eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Augustów › Rewitalizacja Parku Herberta w Augustowie

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-06-19

Ogłoszenie nr 510124260-N-2019 z dnia 19-06-2019 r.

Gmina Miasto Augustów: Rewitalizacja Parku Herberta w Augustowie

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2014-2020, Działanie 8.6 Inwestycje na rzecz rozwoju lokalnego, Oś Priorytetowa VIII Infrastruktura dla usług użyteczności publicznej, typ projektu 9 Rewitalizacja małej skali, nr projektu WND-RPPD.08.06.00-20-0241/18

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 528471-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540071753-N-2019


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Miasto Augustów, Krajowy numer identyfikacyjny 79067081700000, ul. 3 Maja 60, 16-300 Augustów, woj. podlaskie, państwo Polska, tel. 87 643 42 28, e-mail zp@urzad.augustow.pl, faks 87 643 42 11.
Adres strony internetowej (url): http://bip.um.augustow.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Rewitalizacja Parku Herberta w Augustowie

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP.271.13.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

3.1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja robót budowlanych w ramach zadania: "Rewitalizacja Parku Herberta w Augustowie". 3.2. Zakres prac objętych zamówieniem obejmuje w szczególności wykonanie: ? ścieżek parkowych o nawierzchni bitumicznej, lub betonu barwionego na kolor czerwony, bądź brązowy i szerokości 2m, ? miejsca spotkań w centrum parku, ? placów użytkowych z kostki betonowej bez fazowej gr.6cm, ? Bulodromu z miału kamiennego, ? dostawę i montaż kompletnego urządzenia Pumptrack, oraz przygotowanie terenu pod przedmiotowy tor, ? oświetlenia parkowego (12 lamp led, wraz z przyłączeniem do sieci oświetlenia ulicznego), ? wykonanie ścieżek zdrowia, konstrukcja i oprzyrządowanie zgodnie z dokumentacją wraz ze strefą bezpieczną trawiastą, ? dostawa i montaż elementów małej architektury i elementów wyposażenia parku: o 4 ławeczki betonowe z drewnianym oparciem (w miejscu spotkań), o 8 ławeczek betonowych bez oparcia, o 12 koszy na śmieci, o 3 kosze na psie odchody, o 2 stoliki do gier w szachy, o 10 dużych betonowych donic, o 5 stojaków na rowery, o 10 budek dla ptaków, ? uporządkowanie zieleni, poprzez usunięcie części zarośli, oraz nasadzenie nowej w ilości 65 szt., zgodnie z załączoną dokumentacją (krzewy liściaste 35 szt., iglaste 30szt.). ? monitoringu wizyjnego ( 4 kamery i rejestrator wraz z zasilaniem). Elementy małej architektury oraz wyposażenia parku, podlegają zatwierdzeniu przez Zamawiającego, przez ich zamówieniem oraz wbudowaniem, celem zachowania jednolitego wyglądu estetycznego parku. W celu określenia właściwej wyceny w/w wbudowywanych elementów, do niniejszego zamówienia (w formie załącznika do OPZ) dołączone zostają przykładowe wizualizacje poglądowe elementów wyposażenia parku. Zamawiający określa maksymalne nierówności poprzeczne i podłużne dla nawierzchni asfaltowych, jak i betonowych, tj. 4mm, mierzone w sposób ciągły 4-metrową łatą w odstępach 10 m, dla zbadania równości podłużnej i 2-metrową łatą dla zbadania równości poprzecznej. W przypadku przekroczenia w/w nierówności nawierzchni Zamawiający obliguję Wykonawcę do rozebrania nawierzchni i ponownego jej ułożenia na koszt Wykonawcy. W przypadku nawierzchni betonowych należy ograniczyć ilość dylatacji, a w przypadku ich wystąpienia, należy wykonać je w takiej technologii, aby były najmniej odczuwalne

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45111200-0


Dodatkowe kody CPV: 45212200-8, 45220000-5, 45233200-1, 45233253-7, 45212140-9, 37410000-5, 45311100-1, 45311200-2, 45112710-5

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19/06/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 526769.98
Waluta

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 5
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 5
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Zakład Ogólnobudowlany Andrzej Sitkowski
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Pogodna 44
Kod pocztowy: 16-400
Miejscowość: Suwałki
Kraj/woj.: podlaskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 744781.57
Oferta z najniższą ceną/kosztem 744781.57
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 943410.00
Waluta: zł

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.