To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-06-25
Ogłoszenie nr 510127587-N-2019 z dnia 25-06-2019 r.
Gmina Bestwina: Sukcesywna dostawa produktów żywnościowych do kuchni gminnej w Zespole Szkolno - Przedszkolnym w Bestwince oraz 6 stołówek szkolnych na terenie gminy Bestwina.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 548623-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Bestwina, Krajowy numer identyfikacyjny 27625814400000,
ul. ul. Krakowska
111,
43-512
Bestwina, woj.
śląskie, państwo
Polska, tel.
32 215 77 00, e-mail
przetargi@bestwina.pl, faks
32 215 77 12.
Adres strony internetowej (url): www.bip.bestwina.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sukcesywna dostawa produktów żywnościowych do kuchni gminnej w Zespole Szkolno - Przedszkolnym w Bestwince oraz 6 stołówek szkolnych na terenie gminy Bestwina.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZiF.271.8.2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1.Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy produktów żywnościowych dla potrzeb żywienia dzieci. Produkty żywnościowe należy dostarczać w zależności od potrzeb do: a.Kuchni gminnej w Zespole Szkolno - Przedszkolnym , 43- 512 Bestwinka, ul. Dworkowa 3, b.Stołówki szkolnej w Zespole Szkolno -Przedszkolnym, 43- 512 Bestwinka, ul. Dworkowa 3, c.Stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej w Bestwinie, 43 - 512 Bestwina, ul. Szkolna 11, d.Stołówki szkolnej w Przedszkolu w Bestwinie, 43 - 512 Bestwina, ul. Szkolna 8, e.Stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej w Janowicach, 43 - 512 Janowice, ul. Korczaka 2, f.Stołówki szkolnej w Przedszkolu w Janowicach, 43 - 512 Janowice, ul. Janowicka 100, g.Stołówki szkolnej w Zespole Szkolno - Przedszkolnym w Kaniowie, 43 - 514 Kaniów, ul. Batalionów Chłopskich 15. 2.W związku z faktem, że produkty żywnościowe dostarczane będą do kilku lokalizacji, Zamawiający przedstawia ogólny schemat przygotowania posiłków dla dzieci. Produkty dostarczane będą do 6 obiektów szkolnych (szkoły i przedszkola). Przygotowywanie obiadów będzie miało miejsce w "centralnej" kuchni gminnej, która zlokalizowana jest w budynku Zespołu Szkolno - Przedszkolnego w Bestwince przy ul. Dworkowej 3. Następnie obiady będą rozwożone do poszczególnych szkół i przedszkoli (tzw. catering). Przygotowanie śniadań i podwieczorków odbywać się będzie natomiast w każdym z 6 obiektów szkolnych indywidualnie (także w budynku, w którym jest kuchnia gminna). 3.W okresie wakacyjnym kuchnia gminna będzie pracowała w ograniczonym zakresie. Posiłki będą przygotowywane dla przedszkola pełniącego dyżur w okresie wakacji. 4.Dyżur wakacyjny pełnić będzie stołówka szkolna w Zespole Szkolno - Przedszkolnym w Bestwince,43- 512 Bestwinka, ul. Dworkowa 3. 6.W każdym przypadku, jeżeli w SIWZ nie ma wskazania do której części zamówienia odnosi się dany zapis, należy przyjąć, iż zapis dotyczy wszystkich części zamówienia. 7.Dostawa poszczególnych części asortymentowych odbywać się będzie dwa razy w tygodniu, za wyjątkiem pieczywa, które będzie dostarczane od poniedziałku do piątku. Wykonawca zobowiązuje się dostarczać pieczywo w dni robocze w godzinach od 7:00 do 7:30, pozostałe produkty w godzinach od 7:00 do 9:00, w terminie do 1 lub 2 dni roboczych (w zależności od zadeklarowanego przez Wykonawcę terminu) od złożenia zamówienia. Przez dni robocze należy rozumieć dni od poniedziałku do piątku, z wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy. 8.Ogólne wymagania dotyczące dostarczanych produktów: a.dostarczane produkty muszą być wyprodukowane, opakowane i dostarczone zgodnie z obowiązującymi wymaganiami określonymi w przepisach krajowych i unijnych dotyczących artykułów żywnościowych, b.dostarczane produkty muszą być oznakowane w sposób zrozumiały, napisy w języku polskim muszą być wyraźne, czytelne i nieusuwalne, data spożycia winna być nie krótsza, niż wskazana w formularzu cenowym dla danej grupy. Produkty winny być oznaczone zgodnie z obowiązującymi przepisami, c.dostarczane artykuły winny być wysokiej jakości, tj. I-go gatunku bez wad fizycznych i jakościowych, d.dostarczane produkty muszą spełniać wymagania zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie grup środków spożywczych przeznaczonych do sprzedaży dzieciom i młodzieży w jednostkach systemu oświaty oraz wymagań, jakie muszą spełniać środki spożywcze stosowane w ramach żywienia zbiorowego dzieci i młodzieży w tych jednostkach (Dz. U. z 2016 r., poz. 1154), e.opakowania jednostkowe oraz zbiorowe powinny być oznakowane i zawierać informacje dotyczące m. in.: nazwy i adresu producenta, nazwy dystrybutora, nazwy towaru, jego klasy jakościowej, daty produkcji, terminu przydatności do spożycia. Opakowania powinny być wykonane z materiałów przeznaczonych do kontaktu z żywnością. 9.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określono we wzorze umowy oraz w załącznikach 1a do SIWZ dla poszczególnych części stanowiących jednocześnie formularz cenowy. 10.Środek transportu musi spełniać obowiązujące wymogi sanitarne dla przewozu artykułów żywnościowych i musi posiadać aktualną decyzję Państwowej Inspekcji Sanitarnej do przewozu artykułów spożywczych zgodnie z wymaganiami ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (t. j. z 2017 r, poz. 149 ze zm.), zaś konwojent dostarczający dany produkt musi posiadać aktualną książeczkę zdrowia dopuszczającą do kontaktu z żywnością, o ile przepisy w danym asortymencie tego wymagają. Wykonawca każdorazowo zobowiązany będzie okazać powyższe dokumenty na prośbę Zamawiającego. W razie stwierdzenia przez Zamawiającego niezachowania warunków sanitarnych Zamawiający może odmówić odbioru towaru, a w przypadku trzykrotnego powtórzenia się opisanej sytuacji Zamawiający może odstąpić od umowy. 11.W związku z brakiem możliwości jednoznacznego określenia przedmiotu zamówienia pod względem ilościowym Zamawiający posłużył się prawem opcji, o którym mowa w art. 34 ust. 5 ustawy Pzp. 12.Tym samym, wskazany został zakres minimalny artykułów żywnościowych w poszczególnych grupach asortymentowych, który zamawiający zakupi oraz zakres maksymalny tego zamówienia, tzw. widełki do których zakres minimalny będzie mógł być powiększony wg realnych potrzeb Zamawiającego. Przy czym, wykonawca zobowiązany jest podać cenę za minimalny oraz maksymalny poziom zamówienia. Zamawiający zastrzega, że realizacja zakresu maksymalnego zamówienia uzależniona będzie od okoliczności niezależnych od zamawiającego i stanowi uprawnienie Zamawiającego, z którego może, ale nie musi on skorzystać. 13.Podane w opisach produktów nazwy mają jedynie charakter pomocniczy dla określenia podstawowych parametrów i cech opisywanego produktu. Parametry te stanowią wymagania minimalne i dopuszcza się, aby dostawa objęła produkty o równoważnych lub lepszych parametrach. Udowodnienie równoważności zaoferowanych produktów spoczywa na Wykonawcy.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 15000000-8
Dodatkowe kody CPV: 15300000-1, 03212100-1, 15811000-6, 15220000-6, 15330000-0, 15331170-9, 03142500-3, 15110000-2, 15130000-8, 15131130-5, 15112100-7, 15500000-3, 15800000-6, 03221110-0
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: warzywa i owoce |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
07/06/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
25142.31
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: P.P.H. "Błażej" Błażej Firganek
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
25396.20
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: warzywa korzeniowe obrane |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
07/06/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
29420.40
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: PROMIWEX Jarosław Foltański, Jan Krawczyk s.c.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
28444.98
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: pieczywo |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
07/06/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
9031.26
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Piekarnia Ko-Ga s.c. Korczyk Renata, Korczyk Marcin
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
9522.42
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: Ryby i mrożone artykuły spożywcze |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
07/06/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
36093.36
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: P.P.H. "Błażej" Błażej Firganek
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
32276.85
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 5 NAZWA: jaja |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
07/06/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
3060.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: P.P.H. "Błażej" Błażej Firganek
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
2880
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 6 NAZWA: Mięso, wędliny i drób |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
07/06/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
50004.33
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Zakład Przetwórstwa Mięsnego Marek Łoboda
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
56208.87
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 7 NAZWA: Mleko, produkty mleczarskie i nabiał |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
07/06/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
26253.27
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: P.P.H. "Błażej" Błażej Firganek
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
24967.50
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 8 NAZWA: Pozostałe artykuły Spożywcze |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
07/06/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
44612.75
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: P.P.H. "Błażej" Błażej Firganek
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
37151.40
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Zakup wody i artykułów spożywczych"
- Dostawy pieczywa do COSSW w Kulach
- na dostawę mrożonek dla SPZOZ w Sanoku
- Sukcesywne dostawy nabiału do Ośrodka Przygotowań Olimpijskich we Władysławowie wraz z usługą transportu
- Sukcesywne dostawy różnych artykułów spożywczych na potrzeby ZAZ w Czarnem
- Sukcesywne dostawy warzyw oraz owoców na potrzeby Aresztu Śledczego w Olsztynie
więcej: Jaja »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.