami ofertowymi i przedmiarami robót oraz warunkami określonymi w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót. 5. Wykonawca oświadcza, że zlecone prace będzie wykonywał zgodnie z obowiązującymi przepisami BHP, p-poż. i ochrony środowiska, a wykonujący je pracownicy posiadali będą ważne badania lekarskie, odpowiednie kwalifikacje i uprawnienia. Wszelkie ujemne dla Zamawiającego następstwa naruszenia powyższego obciążały będą w całości Wykonawcę. 6.Integralną częścią umowy jest złożona oferta wraz ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) i załącznikami do niej opisującymi przedmiot zamówienia.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45400000-1


Dodatkowe kody CPV: 45442110-1, 45453000-7, 45300000-0

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17/06/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 189198.70
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 0
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 6
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Zakład Blacharsko-Dekarski Marek Wawrzyniak
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Kłoda 56A
Kod pocztowy: 64-130
Miejscowość: Rydzyna
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 189198.70
Oferta z najniższą ceną/kosztem 176000
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 212510.37
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.