eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chojnów › MODERNIZACJA BUDYNKU SZKOŁY PRZY ULICY REYMONTA W CHOJNOWIE WRAZ Z ZAGOSPODAROWANIEM TERENU - ETAP I REMONT BUDYNKÓW

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-06-24

Ogłoszenie nr 510126095-N-2019 z dnia 24-06-2019 r.

Urząd Miejski w Chojnowie: MODERNIZACJA BUDYNKU SZKOŁY PRZY ULICY REYMONTA W CHOJNOWIE WRAZ Z ZAGOSPODAROWANIEM TERENU - ETAP I REMONT BUDYNKÓW

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 545682-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Urząd Miejski w Chojnowie, Krajowy numer identyfikacyjny 52503300000000, ul. Pl. Zamkowy 1, 59-225 Chojnów, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. 768 187 840, e-mail urzad.miejski@chojnow.net.pl, faks .
Adres strony internetowej (url): www.chojnow.eu

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

MODERNIZACJA BUDYNKU SZKOŁY PRZY ULICY REYMONTA W CHOJNOWIE WRAZ Z ZAGOSPODAROWANIEM TERENU - ETAP I REMONT BUDYNKÓW

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

RG.271.10.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót remontowo-budowlanych w budynku szkoły, który składa się z trzech połączonych ze sobą obiektów ("budynek duży", "budynek mały", hol). Zakres prac obejmuje roboty instalacyjne hydrauliczne i kanalizacyjne, instalacje sanitarne, roboty malarskie, pokrycie podłóg i ścian oraz roboty wykonawcze. W trakcie prowadzonych prac należy wykonać między innymi: 1. Ługowanie, skrobanie i zmycie starych farb; 2. Wykucie i obsadzenie kratek wentylacyjnych; 3. Gruntowanie ścian i sufitów przed szpachlowaniem; 4. Przecieranie istniejących tynków wewnętrznych; 5. Dwukrotne malowanie farbą olejną grzejników i istniejącej sieci c.o.; 6. Dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi - ścian i sufitów; 7. Cyklinowanie i lakierowanie parkietów. 8. Rozebranie, wyrównanie i ułożenie wykładziny z tworzyw sztucznych. 9. Oczyszczenie i impregnacja posadzek. 10. Wykucie i wstawienie nowych drzwi. Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę lub dalszego podwykonawcę, osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia: a) murowanie, tynkowanie, malowanie b) roboty towarzyszące branży budowlanej Kolory poszczególnych pomieszczeń Wykonawca winien uzgodnić z Zarządzającym obiektem. Wszelkie elementy nadające się do wtórnego wykorzystania należy przekazać Zarządzającemu budynkiem. W kosztach należy uwzględnić konieczność wywiezienia i utylizacji odpadów powstałych w trakcie realizacji remontu. Wszelkie mienie i sprzęt znajdujący się na terenie szkoły należy zabezpieczyć przed uszkodzeniem. Wykonawca, po zakończeniu prac remontowych zobowiązany jest do odtworzenia oznakowania ewakuacyjnego. W przypadku realizacji zadania w trakcie roku szkolnego pomieszczenia przekazywane będą sukcesywnie w uzgodnieniu z zrządzającym obiektem. W celu zobrazowania zakresu prac Zarządzający przedstawia rzuty poszczególnych pięter oraz przedmiary robót. Proponuje się Wykonawcom przeprowadzenie wizji w terenie przed złożeniem oferty.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45400000-1


Dodatkowe kody CPV: 45430000-0, 45442100-8, 45332200-5, 45332300-6, 45332400-7

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13/06/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 336139.72
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWNICTWA SPECJALISTYCZNEGO I MELIORACJI SP. Z O.O.
Email wykonawcy: pbsim@poczta.onet.pl
Adres pocztowy: UL. JAWORZYŃSKA 254
Kod pocztowy: 59-225
Miejscowość: LEGNICA
Kraj/woj.: dolnośląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 464768.33
Oferta z najniższą ceną/kosztem 464768.33
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 689857.65
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

tak


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: 25000.00

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.