To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-06-25
Ogłoszenie nr 510127957-N-2019 z dnia 25-06-2019 r.
Gmina Knurów: Przygotowanie i obsługa punktu selektywnego zbierania odpadów komunalnych (PSZOK) na terenie gminy Knurów w okresie od 01.07.2019 r. do 31.12.2020 r.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 536954-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 540078224-N-2019
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Knurów, Krajowy numer identyfikacyjny 27625758700000,
ul. ul. dr. Floriana Ogana
5,
44-190
Knurów, woj.
śląskie, państwo
Polska, tel.
323 392 308, e-mail
zp@knurow.pl, faks
32 2351521, 3392292.
Adres strony internetowej (url): www.knurow.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przygotowanie i obsługa punktu selektywnego zbierania odpadów komunalnych (PSZOK) na terenie gminy Knurów w okresie od 01.07.2019 r. do 31.12.2020 r.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZP.271.2.32.2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiot zamówienia obejmuje przygotowanie i obsługę punktu selektywnego zbierania odpadów komunalnych (PSZOK) na terenie gminy Knurów w okresie od 01.07.2019 r. do 31.12.2020 r. 2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności: 1) przygotowanie PSZOK z uwzględnieniem m. in. następujących warunków: a) PSZOK powinien być zlokalizowany w granicach administracyjnych gminy Knurów, a miejsce jego lokalizacji w okresie obowiązywania umowy nie ulegnie zmianie; b) PSZOK zostanie przygotowany i udostępniony mieszkańcom Knurowa od dnia 01.07.2019 r.; c) lokalizacja obiektu powinna umożliwiać łatwy dostęp wszystkim mieszkańcom gminy Knurów oraz swobodny dojazd dla samochodów dostarczających i odbierających odpady, z możliwością zaparkowania pojazdu przy lub na terenie PSZOK-a; d) PSZOK powinien uwzględniać pomieszczenia socjalno-magazynowe, utwardzony plac składowy, ogrodzenie, oświetlenie, oraz powinien zostać zabezpieczony przed dostępem osób niepowołanych; e) PSZOK powinien być wyposażony w dostateczną ilość pojemników/kontenerów dostosowanych do selektywnego gromadzenia poszczególnych rodzajów przyjmowanych odpadów, o których mowa w § 2 pkt. 2 ppkt 2.1 wzoru umowy, oraz wagę najazdową o tonażu umożliwiającym ważenie pojazdów wjeżdżających i wyjeżdżających z PSZOK-a, a także wagę umożliwiającą ważenie mniejszych ilości dostarczonych opadów z dokładnością do 1 kilograma. Wagi muszą posiadać świadectwo legalizacji; f) PSZOK powinien być wyposażony w telefon ze stałym numerem w okresie obowiązywania umowy; g) miejsce przyjmowania odpadów powinno być oznakowane w sposób widoczny oraz posiadać tablicę informacyjną, na której znajduje się Regulamin PSZOK, dane Wykonawcy, wykaz przyjmowanych odpadów; 2) wykonywanie m. in. następujących usług w zakresie obsługi PSZOK przez cały okres trwania umowy: a) przyjmowanie bezpłatnie z nieruchomości zamieszkałych na terenie Knurowa, dla których została złożona w Urzędzie Miasta Knurów deklaracja o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi, następujących rodzajów odpadów: a.1) mebli i innych odpadów wielkogabarytowych, opon z pojazdów o dopuszczalnej masie całkowitej do 3,5 tony, kompletnego zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego, odpadów zielonych, baterii i akumulatorów, przeterminowanych leków oraz chemikaliów takich jak zużyte oleje, smary i emulsje, rozpuszczalniki, chemia gospodarcza, aerozole, środki ochrony roślin, farby, lakiery, kwasy, zasady itp. i opakowań po nich, a także odpadów z papieru, szkła, metalu, tworzyw sztucznych, odpadów opakowaniowych wielomateriałowych, zmieszanych odpadów opakowaniowych; a.2) z remontów i rozbiórek stanowiących odpady komunalne w ilości nie większej niż 2 tony na rok z jednej nieruchomości zamieszkałej; b) przekazywanie zebranych odpadów po zapełnieniu pojemników/kontenerów firmie transportującej wskazanej przez Zamawiającego, z częstotliwością zapewniającą utrzymanie czystości i porządku na terenie PSZOK-a. W przypadku odpadów zielonych należy uwzględnić, że czas magazynowania jest ograniczony ze względu na zachodzące procesy biodegradacji; c) udostępnianie PSZOK mieszkańcom gminy Knurów przez cały rok (z wyjątkiem świąt i dni ustawowo wolnych od pracy) w dniach: c.1) środy i piątki w godzinach od 13:00 do 17:00; c.2) soboty w godzinach od 9:00 do 13:00; c.3) oraz w dniach zadeklarowanych przez Wykonawcę w ofercie; d) zapewnienie profesjonalnej obsługi PSZOK przez odpowiednio przeszkolonych pracowników odpowiedzialnych za odbiór, ważenie, umieszczanie odpadów w odpowiednich kontenerach i pojemnikach, prowadzenie ewidencji odpadów, przekazywanie odpadów firmie transportującej wskazanej przez Zamawiającego; e) zbieranie przyjętych odpadów w kontenerach lub pojemnikach z podziałem na poszczególne ich rodzaje. f) zapewnienie utrzymania w odpowiednim stanie technicznym i higieniczno-sanitarnym pojemników/kontenerów oraz terenu całego PSZOK-a; g) każdorazowe potwierdzenie przyjęcia odpadów do PSZOK na formularzu, którego wzór stanowi załącznik nr 7 do wzoru umowy. Zamawiającemu przysługuje w każdym czasie prawo do zmiany wzoru załącznika. Wykonawca odpowiada za prawidłowe i kompletne uzupełnienie pól formularza oraz udostępnia druk formularza dostarczającym odpady; h) przekazywanie Zamawiającemu sprawozdania, o którym mowa w art. 9na ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (tj. Dz.U. z 2018 r. poz. 1454 z późn. zm.).; i) przedkładanie Zamawiającemu na każde wezwanie dokumentów, o których mowa wyżej w lit. g). 3. Szczegółowy zakres i sposób świadczenia usług określa wzór umowy stanowiący załącznik do SIWZ. Wykonawca obowiązany jest zapoznać się z SIWZ i jej załącznikami i zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach w nich opisanych.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 90500000-2
Dodatkowe kody CPV: 90533000-2
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
19/06/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
199999.99
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: KOMART Sp. z o. o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
146577.60
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z KNUROWA
więcej: przetargi w Knurowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Postępowanie z odpadami zebranymi z terenu Nadleśnictwa Grotniki
- Usługa odbioru, transportu i unieszkodliwienia odpadów pokonsumpcyjnych oraz odbioru i wywozu odpadów komunalnych w pojemnikach wykonawcy na potrzeby Jednostki Wojskowej Nr 6021
- Usługę polegającą na wynajmie i obsłudze serwisowej kontenerów prysznicowo-umywalkowych, toaletowo-prysznicowo-umywalkowych, toaletowo-umywalkowych, toalet sanitarnych i umywalek wolnostojących.
- NAJEM PRASO-KONTENERA I ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW KOMUNALNYCH POWSTAJĄCYCH W WYNIKU DZIAŁALNOŚCI 4 WOJSKOWEGO SZPITALA KLINICZNEGO Z POLIKLINIKĄ SPZOZ WE WROCŁAWIU
- "Likwidacja dzikich wysypisk zlokalizowanych na terenie Miasta Zabrze"
- Odbiór, transport oraz zagospodarowanie odpadów wielkogabarytowych z terenu AGH - DE-dzp.272-171/24
więcej: Usługi związane z odpadami »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.