eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Remont budynku nr 11 i naprawa podbudowy pod palarnie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-07-14

Ogłoszenie nr 510127261-N-2020 z dnia 14-07-2020 r.

8 Baza Lotnictwa Transportowego: Remont budynku nr 11 i naprawa podbudowy pod palarnie

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 541002-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

8 Baza Lotnictwa Transportowego, Krajowy numer identyfikacyjny 35013887100000, ul. Kraków 50, 30-901 Kraków, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 261 136 250, e-mail balice.zamowienia@ron.mil.pl, faks 261 136 280.
Adres strony internetowej (url): www.8bltr.wp.mil.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Jednostka Wojskowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Remont budynku nr 11 i naprawa podbudowy pod palarnie

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

11/SI/2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu budynku nr 11 i naprawa podbudowy pod palarnie na terenie 8. Bazy Lotnictwa Transportowego w Krakowie - Balicach, zwanej dalej 8. BLTr., w zakresie dwóch zadań. Zakres prac obejmuje: 1.1. Zadanie nr 1: Wykonanie remontu budynku nr 11, w tym: 1.1.1. Wykonanie robót rozbiórkowych zewnętrznych i wewnętrznych, 1.1.2. Wywóz i utylizację odpadów budowlanych, 1.1.3. Wykonanie obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych, 1.1.4. Wykonanie pokryć dachowych, 1.1.5. Wykonanie podkładów i posadzek, 1.1.6. Montaż stolarki i ślusarki otworowej, 1.1.7. Wykonanie tynków wewnętrznych, 1.1.8. Malowanie, 1.1.9. Wykonanie pomieszczenia WC, 1.1.10. Wykonanie prac na elewacji, 1.1.11. Ustawienie rusztowań i zabezpieczeń, 1.1.12. Wykonanie robót zewnętrznych, 1.1.13. Wykonanie instalacji wodociągowej, 1.1.14. Wykonanie kanalizacji sanitarnej wraz z wykonaniem studni rewizyjnej, 1.1.15. Wykonanie przyłączenia do instalacji wodociągowej, 1.1.16. Demontaż i wykonanie instalacji elektrycznych, 1.1.17. Wykonanie instalacji odgromowej, 1.1.18. Sprawdzenie i pomiar instalacji elektrycznej i odgromowej. 1.2. Zadanie nr 2: Naprawa podbudowy pod palarnie, w tym: 1.2.1 . Wykonanie robót rozbiórkowych, 1.2.2. Wywóz i utylizacja gruzu z rozbiórek, 1.2.3. Wykonanie podbudowy pod nawierzchnię, 1.2.4. Wykonanie nawierzchni z kostki brukowej, 1.2.5. Plantowanie powierzchni gruntu. 2. Szczegółowy zakres i warunki realizacji zamówienia przedstawiają: a) zał. nr 3 do SIWZ - "Istotne postanowienia umowy"; b) zał. nr 4 A do 4 B do SIWZ - "Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót" (STWiOR) zadanie 1 - 2"; c) zał. nr 5 A do 5 B do SIWZ - "Przedmiar robót zadanie 1 - 2". 3. Wszystkie standardy jakościowe związane z realizacją zamówienia, zostały opisane w zał. nr 4 A - 4 B do SIWZ - "Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót". 4. Zamawiający będzie wymagał od wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, wniesienia - najpóźniej w dniu podpisania umowy - zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 5. Zamawiający, stosownie do art. 29 ust. 3a Ustawy, wymaga zatrudnienia, przez Wykonawcę lub Podwykonawcę (o ile występuje), na podstawie umowy o pracę, w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. - Kodeks pracy, przez cały okres realizacji niniejszego zamówienia, osób bezpośrednio realizujących zamówienie czyli wykonujących roboty budowlane określone w Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, z wyjątkiem osób pełniących samodzielne funkcję techniczne w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (tj.: Dz. U. z 2019r., poz. 1186 ze zmianami), tj. kierowników robót.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7


Dodatkowe kody CPV: 45111100-9, 45261210-9, 45400000-1, 45432110-8, 45421000-4, 45410000-4, 45442100-8, 45453000-7, 45262100-2, 45262110-5, 45262120-8, 45330000-9, 45310000-3, 45311000-0, 45316000-5, 45233222-1

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02/07/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 233133.72
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 6
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 6
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Zakład Remontowo - Budowlany Maciej Knutel
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Ul. Barbary 14/167
Kod pocztowy: 30-838
Miejscowość: Kraków
Kraj/woj.: Polska

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 286754.48
Oferta z najniższą ceną/kosztem 286754.48
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 398551.96
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.