eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Psary › "Remont budynku Szkoły Podstawowej w miejscowości Strzyżowice".

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-07-13

Ogłoszenie nr 510125629-N-2020 z dnia 13-07-2020 r.

Urząd Gminy w Psarach: "Remont budynku Szkoły Podstawowej w miejscowości Strzyżowice".

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 547415-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540110980-N-2020


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Urząd Gminy w Psarach, Krajowy numer identyfikacyjny 53724300000000, ul. ul. Malinowicka 4, 42-512 Psary, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 32 294 49 00 wew. 41, e-mail urzad@psary.pl, faks 32 294 49 01.
Adres strony internetowej (url): www.bip.,psary.pl
Adres profilu nabywcy: https://platformazakupowa.pl/pn/psary

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"Remont budynku Szkoły Podstawowej w miejscowości Strzyżowice".

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP.271.10.2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest remont pomieszczeń na parterze budynku w Szkole Podstawowej położonej w miejscowości Strzyżowice, ul. 1 Maja 17 , na działce nr ewid. 1583/3. 2. Realizacja zadania polega na wykonaniu następujących robót: 2.1. przygotowanie poszczególnych ścian pod tynkowanie i malowanie, 2.2. wykonanie we wszystkich pomieszczeniach gładzi gipsowych, 2.3. malowanie powierzchni ściennych i sufitowych, 2.4. czyszczenie ścian i parapetów oraz uzupełnianie ubytków, 2.5. wykonanie okładzin z płytek gresowych na istniejących parapetach, 2.6. demontaż istniejącego wykończenia podłóg z paneli drewnianych i zastosowanie wykładziny PCV, 2.7. demontaż zbędnych i wymiana na nowe instalacji w złym stanie technicznym, 2.8. wykonanie osłon na istniejących elementach co., 2.9. demontaż drzwi wewnętrznych z ościeżnicami wraz z przygotowaniem otworów pod montaż nowych drzwi, 2.10. przygotowanie otworów pod osadzenie nowych drzwi, 2.11. wymianę drzwi wewnętrznych, 2.12. udrożnienie kanałów wentylacyjnych wraz z wymianą kratek, 2.13. wymianę instalacji wod.-kan. (wg branży sanitarnej), 2.14. wymianę instalacji elektrycznych ( wg branży elektrycznej), 2.15. wykonanie robót remontowych po przeprowadzonych modernizacjach instalacjach sanitarnych, elektrycznych, 2.16. demontaż istniejącej balustrady stalowej, 2.17. demontaż krat w oknach, 2.18. wykonanie nowej barierki na klatce schodowej ze stali nierdzewnej, 2.19. wykonanie nowych krat w dolnych oknach kondygnacji na klatce schodowej ze stali nierdzewnej, 2.20. wykonanie okładzin z płytek gresowych na istniejących parapetach, 2.21. wywiezienie i utylizacja gruzu.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7


Dodatkowe kody CPV: 45100000-8, 45200000-9, 45300000-0, 45400000-1, 45110000-1, 45410000-4, 45450000-6, 45111200-0, 45111220-6, 45262522-6, 45410000-4, 45453000-7, 45430000-0, 45431000-7, 45432110-8, 45442100-8, 45421000-4, 45421130-4

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08/07/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 272142.11
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 5
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 5
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 1

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Firma Budowlana J&A sp. z o.o.
Email wykonawcy: biuro@jafirmabudowlana.pl
Adres pocztowy: ul. Mroźna 45
Kod pocztowy: 40-316
Miejscowość: Katowice
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 264000.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 264000.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 431745.67
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.