To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-07-09
Ogłoszenie nr 510123000-N-2020 z dnia 09-07-2020 r.
Ośrodek Pomocy Społecznej: "Wycena koszyka artykułów spożywczo - przemysłowych celem wyboru Wykonawcy, u którego zakupu dokonywać będą podopieczni Zamawiającego, na podstawie wydanych decyzji przyznających artykuły żywnościowe w 2020 r."
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 551454-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Ośrodek Pomocy Społecznej, Krajowy numer identyfikacyjny 44059460000000,
ul. 11 Listopada
11,
33-340
Stary Sącz, woj.
małopolskie, państwo
Polska, tel.
18 446 20 70, e-mail
ops_stary_sacz@poczta.wp.pl, faks
18 446 20 70.
Adres strony internetowej (url): www.starysacz.naszops.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Wycena koszyka artykułów spożywczo - przemysłowych celem wyboru Wykonawcy, u którego zakupu dokonywać będą podopieczni Zamawiającego, na podstawie wydanych decyzji przyznających artykuły żywnościowe w 2020 r."
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest wycena koszyka artykułu spożywczo - przemysłowych celem wyboru Wykonawcy, u którego zakupu dokonywać będą podopieczni ww. Zamawiającego, na podstawie wydanych decyzji przyznających artykuły żywnościowe w 2020 r. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: - Chleb 500 g (pszenny, zwykły, graham) - Cukier 1 kg - Mąka pszenna 1 kg - Kasza jęczmienna 1 kg - Makaron 250 g ( świderki, nitki) - Ryż biały 1 kg - Masło 82% 200 g - Margaryna 250 g - Smalec 200 g - Olej 1 litr - Jajka 10 szt. L - Ser żółty gouda/edamski 1 kg - Ser biały półtłusty 1 kg - Śmietana 18% 400g - Mleko 3,2% 1 litr - Ryby mrożone (filet) - tilapia, miruna 1 kg - Konserwa rybna - makrela 200 g - Szynka wiejska/chłopska - 1 kg - Kiełbasa wiejska/chłopska 1 kg - Mięso: (schab b/k, noga z kurczaka, filet z kurczaka, łopatka b/k) 1 kg - Koncentrat pomidorowy 190 g - Jabłka 1 kg - Gruszki 1 kg - Banany 1 kg - Ziemniaki 1 kg - Pomidory 1 kg - Marchewka 1 kg - Pietruszka 1 kg - Cebula 1 kg - Surówka -buraki ćwikłowe 1 l - Dania gotowe ( fasolka, flaki, gołąbki ) 500 g - Przyprawy: pieprz 20 g, sól 1 kg
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 15.80.00.00 - Różne produkty spożywcze
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
01/07/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
200823.17
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: FHU "NINA" Janina Bugno
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
247012.50
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dostawa artykułów spożywczych"(12.2024.)
- Dostawa żywności do stołówki internatu przy Zespole Szkół im . Wincentego Witosa w Zarzeczu - II połowa 2024 r. - postępowanie powtórzone
- DOSTAWA PRZETWORÓW, PRZYPRAW I RÓŻNYCH PRODUKTÓW SPOŻYWCZYCH
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Szkoły Podstawowej nr 34 w Białymstoku
- Dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej SP43 w Lublinie w roku szkolnym 2024 - 2025
- Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych na potrzeby Domu Pomocy Społecznej "Spokojna Przystań" w Garbarach 2024 III
więcej: Różne produkty spożywcze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.