To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-06-21
Ogłoszenie nr 510125180-N-2019 z dnia 21-06-2019 r.
Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa 08: Dostawa środków ochrony indywidualnej oraz odzieży i
obuwia roboczego dla pracowników Oddziału Terenowego Krajowego Ośrodka Wsparcia Rolnictwa w Opolu. Postępowanie nr OP.WOP.ZP.20.2019.D
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 539512-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa 08, Krajowy numer identyfikacyjny 36784953800113,
ul. Karolkowa
30,
01-207
Warszawa, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
(77) 400-09-41, e-mail
zamowienia.publiczne.opole@kowr.gov.pl, faks
-.
Adres strony internetowej (url): bip.kowr.gov.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Państwowa osoba prawna
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa środków ochrony indywidualnej oraz odzieży i obuwia roboczego dla pracowników Oddziału Terenowego Krajowego Ośrodka Wsparcia Rolnictwa w Opolu. Postępowanie nr OP.WOP.ZP.20.2019.D
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):OP.WOP.ZP.20.2019.D
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest: dostawa środków ochrony indywidualnej oraz odzieży i obuwia roboczego dla pracowników Krajowego Ośrodka Wsparcia Rolnictwa Oddział Terenowy w Opolu, w dalszej części zwanych "Towarem". 2. Szczegółowy asortyment zamawianego Towaru będącego przedmiotem zamówienia jest zawarty w formularzu cenowym, stanowiącym załącznik nr 2 do siwz. 3. Miejsce dostawy: Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa Oddział Terenowy w Opolu, ul. 1 Maja 6, 45-068 Opole.4. Dostawa Towaru będzie zrealizowana w dzień roboczy dla Zamawiającego, w godzinach 8.00 - 15.00, po wcześniejszym ustaleniu terminu z przedstawicielem Zamawiającego. 5. Towar powinien być dostarczony w opakowaniach zbiorczych - foliowych lub kartonowych. 6. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć Towar: 1) fabrycznie nowy, wolny od wad, nie używany, nie regenerowany, nie noszący śladów użytkowania; 2) posiadający wszystkie wymagane prawem atesty i certyfikaty, w szczególności spełniający Polskie Normy; 3) dostosowany odpowiednio dla kobiet oraz mężczyzn - zgodnie ze specyfikacją zawartą w formularzu cenowym, stanowiącym załącznik nr 2 do siwz. 7. Towar stanowiący środki ochrony indywidualnej musi spełnić wymagania dotyczące oceny zgodności, określone w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 21 grudnia 2005 r. w sprawie zasadniczych wymagań dla środków ochrony indywidualnej (Dz.U.2005.259.2173), a także: 1) zapewniać wystarczającą ochronę przed występującymi zagrożeniami; 2) być zaprojektowany i wykonany zgodnie z wymogami ergonomii w taki sposób, aby w przewidywanych warunkach używania, do których są przeznaczone, użytkownik mógł normalnie wykonywać wszystkie czynności w przypadku zagrożenia, korzystając równocześnie z odpowiedniej ochrony na możliwie najwyższym osiągalnym poziomie. 8. Środki ochrony indywidualnej powinny spełniać wymagania zasadnicze, być poddane procedurom oceny zgodności i zawierać oznakowanie CE na każdym egzemplarzu umieszczone w sposób widoczny, czytelny i odporny na zatarcie przez cały okres użytkowania środka. Jeżeli jest to konieczne ze względu na właściwości środka ochrony indywidualnej, dopuszcza się umieszczenie oznakowania CE na opakowaniu. 9. Wykonawca zobowiązany jest na własny koszt i staraniem własnym do dostarczenia oraz wniesienia Towaru we wskazane przez przedstawiciela Zamawiającego miejsce. 10. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia, pozostałe wymogi i sposób wykonania zamówienia oraz prawa i obowiązki Stron zostały określone we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 5 do siwz
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 18.10.00.00 - Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
23/05/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
44674.78
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Zakład Produkcyjno-Handlowy LULEX Janusz Lulkowski
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
49475
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Przebudowa ulicy Stelmachów w zakresie zmiany sposobu odwodnienia w rejonie skrzyżowania z ul. Szeroką w Dzielnicy Rembertów m.st. Warszawy
- Dostawa produktów leczniczych: 1. Niwolumab+Relatlimab; 2. Tepotynib, nr TP-106/24/TM
- DOSTAWA ARTYKUŁÓW GOSPODARCZYCH
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych administrowanych przez ZGN Wola na terenie TZOM Ogrodowa w 2024 r. (7 lokali).
- USŁUGA ZABEZPIECZENIA LOGISTYCZNEGO DLA ORGANIZACJI MIĘDZYNARODOWEJ KONFERENCJI NAUKOWEJ "CLC 24" NA MAZURACH
- Remont pięciu lokali mieszkalnych - pustostanów na terenie Dzielnicy Ochota m.st. Warszawy
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa odzieży i obuwia roboczego, ochronnego oraz środków ochrony osobistej dla 42. BLSz w 2024 r.
- Dostawa odzieży roboczej i ochronnej na potrzeby jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie.
- Wynajem i serwis odzieży roboczej dla pracowników Miejskiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Tarnowie.
- Dostawa odzieży i obuwia roboczego dla pracowników Zamawiającego
- Dostawa odzieży mundurowej
- Dostawa odzieży roboczej i art. BHP
więcej: Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.