To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-07-14
Ogłoszenie nr 510127022-N-2020 z dnia 14-07-2020 r.
Poznańskie Inwestycje Miejskie Sp. z o.o.: "Przebudowa ulicy Jarochowskiego na odcinku od Chociszewskiego do ulicy Wyspiańskiego w Poznaniu"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 536310-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 540082770-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Informacje dodatkowe:
Inwestor Zastępczy - Poznańskie Inwestycje Miejskie Spółka z o.o. z siedzibą w Poznaniu działa w imieniu i na rzecz Miasta na podstawie Zarządzenia nr 407/2018/P Prezydenta Miasta Poznania z dnia 11 czerwca 2018 r. w sprawie zasad zlecania i rozliczania z realizacji zadań powierzonych do wykonywania aktem założycielskim spółce Poznańskie Inwestycje Miejskie spółka z ograniczona odpowiedzialnością z siedzibą w Poznaniu, a także pełnomocnictw udzielonych spółce przez Prezydenta Miasta Poznania w celu realizacji zadań inwestycyjnych oraz Wskazania do Realizacji przekazanego przez Zarząd Dróg Miejskich w Poznaniu - dysponenta środków z budżetu Miasta Poznania przeznaczonych na sfinansowanie przedmiotowego zadania inwestycyjnego. W zakresie przygotowania i przeprowadzenia procedury udzielenia zamówienia publicznego Inwestor Zastępczy działa jako Pełnomocnik na podstawie art. 15 ustawy Prawo zamówień publicznych. Dla potrzeb niniejszego postępowania przewidziane w ustawie Prawo zamówień publicznych i niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz ogłoszeniach dot. postępowania, odwołania do "Zamawiającego", dot. każdorazowo Inwestora Zastępczego - Poznańskie Inwestycje Miejskie Spółka z o.o. za wyjątkiem Beneficjenta wadium i znwu wnoszonych w formie innej niż pieniężna (Beneficjent - Miasto Poznań).
I. 1) NAZWA I ADRES:
Poznańskie Inwestycje Miejskie Sp. z o.o., Krajowy numer identyfikacyjny 30268953900000,
ul. Plac Wiosny Ludów
2,
61-831
Poznań, woj.
wielkopolskie, państwo
Polska, tel.
618842010, e-mail
zamowienia.publiczne@pim.poznan.pl, faks
618666004.
Adres strony internetowej (url): www.pim.poznan.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Przebudowa ulicy Jarochowskiego na odcinku od Chociszewskiego do ulicy Wyspiańskiego w Poznaniu"
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):PIM/04/20/ZP24/2018-160
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiot zamówienia stanowi wykonanie robót budowlanych pn.: "Przebudowa ulicy Jarochowskiego na odcinku od Chociszewskiego do ulicy Wyspiańskiego w Poznaniu" oraz realizacja usług / dostaw związanych z wykonywanymi robotami budowlanymi - zgodnie z zasadami wiedzy technicznej i sztuki inżynierskiej oraz powszechnie obowiązującymi przepisami prawa. W ramach realizacji zamówienia Wykonawca zobowiązuje się do wykonania robót budowlanych polegających na przebudowie ulicy Jarochowskiego w zakresie przebudowy / wymiany oświetlenia, usunięcia kolizji, budowie wyniesionych skrzyżowań wraz z zagospodarowaniem zieleni, zgodnie z udostępnioną przez Zamawiającego dokumentacją projektową oraz usług związanych z wykonywanymi robotami budowlanymi w ramach Zadania inwestycyjnego pn. "Przebudowa ulicy Jarochowskiego na odcinku od Chociszewskiego do ulicy Wyspiańskiego w Poznaniu" oraz: 1. wykonania projektu Czasowej Organizacji Ruchu wraz z uzyskaniem zatwierdzenia przez Miejskiego Inżyniera Ruchu oraz jego wdrożenie, 2. organizacji objazdów, przejazdów, dróg tymczasowych i czasowej organizacji ruchu (bez względu na ich ilość), 3. wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej i dokumentacji powykonawczej robót budowlanych, w tym dostarczenie kopii mapy zasadniczej powstałej w wyniku geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej, 4. doprowadzenia do wymaganego przez Zamawiającego stanu istniejącego przed rozpoczęciem realizacji przedmiotu Umowy terenu budowy, a także dróg, nieruchomości, czy też innych obiektów osób trzecich, jeżeli zostały naruszone przez Wykonawcę w trakcie realizacji przedmiotu Umowy, 5. przygotowanie dokumentacji powykonawczej w dwóch egz. oraz dwóch wersji elektronicznej (zapis na płycie DVD lub dysku zewnętrznym w formacie .pdf oraz .dwg), 6. odtworzenie zniszczonych lub naprawienie uszkodzonych znaków geodezyjnych oraz zgłoszenia prac geodezyjnych mających na celu odtworzenie lub założenie nowych punków osnowy geodezyjnej na obszarze objętym Zadaniem inwestycyjnym do Miejskiego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Poznaniu, 7. uzyskanie w imieniu i na rzecz Zamawiającego ostatecznej decyzji o pozwoleniu na użytkowanie wydanej dla przedmiotu Umowy lub zaświadczenia wydanego przez właściwy organ nadzoru budowlanego o zgłoszeniu zakończenia budowy i nie wniesienia sprzeciwu w drodze decyzji odnośnie przystąpienia do użytkowania zadania inwestycyjnego - jeżeli jest wymagane przepisami prawa. Realizacja zadania obejmuje przebudowę ulicy oraz wykonanie prac związanych z zabezpieczeniem terenu budowy, roboty rozbiórkowe, wycinka i nasadzenie drzew oraz krzewów, roboty w zakresie usunięcia kolizji i zabezpieczenia istniejącej infrastruktury elektroenergetycznej, roboty drogowe w zakresie robót ziemnych. W kolejnej części zadania będą kontynuowane roboty drogowe w zakresie podbudów i nawierzchni wyniesionych skrzyżowań, chodników, miejsc parkingowych wraz z wykonaniem nawierzchni jezdni, przebudowy i regulacji wpustów - kanalizacja deszczowa, wykonanie / wymianę oświetlenia drogowego, roboty wykończeniowe, oznakowanie dróg i urządzenia bezpieczeństwa ruchu. Po zakończeniu robót budowlanych należy uzyskać pozwolenia na użytkowanie. Dodatkowe informacje dotyczące szczegółowego zakresu zamówienia zawarte zostały w Opisie przedmiotu zamówienia oraz we wzorze umowy - Załącznikach do SIWZ IDW. Przedmiot zamówienia obejmuje także usługi związane z wykonywanymi robotami budowlanymi. Zakres zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych opisanych wg "Wspólnego słownika zamówień" (CPV): 1. 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania - roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania, 2. 45111200-0 - roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne, 3. 45231300-8 - roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków, 4. 45316110-9 - instalowanie drogowego sprzętu oświetleniowego, 5. 45316200-7 - instalowanie urządzeń sygnalizacyjnych, 6. 45400000-1 - roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45233222-1
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
08/07/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
4058643.20
Liczba otrzymanych ofert:
5
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: INFRADROG CHODZIEŻ SP. Z O.O. SP.K.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
3821077.42
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom tak Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe: W sprawach nieuregulowanych SIWZ (i odpowiednio ogłoszeniem o zamówieniu), bądź w sytuacji rozbieżności zapisów SIWZ (odpowiednio ogłoszenia o zamówieniu) w stosunku do Ustawy, odpowiednie zastosowanie i nadrzędne znaczenie mają przepisy Ustawy. |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Dostawa ryb i przetworów rybnych
- Serwis urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych w : WCO Poznań, ul. Garbary 15 , WCO, Ośrodek Radioterapii w Kaliszu, ul. Bydgoska 12, WCO, Ośrodek Radioterapii w Pile, ul. Rydygiera 1.
- Naprawa sieci zasilającej pomiędzy budynkami 50 i 26 na ul. Ogrodowej 2 w m. Biedrusko
- AN/ZP/56/24 Dobór i dostarczenie energooszczędnych opraw LED w miejsce istniejących opraw świetlówkowych w Auli Centrum Wykładowego Politechniki Poznańskiej,
- Aranżacja zabytkowego wnętrza holu w budynku Collegium Minus (tablice)
- Zakup produktu leczniczego Tezepelumab w ramach Programu Lekowego B.44
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa drogi gminnej od km 0+011,60 do km 0+547,55 w ciągu ulicy Chełmońskiego w m. Sade Budy gm. Jaktorów w zakresie wykonania chodnika.
- Przebudowa drogi gminnej nr 005848F w Starych Drzewcach.
- Budowa chodnika w ciągu drogi powiatowej nr 3657W na odcinku od świetlicy w m. Smolanka w kierunku granicy powiatu
- Wykonanie robót budowlanych na zadaniu inwestycyjnym pn. "Przebudowa instalacji gazowej i muru oporowego w m. Szklarska Poręba"
- Remont drogi gminnej nr 112735D w km 0+000-0+420 w Rębiszowie
- Remont i przebudowa schodów zewnętrznych wraz z remontem elewacji w strefie wejściowej do budynku Szkoły Podstawowej nr 93 przy ul. Niemcewicza 29-31 we Wrocławiu
więcej: Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.