To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-07-13
Ogłoszenie nr 510125320-N-2020 z dnia 13-07-2020 r.
Zarząd Powiatu Grodziskiego: "Remont budynków nr 1 i 1A Starostwa Powiatowego w Grodzisku Wielkopolskim - etap I wykonanie izolacji przeciwwilgociowej"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 541384-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Zarząd Powiatu Grodziskiego, Krajowy numer identyfikacyjny 63127688300000,
ul. ul. Żwirki i Wigury
1,
62-065
Grodzisk Wielkopolski, woj.
wielkopolskie, państwo
Polska, tel.
061 4452500, 4452553, e-mail
nodwazna@spgw.pl, faks
614 452 555.
Adres strony internetowej (url): www.bip.pgw.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Remont budynków nr 1 i 1A Starostwa Powiatowego w Grodzisku Wielkopolskim - etap I wykonanie izolacji przeciwwilgociowej"
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):IG-DP.272.8.2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest wykonanie izolacji przeciwwilgociowej w budynku A i 1A Starostwa Powiatowego w Grodzisku Wielkopolskim. Przedmiot zamówienia został szczegółowo określony w projekcie budowlanym (str. 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25 w części architektura - GR_PB_Opis oraz rysunek nr PB/A/02 - budynek 1) oraz ( str. 36, 37 w części architektura - GR_PB_Opis oraz rysunek nr PB/A/09 - budynek 1A) stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ, projekcie wykonawczym (str. 6,18,36,37,- w części architektura - GR_PW_Opis oraz rysunek nr PW/A/09 - budynek 1A) oraz (str. 7, 8,20,21,22,23,24,25 w części architektura - GR_PW_Opis oraz rysunek nr PW/A/02 - budynek 1) stanowiącym załącznik nr 9 do SIWZ, przedmiarze robót stanowiącym załącznik nr 10 do SIWZ oraz Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót stanowiącej załącznik nr 11 do SIWZ . Ponadto należy wykonać wydzielenie pożarowe pomieszczenia kotłowni gazowej jako oddzielnej strefy pożarowej SP3 zakwalifikowanej do kategorii PM o gęstości obciążenia ogniowego do 500 MJ/m2. Należy wykonać oddzielenie kotłowni od pozostałej części budynku ścianami o odporności ogniowej REI 60, oddzielenie kotłowni od pozostałej części budynku stropem o odporności ogniowej REI120 oraz wydzielenie pomieszczenia jako odrębnej strefy pożarowej. Przedmiot zamówienia został szczegółowo określony w projekcie budowlanym, stanowiącym załącznik nr 12 do SIWZ oraz przedmiarze robót, stanowiącym załącznik nr 13 do SIWZ. Uwaga! Przy ustalaniu wartości zamówienia Wykonawca musi uwzględnić koszt zdemontowania i zamontowania szaf przesuwnych znajdujących się w archiwum zakładowym (piwnica). Zamawiający działając na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy wymaga aby czynności polegające na wykonywaniu robót budowlanych (prace fizyczne) były wykonywane przez osoby zatrudnione przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2019 r. poz. 1040 ze zm.). Zamawiający wymaga zatrudnienia pracowników fizycznych/robotników w ilości co najmniej 3 osób. Wymagania, o których mowa w art. 29 ust. 3a Ustawy zostały określone w pkt XXI SIWZ i w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ. Występujące w opracowaniach dotyczących opisu przedmiotu zamówienia nazwy, typy i pochodzenie produktów należy czytać w ten sposób, że towarzyszy im określenie "lub równoważne" i nie są one dla Wykonawców wiążące. Przez pojęcie "lub równoważne" zamawiający rozumie zastosowanie i przyjęcie do oferty urządzeń, produktów, materiałów i technologii spełniających wymagania w zakresie standardów jakościowych oraz istotnych parametrów technicznych i technologicznych założonych w opisie przedmiotu zamówienia, w szczególności w dokumentacji technicznej. W przypadku zamiaru wbudowania urządzeń i materiałów równoważnych w stosunku do wymienionych w opracowaniach, wykonawca również dla wszystkich zmienionych elementów ma obowiązek posiadać w stosunku do użytych materiałów i urządzeń komplet dokumentów zezwalających na ich stosowanie w budownictwie (wyników badań, atestów, certyfikatów, deklaracji zgodności i innych dokumentów uzupełniających), które będą podlegały weryfikacji na etapie realizacji umowy.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV: 45453000-7, 45320000-6
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
10/07/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
647061.77
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Firma Handlowo - Usługowa Małgorzata Odważna
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
619120.73
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z GRODZISKA WIELKOPOLSKIEGO
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa systemu monitoringu ppoż. i systemu łączności w KPN - roboty budowlane
- Pokrycie papą termozg. wierz. dachu obiektu SPWZOZMSWiA w Bydgoszczy - Z nr 1, oraz budowa siłowni - dodatkowe źródło energii elektrycznej - baterie fotowoltaiczne, odnawialne źródła energii - Z nr 2
- Remont pomieszczeń w budynku Szkoły Podstawowej Nr 31 im. Janusza Korczaka w Białymstoku
- Wykonanie izolacji przeciwwilgociowej ścian fundamentowych/ piwnicy wraz z robotami towarzyszącymi budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Miedarach.
- "Budowa zbiornika retencyjnego w miejscowości Niziny, gm. Tuczępy - Zbiornik nr 2"
- Wymiana ślizgu zjeżdżalni wodnej wraz z wanną hamowną na Pływalni Pingwin przy ul. Oławskiej 3a w Warszawie (powtórzony)
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.