To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-06-18
Ogłoszenie nr 510122317-N-2019 z dnia 18-06-2019 r.
Gmina Miejska Zgorzelec: Organizacja dowozu dzieci niepełnosprawnych do szkół na terenie miasta Zgorzelec
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 549802-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Miejska Zgorzelec, Krajowy numer identyfikacyjny 23082154600000,
ul. ul. Domańskiego
7,
59-900
Zgorzelec, woj.
dolnośląskie, państwo
Polska, tel.
0-75 77 56 988, e-mail
wzp@zgorzelec.com, faks
075 77 56 988.
Adres strony internetowej (url): http://bip.um-zgorzelec.dolnyslask.pl/
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Organizacja dowozu dzieci niepełnosprawnych do szkół na terenie miasta Zgorzelec
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):WZP.271.1.13.2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1) Przedmiotem zamówienia jest organizacja dowozu uczniów niepełnosprawnych zamieszkałych na terenie Gminy Miejskiej Zgorzelec do szkół na terenie Zgorzelca wraz z zapewnieniem przez Wykonawcę opieki podczas przejazdu w obie strony. 2) Dowóz wraz z opieką należy zapewnić w dniach nauki szkolnej określonych zgodnie z kalendarzem roku szkolnego ustalonym na podstawie rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 18 kwietnia 2002r. w sprawie organizacji roku szkolnego. W trakcie trwania ferii zimowych, letnich, przerw świątecznych lub innych dni ustalonych przez poszczególne szkoły jako dodatkowe dni wolne od zajęć dydaktyczno-wychowawczych - przewozy nie będą się odbywały. Natomiast w razie ustalenia dodatkowych dni nauki szkolnej lub w przypadku zaistnienia konieczności dowozu dzieci w dni dodatkowe lub na innych dodatkowych trasach Wykonawca zobowiązany będzie do ich realizacji, w ramach zawartej umowy. 3) Usługą dowozu z miejsca zamieszkania do poszczególnych szkół oraz ze szkół do miejsca zamieszkania, przy uwzględnieniu zapisów projektu umowy stanowiącego Formularz nr 5 do SIWZ, należy objąć 10 uczniów, tj.: a) do Szkoły Podstawowej Nr 2 z Oddziałami Integracyjnymi im. Jarosława Iwaszkiewicza, z siedzibą w Zgorzelcu przy ul. Reymonta 16 oraz ul. Orzeszkowej 60 - uczniowie zamieszkali: przy ul. Karłowicza (odległość w jedną stronę - 3,2 km), ul. Górniczej (odległość w jedną stronę - 0,9 km), ul. Tuwima (odległość w jedną stronę - 2,7 km), ul. Norwida (odległość w jedną stronę - 3,9 km); b) do Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego im. Marii Grzegorzewskiej, z siedzibą w Zgorzelcu przy ul. Armii Krajowej 10A - uczniowie zamieszkali: przy ul. Górniczej (odległość w jedną stronę - 2,8 km), ul. Leśnej (odległość w jedną stronę - 3,8 km), Alei Ujazdowskiej (odległość w jedną stronę - 2,6 km), ul. Poniatowskiego (odległość w jedną stronę - 1,1 km), ul. Św. Jana (odległość w jedną stronę - 1,8 km), ul. Żwirki i Wigury (odległość w jedną stronę 1,4 km). Zamawiający zastrzega, że liczba dzieci uprawnionych do dowozu, w ciągu roku szkolnego, może ulec zmianie. 4) Szacunkowa maksymalna liczba kilometrów dot. dot. realizacji usług dowozu uczniów niepełnosprawnych w okresie obowiązywania umowy wynosi 8.800 km. 5) Zamawiający przed rozpoczęciem realizacji przedmiotu zamówienia przekaże Wykonawcy dane niezbędne do określenia harmonogramu przebiegu tras dowozu dzieci niepełnosprawnych do szkół oraz powrotu do domu, w szczególności plany lekcji uczniów z informacją o godzinie rozpoczęcia i zakończenia zajęć oraz imienny wykaz uczniów wraz z ich adresami zamieszkania. W celu udostępnienia danych takich jak imiona i nazwiska oraz adresy zamieszkania dzieci objętych usługą dowozu, Wykonawca zobowiązany będzie podpisać umowę powierzenia przetwarzania danych osobowych, w terminie do 2 dni od dnia podpisania umowy na realizację przedmiotowego zamówienia, której wzór stanowi Załącznik Nr 1 do SIWZ. 6) Wykonawca, przed rozpoczęciem każdego semestru (półrocza) w roku szkolnym 2019/2020, zobowiązany będzie do opracowania harmonogramu przebiegu tras dowozu dzieci niepełnosprawnych do szkół oraz powrotu do domu, z uwzględnieniem zapisów ppkt 3 niniejszego punktu i przedstawienia ich do akceptacji Zamawiającemu, w terminie 1 dnia roboczego licząc od dnia przekazania danych, zgodnie z zapisami ppkt 5. Trasę dowozu należy opracować na każdy dzień tygodnia, z zastrzeżeniem, iż przebieg trasy w zależności od potrzeb Zamawiającego lub na wniosek Wykonawcy, może być modyfikowany. Organizacja kursów uzależniona będzie od rozkładu zajęć lekcyjnych dzieci, z tym, że trasa przejazdu powinna być możliwie najkrótsza. 7) Szczegółowy opis i zakres przedmiotu niniejszego zamówienia został zawarty w projekcie umowy, stanowiącym Formularz Nr 5 do SIWZ oraz w Załączniku nr 1 do SIWZ. 8) Zamawiający wymaga aby Wykonawca zapewnił we własnym zakresie i na własny koszt przez cały okres realizacji zamówienia następujące osoby, które zostaną skierowane do realizacji zamówienia publicznego, tj.: a) kierowcę posiadającego prawo jazdy kat. D lub D1 (odpowiednie do kierowania pojazdem, którym dysponuje Wykonawca, wskazanym w ofercie) oraz kwalifikacje uprawniające do przewozu osób, zgodnie z rozdziałem 7a ustawy o transporcie drogowym i minimum 2-letnie doświadczenie na stanowisku kierowcy w przewozie osób, b) opiekuna posiadającego ukończone szkolenie w zakresie udzielania pierwszej pomocy przedmedycznej i/lub kurs opiekuna/asystenta osób niepełnosprawnych, w ramach którego odbyło się przeszkolenie w zakresie udzielania pierwszej pomocy przedmedycznej oraz minimum roczne doświadczenie w pracy z osobami niepełnosprawnymi. Zamawiający zastrzega, iż obowiązków opiekuna nie może pełnić osoba kierująca pojazdem. 9) Wykonawca zobowiązany jest świadczyć usługę odpowiednim pojazdem dopuszczonym do ruchu zgodnie z ustawą z dnia 20 czerwca 1997r. Prawo o ruchu drogowym, tj.: autobusem w rozumieniu ustawy Prawo o ruchu drogowym, spełniającym następujące minimalne parametry techniczne: - wyprodukowanym nie wcześniej niż w 2015r., - wyposażonym w siedzenia z pasami trzypunktowymi, sprawnym technicznie (posiadającym aktualne badania techniczne), posiadającym system ABS/ASR, - właściwie do charakteru przewozów oznakowanym (zgodnie z art. 57 ust. 1 i art. 58 ust. 1 ustawy z dnia 20 czerwca 1997r. Prawo o ruchu drogowym oraz zgodnie z § 45 i § 47 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury i Budownictwa z dnia 11 grudnia 2017r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów oraz wymagań dla tablic rejestracyjnych), - wyposażonym w rampę (pochylnię) lub szyny najazdowe, a także w system zabezpieczający wózek inwalidzki przed przemieszczaniem się po pojeździe w czasie jazdy, - posiadającym obniżoną podłogę w części przeznaczonej do transportu wózka inwalidzkiego, - wyposażonym w gaśnice przeciwpożarowe z aktualnym badaniem oraz młoteczki do ewentualnego rozbicia szyb umieszczone w widocznych miejscach, - wyposażonym w sprawną klimatyzację, ogrzewanie, indywidualne nawiewy powietrza i oświetlenie, - posiadającym zdolność przewozową (liczbę miejsc siedzących) odpowiednią dla liczby przewożonych dzieci, przy szczególnym uwzględnieniu planów lekcji (przebiegu tras dowozu) oraz umożliwiającym przyjęcie dodatkowo do przewozu w ciągu roku szkolnego co najmniej 4 uczniów. Pod pojęciem autobus, zgodnie z definicją zawartą w ustawie Prawo o ruchu drogowym, należy rozumieć pojazd samochodowy przeznaczony konstrukcyjnie do przewozu więcej niż 9 osób łącznie z kierowcą. 10) Podwykonawstwo: a) W przypadku, gdy Wykonawca zamierza realizować przedmiot zamówienia z udziałem podwykonawców, Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania nazw (firm) tych podwykonawców, zgodnie z treścią formularza Nr 1 do SIWZ. W przypadku, kiedy Wykonawca nie wskaże w ofercie części, którą zamierza powierzyć podwykonawcom, Zamawiający uzna, że Wykonawca zrealizuje zamówienie samodzielnie. b) Zamawiający nie zastrzega osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. c) Wymagania dotyczące umowy o podwykonawstwo, o których mowa w art. 36 ust. 2 pkt. 11 ustawy Pzp, zostały określone w projekcie umowy, stanowiącym Formularz Nr 5 do SIWZ. 11) Wymagania dotyczące zatrudnienia na umowę o pracę zgodnie z przepisem art. 29 ust. 3a ustawy Pzp. a) Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. - Kodeks pracy, przez Wykonawcę lub podwykonawcę (jeżeli wykonawca powierza wykonanie części zamówienia podwykonawcy), wszystkich osób, które podczas realizacji zamówienia będą bezpośrednio wykonywały czynności polegające na kierowaniu pojazdem oraz sprawowaniu opieki nad uczniami podczas przejazdu. b) Wykonawca lub podwykonawca zobowiązany jest zatrudniać osoby wykonujące wyżej wymienione czynności na podstawie umowy o pracę, a w przypadku rozwiązania umowy przez osobę zatrudnioną lub przez pracodawcę, wykonawca lub podwykonawca zobowiązuje się do zatrudnienia na podstawie umowy o pracę na to miejsce innej osoby wykonującej ww. czynności. c) W terminie do 5 dni od dnia podpisania umowy Wykonawca złoży zamawiającemu oświadczenie (własne i/lub podwykonawcy), zawierające informację o zatrudnionych osobach, o czasie trwania umowy oraz czynnościach wykonywanych przez wskazane osoby. d) postanowienia, dotyczące dokumentowania realizacji zamówienia przy udziale osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę oraz sankcje za nieprzestrzeganie ww. warunków realizacji zamówienia zostały opisane w projekcie umowy stanowiącym Formularz Nr 5 do SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 60.13.00.00 - (1) Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
13/06/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
112281.48
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Wacław Stasiulewicz prowadzący działalność gospodarczą pod nazwą EXPRESS BUS Przewozy Osobowo-Towarowe
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
140800.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z ZGORZELCA
- Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pn. "Wymiana dachu budynku nr 9-12 Domu Pomocy Społecznej "Jutrzenka" w Zgorzelcu"
- Budowa wielofunkcyjnego boiska sportowego w Zgorzelcu
- Odnowa podwórka w obszarze Śródmieścia w obrębie ulic: Okrzei, Daszyńskiego, Kościuszki, Sienkiewicza w Zgorzelcu
- Budowa sieci wodno-kanalizacyjnej na osiedlu Słonecznym
- Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pn. "Modernizacja hali sportowej wraz z zapleczem sanitarnym oraz auli w Zespole Szkół Zawodowych i Licealnych w Zgorzelcu"
więcej: przetargi w Zgorzelcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DOWÓZ UCZNIÓW DO SZKÓŁ NA TERENIE MIASTA I GMINY KACZORY I NA PŁYWALNIĘ "RELAKS" W KACZORACH ORAZ SPRAWOWANIE NAD NIMI OPIEKI W CZASIE PRZEWOZU W ROKU SZKOLNYM 2024/2025
- Usługa transportu sanitarnego i medycznego pacjentów Samodzielnego Publicznego Wojewódzkiego Szpitala Chirurgii Urazowej im. dr. Janusza Daaba w Piekarach Śląskich
- 13.REALIZACJA USŁUG TRANSPORTU SANITARNEGO DLA PACJENTÓW UCMMiT
- Przewóz uczniów ze Szkoły podstawowej w Drawsku Pomorskim (transport na wycieczki w ramach projektu "Dobry start w przyszłość - wsparcie uczniów w Szkole nr 1 w Drawsku Pomorskim")
- Wykonywanie usług przewozowych uczniów do szkół podstawowych, na terenie Gminy Rewal, w roku szkolnym 2024/2025
- "Dowóz dzieci niepełnosprawnych z terenu Gminy Zielonki do przedszkoli, szkół specjalnych oraz ośrodków szkolno-wychowawczych wraz z zapewnieniem opieki w czasie przejazdu w roku szkolnym 2024/2025".
więcej: (1) Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.