eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Dostawa środków ochrony indywidualnej oraz odzieży i obuwia roboczego dla pracowników Oddziału Terenowego Krajowego Ośrodka Wsparcia Rolnictwa w Opolu. Postępowanie nr OP.WOP.ZP.20.2019.D

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-06-21

Ogłoszenie nr 510125180-N-2019 z dnia 21-06-2019 r.

Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa 08: Dostawa środków ochrony indywidualnej oraz odzieży i obuwia roboczego dla pracowników Oddziału Terenowego Krajowego Ośrodka Wsparcia Rolnictwa w Opolu. Postępowanie nr OP.WOP.ZP.20.2019.D

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 539512-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa 08, Krajowy numer identyfikacyjny 36784953800113, ul. Karolkowa 30, 01-207 Warszawa, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. (77) 400-09-41, e-mail zamowienia.publiczne.opole@kowr.gov.pl, faks -.
Adres strony internetowej (url): bip.kowr.gov.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Państwowa osoba prawna

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa środków ochrony indywidualnej oraz odzieży i obuwia roboczego dla pracowników Oddziału Terenowego Krajowego Ośrodka Wsparcia Rolnictwa w Opolu. Postępowanie nr OP.WOP.ZP.20.2019.D

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

OP.WOP.ZP.20.2019.D

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest: dostawa środków ochrony indywidualnej oraz odzieży i obuwia roboczego dla pracowników Krajowego Ośrodka Wsparcia Rolnictwa Oddział Terenowy w Opolu, w dalszej części zwanych "Towarem". 2. Szczegółowy asortyment zamawianego Towaru będącego przedmiotem zamówienia jest zawarty w formularzu cenowym, stanowiącym załącznik nr 2 do siwz. 3. Miejsce dostawy: Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa Oddział Terenowy w Opolu, ul. 1 Maja 6, 45-068 Opole.4. Dostawa Towaru będzie zrealizowana w dzień roboczy dla Zamawiającego, w godzinach 8.00 - 15.00, po wcześniejszym ustaleniu terminu z przedstawicielem Zamawiającego. 5. Towar powinien być dostarczony w opakowaniach zbiorczych - foliowych lub kartonowych. 6. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć Towar: 1) fabrycznie nowy, wolny od wad, nie używany, nie regenerowany, nie noszący śladów użytkowania; 2) posiadający wszystkie wymagane prawem atesty i certyfikaty, w szczególności spełniający Polskie Normy; 3) dostosowany odpowiednio dla kobiet oraz mężczyzn - zgodnie ze specyfikacją zawartą w formularzu cenowym, stanowiącym załącznik nr 2 do siwz. 7. Towar stanowiący środki ochrony indywidualnej musi spełnić wymagania dotyczące oceny zgodności, określone w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 21 grudnia 2005 r. w sprawie zasadniczych wymagań dla środków ochrony indywidualnej (Dz.U.2005.259.2173), a także: 1) zapewniać wystarczającą ochronę przed występującymi zagrożeniami; 2) być zaprojektowany i wykonany zgodnie z wymogami ergonomii w taki sposób, aby w przewidywanych warunkach używania, do których są przeznaczone, użytkownik mógł normalnie wykonywać wszystkie czynności w przypadku zagrożenia, korzystając równocześnie z odpowiedniej ochrony na możliwie najwyższym osiągalnym poziomie. 8. Środki ochrony indywidualnej powinny spełniać wymagania zasadnicze, być poddane procedurom oceny zgodności i zawierać oznakowanie CE na każdym egzemplarzu umieszczone w sposób widoczny, czytelny i odporny na zatarcie przez cały okres użytkowania środka. Jeżeli jest to konieczne ze względu na właściwości środka ochrony indywidualnej, dopuszcza się umieszczenie oznakowania CE na opakowaniu. 9. Wykonawca zobowiązany jest na własny koszt i staraniem własnym do dostarczenia oraz wniesienia Towaru we wskazane przez przedstawiciela Zamawiającego miejsce. 10. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia, pozostałe wymogi i sposób wykonania zamówienia oraz prawa i obowiązki Stron zostały określone we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 5 do siwz

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 18.10.00.00 - Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23/05/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 44674.78
Waluta

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Zakład Produkcyjno-Handlowy LULEX Janusz Lulkowski
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. 3-go Maja 108
Kod pocztowy: 26-110
Miejscowość: Skarżysko-Kamienna
Kraj/woj.: świętokrzyskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 49475
Oferta z najniższą ceną/kosztem 49475
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 57491.17
Waluta: zł

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.