eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Siedlisko › "Przebudowa budynku użyteczności publicznej GOKIS na dz. nr 1076/1 w miejscowości Siedlisko"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-07-08

Ogłoszenie nr 510122155-N-2020 z dnia 08-07-2020 r.

Urząd Gminy w Siedlisku: "Przebudowa budynku użyteczności publicznej GOKIS na dz. nr 1076/1 w miejscowości Siedlisko"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Operacja typu "Inwestycje w obiekty pełniące funkcje kulturalne", " Kształtowanie przestrzeni publicznej"oraz " Ochrona zabytków i budownictwa tradycyjnego"Operacja współfinansowana w ramach działania " Podstawowe usługi i odnowa wsi na obszarach wiejskich" objęte programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020.

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 544270-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Urząd Gminy w Siedlisku, Krajowy numer identyfikacyjny 97077038750000, ul. pl. Zamkowy 6, 67-112 Siedlisko, woj. lubuskie, państwo Polska, tel. 683 883 218, e-mail ug_siedlisko@wp.pl, faks 683 883 218.
Adres strony internetowej (url): siedlisko.bip.net.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"Przebudowa budynku użyteczności publicznej GOKIS na dz. nr 1076/1 w miejscowości Siedlisko"

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP.27.271.2.2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiot zamówienia stanowi:Przebudowa budynku użyteczności publicznej. Gminny Ośrodek Kultury i Sportu w Siedlisku,adres budowy: 67-112 Siedlisko, Plac Zamkowy 23, dz. nr 1076/1, 2. Zamówienie podzielono na dwa etapy: 2.1. Etap I inwestycji obejmuje: - roboty rozbiórkowe, - przebudowa dachu wraz z przebudową kominów, montażem paneli fotowoltaicznych, 2.2 Etap II inwestycji obejmuje: - remont i kolorystyka elewacji, - wymiana okien i drzwi wewnętrznych oraz remont drzwi frontowych, - przystosowanie dla niepełnosprawnych. Powierzchnia zabudowana budynkiem 630,00m2,długość, szerokość, wysokość 32,51m, 23,26m, 9,20m,powierzchnia dachu stromego 646,00m2,powierzchnia dachu płaskiego 250,00m2 (pokrycie z blachy wymienione nie wymaga remontu). Inwestor nie przewiduje dostaw urządzeń i wyposażenia. Wszystkie koszty nie ujęte w kosztorysie, a związane z zapleczem i organizacją placu budowy, wraz z zapewnieniem bezpieczeństwa dla użytkowników drogi powinien uwzględnić wykonawca robót w przedłożonej ofercie. Roboty winny być wykonane zgodnie z dokumentacją techniczną, Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych,wymienionymi normami podanymi w Specyfikacji Wykonania i Odbioru Robót. Wbudowane materiały powinny posiadać stosowne atesty i certyfikaty stwierdzające ich dopuszczenie do użytkowania. Kosztorys nie uwzględnia zmiany organizacji ruchu na czas wykonywania robót. Dopuszcza się stosowanie materiałów i technologii innych producentów o zbliżonych parametrach w uzgodnieniu z autorem opracowania i Inwestorem. Szczegółowy zakres prac określa: przedmiar robót zał. nr 10 do SIWZ oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - zał. nr 9 do SIWZ.Szczegółowy zakres praw i obowiązków związanych z realizacją zamówienia określa projekt umowy, zał. nr 3 do SIWZ. W ramach przedmiotowego zadania nad właściwą jego realizacją na zlecenie Zamawiającego wykonywany będzie nadzór inwestorski i nadzór konserwatorski.Wykonawcy zobowiązani będą do ścisłej współpracy przy realizacji zadania z poszczególnymi specjalistami wykonującymi powierzone funkcje.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45261900-3


Dodatkowe kody CPV: 45421100-5, 45261215-4, 45320000-6, 45443000-4

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06/07/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 581040.90
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Firma Remontowo-Budowlana Henryk Jadłoś
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul.B.Chrobrego 25/7C
Kod pocztowy: 65-052
Miejscowość: Zielona Góra
Kraj/woj.: lubuskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 875000.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 875000.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1095958.32
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.