To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-06-19
Ogłoszenie nr 510124195-N-2019 z dnia 19-06-2019 r.
Burmistrz Miasta i Gminy: Nadzór inwestorski nad inwestycją pn. "Zagospodarowanie terenów zielonych między os. T. Kościuszki a os. Pułaskiego - Etap I" w ramach zadania "Rozwój społeczno-gospodarczy, fizyczny i przestrzenny miasta Busko-Zdrój poprzez działania rewitalizacyjne"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego w ramach Działania 6.5 "Rewitalizacja obszarów miejskich i wiejskich", Osi VI "Rozwój miast", Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014-2020.
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 549919-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Burmistrz Miasta i Gminy, Krajowy numer identyfikacyjny 52369500000000,
ul. ul. Adama Mickiewicza
10,
28-100
Busko-Zdrój, woj.
świętokrzyskie, państwo
Polska, tel.
413 705 200, e-mail
urzad@umig.busko.pl, faks
413 705 290.
Adres strony internetowej (url): http://bip.umig.busko.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Nadzór inwestorski nad inwestycją pn. "Zagospodarowanie terenów zielonych między os. T. Kościuszki a os. Pułaskiego - Etap I" w ramach zadania "Rozwój społeczno-gospodarczy, fizyczny i przestrzenny miasta Busko-Zdrój poprzez działania rewitalizacyjne"
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):RSID.271.21.2019.ZP
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest zapewnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji prowadzonej przez Gminę Busko-Zdrój, pn. "Zagospodarowanie terenów zielonych między os. T. Kościuszki a os. Pułaskiego - Etap I" w ramach zadania "Rozwój społeczno-gospodarczy, fizyczny i przestrzenny miasta Busko-Zdrój poprzez działania rewitalizacyjne". Gmina Busko-Zdrój informuje, że na realizację przedmiotowego zadania została podpisana Umowa o dofinansowanie Projektu współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Działania 6.5 "Rewitalizacja obszarów miejskich i wiejskich", Osi VI "Rozwój miast", Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014-2020. Realizacja zadania odbywać się będzie na działkach ozn. nr ewid. 112/68, 112/66, 112/38, 112/8, 112/9, 112/12, 112/13, 39/4, 39/6, 191/7, 33/5 w Busku-Zdroju, obręb 10 Busko-Zdrój 1.1 Przedmiotem zamówienia jest pełnienie nadzoru inwestorskiego nad zadaniem "Zagospodarowanie terenów zielonych między os. T. Kościuszki a os. Pułaskiego - Etap I" w ramach zadania "Rozwój społeczno-gospodarczy, fizyczny i przestrzenny miasta Busko-Zdrój poprzez działania rewitalizacyjne" w specjalnościach: ? - konstrukcyjno-budowlanej, ? - inżynieryjnej drogowej, ? - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, ? - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych. Przedmiotowe zadanie obejmuje wykonanie robót budowlanych dotyczących Etapu I, który został podzielony na trzy zadania (zadanie 1, zadanie 2, zadanie 3). Zadanie 1: * wykonanie zagospodarowania strefy wejściowej: budowa parkingu na 27 miejsc postojowych (w tym 2 dla osób niepełnosprawnych) wraz z drogą wewnętrzną; * budowa zjazdu z drogi gminnej dla budowy parkingu przy ul. Kopernika w Busku-Zdroju (w tym wykonanie oznakowania pionowego i poziomego); * rozbiórka istniejących schodów terenowych oraz wykonanie nowych schodów terenowych o parametrach schodów obecnie istniejących zlokalizowanych we wschodniej części terenu (strefa wejściowa); * remont istniejących chodników zlokalizowanych we wschodniej części terenu (strefa wejściowa); * wykonanie dojść, chodników, ciągów pieszo-rowerowych zgodnie z dokumentacją projektową w strefie wejściowej oraz wokół projektowanego toru rowerowego - pumptracka; * wykonanie utwardzenia "placu przed blokiem" nr 9 os. Pułaskiego (oznaczonego na planie zagospodarowania symbolem 6 jako projektowany plac utwardzony). Nawierzchnia placu wykonana z kostki brukowej betonowej gr. 8cm; * wykonanie fontanny posadzkowej wraz z projektowaną szafą sterującą fontanną oraz projektowaną studzienką sterująca (w tej części zadania należy nie uwzględniać wykonania oznaczonej na planie zagospodarowania "fontanny światła"); Wymagany okres gwarancji na fontannę posadzkową jest równy okresowi gwarancji udzielonej przez Wykonawcę robót na całe zadanie. * w miejscu projektowanej "fontanny światła" należy wykonać nawierzchnię z kostki betonowej oznaczonej w dokumentacji projektowej symbolem (B)Nie należy wykonywać doziemnych punktów świetlnych. * wykonanie toru rowerowego pumptracka z nawierzchnią z betonu asfaltowego; * wykonanie małej architektury (ławki, kosze, leżaki, donice, stojaki rowerowe) w zagospodarowanej strefie wejściowej; * wykonanie elementów małej architektury wokół budynku sanitarno-szatniowego (ławki, kosze, stojaki itp.); * wykonanie elementów małej architektury wokół siłowni workout (ławki, kosze itp.); * wycinkę istniejących drzew i krzewów będących w kolizji z projektowaną częścią inwestycji - zgodnie z Decyzją znak: RLO.613.11.2019 z dnia 10.03.2019r.; * wykonanie nasadzeń projektowanej zieleni na w/w obszarze -z godnie z dokumnetacją projektowa oraz Decyzją znak: RLO.613.11.2019 z dnia 10.03.2019r.; * wykonanie oświetlenia w/w terenu wraz z wykonaniem zasilania do szaf S01, S02, S03, SZ1 oraz wykonaniem szaf oświetleniowych S01, S02, S03, SZ1 wraz z wyposażeniem wewnętrznym w/w szaf; * Wykonanie instalacji systemu monitoringu wizyjnego (CCTV) obejmującego wykonanie kamer stałopozycyjnych (kamery CAM17, CAM18) wraz z projektowanym okablowaniem; W celu uruchomienia przedmiotowych kamer należy dostarczyć niezbędne licencje do oprogramowania NVR. Uruchomienie będzie polegało na wpięciu przedmiotowych kamer do istniejącego systemu monitoringu miejskiego, w tym celu należy dostarczyć odpowiednie licencje na liczbę kamer będących przedmiotem postępowania. * wykonanie odwodnienia parkingu - odcinek kanalizacji deszczowej; * wykonanie punktu czerpalnego wody do podlewania wraz przyłączem - punkt zlokalizowany w strefie wejściowej; * wykonanie i umieszczenie tablic informacyjnych i/lub tablic pamiątkowych informujących o źródłach dofinansowania zgodnie z wytycznymi programu w zakresie promowania projektu (link do strony internetowej http://www.2014-2020.rpo-swietokrzyskie.pl/realizuje projekt/poznaj-zasady-promowania-projektu);tablice informacyjne winny zostać umieszczone w trakcie trwania projektu, a tablice pamiątkowe po jego zakończeniu; Zadanie 2: * budowa budynku zaplecza sanitarno-szatniowego wraz z wewnętrznymi instalacjami oraz przyłączami; * wykonanie dojścia, chodników do budynku sanitarno-szatniowego; * wykonanie elementów siłowni zewnętrznej zlokalizowanej w sąsiedztwie budynku sanitarno-szatniowego tj. nożyce, orbitek, narciarz wraz z dojściem/chodnikiem do projektowanej siłowni plenerowej (w tym etapie w dokumentacji kosztorysowej należy nie uwzględniać urządzeń: wioślarz i ślizgi zaprojektowanych w sąsiedztwie elementów workout); * wykonanie prysznica solarnego wraz z zewnętrzną instalacją wodociągową oraz dojściem; * wykonanie elementów projektowanego linarium zlokalizowanego we wschodniej części strefy sportowej tj. trampolina - kombinacja 3x okrąg (ozn. 8a), trampolina - moduł koło 90 stopni (ozn. 8b), urządzenie balans (ozn.8c); * wykonanie nasadzeń projektowanej zieleni wysokiej i niskiej wokół budynku sanitarno-szatniowego; * wykonanie punktu czerpalnego wody do podlewania wraz przyłączem - punkt zlokalizowany w sąsiedztwie projektowanego budynku sanitarno-szatniowego. * wykonanie zasilania budynku sanitarno-szatniowego z szafy S02; * wykonaniem punktu oświetlenia zewnętrznego oznaczonego na dokumentacji projektowej S02/1/S1 (typ oprawy A); * wykonanie instalacji systemu monitoringu wizyjnego poprzez montaż kamery (CAM 16) na projektowanym słupie S02/1/S1 (w ramach niniejszego zadania nie należy wykonywać oświetlenia projektowanych boisk do koszykówki, badmintona itp.) W celu uruchomienia przedmiotowych kamer należy dostarczyć niezbędne licencje do oprogramowania NVR. Uruchomienie będzie polegało na wpięciu przedmiotowych kamer do istniejącego systemu monitoringu miejskiego, w tym celu należy dostarczyć odpowiednie licencje na liczbę kamer będących przedmiotem postępowania. Zadanie 3: * wykonanie siłowni workout; * uzupełnienie trawników wokół siłowni workuot po wykonanych robotach budowlanych wokół siłowni; Pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego będzie obejmowało czuwanie nad poprawnością przebiegu procesu inwestycyjnego obejmującego realizację zadania 1, zadania 2, zadania 3 uwzględniając interes Zamawiającego, w szczególności: a) pełnienie obowiązków wynikających z art. 25 i 26 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. - Prawo budowlane; b) dokładną znajomość dokumentacji projektowej oraz treści umowy zawartej przez Zamawiającego z Wykonawcą robót budowlanych, a także treści umów pomiędzy Wykonawcą a podwykonawcami lub dalszymi podwykonawcami; c) zweryfikowanie i zaopiniowanie przedstawionego przez Wykonawcę harmonogramu finansowo-rzeczowego wykonania robót realizowanych w ramach Zadania 1 , Zadania 2, Zadania 3, sporządzonego w oparciu o opracowany przez Wykonawcę kosztorys ofertowy oraz zweryfikowanie i zaopiniowanie kosztorysów ofertowych dotyczącego wynagrodzenia obmiarowego Wykonawcy robót dla zadania 1, Zadania 2, zadania 3; d) bieżącą kontrolę terminowości i zgodności wykonywania robót budowlanych przez Wykonawów dot. zadania 1, zadania 2, zadania 3 i podwykonawców z harmonogramem rzeczowo-finansowym; e) bieżącą kontrolę robót w zakresie zgodności ich wykonywania z dokumentacją projektowo-techniczną, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót, pozwoleniami na budowę, normami budowlanymi i przepisami prawa budowlanego oraz zasadami wiedzy technicznej; f) w ramach uprawnień wynikających z prawa budowlanego - podejmowanie decyzji o prowadzeniu robót budowlanych lub ich wstrzymaniu, w szczególności w przypadku stwierdzenia ich prowadzenia niezgodnie z umową oraz przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy; g) podejmowanie decyzji dotyczących odbiorów robót po zgłoszeniu przez Wykonawcę robót gotowości do odbioru; h) podejmowanie decyzji i ponoszenie odpowiedzialności za nie, w sprawach związanych z jakością i postępem robót; i) udzielanie wyjaśnień w sprawach związanych z dokumentacją projektową i specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót. (Inspektor nadzoru nie może samodzielnie (bez zgody Zamawiającego) podejmować decyzji wywołujących skutki finansowe dla Gminy Busko-Zdrój); j) organizowanie prac związanych z nadzorem w sposób nie powodujący nieuzasadnionej przerwy w realizacji robót przez Wykonawcę lub podwykonawców; k) kontrolowanie jakości stosowanych wyrobów budowlanych w rozumieniu art.10 Prawa budowlanego, żądanie przeprowadzenia dodatkowych badań jakościowych wyrobów budowlanych w sytuacjach przewidzianych przepisami prawa, obowiązkowe sprawdzenie i akceptacja (poprzez dokonanie odpowiednich zapisów) przedstawionych przez Wykonawcę atestów, certyfikatów, aprobat technicznych, kart technicznych/katalogowych, deklaracji zgodności/deklaracji właściwości użytkowych itp. materiałów przed ich wbudowaniem i urządzeń przed zainstalowaniem, zgodnie z ustawą o wyrobach budowlanych; l) akceptacja materiałów i urządzeń przewidzianych w inwestycji, a dostarczonych przez Wykonawcę do wbudowania lub zainstalowania; m) wykonywanie badań sprawdzających jakość wykonanych robót; n) żądanie usunięcia przez Wykonawcę wad ujawnionych w toku wykonywania robót i wad w wykonanych robotach oraz informowanie Zamawiającego w przypadku nieusunięcia tych wad; o) ustalanie rodzaju i zakresu robót koniecznych do wykonania robót poprawkowych; p) sprawdzanie i dokonywanie odbiorów robót zanikających i ulegających zakryciu; q) udział w czynnościach odbiorów częściowych i odbioru końcowego, stwierdzanie gotowości do odbioru, sprawdzenie dokumentacji powykonawczej, potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz faktu usunięcia ewentualnych wad; r) kontrola i potwierdzanie wykonanych robót jako podstawy do sporządzenia faktury przez Wykonawcę celem zapłaty wynagrodzenia; s) sprawdzanie i potwierdzanie obmiaru robót, jako podstawy do zapłaty wynagrodzenia Wykonawcy robót, dla Zadania 1, Zadania 2, Zadania 3 rozliczanych kosztorysowo; t) niezwłoczne sygnalizowanie Zamawiającemu o wszelkich okolicznościach mogących mieć wpływ na terminowość oraz poprawność wykonywanych robót budowlanych oraz o wystąpieniu okoliczności nieprzewidzianych w dokumentacji projektowej; u) udział w czynnościach przekazania Wykonawcom zadania 1, Zadania 2, Zadania 3 terenu budowy i udział w spotkaniach organizowanych przez Zamawiającego w sprawach dotyczących realizacji przedmiotowej inwestycji; v) uzyskiwanie od projektanta wyjaśnień dotyczących projektu i zawartych w nim rozwiązań; w) rozpoznanie i przedstawianie do akceptacji Zamawiającemu proponowanego przez Wykonawców Zadania 1, Zadania 2, Zadania 3 zakresu robót dodatkowych lub zamiennych lub zmian materiałowych; x) poświadczenie terminu zakończenia robót; y) kontrolowanie zabezpieczenia przez Wykonawcę terenu budowy w przypadku odstąpienia od umowy przez którąkolwiek ze stron; z) rozliczenie umowy z Wykonawcą robót (Zadanie 1, Zadanie 2, Zadanie 3) w przypadku odstąpienia od umowy przez którąkolwiek ze stron; aa) kontrolowanie przestrzegania przez Wykonawcę robót (Zadanie 1, Zadanie 2, Zadanie 3) przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy oraz przepisów dotyczących ochrony środowiska; bb) uczestniczenie przy przeprowadzaniu prób, pomiarów i sprawdzeń, wykonywanych w związku z realizowaną inwestycją; cc) koordynowanie robót w poszczególnych branżach; dd) dokonywanie wpisów w dzienniku budowy; ee) przygotowanie i załatwienie wszelkich spraw formalno-prawnych związanych z prowadzeniem i zakończeniem robót oraz rozwiązywanie wszelkich innych problemów pojawiających się w czasie realizacji inwestycji; ff) obecność na budowie w sposób stały inspektorów we wszystkich wymaganych branżach; gg) nadzór nad prowadzeniem księgi obmiarów, prób, badań i pomiarów jakościowych; hh) uczestniczenie w naradach z Inwestorem i Wykonawcą; ii) raportowanie inwestycji w sposób wymagany umową; jj) obsługę okresu gwarancyjnego i okresu rękojmi tj. m.in.: uczestnictwo w przeglądach gwarancyjnych, inspekcja wad usuwanych przez Wykonawcę robót budowlanych. Inspektorzy nadzoru inwestorskiego zobowiązani są do bezpośredniego uczestniczenia i nadzorowania robót budowlanych, celem właściwej realizacji zadania 1, zadania 2, zadania 3. Do obowiązków inspektorów nadzoru inwestorskiego należy weryfikacja oraz zatwierdzenie operatu kolaudacyjnego z zakresu robót budowlanych oraz nadzoru inwestorskiego, opracowanie i przekazanie pełnego kompletu dokumentacji niezbędnej do rozliczenia inwestycji. 1.2. W/w osoby sprawować będą nadzór nad realizacją zadania 1, zadania 2, zadania 3 obejmującego m.in.: Zadanie 1: * wykonanie zagospodarowania strefy wejściowej: budowa parkingu na 27 miejsc postojowych (w tym 2 dla osób niepełnosprawnych) wraz z drogą wewnętrzną; * budowa zjazdu z drogi gminnej dla budowy parkingu przy ul. Kopernika w Busku-Zdroju (w tym wykonanie oznakowania pionowego i poziomego); * rozbiórka istniejących schodów terenowych oraz wykonanie nowych schodów terenowych o parametrach schodów obecnie istniejących zlokalizowanych we wschodniej części terenu (strefa wejściowa); * remont istniejących chodników zlokalizowanych we wschodniej części terenu (strefa wejściowa); * wykonanie dojść, chodników, ciągów pieszo-rowerowych zgodnie z dokumentacją projektową w strefie wejściowej oraz wokół projektowanego toru rowerowego - pumptracka; * wykonanie utwardzenia "placu przed blokiem" nr 9 os. Pułaskiego (oznaczonego na planie zagospodarowania symbolem 6 jako projektowany plac utwardzony). Nawierzchnia placu wykonana z kostki brukowej betonowej gr. 8cm; * wykonanie fontanny posadzkowej wraz z projektowaną szafą sterującą fontanną oraz projektowaną studzienką sterująca (w tej części zadania należy nie uwzględniać wykonania oznaczonej na planie zagospodarowania "fontanny światła"); Wymagany okres gwarancji na fontannę posadzkową jest równy okresowi gwarancji udzielonej przez Wykonawcę robót na całe zadanie. * w miejscu projektowanej "fontanny światła" należy wykonać nawierzchnię z kostki betonowej oznaczonej w dokumentacji projektowej symbolem (B)Nie należy wykonywać doziemnych punktów świetlnych. * wykonanie toru rowerowego pumptracka z nawierzchnią z betonu asfaltowego; * wykonanie małej architektury (ławki, kosze, leżaki, donice, stojaki rowerowe) w zagospodarowanej strefie wejściowej; * wykonanie elementów małej architektury wokół budynku sanitarno-szatniowego (ławki, kosze, stojaki itp.); * wykonanie elementów małej architektury wokół siłowni workout (ławki, kosze itp.); * wycinkę istniejących drzew i krzewów będących w kolizji z projektowaną częścią inwestycji - zgodnie z Decyzją znak: RLO.613.11.2019 z dnia 10.03.2019r.; * wykonanie nasadzeń projektowanej zieleni na w/w obszarze -z godnie z dokumnetacją projektowa oraz Decyzją znak: RLO.613.11.2019 z dnia 10.03.2019r.; * wykonanie oświetlenia w/w terenu wraz z wykonaniem zasilania do szaf S01, S02, S03, SZ1 oraz wykonaniem szaf oświetleniowych S01, S02, S03, SZ1 wraz z wyposażeniem wewnętrznym w/w szaf; * Wykonanie instalacji systemu monitoringu wizyjnego (CCTV) obejmującego wykonanie kamer stałopozycyjnych (kamery CAM17, CAM18) wraz z projektowanym okablowaniem; W celu uruchomienia przedmiotowych kamer należy dostarczyć niezbędne licencje do oprogramowania NVR. Uruchomienie będzie polegało na wpięciu przedmiotowych kamer do istniejącego systemu monitoringu miejskiego, w tym celu należy dostarczyć odpowiednie licencje na liczbę kamer będących przedmiotem postępowania. * wykonanie odwodnienia parkingu - odcinek kanalizacji deszczowej; * wykonanie punktu czerpalnego wody do podlewania wraz przyłączem - punkt zlokalizowany w strefie wejściowej; * wykonanie i umieszczenie tablic informacyjnych i/lub tablic pamiątkowych informujących o źródłach dofinansowania zgodnie z wytycznymi programu w zakresie promowania projektu (link do strony internetowej http://www.2014-2020.rpo-swietokrzyskie.pl/realizuje projekt/poznaj-zasady-promowania-projektu);tablice informacyjne winny zostać umieszczone w trakcie trwania projektu, a tablice pamiątkowe po jego zakończeniu; Zadanie 2: * budowa budynku zaplecza sanitarno-szatniowego wraz z wewnętrznymi instalacjami oraz przyłączami; * wykonanie dojścia, chodników do budynku sanitarno-szatniowego; * wykonanie elementów siłowni zewnętrznej zlokalizowanej w sąsiedztwie budynku sanitarno-szatniowego tj. nożyce, orbitek, narciarz wraz z dojściem/chodnikiem do projektowanej siłowni plenerowej (w tym etapie w dokumentacji kosztorysowej należy nie uwzględniać urządzeń: wioślarz i ślizgi zaprojektowanych w sąsiedztwie elementów workout); * wykonanie prysznica solarnego wraz z zewnętrzną instalacją wodociągową oraz dojściem; * wykonanie elementów projektowanego linarium zlokalizowanego we wschodniej części strefy sportowej tj. trampolina - kombinacja 3x okrąg (ozn. 8a), trampolina - moduł koło 90 stopni (ozn. 8b), urządzenie balans (ozn.8c); * wykonanie nasadzeń projektowanej zieleni wysokiej i niskiej wokół budynku sanitarno-szatniowego; * wykonanie punktu czerpalnego wody do podlewania wraz przyłączem - punkt zlokalizowany w sąsiedztwie projektowanego budynku sanitarno-szatniowego. * wykonanie zasilania budynku sanitarno-szatniowego z szafy S02; * wykonaniem punktu oświetlenia zewnętrznego oznaczonego na dokumentacji projektowej S02/1/S1 (typ oprawy A); * wykonanie instalacji systemu monitoringu wizyjnego poprzez montaż kamery (CAM 16) na projektowanym słupie S02/1/S1 (w ramach niniejszego zadania nie należy wykonywać oświetlenia projektowanych boisk do koszykówki, badmintona itp.) W celu uruchomienia przedmiotowych kamer należy dostarczyć niezbędne licencje do oprogramowania NVR. Uruchomienie będzie polegało na wpięciu przedmiotowych kamer do istniejącego systemu monitoringu miejskiego, w tym celu należy dostarczyć odpowiednie licencje na liczbę kamer będących przedmiotem postępowania. Zadanie 3: * wykonanie siłowni workout; * uzupełnienie trawników wokół siłowni workuot po wykonanych robotach budowlanych wokół siłowni; 1.3. Szczegółowy zakres prac określają: projekty budowlane i wykonawcze, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiary robót oraz zapisy specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Projekt zawiera: a) dokumentację projektową zawierającą: ?- Dokumenty formalno-prawne; ?- Projekt budowlany zjazdu z drogi gminnej dla budowy parkingu przy ul. Kopernika w Busku-Zdroju; -?Projekt przyłączy kanalizacji deszczowej dla zagospodarowania terenów zielonych miedzy os. Kościuszki a os. Pułaskiego; -? Zagospodarowanie terenu - Projekt zagospodarowania terenów zielonych między os. Kościuszki i os. Pułaskiego w Busku-Zdroju wraz z niezbędnym doposażeniem istniejącego zagospodarowania; ? - Projekt rozbiórki chodników istniejących i schodów terenowych; ? - Projekt nasadzeń i wycinki zieleni; ? - Projekt budynku zaplecza sanitarno-szatniowego wraz z instalacjami; ?- Projekt parkingu przy ul. Kopernika; ? - Projekt dojścia, schody terenowe, place; ? - Projekt fontanny posadzkowej; ? - Projekt toru pumptruck; ? - Projekt siłowni plenerowej + linarium ?- Projekt małej architektury; ? - Projekt - instalacje elektryczne zewnętrzne - oświetlenie terenu; ? - Projekt - instalacje elektryczne zewnętrzne - monitoring; ? - Projekt - przyłącza wody, kanalizacji sanitarnej, kanalizacji deszczowej - odwodnienia; ? - specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych; 1.4 Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (wraz z załącznikami, w tym z wzorem umowy z Wykonawcą) dotycząca wyboru Wykonawcy robót (Zadanie 1, Zadanie 2, Zadanie 3), projekty budowlane i projekty wykonawcze, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiary robót - umieszczone są na stronie https://www.umig.busko.pl/ w zakładce "Zamówienia publiczne" pod nazwą zadania "Zagospodarowanie terenów zielonych między os. T. Kościuszki a os. Pułaskiego - Etap I" (numer postępowania: RSID.271.18.2019.ZP). Powyższa dokumentacja znajduje się również w Urzędzie Miasta i Gminy w Busku-Zdroju, ul. A. Mickiewicza 10, pok. 37 - możliwość wglądu w godzinach pracy UMIG. Do realizacji zamówienia wobec osób wymaganych nie ma zastosowania art. 29 ust. 3a ustawy.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 71520000-9
Dodatkowe kody CPV: 71541000-2, 71540000-5
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
19/06/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
17000.86
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Specjalistyczne Biuro Inwestycyjno-Inżynierskie PROSTA-PROJEKT
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
23370.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z BUSKA ZDROJU
- "Opracowanie numerycznej mapy ewidencji gruntów i budynków (EGiB)
- Dostawa borowiny leczniczej typu wysokiego
- Dostawa sprzętu gastronomicznego dla 21 Wojskowego Szpitala Uzdrowiskowo-Rehabilitacyjnego SP ZOZ w Busku-Zdroju
- Odnowienie więźby dachowej, pokrycia dachowego oraz izolacja przeciwwilgociowa budynku I Liceum Ogólnokształcącego w Busku-Zdroju
więcej: przetargi w Busku Zdroju »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja kotłowni i instalacji c.o. w budynku oświatowym nr 97 w Wysowej-Zdroju wraz z usługą inspektora nadzoru inwestorskiego
- "Poprawa stanu dróg powiatowych na terenie Powiatu Słupskiego poprzez ich modernizację" z podziałem na 5 zadań
- Wykonanie robót budowlanych w ramach realizacji zadania pn. "Modernizacja Oddziału nefrologicznego w Szpitalu Wojewódzkim im. Jana Pawła II w Bełchatowie"
- Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu dla zadania inwestycyjnego pn. "Budowa obwodnicy osiedla Rojce w Czeladzi - etap I"
- Zaprojektowanie i wykonanie robót pn.: "Modernizacja zabytkowego parku w Ślemieniu"- trzecie postępowanie
- Budowa dróg gminnych w Gminie Pakosław - etap IV
więcej: Usługi nadzoru budowlanego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.