eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chojnów › MODERNIZACJA BUDYNKU SZKOŁY PRZY ULICY REYMONTA W CHOJNOWIE WRAZ Z ZAGOSPODAROWANIEM TERENU - ETAP II - ZAGOSPODAROWANIE TERENU

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-06-24

Ogłoszenie nr 510126561-N-2019 z dnia 24-06-2019 r.

Urząd Miejski w Chojnowie: MODERNIZACJA BUDYNKU SZKOŁY PRZY ULICY REYMONTA W CHOJNOWIE WRAZ Z ZAGOSPODAROWANIEM TERENU - ETAP II - ZAGOSPODAROWANIE TERENU

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 550961-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Urząd Miejski w Chojnowie, Krajowy numer identyfikacyjny 52503300000000, ul. Pl. Zamkowy 1, 59-225 Chojnów, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. 768 187 840, e-mail urzad.miejski@chojnow.net.pl, faks .
Adres strony internetowej (url): www.chojnow.eu

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

MODERNIZACJA BUDYNKU SZKOŁY PRZY ULICY REYMONTA W CHOJNOWIE WRAZ Z ZAGOSPODAROWANIEM TERENU - ETAP II - ZAGOSPODAROWANIE TERENU

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

RG.271.11.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót związanych z zagospodarowaniem terenu przy budynku szkolnym w Chojnowie, przy ulicy Reymonta. Zakres prac obejmuje roboty rozbiórkowe, brukarskie, hydrauliczne i kanalizacyjne, instalacje elektryczne oraz roboty wykonawcze. W trakcie prowadzonych prac należy wykonać: 1. Rozebranie istniejących nawierzchni, w tym m.in.: usunięcie warstwy humusu, rozebranie obrzeży, rozebranie nawierzchni asfaltowej, rozebranie betonowej podbudowy oraz rozebranie nawierzchni z kostki betonowej. 2. Ułożenie nawierzchni, w tym m.in.: roboty ziemne (korytowanie) ułożenie warstwy odsączającej z piasku, ułożenie podbudowy z kruszywa 0-31,5 mm, ułożenie nawierzchni z kostki betonowej - kolor zgodny z PT, gr min. 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej, przygotowanie podłoża i ułożenie trawników. 3. Ułożenie obrzeży, koryt ściekowych: koryta i obrzeża układać na ławie betonowej, obrzeża betonowe 30x8, ścieki prefabrykowane betonowe 25x16x8. Odwodnienie liniowe o szerokości w świetle 200mm i wysokości 150-200 mm, klasa obciążenia A15. Odwodnienie zakończyć ściankami końcowymi (4szt) i ściankami końcowymi z otworem 160 mm. Studnie odpływowe odwodnienia liniowego - 3 szt., klasa obciążenia A15. 4. Zewnętrzne instalacje kanalizacji deszczowej: cięcie - rozebranie nawierzchni asfaltowej wraz z późniejszym jej odtworzeniem, wykopy liniowe pod kanalizację, kanały rurowe ułożyć na podsypce piaskowej, studnie rewizyjne 1200 mm, 1000mm, 500 mm z osadnikiem . Na każdym rurociągu 200mm zamontować klapy burzowe w studniach. (2szt.). Przewidziano montaż studni nie włazowych z tworzyw sztucznych - rury karbowane 600mm (właz na pierścieniu odciążającym). Przed zasypaniem wykonać próby szczelności. 5. Zewnętrzna instalacja kanalizacji sanitarnej: ciecie i rozebranie nawierzchni asfaltowych, wykonanie wykopów liniowych pod ułożenie rurociągu na podsypce piaskowej. Studnie rewizyjne 1200mm, studnie naziemne 600mm PVC karbowane właz z pierścieniem odciążającym. Klapa burzowa 200mm, 160 mm. Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę lub dalszego podwykonawcę, osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia: a) roboty brukarskie b) roboty towarzyszące branży drogowej (brukarskiej) - np. pomocnik brukarza c) roboty instalacyjne W przypadku, gdy zamawiający w opisie przedmiotu zamówienia wskazał znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródła lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, należy uznać, iż jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i mają one charakter przykładowy a ich określenie ma na celu wskazanie oczekiwanych parametrów technicznych. Wszystkie zaproponowane przez Wykonawcę materiały muszą spełniać wymagania techniczne nie gorsze niż opisane w dokumentacji projektowo-kosztorysowej. Wszelkie elementy pochodzące z rozbiórki, nadające się do wtórnego wykorzystania należy przekazać Zarządzającemu budynkiem. W kosztach należy uwzględnić konieczność wywiezienia i utylizacji odpadów powstałych w trakcie realizacji zadania. Wszelkie mienie i sprzęt znajdujący się na terenie budowy należy zabezpieczyć przed uszkodzeniem. Wykonawca, po zakończeniu prac winien opracować i przedłożyć stosownym organom inwentaryzację powykonawczą. W przypadku realizacji zadania w trakcie roku szkolnego obszar należy wydzielić i zabezpieczyć przed dostępem osób nieupoważnionych. Proponuje się Wykonawcom przeprowadzenie wizji w terenie przed złożeniem oferty. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót - załącznikach do specyfikacji istotnych warunków zamówienia; przedmiar robót załączony do specyfikacji istotnych warunków zamówienia traktowany jest jedynie jako materiał poglądowy i nie stanowi opisu przedmiotu zamówienia w rozumieniu art. 31 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. Warunki wykonania zamówienia: - Zamówienie powinno być wykonane w nieprzekraczalnym terminie do 15.08.2019 r. - Wymagany okres gwarancji na wykonane roboty (materiały i robociznę) wynosi 36 m-cy, 48 m-cy lub 60 m-cy (zgodnie z deklaracją Wykonawcy w Formularzu Ofertowym) od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania protokołu końcowego - Wymagany okres rękojmi na wykonane roboty (materiały i robociznę) wynosi 36 m-cy, 48 m-cy lub 60 m-cy (zgodnie z deklaracją Wykonawcy w Formularzu Ofertowym) od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego bez uwag - Robotami mogą kierować osoby, które posiadają odpowiednie uprawnienia budowlane w poszczególnych branżach, wynikające z przepisów Prawa budowlanego / o ile takie są wymagane/ - Wykonawca zobowiązany jest do wywozu ziemi i gruzu na wysypisko odpadów, oraz utylizacji odpadów z rozbiórki materiałów szkodliwych, np. azbest, asfalt itp - wymagany dokument potwierdzający przyjęcie odpadów, - Wykonawca zobowiązany jest złożyć przed podpisaniem umowy szczegółowy kosztorys ofertowy, zawierający przedmiar, tabelę elementów scalonych oraz szczegółową kalkulację zastosowanych cen jednostkowych, także w przypadku stosowania analizy własnej. - Wykonawca obowiązany jest dołączyć certyfikaty zgodności lub deklaracje zgodności z Polską Normą lub aprobatą techniczną dla użytych materiałów i urządzeń; - Wszystkie roboty muszą odpowiadać Polskim Normom Branżowym oraz Warunkom Technicznym Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych UWAGA! Projekt budowlany w wersji elektronicznej oraz przedmiary robót dołączone są do niniejszej specyfikacji w wersji papierowej są dostępne do wglądu u Zamawiającego. Szczegółowy zakres i sposób wykonania robót zawiera projekt budowlany, projekty wykonawcze oraz szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót. Przedmiary robót są dokumentami tylko pomocniczymi.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7


Dodatkowe kody CPV: 45111300-1, 45233250-6, 45232410-9, 45232130-2, 45316100-6

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14/06/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 823660.34
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: FIRMA BRUKARSKA GRANIT - BRUK MIROSŁAW FURMANEK
Email wykonawcy: mir-fur@wp.pl
Adres pocztowy: UL. SPACEROWA 6
Kod pocztowy: 59-225
Miejscowość: CHOJNÓW
Kraj/woj.: dolnośląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 528900
Oferta z najniższą ceną/kosztem 528900
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 528900
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.