To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-06-24
Ogłoszenie nr 510126632-N-2019 z dnia 24-06-2019 r.
Samodzielny Publiczny Wojewódzki Szpital Zespolony w Szczecinie: Dostawa artykułów biurowych, materiałów eksploatacyjnych do drukarek Rimage, Everest 2400, 2000i oraz zestawów do DPI 4101 Disc Publisher Primera dla SPWSZ w Szczecinie
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 534651-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 540081477-N-2019
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Samodzielny Publiczny Wojewódzki Szpital Zespolony w Szczecinie, Krajowy numer identyfikacyjny 29027400000000,
ul. Arkońska
4,
71-455
Szczecin, woj.
zachodniopomorskie, państwo
Polska, tel.
91 813 90 21, e-mail
przetargi@spwsz.szczecin.pl, faks
918 139 079.
Adres strony internetowej (url): www.spwsz.szczecin.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa artykułów biurowych, materiałów eksploatacyjnych do drukarek Rimage, Everest 2400, 2000i oraz zestawów do DPI 4101 Disc Publisher Primera dla SPWSZ w Szczecinie
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):EP/220/21/2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów biurowych, materiałów eksploatacyjnych do drukarek Rimage, Everest 2400, 2000i oraz zestawów do DPI 4101 Disc Publisher Primera dla SPWSZ w Szczecinie - 2 zadania. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ. 3. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w projekcie umowy stanowiącym Załącznik 4A do SIWZ, w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 30190000-7
Dodatkowe kody CPV: 30234000-8, 30192300-4
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Artykuły biurowe |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Wobec uchylenia się od podpisania umowy przez Wykonawcę LARCOS Sp. z o.o. i wykluczeniu Wykonawcy RESPOL Polska Sp. z o.o. z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz o uznaniu oferty niniejszego Wykonawcy za odrzuconą na podstawie art. 24 ust. 4 ustawy Pzp., w postępowaniu nie pozostała żadna oferta niepodlegająca odrzuceniu. W takim stanie faktycznym Zamawiający zobligowany był unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w zakresie zadania nr 1 na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1) ustawy Pzp z uwagi, iż w postępowaniu nie została złożona żadna oferta niepodlegająca odrzuceniu |
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Materiały eksploatacyjne do drukarek Rimage Everest 2400,2000i oraz zestaw do DPI 4101 Disc Publisher Primera |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
22/05/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
222500.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: KOMERS D.K. Kurpiel Sp. Jawna
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
244081.20
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- Zakup i dostawa sprzętu gospodarczego, tabliczek informacyjnych, bhp i ppoż., urządzeń grzewczo-wentylacyjnych, stołów barowych koktajlowych oraz szaf metalowych depozytowych
- Ochrona, monitorowanie i sygnalizacja alarmowa obiektu Powiatowego Urzędu Pracy w Szczecinie
- Kompleksowa termomodernizacja i przebudowa budynku Katedry i Zakładu Anatomii Prawidłowej Pomorskiego Uniwersytetu Medycznego w Szczecinie
- Dostawa energii elektrycznej do obiektów Akademii Sztuki w Szczecinie
- Świadczenie usług ochrony w sześciu obiektach Muzeum Narodowego w Szczecinie.
- Wykaszanie porostów i traw na polach refulacyjnych UMS oraz na wyspie osłonowej w Trzebieży
więcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa taśm termotransferowych, etykiet termotransferowych i etykiet termicznych do drukarek kodów kreskowych
- Sukcesywne dostawy artykułów biurowych na potrzeby Urzędu do Spraw Cudzoziemców
- Zakup wraz z sukcesywną dostawą artykułów biurowych i papieru biurowego (numer postępowania UD-IX-ZP-20-2024)
- Dostawa artykułów biurowych i materiałów eksploatacyjnych do kopiarek dla potrzeb Urzędu Miasta Częstochowy
- Zakup wraz z dostawą i rozładunkiem materiałów biurowych, materiałów eksploatacyjnych i papieru kserograficznego do Dolnośląskiego Oddziału Regionalnego ARiMR
- ZP/CZD/064/24 DOSTAWA MATERIAŁÓW BIUROWYCH - 2 pakiety
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.