eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Knurów › Przebudowa ul. Piłsudczyków w Knurowie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-06-17

Ogłoszenie nr 510122177-N-2019 z dnia 17-06-2019 r.

Gmina Knurów: Przebudowa ul. Piłsudczyków w Knurowie

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 539839-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540088777-N-2019


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Knurów, Krajowy numer identyfikacyjny 27625758700000, ul. ul. dr. Floriana Ogana 5, 44-190 Knurów, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 323 392 308, e-mail zp@knurow.pl, faks 32 2351521, 3392292.
Adres strony internetowej (url): www.knurow.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Przebudowa ul. Piłsudczyków w Knurowie

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP.271.2.35.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) zakres robót i usług finansowany przez Zamawiającego I obejmujący przebudowę ul. Dywizjonu 303 II w Knurowie, w tym: a) wykonanie nowej nawierzchni jezdni o długości ok. 233,0 m, w tym: a.1) kostka brukowa betonowa o gr. 8 cm, a.2) podsypka cementowo - piaskowa o gr. 3 cm, a.3) podbudowa z tłucznia kamiennego 0/31,5 o gr. 2x20 cm, a.4) warstwa odsączająca z piasku o gr. 10,0 cm, a.5) warstwa geowłókniny min. 180g/m2 b) wykonanie nowej nawierzchni chodników wraz z podbudową, w tym: kostka brukowa betonowa o gr. 8 cm, b.1) podsypka cementowo - piaskowa o gr. 3 cm, b.2) podbudowa z tłucznia kamiennego 0/31,5 o gr. 2x15 cm, b.3) warstwa odsączająca z piasku o gr. 10,0 cm, b.4) warstwa geowłókniny min. 180 g/m2 c) wykonanie nowej nawierzchni zjazdów wraz z podbudową, w tym: c.1) kostka brukowa betonowa o gr. 8 cm, c.2) podsypka cementowo - piaskowa o gr. 3 cm, c.3) podbudowa z tłucznia kamiennego 0/31,5 o gr. 2x20 cm, c.4) warstwa odsączająca z piasku o gr. 10,0 cm, c.5) warstwa geowłókniny min. 180g/m2 d) wykonanie nowej nawierzchni z płyt ażurowych wraz z podbudową, w tym: d.1) płyty ażurowe 60,0 cm x 40,0 cm x 8,0 cm, d.2) podsypka cementowo - piaskowa, d.3) podbudowa z tłucznia kamiennego 0/31,5 o gr. 2x20 cm, d.4) warstwa odsączająca z piasku o gr. 10,0 cm, d.5) warstwa geowłókniny min. 180g/m2 e) przebudowa kanalizacji deszczowej, w tym: e.1) renowacja istniejących kanałów metodą bezwykopową, e.2) budowa przykanalików z rur PVC o średnicy Ø 200 mm, e.3) remont istniejących studni kanalizacyjnych - 13 szt, e.4) zabudowa wpustów deszczowych betonowych o średnicy 500 mm z osadnikiem i koszem - 13 szt f) budowa oświetlenia ulicznego, w tym: f.1) słupy stalowe ocynkowane na fundamencie z oprawami oświetleniowymi LED z redukcją mocy o wys. 8 m z pojedynczym wysięgnikiem - 9 szt, f.2) ułożenie kabli oświetlenia ulicznego, g) opracowanie projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót wraz z uzyskaniem zatwierdzenia ww. projektu h) oznakowanie organizacji ruchu na czas prowadzenia robót zgodnie z zatwierdzonym projektem organizacji ruchu na czas prowadzenia robót opracowanym przez Wykonawcę, oraz usunięcie ww. oznakowania po odbiorze docelowej organizacji ruchu i) opracowanie projektu docelowej organizacji ruchu wraz z uzyskaniem zatwierdzenia ww. projektu w oparciu o projekt docelowej organizacji ruchu przekazany przez Zamawiającego I, j) oznakowanie docelowej organizacji ruchu zgodnie z projektem opracowanym przez Wykonawcę k) oznakowanie docelowej organizacji ruchu zgodnie z projektem opracowanym przez Wykonawcę, l) zapewnienie nadzoru ornitologicznego nad wykonaniem prac związanych z wycinką drzew, godnie z wymaganiami, o których mowa w § 3 pkt. 1.42 wzoru umowy, m) roboty towarzyszące (roboty rozbiórkowe, zabezpieczenie istniejących kabli rurami ochronnymi, regulacja studzienek, odtworzenie nawierzchni i trawników uszkodzonych w trakcie prowadzenia robót, wycinka zieleni itp) 2) zakres robót finansowany przez Zamawiającego II obejmujący wykonanie nawierzchni z płyt ażurowych w obrębie działki 3338/2 stanowiącej własność LWSM, w tym: a) płyty ażurowe 60,0 cm x 40,0 cm x 8,0 cm; b) podsypka cementowo - piaskowa o gr 3 cm c) podbudowa z tłucznia kamiennego 0/31,5 o gr. 2 x 20 cm; d) warstwa odsączająca z piasku o gr. 10,0 cm; e) warstwa geowłókniny min 180 g/m2 2. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa oraz Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, przedmiar robót oraz ustalenia wynikające z wzoru umowy. Wykonawca obowiązany jest zapoznać się z SIWZ i jej załącznikami i zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach w nich opisanych. 3. Zamawiający dopuszcza zastosowanie urządzeń i materiałów równoważnych wszędzie tam, gdzie w dokumentacji projektowej opisał przedmiot zamówienia za pomocą znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę. 4. Wszelkie parametry, w tym parametry techniczno - eksploatacyjne oraz użytkowe urządzeń i materiałów zastosowanych przez Wykonawcę przy realizacji zamówienia muszą spełniać wymogi wskazane w dokumentacji projektowej. Podanie typów urządzeń oraz nazw producentów należy traktować jako przykładowe. 5. W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do sfinansowania kosztów wymienionych w § 9 ust. 3 wzoru umowy.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7


Dodatkowe kody CPV: 45111300-1, 45111200-0, 45232130-2, 45233120-6, 45231400-9

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11/06/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 1834642.18
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: DROGOMAX Sp. z o.o.
Email wykonawcy: bozek@maximusms.pl
Adres pocztowy: ul. Zagórska 133
Kod pocztowy: 42-680
Miejscowość: Tarnowskie Góry
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 1711180.64
Oferta z najniższą ceną/kosztem 1711180.64
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 2411348.81
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.