To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-07-14
Ogłoszenie nr 510126993-N-2020 z dnia 14-07-2020 r.
Poznańskie Inwestycje Miejskie Sp. z o.o.: "Usługa dostarczenia, wdrożenia oraz utrzymania Zintegrowanego Systemu Informatycznego klasy ERP (Enterprise Resource Planning) dla Poznańskich Inwestycji Miejskich sp. z o.o." - POWTÓRKA POSTĘPOWANIA
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 530397-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 540067137-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Poznańskie Inwestycje Miejskie Sp. z o.o., Krajowy numer identyfikacyjny 30268953900000,
ul. Plac Wiosny Ludów
2,
61-831
Poznań, woj.
wielkopolskie, państwo
Polska, tel.
618842010, e-mail
zamowienia.publiczne@pim.poznan.pl, faks
618666004.
Adres strony internetowej (url): www.pim.poznan.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Usługa dostarczenia, wdrożenia oraz utrzymania Zintegrowanego Systemu Informatycznego klasy ERP (Enterprise Resource Planning) dla Poznańskich Inwestycji Miejskich sp. z o.o." - POWTÓRKA POSTĘPOWANIA
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):PIM/04/20/ZP22/IV
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:W skład zamówienia wchodzą: o dostarczenie licencji nieograniczonej czasowo na korzystanie z Systemu lub jego elementów dotyczących etapu 1 na co najmniej 80 stanowiskach, dla etapu 2 na 5 stanowiskach; o przeprowadzenie instalacji i podstawowej konfiguracji na zasobach Zamawiającego wraz z konfiguracją środowiska roboczego i wersji testowej umożliwiającej równoczesne korzystanie z Systemu przez co najmniej 80 Użytkowników Systemu bez strat wydajności z responsywnym dostępem przeglądarkowym z wykorzystaniem bezpiecznego protokołu https lub dostępem przez dedykowaną aplikację. o przeprowadzenie usługi wdrożenia z podziałem na dwa etapy: 1) ETAP1 - modyfikacja modułów według arkusza funkcjonalności (tabela Excel - załącznik 2A do SIWZ) niezbędnych do pracy dla 80 użytkowników w obszarze: Obieg dokumentów, Zarządzanie umowami, Praca sekretariatu, CRM, Przetargi, Planowanie i realizacja inwestycji (częściowa - zgodnie z OPZ) - zgodnie z opisem w Załączniku nr 1 do Umowy. 2) ETAP2 - modyfikacja modułów według arkusza funkcjonalności (tabela Excel - załącznik 2A do SIWZ) niezbędnych do pracy dla 5 użytkowników w obszarze: Raportowanie i analizy, Planowanie i realizacja inwestycji (częściowa - zgodnie z OPZ) - zgodnie z opisem w Załączniku nr 1 do Umowy, z uwzględnieniem zapisów Formularza ofertowego. Funkcjonalności z etapu 2, w zakresie tworzenia i edycji, dostępne powinny być dla 5 użytkowników, natomiast w zakresie podglądu, wydruku i możliwości zadawania pytań do bazy danych dla wszystkich (80) użytkowników systemu. o sporządzenie i dostarczenie Zamawiającemu Dokumentacji Systemu oraz interfejsu graficznego Systemu; o wykonanie integracji Systemu z funkcjonującym u Zamawiającego systemem InsERT GT - min. umożliwić import faktur do pakietu InsERTGT; o przeprowadzenie szkoleń zgodnie z wytycznymi określonymi oraz zapewnienie wsparcia przy wdrożeniu i testowaniu Systemu; o świadczenie usługi gwarancji; o świadczenie usługi wsparcia technicznego Systemu w fazie powdrożeniowej oraz w zakresie administrowania Systemem w okresie 12 miesięcy po zakończeniu wdrożenia; o wprowadzenie modyfikacji Systemu na życzenie Zamawiającego; o utrzymanie licencji przez okres 12 miesięcy - otrzymywanie od producenta aktualizacji systemu (maintenance); o przekazanie do depozytu kodów źródłowych tworzących System, o [opcja] świadczenie dodatkowych usług w zakresie modyfikacji; o [opcja] świadczenie usługi wsparcia technicznego Systemu oraz administrowania Systemem przez kolejne okresy 12 miesięczne (nie więcej niż cztery) po okresie 12 miesięcy po zakończeniu wdrożenia; o [opcja] świadczenie usługi rozszerzenia Systemu o dodatkowe licencje użytkowników. System musi być jednym narzędziem, nawet jeśli integruje w sobie kilka Systemów, to nie może być to odczuwalne dla użytkownika - brak konieczności przełączania się między Systemami. System posiada możliwości integracji z oprogramowanie INSERT GT i jednym dowolnym systemem zawierającym moduły finansowo-księgowe i kadrowo-płacowe. System musi opierać się na rozwiązaniach bazodanowych Microsoft SQL lub Oracle. Całość systemu musi być w języku polskim. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki realizacji zamówienia znajdują się we wzorze umowy wraz z załącznikami, stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ. Opis przedmiotu zamówienia wg "Wspólnego słownika zamówień" (CPV): o 48.00.00.00-8 Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne o 48.51.70.00-5 Pakiety oprogramowania informatycznego, o 72.00.00.00-8 Usługi informatyczne: konsultacje, opracowania oprogramowania, internetowe i wsparcia, o 80.51.10.00-9 Usługi szkolenia personelu
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
06/07/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
700000
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Docusoft Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
1098243.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom tak Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe: W sprawach nieuregulowanych SIWZ (i odpowiednio ogłoszeniem), bądź w sytuacji rozbieżności zapisów SIWZ (odpowiednio ogłoszenia) w stosunku do Ustawy, odpowiednie zastosowanie i nadrzędne znaczenie mają przepisy Ustawy. |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Dostawa ryb i przetworów rybnych
- Serwis urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych w : WCO Poznań, ul. Garbary 15 , WCO, Ośrodek Radioterapii w Kaliszu, ul. Bydgoska 12, WCO, Ośrodek Radioterapii w Pile, ul. Rydygiera 1.
- Naprawa sieci zasilającej pomiędzy budynkami 50 i 26 na ul. Ogrodowej 2 w m. Biedrusko
- AN/ZP/56/24 Dobór i dostarczenie energooszczędnych opraw LED w miejsce istniejących opraw świetlówkowych w Auli Centrum Wykładowego Politechniki Poznańskiej,
- Aranżacja zabytkowego wnętrza holu w budynku Collegium Minus (tablice)
- Zakup produktu leczniczego Tezepelumab w ramach Programu Lekowego B.44
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem dla Wielkopolskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości Sp. z o.o.
- Zakup subskrypcji systemu kopii zapasowej wraz z wdrożeniem i wsparciem technicznym
- Przedłużenie wsparcia technicznego dla posiadanych licencji urządzeń FortiGate i FortiClient na okres 12 miesięcy na potrzeby WI
- Termomodernizacja budynku użyteczności publicznej w Starościnie
- Rozbudowa budynków Urzędu Miasta i Gminy Mrozy oraz Gminnego Centrum Kultury w Mrozach.
- Odnowienie rocznych kontraktów serwisowych do posiadanych przez użytkownika licencji IDL
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.