eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Radom › "Posterunek Policji Nowa Sucha - remont dachu, ocieplenie, wymiana okien, remont nawierzchni, wymiana ogrodzenia" W OBIEKCIE CZYNNYM. Nr sprawy 19 /20

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-07-15

Ogłoszenie nr 510127387-N-2020 z dnia 15-07-2020 r.

Komenda Wojewódzka Policji z siedzibą w Radomiu: "Posterunek Policji Nowa Sucha - remont dachu, ocieplenie, wymiana okien, remont nawierzchni, wymiana ogrodzenia" W OBIEKCIE CZYNNYM. Nr sprawy 19 /20

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 546350-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Komenda Wojewódzka Policji z siedzibą w Radomiu, Krajowy numer identyfikacyjny 67089737900000, ul. 11 Listopada 37/59, 26-600 Radom, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 483453103, e-mail monika.hernik@ra.policja.gov.pl, faks 483452002.
Adres strony internetowej (url):

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja rządowa terenowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"Posterunek Policji Nowa Sucha - remont dachu, ocieplenie, wymiana okien, remont nawierzchni, wymiana ogrodzenia" W OBIEKCIE CZYNNYM. Nr sprawy 19 /20

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

Nr sprawy 19 /20

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Wykonanie zadania - " PP Nowa Sucha - remont dachu, ocieplenie, wymiana okien, remont nawierzchni, wymiana ogrodzenia " W OBIEKCIE CZYNNYM Adres którego dotyczy zamówienie: Nowa Sucha 60, 96-513 Nowa Sucha Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają przedmiary robót Załącznik nr 1 do SIWZ ( branża budowlana ), Załącznik nr 2 do SIWZ ( branża elektryczna ) 3.1. NAZWA I KODY CPV - Klasyfikacja robót wg Wspólnego Słownika Zamówień ( CPV) 45000000-7 Roboty budowlane 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne 45310000-3 Roboty instalacyjne elektryczne 3.2. PODSTAWA OPRACOWANIA OPISU PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA ? Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. 2013, nr poz. 1129 ), ? Rozporządzenie Ministra Infrastruktury w sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie z dnia 12.04.2002r (tj. Dz. U. z 2019r. poz.1065), ? Rozporządzeniu Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25.04.2012r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (tj. Dz.U. z 2018r. poz. 1935), ? obowiązujące normy i przepisy polskie i europejskie, zasady wiedzy technicznej związane z procesem budowlanym oraz procesem projektowania instalacji cieplnych. 3.3. ZAKRES ROBÓT Zakres robót określają załączone do siwz przedmiary dla branży budowlanej i branży elektrycznej Zakres robót do zrealizowania - roboty budowlane - Demontaż, montaż okien - Wymiana stolarki drzwiowej - Wykonanie elewacji, metodą lekko mokrą - Demontaż schodów, betonowych, oraz wykonanie schodów z kostki brukowej wraz z balustradą. - Prace malarskie na klatce schodowej - Wykonanie pokrycia dachu wraz z obróbkami, orynnowaniem oraz rurami spustowymi - Wykonanie izolacji nad stropem ostatniej kondygnacji granulatem z wełny min. - Wykonanie utwardzenia terenu - Wymiana ogrodzenia w części frontowej. Zakres robót do zrealizowania - roboty elektryczne. PP Nowa Sucha - remont instalacji odgromowej oraz instalacji elektrycznych na elewacji. Zakres wykonania remontu obejmuje w szczególności wymianę i uzupełnienie instalacji odgromowej z wyłączeniem uziemienia otokowego (wykonano w ub.r.) budynku PP w Nowej Suchej oraz demontaże przed przystąpieniem do ocieplania budynku i ponowne montaże po wykonaniu robót ociepleniowych, istniejących oraz nowych, czynnych instalacji, osprzętu i aparatów elektrycznych na elewacji budynku. Zdemontowany osprzęt i urządzenia należy zabezpieczyć przed uszkodzeniami i kradzieżą. Z materiałami zakwalifikowanymi przez przedstawiciela zamawiajacego jako złom, należy postąpić zgodnie z zapisami w umowie. Zwody poziome i pionowe należy wykonać przy użyciu drutu stalowego ocynkowanego ogniowo o średnicy fi 8 mm. Przewód odgromowy powinien być zgodny z normą PN-EN 62561-2 dla wyrobów stosowanych do budowy instalacji odgromowych i uziemiających. Powłoka ocynku -350g/m2 dla drutów odgromowych (grubość powłoki 50 mikronów). Przewody odgromowe należy układać na uchwytach systemowych dobranych do rodzaju podłoża (pokrycia dachu). Wykonać zgodne z przepisami podłączenie zarówno masztu antenowego, jak i odciągów, do instalacji odgromowej na dachu. Na szczycie masztu zamontować iglicę odgromową z zastosowaniem odpowiedniego wspornika. Zwód pionowy na maszcie wykonać przewodem w izolacji wysokonapięciowej, zachowując maksymalny odstęp od anteny oraz przewodu antenowego. Producent powinien posiadać deklarację zgodności z Polską Normą PN-EN 50164 dla oferowanego osprzętu odgromowego. Ze względu na korozję podstawowym wymaganiem dla zacisków i wsporników (uchwytów) jest to, że norma nie dopuszcza stosowania elementów ze stali ocynkowanej galwanicznie. Do układania pod warstwą ocieplającą przewodów odprowadzających w instalacjach odgromowych budynków i budowli (zwodów pionowych), należy zastosować specjalnie zaprojektowane rury odgromowe fi 20x28 mm spełniające wymogi normy PN-EN 62305-3. Rury powinny charakteryzować się wysoką wytrzymałością mechaniczną, a także dużą sztywnością, które zapewniają skuteczną ochronę przed skutkami przepływu prądu udarowego w momencie uderzenia pioruna. Powinny być wykonane z materiału samogasnącego, tj. nie rozprzestrzeniającego płomienia, o wysokim współczynniku wytrzymałości mechanicznej. Należy je mocować na uchwytach. Wszystkie montowane na ścianach zewnętrznych instalacje, aparaty i urządzenia, pochodzące z demontażu oraz nowe, należy instalować z uwzględnieniem odpowiedniej długości przewodów technologicznych za pomocą elementów mocujących dystansowych (wsporczych) przewidzianych do montażu na warstwie ocieplenia. W przypadku, gdyby przewody elektryczne okazały się zbyt krótkie, należy bezwzględnie zastosować rozgałęźniki hermetyczne - zabrania się skręcania żył przewodów i izolowania połączeń taśmą pod warstwą elewacji. Przewód ochronny PE w obwodach odbiorczych powinien być podłączony do zacisków ochronnych. Po wykonaniu montażu należy sprawdzić ciągłość przewodów, skuteczność ochrony przeciwporażeniowej oraz oporność uziemień. W każdym przypadku pozostawienia w warstwie elewacji osprzętu lub aparatów nie należących do Zamawiającego (m.in. łączówek telefonicznych, zabezpieczeń przedlicznikowych) na ścianie należy zastosować drzwiczki rewizyjne o powierzchni większej od tych aparatów lub osprzętu dla zapewnienia swobodnego dostępu dla wykonania prac konserwacyjno-remontowych. Czujkę temperatury należy osłonić ażurową kratką. Przewód antenowy należy wciągnąć do rury osłonowej ułożonej pod elewacją, natomiast na dachu przewód antenowy należy ułożyć w korytku siatkowym zamocowanym na wspornikach, tak aby odległość od połaci dachowej wynosiła min. 10 cm. Na maszcie przewód antenowy mocować na uchwytach systemowych, które w razie konieczności należy wymienić lub uzupełnić. W miejscu wprowadzenia przewodu antenowego do pomieszczenia Posterunku (przepustu przez ścianę), należy zamocować drzwiczki rewizyjne. Uwaga: - Pod warstwą tynku znajdują się przewody elektryczne pod napięciem, dlatego należy zachować szczególną ostrożność podczas prac, a w szczególności w trakcie wiercenia otworów pod kołki mocujące styropian oraz wszelkie aparaty i urządzenia instalacji elektrycznych. - Na ścianie są zamontowane haki z izolatorami do których jest umocowane czynne trójfazowe przyłącze napowietrzne niskiego napięcia 400 V. Należy zachować szczególną ostrożność podczas prac w pobliżu przyłącza. Wykonawca własnym staraniem wystąpi do PGE Dystrybucja S.A. o odłączenie napięcia w przyłączu na czas niezbędny do wykonania prac, oraz poniesie wszelkie związane z tym koszty i opłaty. 3.4. WARUNKI GWARANCJI I RĘKOJMI Zgodnie z zapisami zawartymi w propozycji umowy ( tj. Załącznik nr 8 do SIWZ ). Na przedmiot zamówienia Wykonawca udziela zamawiającemu min. 36 miesięcy gwarancji licząc od daty bezusterkowego odbioru końcowego przedmiotu umowy oraz zobowiązuje się do usuwania wad powstałych w okresie gwarancji na własny koszt, w terminie nie dłuższym niż 14 dni kalendarzowych licząc od daty zgłoszenia przez Zamawiającego. Bieg gwarancji rozpoczyna się w dniu następnym, po odbiorze końcowym przedmiotu umowy i obejmuje wady materiałowe oraz wady w robociźnie. 3.5. WYMAGANIA DOT. ZATRUDNIENIA PRZEZ WYKONAWCĘ NA PODSTAWIE UMOWY O PRACĘ OSÓB WYKONUJACYCH WSKAZANE PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO CZYNNOŚCI stosownie do zapisu art. 29 ust. 3a ustawy PZP 1.) Wykonawca zobowiązuje się do zatrudnienia w rozumieniu art.22 § 1 ustawy z dnia 26.06.1974r. Kodeks pracy ( tj. Dz.U. 2019 r. poz. 1040 z późn. zm.) lub analogicznych przepisów państw członkowskich UE, EOG, przy realizacji zamówienia, w pełnym wymiarze czasu pracy osób wykonujących czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem robót budowlanych określonych w SIWZ, czyli pracowników wykonujących w tym zakresie prace fizyczne w szczególności z branż: budowlanej i elektrycznej, w całym okresie realizacji zamówienia na czas zapotrzebowania wykonywania prac przez fachowców w poszczególnych branżach. 2.)W trakcie realizacji przedmiotu umowy Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełnienia przez Wykonawcę obowiązku, o którym mowa w ppkt. 1.) Zamawiający w szczególności uprawniony jest do wezwania Wykonawcy do przedłożenia Zamawiającemu w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie dowodu spełnienia tego obowiązku w postaci: a)Pisemnego oświadczenia w tym zakresie zawierającego w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy. b)Potwierdzonych przez Wykonawcę lub podwykonawcę za zgodność z oryginałem kopii umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy w/wym. oświadczenie Wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umów o pracę powinna zastać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 maja 2018r. o ochronie danych osobowych tj. Dz. U. z 2019r. poz. 1781 ( tj. w szczególności bez adresów, numerów PESEL pracowników). Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania. c)Dokumentów potwierdzających opłacanie składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę ( wraz z informacją o liczbie odprowadzonych składek), które mogą przyjąć postać zaświadczenia właściwego oddziału ZUS lub zanonimizowanych z wyjątkiem imienia i nazwiska dowodów potwierdzających zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń. 3.)Nie wywiązanie się Wykonawcy z obowiązku przedłożenia Zamawiającemu w wyznaczonym terminie dowodów, o którym mowa w ppkt. 2) będzie traktowane jako niespełnienie obowiązku zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób, o którym mowa w ppkt. 1). 4. )Obowiązek zatrudnienia osób, o którym mowa w ppkt.1) zostanie spełniony również poprzez zatrudnienie już wcześniej, przed złożeniem przez Wykonawcę oferty na przedmiotowe zamówienie. 5.) Zobowiązanie Wykonawcy do zatrudnienia osób na zasadach, o których mowa w ppkt.1) dotyczy również faktycznie zaangażowanych w realizację przedmiotu zamówienia podwykonawców. W tym przypadku zapisy umów Wykonawcy z podwykonawcami muszą regulować kwestię zatrudnienia osób analogicznie jak umowa Wykonawcy z Zamawiającym, by bezwzględnie umożliwić Wykonawcy realizację obowiązku przedłożenia dowodów, o których mowa w ppkt. 2) złożonych w tym przypadku przez podwykonawcę. Niespełnienie w tych okolicznościach wymienionych wymagań umów o podwykonawstwo pociągnie za sobą zgłoszenie przez Zamawiającego odpowiednio zastrzeżeń lub sprzeciwu stosownie do zapisów umowy Wykonawcy z Zamawiającym o realizację przedmiotu zamówienia. 6.) Zatrudnienie przez podwykonawców lub dalszych podwykonawców na zasadach określonych w niniejszym punkcie osób do wykonywania czynności wskazanych w ppkt.1), jest równoznaczne ze spełnieniem przez Wykonawcę obowiązku zatrudnienia tych osób, określonego w ppkt.1) jedynie w odniesieniu do zakresu objętego umową o podwykonawstwo lub dalsze podwykonawstwo. 7.W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania przez Wykonawcę lub podwykonawcę prawa pracy Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. 8.) W przypadku nie wywiązania się Wykonawcy z obowiązku określonego w ppkt. 1) przez okres co najmniej 30 dni Zamawiający ma prawo wstrzymać realizację przedmiotu zamówienia do czasu, w którym Wykonawca lub Podwykonawca skieruje do wykonywania zamówienia osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę. 9.)Obowiązek zatrudnienia osób, o którym mowa w ppkt. 1) nie dotyczy Wykonawcy i podwykonawcy realizującego samodzielnie czynności objęte przedmiotem zamówienia bez potrzeby pozyskiwania pracowników oraz realizacji w ramach tego przedmiotu zamówienia dostaw. 10.)W przypadku zwłoki Wykonawcy w wywiązaniu się z obowiązku dostarczenia dokumentów, o których mowa w ppkt.2), Wykonawca zobowiązany jest do zapłaty Zamawiającemu kary umownej w wysokości 0,05% wynagrodzenia umownego brutto za każdy dzień zwłoki, licząc od terminu określonego odpowiednio w ppkt.2). 11.) W przypadku wykonywania robót, o których mowa w ppkt) 1przez osoby nie zatrudnione na podstawie umowy o pracę Wykonawca zobowiązany jest do zapłaty Zamawiającemu kary umownej w wysokości 500, 00 zł za każdy stwierdzony przypadek. 12.) Zamawiający może odstąpić od umowy o realizację przedmiotu zamówienia w przypadku gdy Wykonawca przez okres co najmniej 1 miesiąca nie będzie wypełniał obowiązków wskazanych w ppkt 1) i 2), 13) Zamawiający może odstąpić od umowy o realizację przedmiotu zamówienia w przypadku gdy Wykonawca realizuje przedmiot umowy przy udziale podwykonawcy lub dalszego podwykonawcy nie zgłoszonego Zamawiającemu, lub realizuje przedmiot umowy przy udziale podwykonawcy lub dalszego podwykonawcy zgłoszonego Zamawiającemu ale w innym zakresie robót niż zgłoszony Zamawiającemu. 14)Zamawiający może odstąpić od umowy o realizację przedmiotu zamówienia w przypadku trzykrotnego naliczenia kary tytułem wykonywania robót, o których mowa w ppkt 1) przez osoby nie zatrudnione na podstawie umowy o pracę. 15.) Odstąpienie od umowy wymaga formy pisemnej wraz z podaniem uzasadnienia pod rygorem nieważności. 16.)Odstąpienie od umowy może nastąpić w terminie 30 dni kalendarzowych od powzięcia przez stronę dokonującą odstąpienia wiadomości o okolicznościach uzasadniających odstąpienie. W odniesieniu do warunku określonego w art. 29 ust. 5 ustawy Pzp dotyczącego dostępności dla osób niepełnosprawnych, o których mowa w Dyrektywie Parlamentu Europejskiego i Rady 2014/24/UE z dnia 26 lutego 2014 r. w sprawie zamówień publicznych (Dz.U.UE.L Nr 94, s. 65), Zamawiający informuje, że opis przedmiotu zamówienia nie uwzględnia wymagań w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych lub projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, gdyż nie ma takiej możliwości ze względu na zakres robót, których dotyczy postępowanie ( nie dotyczy). Zamawiający wymaga, aby Wykonawca, z którym zostanie zawarta umowa o realizację przedmiotowego zamówienia zapewnił aby w przypadku umów o podwykonawstwo lub dalsze podwykonawstwo zabezpieczenia należytego wykonania umowy podwykonawca lub dalszy podwykonawca wniósł przed zawarciem umowy o podwykonawstwo lub dalsze podwykonawstwo. 3.6. SPOSÓB WYCENY OFERTY Podstawę do określenia całkowitej ceny stanowi zakres robót projektowych i budowlanych - pomocniczo Zamawiający udostępnia przedmiary, realizowane zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Transportu, Budownictwa , Gospodarki Morskiej z dnia 25.04.2012r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (tj. Dz.U. z 2018r. poz. 1935 ), ustawą Prawo budowlane i innymi przepisami . Wykonawca powinien przewidzieć wszystkie okoliczności, które mogą wpłynąć na cenę oferty - Zamawiający udostępni obiekty w zakresie niezbędnym dla oględzin, pomiarów. Cena określona w ofercie musi zawierać wszystkie koszty związane z realizacją jak również pominięte a niezbędne do wykonania zadania, wraz z wszelkimi kosztami towarzyszącymi jak ubezpieczenie budowy i inwentaryzacja powykonawcza. Zamawiający ustanowił ryczałtowe wynagrodzenie dla Wykonawcy, za wykonane i bezusterkowo odebrane roboty. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana przed podpisaniem umowy zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu kosztorys ofertowy uproszczony w celach informacyjnych . 3.7. Zamawiający dopuszcza składania ofert częściowych - NIE 3.8. Zamawiający dopuszcza składania ofert wariantowych - NIE 3.9. Zamawiający przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej - NIE 3.10. Zamawiający przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 i 7 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. -Prawo zamówień publicznych - TAK Zakres usług i robót budowlanych, które zostaną udzielone w trybie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp; w odniesieniu do zamówienia podstawowego w przedmiocie zamówienia: "Posterunek Policji Nowa Sucha - remont dachu, ocieplenie, wymiana okien, remont nawierzchni, wymiana ogrodzenia" - Demontaż, montaż okien - Wymiana stolarki drzwiowej - Wykonanie elewacji, metodą lekko mokrą - Demontaż schodów, betonowych, oraz wykonanie schodów z kostki brukowej wraz z balustradą. - Prace malarskie na klatce schodowej - Wykonanie pokrycia dachu wraz z obróbkami, orynnowaniem oraz rurami spustowymi - Wykonanie izolacji nad stropem ostatniej kondygnacji granulatem z wełny min. - Wykonanie utwardzenia terenu - Wymiana ogrodzenia w części frontowej. - Remont instalacji odgromowej oraz instalacji elektrycznych na elewacji. Zamówienie, o którym mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp zostanie udzielone na warunkach określonych w ustawie, w trybie zamówienia z wolnej ręki, oraz na warunkach określonych w projekcie umowy na zamówienie podstawowe. W okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego Zamawiający może udzielić, dotychczasowemu wykonawcy robót budowlanych, zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług lub robót budowlanych, jeżeli takie zamówienie było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z jego przedmiotem oraz całkowita wartość tego zamówienia została uwzględniona przy obliczaniu jego wartości. Wartość tych zamówień nie może przekroczyć 50% wartości zamówienia. 4.TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA: Wykonanie oraz oddanie do użytku nie później niż do dnia 30.09.2020 r.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7


Dodatkowe kody CPV: 45453000-7, 45310000-3

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

NAZWA: Posterunek Policji Nowa Sucha - remont dachu, ocieplenie, wymiana okien, remont nawierzchni, wymiana ogrodzenia W OBIEKCIE CZYNNYM

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14/07/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 243893.21
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Zakład Budownictwa Ogólnego Karbud Karlicki Wojciech
Email wykonawcy: sekretariat@karbud.waw.pl
Adres pocztowy: ul. Kożuszki-Parcel 69C
Kod pocztowy: 96-500
Miejscowość: Sochaczew
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 233700.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 233700.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 233700.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.