eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zadzim › Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 1 059 296,00 złotych na spłatę wcześniej zaciągniętych pożyczek i kredytów długoterminowych.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-07-15

Ogłoszenie nr 510127951-N-2020 z dnia 15-07-2020 r.

Gmina Zadzim: Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 1 059 296,00 złotych na spłatę wcześniej zaciągniętych pożyczek i kredytów długoterminowych.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 545328-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Zadzim, Krajowy numer identyfikacyjny 54785600000000, ul. Zadzim 44 , 99-232 Zadzim, woj. łódzkie, państwo Polska, tel. 436 786 160, e-mail ug_zadzim@wp.pl, faks 436 786 660.
Adres strony internetowej (url): www.gminazadzim.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 1 059 296,00 złotych na spłatę wcześniej zaciągniętych pożyczek i kredytów długoterminowych.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

IK.341.1.2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest udzielenie i obsługa długoterminowego kredytu na spłatę wcześniej zaciągniętych pożyczek i kredytów długoterminowych. Kwota kredytu - 1 059 296,00 zł (słownie: jeden milion pięćdziesiąt dziewięć tysięcy dwieście dziewięćdziesiąt sześć złotych 00/100). Okres kredytowania - Zamawiający zobowiązuje się spłacić kredyt wraz z odsetkami do dnia 30.11.2029 r. Okres karencji w spłacie kapitału - do dnia 29.04.2026 r. Początek spłaty kapitału - od dnia 30.04.2026 r. Spłata kapitału w złotych polskich, 2 raty rocznie, w wysokości określonej w harmonogramie (terminarzu) spłat stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia w terminie do dnia 31 maja oraz 30 listopada każdego roku. Odsetki naliczane będą w miesięcznych okresach rozliczeniowych od aktualnego stanu zadłużenia, płatne do ostatniego dnia kalendarzowego następnego miesiąca. Zamawiający dopuszcza powiadomienie o wysokości naliczonych odsetek na piśmie lub za pomocą poczty elektronicznej. Planowane uruchomienie kredytu w następujących terminach: Data uruchomienia transzy kredytu: jedna transza do dnia 29.06.2020 r. 1 059 296,00 zł. Zamawiający zastrzega, iż planowane uruchomienie transzy kredytu może ulec zmianie. Zamawiający zastrzega, iż łączna kwota uruchomionego kredytu nie może być mniejsza od kwoty 1 059 296,00 zł. Zamawiający zastrzega, że terminy spłaty kredytu i wysokość poszczególnych rat kredytu mogą ulec zmianie bez pobierania przez Bank dodatkowych opłat. Zabezpieczenie kredytu w formie: weksel "in blanco" wraz z deklaracją wekslową. Zamawiający wyraża zgodę na kontrasygnatę skarbnika na umowie kredytu, wekslu, deklaracji wekslowej. Koszty obsługi kredytu, cenę ofertową stanowi suma rat odsetkowych (obliczone w oparciu o stawkę WIBOR 1M z ostatniego dnia miesiąca poprzedzającego miesiąc spłaty, data notowania na dzień 25 maja 2020 r., wynoszącą 0,64 %) powiększoną o marżę banku. Kredyt będzie oprocentowany według zmiennej stopy procentowej ustalonej jako suma stawki WIBOR 1M (z ostatniego dnia miesiąca poprzedzającego miesiąc spłaty) i marży banku. Marża Banku nie może zostać podwyższona w trakcie trwania umowy kredytowej, natomiast stawka WIBOR 1M przyjmowana do wyliczenia oprocentowania kredytu pobierana jest z ostatniego dnia miesiąca poprzedzającego miesiąc spłaty. Jeżeli stopa WIBOR 1M nie została ogłoszona lub ustalona na ten dzień, obowiązuje stopa WIBOR z dnia poprzedzającego, w którym było ostatnie notowanie danej stopy. Przy wyliczeniu odsetek od kredytu stosowany będzie kalendarz rzeczywisty (tj. rzeczywista liczba dni w miesiącu i rzeczywista liczba dni w roku). Zamawiającemu przysługuje prawo przedterminowej spłaty kredytu w całości bądź w części, bez dodatkowych opłat. W przypadku, gdy termin spłaty kredytu lub odsetek przypadać będzie na dzień wolny od pracy to Zamawiający ureguluje wymaganą ratę w pierwszy dzień roboczy następujący po wyznaczonej dacie spłaty. Jednocześnie Zamawiający oświadcza, że: 1) zobowiązania wobec Urzędu Skarbowego i Zakładu Ubezpieczeń społecznych regulowane są terminowo, 2) zobowiązania z tytułu zaciągniętych kredytów, pożyczek w bankach i innych instytucjach regulowane są terminowo, 3) nie posiada zobowiązań spornych wobec Urzędu Skarbowego i Zakładu Ubezpieczeń Społecznych, 4) nie jest objęty ugodą zawartą z Urzędem Skarbowym i Zakładem Ubezpieczeń Społecznych, 5) posiadane rachunki bankowe są wolne od zajęć egzekucyjnych. Wykonawca wraz z ofertą przedstawia wzór umowy, który musi być zatwierdzony przez Zamawiającego. Zamówienie, którego przedmiotem jest udzielenie kredytu, może być realizowane w różny sposób, trudno wyodrębnić tu czynności które są niezbędne do realizacji zamówienia i jednocześnie odpowiadają cechom stosunku pracy. Czynności wykonywane przy realizacji zamówienia polegające na obsłudze kredytu nie stanowią wykonywania pracy w rozumieniu Kodeksu Pracy. Z tego względu art. 29 ust. 3a ustawy Pzp nie znajduje zastosowania.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29/06/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 198619.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Bank Spółdzielczy w Poddębicach
Email wykonawcy: sekretariat@bspoddebice.pl
Adres pocztowy: ul. Łódzka 33
Kod pocztowy: 99-200
Miejscowość: Poddębice
Kraj/woj.: łódzkie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 162497.55
Oferta z najniższą ceną/kosztem 162497.55
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 162497.55
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.