eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Toruń › Sprawdzenie stanu technicznego obiektów gminnych administrowanych przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Toruniu w zakresie wskazanym w art. 62 ust. 1 pkt 1 lit. a, b ustawy Prawo budowlane (kontrola roczna) oraz w zakresie wskazanym w art. 62 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo Budowlane (kontrola 5-letnia).

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-07-13

Ogłoszenie nr 510125729-N-2020 z dnia 13-07-2020 r.

Zakład Gospodarki Mieszkaniowej: Sprawdzenie stanu technicznego obiektów gminnych administrowanych przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Toruniu w zakresie wskazanym w art. 62 ust. 1 pkt 1 lit. a, b ustawy Prawo budowlane (kontrola roczna) oraz w zakresie wskazanym w art. 62 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo Budowlane (kontrola 5-letnia).

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 548558-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Zakład Gospodarki Mieszkaniowej, Krajowy numer identyfikacyjny 87000140200000, ul. ul. Grudziądzka 159B, 87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, państwo Polska, tel. +48566577555, e-mail zgmtorun@wp.pl, faks +48566577504.
Adres strony internetowej (url): www.bip.zgm.torun.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Sprawdzenie stanu technicznego obiektów gminnych administrowanych przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Toruniu w zakresie wskazanym w art. 62 ust. 1 pkt 1 lit. a, b ustawy Prawo budowlane (kontrola roczna) oraz w zakresie wskazanym w art. 62 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo Budowlane (kontrola 5-letnia).

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP-8/2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Sprawdzenie stanu technicznego obiektów gminnych administrowanych przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Toruniu w zakresie wskazanym w art. 62 ust. 1 pkt 1 lit. a, b ustawy Prawo budowlane (kontrola roczna) oraz w zakresie wskazanym w art. 62 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo Budowlane (kontrola 5-letnia). Opis szczegółowy Zakres kontroli rocznej - zgodnie z art. 62 ust. 1 pkt 1 lit. a, b ustawy Prawo budowlane Przegląd stanu technicznego należy przeprowadzić w zakresie wynikającym z przepisów ustawy Prawo Budowlane, przepisów wykonawczych wydanych na jej podstawie oraz niniejszej specyfikacji wraz z załącznikami. Zakres przeprowadzanych przeglądów obejmuje w szczególności sprawdzenie: - wykonania zaleceń z poprzednich kontroli, - elementów budynków, budowli i instalacji narażonych na szkodliwe wpływy atmosferyczne i niszczące działania czynników występujących podczas użytkowania, których uszkodzenia mogą powodować zagrożenie dla: bezpieczeństwa osób, środowiska oraz konstrukcji budynku. - instalacji i urządzeń służących ochronie środowiska. Zakres kontroli 5-letniej - zgodnie z art. 62 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo budowlane (kontrola roczna) Przegląd stanu technicznego należy przeprowadzić w zakresie wynikającym z przepisów ustawy Prawo Budowlane, przepisów wykonawczych wydanych na jej podstawie oraz niniejszej specyfikacji wraz z załącznikami. Zakres przeprowadzanych przeglądów obejmuje w szczególności: Części wspólne obiektu wraz z jego otoczeniem. ? sprawdzenie wykonania zaleceń z poprzednich kontroli, ? sprawdzenie stanu technicznego i użytkowego elementów obiektu w częściach wspólnych tj. piwnicach, korytarzach, klatkach schodowych, suszarniach, pralniach, węzłach cieplnych, kotłowniach itp. - takich jak ściany zewnętrzne i wewnętrzne konstrukcyjne, stropy, konstrukcje i pokrycia dachów, schody, posadzki, elewacje, stolarka i ślusarka drzwiowa oraz okienna, opaski wokół budynku, elementy mocowane/montowane na budynku itp. oraz poza budynkiem - chodników, budynków gospodarczych, ogrodzeń, dróg osiedlowych, placów zabaw, placów gospodarczych, altanek śmietnikowych oraz terenów zielonych itp. ? badanie instalacji elektrycznej i piorunochronnej w zakresie sprawności połączeń, osprzętu, zabezpieczeń i środków ochrony od porażeń, oporności izolacji przewodów oraz uziemień instalacji i aparatów. ? ocenę stanu technicznego urządzeń stanowiących zabezpieczenia przeciwpożarowe obiektu. ? ocenę stanu technicznego instalacji sanitarnych c.o. i c.w.u.., wodno - kanalizacyjnej wraz z przyłączami. ? opracowanie musi zawierać stwierdzone nieprawidłowości wraz z ich lokalizacją oraz wskazywać kolejność ich usunięcia - stan miejsc zagrażających bezpieczeństwu należy wykazywać w dokumentacji fotograficznej w formie załącznika do protokołu. Obiekty/lokale. ? sprawdzenie wykonania zaleceń z poprzednich kontroli, ? kontrola elementów konstrukcyjnych znajdujących się w lokalach wraz z oceną stanu technicznego lokali oraz oceną stanu instalacji sanitarnych c.o., c.w.u., wod - kan znajdujących się w lokalach. ? wykonanie pomiarów ochrony przeciwporażeniowej w lokalach. ? wykonanie pomiarów rezystancji obwodów elektrycznych w lokalach. ? opracowanie musi zawierać stwierdzone nieprawidłowości wraz z ich lokalizacją oraz wskazywać kolejność ich usunięcia - stan miejsc zagrażających bezpieczeństwu należy wykazywać w dokumentacji fotograficznej w formie załącznika do protokołu. Z przeprowadzonych kontroli poszczególnych obiektów należy sporządzić protokoły, zgodnie ze wzorami stanowiącymi załączniki do SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 71.35.61.00 - Usługi kontroli technicznej


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: SPRAWDZENIE STANU TECHNICZNEGO OBIEKTÓW - BOM I

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

W przedmiotowym postępowaniu zaistniały przesłanki do unieważnienia postępowania wskazane w art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp - nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.

CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: SPRAWDZENIE STANU TECHNICZNEGO OBIEKTÓW - BOM II

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06/07/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 55400.78
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Ramo Polska Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Al. Jerozolimskie 214
Kod pocztowy: 02-486
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 63106.53
Oferta z najniższą ceną/kosztem 63106.53
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 63106.53
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: SPRAWDZENIE STANU TECHNICZNEGO OBIEKTÓW - BOM III

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06/07/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 62198.60
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Ramo Polska Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Al. Jerozolimskie 214
Kod pocztowy: 02-486
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 69409.55
Oferta z najniższą ceną/kosztem 69409.55
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 105260.82
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.