To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-07-14
Ogłoszenie nr 510127261-N-2020 z dnia 14-07-2020 r.
8 Baza Lotnictwa Transportowego: Remont budynku nr 11 i naprawa podbudowy pod palarnie
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 541002-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
8 Baza Lotnictwa Transportowego, Krajowy numer identyfikacyjny 35013887100000,
ul. Kraków
50,
30-901
Kraków, woj.
małopolskie, państwo
Polska, tel.
261 136 250, e-mail
balice.zamowienia@ron.mil.pl, faks
261 136 280.
Adres strony internetowej (url): www.8bltr.wp.mil.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Jednostka Wojskowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont budynku nr 11 i naprawa podbudowy pod palarnie
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):11/SI/2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu budynku nr 11 i naprawa podbudowy pod palarnie na terenie 8. Bazy Lotnictwa Transportowego w Krakowie - Balicach, zwanej dalej 8. BLTr., w zakresie dwóch zadań. Zakres prac obejmuje: 1.1. Zadanie nr 1: Wykonanie remontu budynku nr 11, w tym: 1.1.1. Wykonanie robót rozbiórkowych zewnętrznych i wewnętrznych, 1.1.2. Wywóz i utylizację odpadów budowlanych, 1.1.3. Wykonanie obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych, 1.1.4. Wykonanie pokryć dachowych, 1.1.5. Wykonanie podkładów i posadzek, 1.1.6. Montaż stolarki i ślusarki otworowej, 1.1.7. Wykonanie tynków wewnętrznych, 1.1.8. Malowanie, 1.1.9. Wykonanie pomieszczenia WC, 1.1.10. Wykonanie prac na elewacji, 1.1.11. Ustawienie rusztowań i zabezpieczeń, 1.1.12. Wykonanie robót zewnętrznych, 1.1.13. Wykonanie instalacji wodociągowej, 1.1.14. Wykonanie kanalizacji sanitarnej wraz z wykonaniem studni rewizyjnej, 1.1.15. Wykonanie przyłączenia do instalacji wodociągowej, 1.1.16. Demontaż i wykonanie instalacji elektrycznych, 1.1.17. Wykonanie instalacji odgromowej, 1.1.18. Sprawdzenie i pomiar instalacji elektrycznej i odgromowej. 1.2. Zadanie nr 2: Naprawa podbudowy pod palarnie, w tym: 1.2.1 . Wykonanie robót rozbiórkowych, 1.2.2. Wywóz i utylizacja gruzu z rozbiórek, 1.2.3. Wykonanie podbudowy pod nawierzchnię, 1.2.4. Wykonanie nawierzchni z kostki brukowej, 1.2.5. Plantowanie powierzchni gruntu. 2. Szczegółowy zakres i warunki realizacji zamówienia przedstawiają: a) zał. nr 3 do SIWZ - "Istotne postanowienia umowy"; b) zał. nr 4 A do 4 B do SIWZ - "Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót" (STWiOR) zadanie 1 - 2"; c) zał. nr 5 A do 5 B do SIWZ - "Przedmiar robót zadanie 1 - 2". 3. Wszystkie standardy jakościowe związane z realizacją zamówienia, zostały opisane w zał. nr 4 A - 4 B do SIWZ - "Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót". 4. Zamawiający będzie wymagał od wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, wniesienia - najpóźniej w dniu podpisania umowy - zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 5. Zamawiający, stosownie do art. 29 ust. 3a Ustawy, wymaga zatrudnienia, przez Wykonawcę lub Podwykonawcę (o ile występuje), na podstawie umowy o pracę, w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. - Kodeks pracy, przez cały okres realizacji niniejszego zamówienia, osób bezpośrednio realizujących zamówienie czyli wykonujących roboty budowlane określone w Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, z wyjątkiem osób pełniących samodzielne funkcję techniczne w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (tj.: Dz. U. z 2019r., poz. 1186 ze zmianami), tj. kierowników robót.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV: 45111100-9, 45261210-9, 45400000-1, 45432110-8, 45421000-4, 45410000-4, 45442100-8, 45453000-7, 45262100-2, 45262110-5, 45262120-8, 45330000-9, 45310000-3, 45311000-0, 45316000-5, 45233222-1
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
02/07/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
233133.72
Liczba otrzymanych ofert:
6
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Zakład Remontowo - Budowlany Maciej Knutel
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
286754.48
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Budowa przejścia dla pieszych na skrzyżowaniu ul. Krasickiego z ul. Orawską
- NAJEM ULTRADŹWIĘKOWEGO ASPIRATORA TKANEK
- Wykonanie robót budowlanych: modernizacyjnych - malarskich - posadzkarskich -elektrycznych przy ul. Jana Sas-Zubrzyckiego 10 w Krakowie
- Dostawa chromatografu cieczowego (HPLC/UHPLC) z wyposażeniem i oprogramowaniem
- Zapewnienie obsługi w zakresie rezerwacji i sprzedaży miejsc noclegowych na potrzeby Krakowskiego Biura Festiwalowego
- Kompleksowa usługa sprzątania wraz z obsługą portierską, szatniarską i bieżącym utrzymaniem gospodarczo - technicznym budynku Auli Koncertowej "Florianka"
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont instalacji elektrycznej wraz z remontem pomieszczeń w XIII Liceum Ogólnokształcącym w Krakowie przy ul. Sądowej 4
- Budowa punktu obsługi mieszkańca.
- Modernizacja infrastruktury kulturalnej w miejscowości Kowale i Zawyki, gm. Suraż.
- Rozbudowa infrastruktury sportowo - rekreacyjnej na terenie Gminy Czarny Bór.
- Przebudowa dróg gminnych i powiatowych w Gminie Narew (powtórzenie części postępowania)
- Remont i przebudowa szatni i łazienek w hali sportowej (dotyczy parteru i I piętra) Liceum Ogólnokształcącego nr XV przy ul. Wojrowickiej 58 we Wrocławiu.
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.