eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Otwock › Pogwarancyjna obsługa serwisowa oraz wykonywanie przeglądów okresowych systemu rezonansu magnetycznego APERTO Lucent 0,4T o sn. X387 firmy HITACHI z magnesem stałym w okresie 36 miesięcy

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-06-21

Ogłoszenie nr 510125551-N-2019 z dnia 21-06-2019 r.

Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny im prof. Adama Grucy CMKP: Pogwarancyjna obsługa serwisowa oraz wykonywanie przeglądów okresowych systemu rezonansu magnetycznego APERTO Lucent 0,4T o sn. X387 firmy HITACHI z magnesem stałym w okresie 36 miesięcy

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 539863-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny im prof. Adama Grucy CMKP, Krajowy numer identyfikacyjny 29015600000000, ul. Konarskiego 13, 05-400 Otwock, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 22 7794031 w. 477, e-mail dzp@spskgruca.pl, faks 22 7794031 w. 477.
Adres strony internetowej (url): www.spskgruca.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Pogwarancyjna obsługa serwisowa oraz wykonywanie przeglądów okresowych systemu rezonansu magnetycznego APERTO Lucent 0,4T o sn. X387 firmy HITACHI z magnesem stałym w okresie 36 miesięcy

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

Znak postępowania: DZP.26.41/2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia była: Pogwarancyjna obsługa serwisowa oraz wykonywanie przeglądów okresowych systemu rezonansu magnetycznego APERTO Lucent 0,4T o sn. X387 firmy HITACHI z magnesem stałym w okresie 36 miesięcy w siedzibie Zamawiającego - SPSK im prof. A. Grucy CMKP w Otwocku przy ul. Konarskiego 13 2. Zamówienie obejmuje następujący zakres prac objętych pogwarancyjną obsługą serwisową: 1. Przeglądy okresowe 1.1. Regularne przeglądy okresowe (co 6 miesięcy) - zakres przeglądów według wymagań producenta; ostateczne terminy przeglądów - uzgadniane z Zamawiającym. 1.2. Sprawdzenie bezpieczeństwa mechanicznego. 1.3. Kontrola występowania usterek zewnętrznych. 1.4. Inspekcja zużycia części. 1.5. Oczyszczenie dróg chłodzenia i odprowadzania ciepła. 1.6. Smarowanie ruchomych części mechanicznych. 1.7. Sprawdzenie bezpieczeństwa elektrycznego. 1.8. Konserwacja software´u systemowego i aplikacyjnego. 1.9. Porządkowanie przestrzeni dyskowej i bazy danych. 1.10. Sprawdzenie funkcjonowania urządzenia i jego gotowości do pracy. 1.11. Dokumentacja przeglądów. 2. Kontrola jakości - podczas przeglądów okresowych 2.1. Sprawdzenie jakości obrazu. 2.2. Sprawdzenie wartości pomiarowych i aplikacyjnych aparatury z wykorzystaniem, w razie potrzeby, specjalistycznej aparatury pomiarowej i fantomów. 2.3. Przeprowadzenie czynności korygujących - ustawienie i regulacja odpowiednich wartości nastawień w przypadkach ich odchylenia od wartości optymalnych. 3. Modyfikacje 3.1. Przeprowadzenie w cenie kontraktu, środków zapobiegawczych w celu zwiększenia bezpieczeństwa pracy urządzenia zgodnie z zaleceniami i wytycznymi producenta. 3.2. Wykonanie w cenie kontraktu zalecanych przez producenta modyfikacji urządzenia. 4. Naprawy w ramach zaoferowanych wizyt serwisowych jako 1 wizytę serwisową rozumieć należy jeden kompletny proces naprawczy zaczynający się diagnostyką a kończący się przekazaniem sprawnego aparatu do eksploatacji. Wizyty nie obejmują kosztów części zamiennych. 5. Telefoniczna pomoc inżyniera serwisowego w razie awarii dostępna w godzinach od 8 do 16 w dnia robocze Zamawiający wymaga, aby przed przystąpieniem do wykonania jakiejkolwiek usługi u Zamawiającego, wykonana została kopia bezpieczeństwa danych, konfiguracji oraz oprogramowania systemu, jeżeli zaistniała usterka nie wyklucza takiej możliwości. 2.1. Ogólne wymagania w stosunku do realizacji przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia musi być realizowany zgodnie z wymogami producenta rezonansu magnetycznego, obowiązującymi normami oraz z zachowaniem przepisów BHP i P.Poż. 2. Wykonawca powinien dysponować osobami odpowiednio przeszkolonymi w zakresie serwisowania rezonansów Aperto Lucent, opartych na stałym magnesie o pionowym polu 0,4T oraz posiadającymi kwalifikacje do wykonywania prac będących przedmiotem niniejszego zamówienia. 3. Przedmiot zamówienia Wykonawca będzie wykonywać przy użyciu własnych narzędzi i materiałów w siedzibie Zamawiającego. 4. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania czynności przeglądowych i związanych z nim czynności konserwacyjnych zgodnie z zaleceniami producenta. 5. Wymiana części nie jest objęta przedmiotem zamówienia, natomiast Wykonawca zobowiązany jest do przygotowania wycen ewentualnych napraw oraz podania kosztów części zamiennych. 6. Wykonawca zobowiązany jest do wpisywania wykonanych czynności do dokumentacji eksploatacji sprzętu (Paszportu) oraz wystawienia Certyfikatu, zaświadczającego o sprawności aparatu oraz informującego o przeprowadzonej okresowej kontroli i konserwacji zgodnie z wymaganiami określonymi przez producenta. 7. Wykonawca będzie wykonywał przeglądy techniczne zgodnie z harmonogramem zalecanym przez producenta w terminach uzgodnionych z Działem Techniki Medycznej. 8. Prace będące przedmiotem umowy odbywać się będą w dni robocze. 9. Wykonawca zobowiązuje się do wykonywania prac zgodnie z aktualnym poziomem wiedzy technicznej, w szczególności obowiązującymi przepisami i normami oraz zaleceniami wytwórcy. 10. W przypadku awarii Wykonawca zobowiązany będzie do rozpoczęcia naprawy w siedzibie Zamawiającego w terminie do 48 godzin w dni robocze (jako dni robocze zamawiający rozumie dni od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.) od zgłoszenia. 11. Wykonawca zobowiązany jest do usunięcia awarii z wymianą części zamiennych w terminie do 5 dni roboczych licząc od daty otrzymania akceptacji Kierownika Zamawiającego. Zakup części zostanie dokonany zgodnie z ustawą PZP w drodze odrębnego postępowania przetargowego. Czas wymagany na przeprowadzenie procedury nie jest wliczany do czasu wykonania naprawy. 12. Każdorazowo, po wykonaniu obsługi serwisowej lub usunięciu awarii zostanie sporządzony przez uprawnionych przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy protokół - karta pracy - zawierający datę wykonania obsługi, zakres wykonanych prac. 13. Jako termin usunięcia awarii rozumie się datę podpisania przez przedstawicieli Wykonawcy i Zamawiającego, karty pracy. Każda ze stron zobowiązana jest podpisać kartę pracy w dniu usunięcia awarii. 14. Wszystkie wymontowane i wymienione części pozostają własnością Zamawiającego chyba, że inaczej będzie przewidywała przedstawiona i zaakceptowana oferta na dostawę tych części uzyskana w drodze odrębnej procedury przetargowej zgodnej z regulaminem zamówień publicznych stosowanym w SPSK. 15. Wykonawca zobowiązuje się do wykonywania prac zgodnie z aktualnym poziomem wiedzy technicznej, w szczególności obowiązującymi przepisami i normami oraz zaleceniami wytwórcy. 2.2. Wynagrodzenie ma formę ryczałtową za całość umowy i zawiera: 1. przeglądy aparatu w liczbie 6 przeglądów technicznych aparatu, wykonywanych co 6 miesięcy (6 przeglądów w ramach całego zamówienia), 2. zaoferowane dodatkowe wizyty serwisowe (nie obejmujące przeglądów) wliczone w wartość oferty do wykorzystania w ciągu każdego roku trwania umowy dla dowolnej interwencji serwisowej - wymagana minimum 1 wizyta serwisowa wraz z dojazdami, 4. wykonywanie napraw w ramach zaoferowanych dodatkowych wizyt serwisowych, 5. telefoniczną pomoc inżyniera serwisowego w razie awarii dostępną w godzinach od 8 do 16 w dni robocze. Wynagrodzenie płatne jest z dołu na podstawie comiesięcznej faktury w wysokości 1/36 wartości zamówienia podstawowego. 3. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 50.42.12.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu rentgenowskiego


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31/05/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 195000
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: SHIM- MED POLSKA Sp. z o.o. Ul. Skrzetuskiego 15 A 02-726 Warszawa
Email wykonawcy:
Adres pocztowy:
Kod pocztowy:
Miejscowość:
Kraj/woj.:

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 216972
Oferta z najniższą ceną/kosztem 216972
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 216972
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.