To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-07-10
Ogłoszenie nr 510125162-N-2020 z dnia 10-07-2020 r.
Zespół Szkół: "Dostawa wyposażenia do warsztatów szkolnych w zawodzie technik pojazdów samochodowych w Zespole Szkół w Piaskach"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
"Pr@ktycznie najlepsi w zawodach", współfinansowane go ze środków Unii Europejskiej w ramachRegionalne go Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 535720-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Zespół Szkół, Krajowy numer identyfikacyjny 20004100000000,
ul. ul. Partyzantów
19,
21-050
Piaski, woj.
lubelskie, państwo
Polska, tel.
815 821 001, e-mail
zspiaski.sekretariat@op.pl, faks
815 821 001.
Adres strony internetowej (url): www.zspiaski.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Dostawa wyposażenia do warsztatów szkolnych w zawodzie technik pojazdów samochodowych w Zespole Szkół w Piaskach"
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):1/2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest "Dostawa wyposażenia do warsztatów szkolnych w zawodzie technik pojazdów samochodowych w Zespole Szkół w Piaskach". 2. Dostawa w ramach przedmiotu zamówienia jest współfinansowana ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020, w związku z realizacją projektu pt. Pr@ktycznie najlepsi w zawodach (RPLU.12.04.00-06-0049/17). 3. Zakres zamówienia obejmuje dostawę narzędzi i wyposażenia do warsztatów szkolnych. Zamówienie obejmuje następujące pozycje: Zadanie 1 - załącznik nr 1 do SIWZ: Drukarka - zestaw do samodzielnego montażu - 3 szt. Zadanie 2 - załącznik nr 2 do SIWZ: Piła mechaniczna do metalu - 1 szt., Wiertarka z wyposażeniem - wiertarka słupowa/stołowa - 1 szt. Zadanie 3 - załącznik nr 3 do SIWZ: Ploter/frezarka CNC - 3 szt. Zadanie 4 - załącznik nr 4 do SIWZ: Źródło sprężonego powietrza - Kompresor śrubowy - 1 szt., Zadanie 5 - załącznik nr 5 do SIWZ: Wózek narzędziowy z wyposażeniem - 3 szt., Urządzenia przeznaczone do wykonywania prac montażowych - 3 szt., Lampa bezprzewodowa LED - 12 szt. Zadanie 6 - załącznik nr 6 do SIWZ: Zestaw narzędzi do obróbki ręcznej - 3 szt. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Załącznikach nr 1,2,3,4,5 lub 6 do SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 43800000-1
Dodatkowe kody CPV: 44510000-8, 44512940-3, 42123400-1, 42600000-2, 43132100-8, 42630000-1, 30232100-5
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Zadanie nr 1 |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Unieważnienie postępowania na wykonanie zadania nr 1 na podstawie art. 93 ust.1 pkt 7 ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 ze zm.). Podczas oceny ofert stwierdzono, iż postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą blokującą zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zamawiający w Zadaniu nr 1 wymagał dostarczenia do Zespołu Szkół w Piaskach następującej pozycji: Drukarka - zestaw do samodzielnego montażu - 3 szt. Zamawiający przegotowując w/w postępowanie nie wskazał o zastosowaniu stawki VAT 0% przy sprzedaży sprzętu komputerowego placówkom oświatowym. W trakcie otwarcia ofert Zamawiający zauważył rozbieżności w cenach zaproponowanych przez Wykonawców dla Zadania 1 z uwzględnieniem stawki VAT. Z uwagi na fakt, że upłynął termin składania ofert wada ma charakter nieusuwalny. |
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Zadanie nr 2 |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Unieważnienie zadania nr 2 na podstawie art. 93 ust.1 pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 ze zm.), ponieważ oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć ma sfinansowanie zamówienia i Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty. Bezpośrednio przed otwarciem ofert Zamawiający podał kwotę, którą zamierza przeznaczyć na sfinansowanie Zadania nr 2 tj. 33.267,42 zł. W trakcie oceny ofert odrzucono oferty z najniższą kwotą, gdyż nie odpowiadały treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Kolejne ceny oferty złożonych przez Wykonawców biorących udział w postępowaniu dla Zadania nr 2 przewyższają ww. kwotę. Z uwagi na brak możliwości zwiększenia kwoty, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, Zamawiający na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych unieważnił postępowanie. |
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Zadanie nr 3 |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
21/05/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
10504.46
Liczba otrzymanych ofert:
7
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: JURIMP Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
12920.49
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: Zadanie nr 4 |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
20/05/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
14008.94
Liczba otrzymanych ofert:
6
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: JURIMP Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
17231.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 5 NAZWA: Zadanie nr 5 |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
20/05/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
14322.73
Liczba otrzymanych ofert:
4
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: JURIMP Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
17616.96
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 6 NAZWA: Zadanie nr 6 |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
20/05/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
10899.00
Liczba otrzymanych ofert:
4
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: MAGOPOLL Robert Gogacz
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
13405.77
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu i oprogramowania komputerowego dla Uniwersytetu Jana Długosza w Częstochowie
- Dostawa i instalacja platformy serwerowej, instalacja infrastruktury informatycznej, dostawa monitoringu wizyjnego w ramach modernizacji SOR
- Dostawa drukarek, czytników kodów kreskowych i komputerów
- 16/2024 dostawa sprzętu komputerowego dla potrzeb Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Elblągu w 7 pakietach w okresie 12 miesięcy
- Dostawa sprzętu i akcesoriów komputerowych oraz urządzeń wielofunkcyjnych na potrzeby Katowickiego Centrum Onkologii
- Dostawa sprzętu komputerowego dla jednostek Politechniki Rzeszowskiej III
więcej: Drukarki i plotery »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.