eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › Wykonanie odnowy oznakowania poziomego dróg powiatowych ZDP Poznań

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-07-15

Ogłoszenie nr 510127429-N-2020 z dnia 15-07-2020 r.

Zarząd Dróg Powiatowych w Poznaniu: Wykonanie odnowy oznakowania poziomego dróg powiatowych ZDP Poznań

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 546947-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Zarząd Dróg Powiatowych w Poznaniu, Krajowy numer identyfikacyjny 63128108000000, ul. ul. Zielona 8, 61-851 Poznań, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 618 593 430, e-mail marlena.jakubiak@zdp.poznan.pl, faks 618 593 429.
Adres strony internetowej (url): bip.zdp.poznan.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Wykonanie odnowy oznakowania poziomego dróg powiatowych ZDP Poznań

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZDP.WO.261.2.20/20

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie odnowy oznakowania poziomego dróg powiatowych administrowanych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Poznaniu. 2. Opis przedmiotu zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień CPV: 45316213 -1 - Oznakowanie drogowe 3. Niniejsze zamówienie dotyczy prowadzenia robót związanych z remontem (odnowieniem) oznakowania poziomego stosowanego na drogach o nawierzchni twardej, w celu odnowienia linii i znaków poziomych zatartych, zniszczonych lub niewidocznych oraz wykonania nowego oznakowania. 4. Zakres zamówienia: Zamówienie podzielono na 5 zadań Zadanie I - teren gmin: Tarnowo Podgórne , Rokietnica, Suchy Las Zadanie II - teren gmin: Buk , Stęszew , Dopiewo Zadanie III - teren gmin: Mosina , Komorniki Zadanie IV - teren gmin : Kleszczewo , Kórnik , Mosina Zadanie V - teren gmin: Czerwonak , Pobiedziska , Swarzędz, Murowana Goślina 5. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia: 1) Wykonawca w trakcie realizacji robót związanych z odnową oraz wykonaniem nowych znaków drogowych poziomych wykona m.in. następujące czynności: ? oczyszczenie nawierzchni w obrębie malowanego pasa z pyłu, kurzu, piasku, olejów i innych zanieczyszczeń ? przedznakowanie w miejscach, gdzie dotychczasowe oznakowanie jest niewidoczne ? usuwanie elementów dotychczasowego oznakowania w miejscach zmian organizacji ruchu ? odnowienie znaków poziomych farbami do znakowania trwałego ? narzucenie pod ciśnieniem na farbę kulek szklanych ? ochrona malowanych miejsc przed zniszczeniem ? pobranie na blasze (300 x 250 x 0,8 mm) próbek ? zakup materiałów do znakowania poziomego nawierzchni dróg ? transport materiałów i sprzętu w miejsce wykonania odnowy znaków poziomych ? oznakowanie prowadzonych robót ? przechowanie do czasu upływu okresu gwarancji pobranych próbek 1) Zakres robót objętych zamówieniem dla zadania 1 W skład zamówienia wchodzą roboty związane z malowaniem cienkowarstwowym linii segregacyjnych, krawędziowych, poprzecznych na przejściach dla pieszych i innych znaków w ilości szacunkowej 11 802,650m², powierzchnie przejazdu dla rowerzystów - kolor czerwony w ilości szacunkowej 1 208,490m², powierzchnie miejsc dla niepełnosprawnych ( 2szt.) kolor niebieski w ilości szacunkowej 36,00m², starciem zbędnych znaków oznakowania poziomego i ilości szacunkowej 50,00m² na terenie gmin: Tarnowo Podgórne, Rokietnica, Suchy Las 2) Zakres robót objętych zamówieniem dla zadania 2 W skład zamówienia wchodzą roboty związane z malowaniem cienkowarstwowym linii segregacyjnych, krawędziowych, poprzecznych na przejściach dla pieszych i innych znaków w ilości szacunkowej 9 605,400m², starciem zbędnych znaków oznakowania poziomego i ilości szacunkowej 30,00m² na terenie gmin: Buk, Stęszew, Dopiewo 3) Zakres robót objętych zamówieniem dla zadania 3 W skład zamówienia wchodzą roboty związane z malowaniem cienkowarstwowym linii segregacyjnych, krawędziowych, poprzecznych na przejściach dla pieszych i innych znaków w ilości szacunkowej 3 483,660m², starciem zbędnych znaków oznakowania poziomego i ilości szacunkowej 20,00m² na terenie gmin: Mosina, Komorniki 4) Zakres robót objętych zamówieniem dla zadania 4 W skład zamówienia wchodzą roboty związane z malowaniem cienkowarstwowym linii segregacyjnych, krawędziowych, poprzecznych na przejściach dla pieszych i innych znaków w ilości szacunkowej 10 936,620m², starciem zbędnych znaków oznakowania poziomego i ilości szacunkowej 100,00m² na terenie gmin: Kleszczewo, Kórnik, Mosina 5) Zakres robót objętych zamówieniem dla zadania 5 W skład zamówienia wchodzą roboty związane z malowaniem cienkowarstwowym linii segregacyjnych, krawędziowych, poprzecznych na przejściach dla pieszych i innych znaków w ilości szacunkowej 18 010,580m², starciem zbędnych znaków oznakowania poziomego i ilości szacunkowej 20,00m² na terenie gmin: Czerwonak, Pobiedziska, Swarzędz, Murowana Goślina

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 45.31.62.13 - Instalowanie oznakowania drogowego


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: teren gmin: Tarnowo Podgórne , Rokietnica, Suchy Las

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09/07/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 114016.77
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 6
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 2

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: MAL-TIM s.c. Jacek Śmieszniak , Krzysztof Leśniak
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Piechowicka 37
Kod pocztowy: 54-049
Miejscowość: Wrocław
Kraj/woj.: dolnośląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 107407.47
Oferta z najniższą ceną/kosztem 107407.47
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 143784.77
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: teren gmin: Buk , Stęszew , Dopiewo

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14/07/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 82305.90
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 6
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 2

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Firma HUNTER Paweł Łowiński
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Malechowo 2
Kod pocztowy: 76-142
Miejscowość: Malechowo
Kraj/woj.: zachodniopomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 77164.17
Oferta z najniższą ceną/kosztem 77164.17
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 105098.52
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: teren gmin: Mosina , Komorniki

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14/07/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 30051.11
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 5
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 1

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: FIRMA HUNTER Paweł Łowiński
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Malechowo 2
Kod pocztowy: 76-142
Miejscowość: Malechowo
Kraj/woj.: zachodniopomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 29811.82
Oferta z najniższą ceną/kosztem 29811.82
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 38172.93
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 4

NAZWA: teren gmin : Kleszczewo , Kórnik , Mosina

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10/07/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 95161.27
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 7
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 2

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: FIRMA HUNTER Joanna Łowińska
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Dębowa 49/15
Kod pocztowy: 61-458
Miejscowość: Poznań
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 85977.87
Oferta z najniższą ceną/kosztem 85977.87
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 120069.14
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 5

NAZWA: teren gmin: Czerwonak , Pobiedziska , Swarzędz, Murowana Goślina

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09/07/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 153529.93
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 5
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 2

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: MAL-TIM s.c.bJacek Śmieszniak , Krzystzof Leśniak
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Piechowicka 37
Kod pocztowy: 54-049
Miejscowość: Wrocław
Kraj/woj.: dolnośląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 139883.78
Oferta z najniższą ceną/kosztem 139834.32
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 164432.31
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.