To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-06-25
Ogłoszenie nr 510127033-N-2019 z dnia 25-06-2019 r.
Miasto Rybnik: Zadanie nr 1: Nowe punkty świetlne w dzielnicach (projektuj i buduj)
Zadanie nr 2: Odtworzenie słupów oświetlenia ulicznego w pasie drogowym uszkodzonych w trakcie kolizji drogowych
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 540129-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Miasto Rybnik, Krajowy numer identyfikacyjny 27625543000000,
ul. Bolesława Chrobrego
2,
44-200
Rybnik, woj.
śląskie, państwo
Polska, tel.
+48324392302, e-mail
zam_pub@um.rybnik.pl, faks
+48324224124.
Adres strony internetowej (url): www.rybnik.eu
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zadanie nr 1: Nowe punkty świetlne w dzielnicach (projektuj i buduj) Zadanie nr 2: Odtworzenie słupów oświetlenia ulicznego w pasie drogowym uszkodzonych w trakcie kolizji drogowych
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZP.271.22.2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest: Zadanie nr 1: Nowe punkty świetlne w dzielnicach (projektuj i buduj) Zadanie nr 2: Odtworzenie słupów oświetlenia ulicznego w pasie drogowym uszkodzonych w trakcie kolizji drogowych. 2. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia: 2.1 Zadanie nr 1: a) Wykonanie projektów oświetlenia ulicznego: ? ul. Słoneczna od nr 8 do 14 (działka nr 2343/56), ? ul. Arki Bożka 51 do 51 Ł (działka nr 3300/298), ? ul. Raciborska (od nr 9 do ronda przy Plazie), cześć ul. Dworek (na długości galerii Plaza) oraz łącznik ul. Raciborskiej i ul. Dworek (za galeria Plazą), ul. Żorska (na wysokości Agaty-11 szt.) ul. Powstańców Śląskich - 14 szt. (od ul. T. Kościuszki do skrzyżowania z ul. Byłych Więżniów Politycznych), ? przejście dla pieszych przy ul. Zebrzydowickiej 4, ? przejście dla pieszych przy ul. Gliwickiej, ul. Cegielnianej, ul. Piasta (skrzyżowanie ul. Cegielnianej, ul. Gliwickiej i ul. Piasta - trzy przejścia), b) wybudowanie zaprojektowanego oświetlenia i przekazanie go wraz z dokumentacją powykonawczą Zamawiającemu (ul. Słoneczna 8 -14, ul. Arki Bożka 51 do 51 Ł, przejście dla pieszych na ul. Zebrzydowickiej 4, przejście dla pieszych na ul. Gliwickiej ul. Cegielnianej i ul. Piasta); c) wymiana opraw oświetleniowych typu sodowego na oprawy typu ledowego wraz z szafa sterowniczą (ul. Raciborska, ul. Dworek oraz łącznik za galerią Plaza) i przekazanie ich wraz z dokumentacją powykonawczą Zamawiającemu ( projektem fotometrycznym); d) wymiana opraw oświetleniowych typu sodowego na oprawy typu ledowego bez szafy sterowniczej (ul. Żorska (na wysokości Agaty-11 szt.) ul. Powstańców Śląskich - 14 szt. (od ul. T. Kościuszki do skrzyżowania z ul. Byłych Więżniów Politycznych) i przekazanie ich wraz z dokumentacją powykonawczą Zamawiającemu (projektem fotometrycznym); e) uzyskanie wszelkich zgód, opinii i pozwoleń niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia; f) przywrócenie terenu po zakończeniu prac budowlanych; g) utrzymanie i konserwacja wybudowanych urządzeń oświetleniowych w okresie gwarancji; h) zabudowa przyłączy energetycznych (kod PPE, nr ewidencyjny) do zasilenia projektowanego oświetlenia ul. Arki Bożka i ul. Słonecznej; i) Zamawiający wymaga zastosowania materiałów dopuszczonych do obrotu i powszechnego stosowania w budownictwie; j) Wykonawca zobowiązany jest uzyskać wszystkie zezwolenia i zgody na wejście w teren oraz uzgodnienia branżowe niezbędne do uzyskania decyzji administracyjnych, umożliwiających wykonanie robót budowlanych; k) zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia został opisany w Programie Funkcjonalno - Użytkowym; l) Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne co do opisywanych w Programie Funkcjonalno - Użytkowym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązania spełniają wymagania określone przez Zamawiającego; m) Wymagania Zamawiającego dotyczące przedmiotu zamówienia: ? Zamawiający wymaga, aby rozpoczęcie robót budowlanych było podjęte po zgłoszeniu robót budowlanych / uzyskaniu pozwolenia na budowę; ? Przed złożeniem wniosku Wykonawca jest zobowiązany uzyskać akceptację Zamawiającego w zakresie przyjętych rozwiązań projektowych oraz zastosowanych materiałów; ? Wszelkie zmiany uzgodnionych już z Zamawiającym rozwiązań technicznych i materiałów wymagają ponownego uzgodnienia; ? Prowadzenie prac w pasie drogowym wymaga przygotowania przez Wykonawcę robót Projektu Organizacji Ruchu i uzyskania jego zatwierdzenia w tut. Wydziale Dróg; ? Wykonawca jest odpowiedzialny za prawidłowe wprowadzenie czasowej zmiany organizacji ruchu, tj. wykonania projektu organizacji ruchu i jego zatwierdzenia na czas prowadzenia robót oraz zgłoszenia wprowadzenia czasowej organizacji zarządcy ruchu (Wydział Dróg, Referat Uzgodnień i Zarządzania Ruchem Urzędu Miasta Rybnika) i właściwemu Komendantowi Policji na minimum 7 dni przed jej wprowadzeniem. ? Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za miejsce prowadzenia robót, w tym za bezpieczeństwo pieszych i pojazdów poruszających się w ich obrębie; ? Wszelkie roboty zanikające oraz podlegające zakryciu będą odbierane w formie odbiorów częściowych. Po zakończeniu inwestycji Zamawiający dokona odbioru końcowego. Ustala się następujące rodzaje odbiorów: ? odbiór opracowanej dokumentacji wraz z kompletem dokumentów niezbędnych do zgłoszenia robót budowlanych/pozwolenia na budowę; ? odbiór robót zanikających i ulegających zakryciu; ? odbiór końcowy po zakończeniu całości robót; ? odbiór pogwarancyjny; ? Wykonawca jest zobowiązany do geodezyjnej obsługi w ramach zadania, sporządzenia geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej (art. 27 ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne Dz.U.05.240.2027) oraz dostarczenia informacji o jej przeprowadzeniu przez podanie nr roboty geodezyjnej (KERG) zarejestrowanej w ODGK; ? Przy odbiorze końcowym Wykonawca przekaże Zamawiającemu komplet dokumentów odbiorowych wraz z dokumentacją powykonawczą; ? Wykonawca robót, w ramach gwarancji zobowiązany jest do udzielenia minimalnego terminu usunięcia wad do 14 dni od powiadomienia go przez Zamawiającego o wadzie, jeżeli będzie to możliwe technicznie lub w innym uzgodnionym przez strony terminie. 2.2 Zadanie nr 2: Odtworzenie słupów oświetlenia ulicznego w pasie drogowym uszkodzonych w trakcie kolizji drogowych i dewastacji w Rybniku; Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje odtworzenie słupów oświetlenia ulicznego (około 4000 szt.), złączy i szaf oświetleniowych (około 100 szt.) zlokalizowanych w pasie drogowym uszkodzonych w trakcie kolizji drogowej i dewastacji na terenie miasta Rybnik, zgodnie z przedmiarem robót. Rozliczenie przedmiotu umowy będzie odbywało się kosztorysowo wg rzeczywistych parametrów technicznych odtworzonych słupów, opraw, złączy i szaf oświetleniowych. Cena ofertowa przez Wykonawcę jest ceną kosztorysową. Cena ta powinna zawierać wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia wynikające z przedmiarów robót. Obowiązkiem Wykonawcy jest odbudowa uszkodzonych z winy Wykonawcy kamieni granicznych i znaków geodezyjnych. Do obowiązków Wykonawcy należy: a) realizacja przedmiotu zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami oraz zasadami współczesnej wiedzy technicznej; b) zabezpieczenie (usunięcie uszkodzonego słupa) w bezpieczne miejsce nie zagrażające ruchowi drogowemu czy pieszemu oraz zabezpieczenie okablowania do 1,5-0,5 godziny od zgłoszenia - przez pracowników Urzędu Miasta, Policji, Straży Pożarnej, Straży Miejskiej, Pogotowia Energetycznego); c) odtworzenie uszkodzonego słupa oświetleniowego wraz z oprawą czy szafą oraz podłączenie do zasilania w terminie do 21 dni od pisemnego zlecenia z Wydziału Dróg. Jeżeli Wykonawca nie odtworzy uszkodzenia w określonym terminie z powodu braku tożsamego materiału, to zobowiązany jest do tymczasowego odtworzenia z materiałów podobnych, a po uzyskaniu materiałów i urządzeń tożsamych na własny koszt ponownie odbuduje przedmiotowe uszkodzenie w terminie do 60 dni kalendarzowych od zlecenia przez Zamawiającego. W przypadku dalszej niemożności uzyskania materiałów tożsamych, Wykonawca poinformuję o zaistniałej sytuacji wraz z potwierdzeniem pisemnym producenta przedmiotowych urządzeń o niemożności dostawy przedmiotowych materiałów. Wykonawca zgłosi pisemnie fakt niemożliwości odbudowy uszkodzonego mienia z powodu braku tożsamych materiałów w terminie do 21 dni od zgłoszenia. Zamawiający pisemnie potwierdza rodzaj materiałów tymczasowych. d) uzgodnienie wprowadzonych z inicjatywy Wykonawcy zmian materiałowych, standardów wykonania; e) zapoznanie się z miejscem posadowienia szaf oświetleniowych będących własnością Miasta Rybnika; f) pisemne powiadomienie firmy wykonującej konserwację oświetlenia miejskiego o każdorazowym wystąpieniu zabezpieczenia uszkodzonego słupa/złącza, o sposobie zabezpieczenia przedmiotowej szkody oraz o sposobie i terminie naprawy. Stosownie do treści art. 30 ust. 8 ustawy Pzp, Zamawiający informuje, że realizacja inwestycji ma za zadanie utrzymanie lub zwiększenie komfortu i bezpieczeństwa wszystkich mieszkańców oraz użytkowników dróg korzystających z ulic objętych inwestycją, poprzez przywrócenie i utrzymanie jakości oświetlenia na tych drogach. Stosownie do treści art. 29 ust. 3a ustawy PZP, Zamawiający poniżej określa czynności w zakresie realizacji zamówienia przez osoby zatrudnione przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę (dotyczy robót budowlanych i usług, wspólnie dla zadania nr 1 i zadania nr 2): 1) demontaż opraw i słupów (praca na wysokości z użyciem sprzętu); 2) montaż opraw i słupów, montaż szaf oświetleniowych (praca na wysokości z użyciem sprzętu); 3) kopanie rowów przy użyciu sprzętu; 4) układanie kabli; 5) prace łączeniowe związane z podłączeniem urządzeń oświetleniowych do instalacji oświetleniowej oraz do sieci energetycznej; 6) wykonanie pomiarów wielkości elektrycznych; 7) prace związane z wykonaniem przewiertów pod drogami. W odniesieniu do Wykonawców mających siedzibę poza granicami Polski Zamawiający dopuszcza zatrudnienie pracowników na podstawie równoważnych regulacji prawnych kraju macierzystego.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 45.23.10.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Nowe punkty świetlne w dzielnicach (projektuj i buduj). |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
13/06/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
323202.98
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: ENERGOSERWIS Michał Rożek
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
422286.06
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Odtworzenie słupów oświetlenia ulicznego w pasie drogowym uszkodzonych w trakcie kolizji drogowych. |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
07/06/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
64227.64
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: OBI COMPLEX Rafał Zgoda
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
78999.98
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z RYBNIKA
- Samochód osobowo-dostawczy ze skrzynią ładunkową wyposażoną w trójstronny wywrot, masa całkowita samochodu nie większa niż 3,5 tony
- Usługa stałego utrzymania sprawności eksploatacyjnej instalacji i urządzeń klimatyzacyjnych i wentylacyjnych w obiektach Oddziału ZUS w Rybniku oraz podległych Inspektoratach.
- Dzierżawa endoskopów
- Całodobowa ochrona obiektów, osób i mienia wraz z grupą interwencyjną w Sądzie Rejonowym w Rybniku
- Budowa stref aktywności i wypoczynku przy OSP Boguszowice oraz OSP Gotartowice - realizacja ogólnomiejskiego budżetu obywatelskiego w formule "zaprojektuj i wybuduj".
- Dostawy preparatów do dezynfekcji
więcej: przetargi w Rybniku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ,,Budowa studni w SUW Reczyn'' w formule zaprojektuj i wybuduj
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych w Parku Centralnym na Felinie w Lublinie w ramach D-15 Budżetu Obywatelskiego X ...
- Remont dachu budynku Szkoły Podstawowej nr 3 w Mielcu
- Modernizacja infrastruktury drogowej na terenie Gminy Szczytno
- Budowa/ przebudowa dróg wewnętrznych w miejscowości Rożyńsk Mały w formule "zaprojektuj i wybuduj"
- Rozbudowa sieci kanalizacyjnej na terenie Gminy Janowo w systemie zaprojektuj i wybuduj
więcej: Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.