eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bydgoszcz › MONTAŻ BARIER DROGOWYCH WRAZ Z DOSTAWĄ I DEMONTAŻ BARIER DROGOWYCH DLA REJONU DRÓG WOJEWÓDZKICH W ŻOŁĘDOWIE W 2020 ROKU

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-07-08

Ogłoszenie nr 510121761-N-2020 z dnia 08-07-2020 r.

Województwo Kujawsko-Pomorskie, Pl. Teatralny 2, 87-100 Toruń, krajowy numer identyfikacyjny 9561969539 w imieniu którego działa Zarząd Dróg Wojewódzkich w Bydgoszczy: MONTAŻ BARIER DROGOWYCH WRAZ Z DOSTAWĄ I DEMONTAŻ BARIER DROGOWYCH DLA REJONU DRÓG WOJEWÓDZKICH W ŻOŁĘDOWIE W 2020 ROKU

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 525612-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Województwo Kujawsko-Pomorskie, Pl. Teatralny 2, 87-100 Toruń, krajowy numer identyfikacyjny 9561969539 w imieniu którego działa Zarząd Dróg Wojewódzkich w Bydgoszczy, Krajowy numer identyfikacyjny 09236416000000, ul. ul. Dworcowa 80, 85-010 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, państwo Polska, tel. 52 3705717, e-mail zamowienia@zdw-bydgoszcz.pl, faks 52 3705740.
Adres strony internetowej (url): http://bip.zdw-bydgoszcz.pl/, http://platformazakupowa.pl/pn/zdw_bydgoszcz

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

MONTAŻ BARIER DROGOWYCH WRAZ Z DOSTAWĄ I DEMONTAŻ BARIER DROGOWYCH DLA REJONU DRÓG WOJEWÓDZKICH W ŻOŁĘDOWIE W 2020 ROKU

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZDW.RDW.6.12.361.08.2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA 1. Nazwa zamówienia: MONTAŻ BARIER DROGOWYCH WRAZ Z DOSTAWĄ I DEMONTAŻ BARIER DROGOWYCH DLA REJONU DRÓG WOJEWÓDZKICH W ŻOŁĘDOWIE W 2020 ROKU CPV 45 23 32 80 - 5 Wznoszenie barier drogowych CPV 34 92 81 10 - 2 Bariery drogowe 2. Zamówienie obejmuje następujący zakres robót: - demontaż istniejących barier drogowych wraz z wywozem i rozładunkiem oraz zasypanie dołków po słupkach; - montaż wraz z dostawą barier stalowych typu U-14a z rozstawem słupków co 4m: komplet, tj. prowadnica, słupki h=1900mm, pas profilowy (odciąg), wysięgniki, przekładki, wsporniki, śruby, podkładki, światła odblaskowe, łączniki ukośne, obejmy słupka, zakończenia barier itp. (sp05/4, N2W5A) ; - demontaż i ponowny montaż istniejących barier stalowych (przechylonych/ przewróconych, które nadają się do dalszej eksploatacji) w tej samej lokalizacji; - demontaż i ponowny montaż barier drogowych rurowych (przechylonych/przewróconych, które nadal nadają się do dalszej eksploatacji) w tej samej lokalizacji; - dostawa barier oraz słupków do barier wraz z dowozem i rozładunkiem; - dostawa kompletnych barier stalowych łukowych typu U-14a z rozstawem słupków co 4m: komplet, słupki h- 1 900mm, elementy odblaskowe (sp05/4, N2W5A); Tabela I. Regulacja (demontaż i ponowny montaż) istniejących barier drogowych lp. nr drogi lokalizacja (w km od - do) miejscowość strona długość odcinka (w mb) rodzaj (funkcja drogowa) uwagi 1 240 58+679 ÷ 58+693 Plewno prawa 36,00 Sp05/4 2 240 58+679 ÷ 58+693 Plewno lewa 32,00 Sp05/4 RAZEM 68,00 lp. nr drogi lokalizacja (w km od - do) miejscowość strona długość odcinka (w mb) rodzaj (funkcja drogowa) uwagi 1 207 1+688 ÷ 1+784 Dragacz prawa 96,00 Sp05/4 RAZEM 96,00 Tabela II. Demontaż istniejących barier drogowych wraz z wywozem w miejsce wskazane przez Zamawiającego tj. Tabela III. Montaż wraz z dostawą barier stalowych U-14a z rozstawem słupków co 4 m (komplet wraz ze słupkami h = 1 900 mm, sp05/4 (N2W5A) i elementami odblaskowymi). lp. nr drogi lokalizacja (w km od - do) miejscowość strona długość odcinka (w mb) rodzaj (funkcja drogowa) uwagi 1 207 1+688 ÷ 1+784 Dragacz prawa 96,00 Sp05/4 2 402 0+288 ÷ 0+344 Fletnowo prawa 56,00 Sp05/4 w tym 2 łukowe - R8 3 402 0+286 ÷ 0+334 Fletnowo lewa 48,00 Sp05/4 w tym 2 łukowe - R8 4 402 1+380 ÷ 1+620 Fletnowo prawa 124,00 Sp05/4 RAZEM 324,00 3. Zamówieni zostało podzielone na DWIE CZĘŚCI i obejmuje drogi wojewódzkie administrowane przez Rejon Dróg Wojewódzkich w Żołędowie (każda z części stanowi oddzielne postępowanie). 3.1. CZĘŚĆ NR 1: - Regulacja istniejących barier drogowych: Demontaż istniejących barier drogowych - 68,00 mb, Montaż zdemontowanych barier drogowych - 68,00 mb, - Demontaż istniejących uszkodzonych barier i montaż w tej samej lokalizacji nowych barier drogowych: Demontaż istniejących barier drogowych - 96,00 mb, Dostawa wraz z montażem nowych barier drogowych - 96,00 mb - Dostawa wraz z montażem nowych barier drogowych w lokalizacjach, w których bariery wcześniej nie występowały: - Dostawa wraz z montażem kompletnych barier stalowych U-14a z rozstawem słupków co 4 m, N2 W5 sp05/4 (słupkami h = 1 900 mm, i elementami odblaskowymi) - 212,00 mb, - Dostawa wraz z montażem kompletnych barier stalowych łukowych U-14a z rozstawem słupków co 4 m, N2 W5 sp05/4 (słupkami h = 1 900 mm, i elementami odblaskowymi) R8 - 16,00 mb, 3.2. CZĘŚĆ NR 2: - Demontaż poręczy mostowych przy użyciu palnika acetylenowo-tlenowego - 1,00 Mg, - Wykonanie podlewki pod stopy słupków barier mostrowych z mieszanki M38 (niskoskurczowej, o szybkim wiązaniu i wysokiej wytrzymałości), o powierzchni w miejscu: do 0,2 m2 - 30,00 msc, - Montaż wraz z dostawą kompletnych barier stalowych mostowych N2 W5 A (z poręczą rurową i kotwami wklejanymi) - 56,00 mb, - Montaż dylatacji barier mostowych - 4,00 szt., - Dostawawraz z montażem kompletnych barier stalowych jednostronnych, o masie 39,00 kg/m przy obiekcie - zejście z obiektu - 32,00 mb. 3.3 Ceny w kosztorysie ofertowym przedstawione w ZAŁĄCZNIKU NR 2.1. lub 2.2. do SIWZ winny w szczególności uwzględniać w przypadku: - demontażu istniejących barier: całkowitą cenę demontażu bariery, cenę wywozu zdemontowanych barier w miejsce wskazane przez Zamawiającego wraz z rozładunkiem, zasypanie i zagęszczenie dołków po słupkach betonowych oraz wszystkie inne koszty związane z prawidłowym wykonaniem zamówienia; - montażu wraz z dostawą barier: całkowitą cenę montażu barier, cenę dowozu do miejsca w którym będzie dokonywany montaż, cenę materiału niezbędnego do prawidłowego montażu w szczególności barier oraz słupków oraz wszystkie inne koszty związane z prawidłowym wykonaniem zamówienia; - montażu wraz z transportem barier: całkowitą cenę montażu barier, cenę dowozu do miejsca w którym będzie dokonywany montaż z miejsca składowania barier oraz załadunek, cenę materiału niezbędnego do prawidłowego montażu oraz wszystkie inne koszty związane z prawidłowym wykonaniem zamówienia; - demontażu i ponownego montażu barier stalowych lub rurowych: całkowitą cenę demontażu i montażu bariery cenę materiału niezbędnego do prawidłowego montażu oraz wszystkie inne koszty związane z prawidłowym wykonaniem zamówienia; - dostawy barier i/lub słupków: cenę barier i/lub słupków, koszty transportu do wskazanego miejsca przez Zamawiającego wraz z rozładunkiem oraz wszystkie inne koszty związane z wykonaniem zamówienia. 3.4. Roboty i dostawy będące przedmiotem zamówienia Zamawiający będzie zlecał sukcesywnie w miarę potrzeb, zgłaszanych przez Rejon Dróg Wojewódzkich w Żołędowie; 3.5. Montaż i demontaż barier winny być każdorazowo zrealizowane przez Wykonawcę zamówienia w miejscu wskazanym przez Zamawiającego; 3.6. Bariery drogowe powinny odpowiadać wymaganiom zawartym w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. (Dz. U. 220, poz. 2181 z dnia 23 grudnia 2003 r. z późn. zm.) - Szczegółowe warunki techniczne dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunki ich umieszczenia na drogach; 3.7. Termin każdorazowej dostawy, montażu lub demontażu: Najkrótszy możliwy gwarantowany czas reakcji od chwili powiadomienia wymagany przez Zamawiającego powinien wynosić 1 dzień roboczy. Najdłuższy możliwy gwarantowany czas reakcji od chwili powiadomienia uwzględniany przy ocenie ofert: 6 dni roboczych. Najkrótszy możliwy termin dostawy wymagany przez Zamawiającego powinien wynosić 1 dzień roboczy. Najdłuższy możliwy termin dostaw uwzględniany przy ocenie ofert: 6 dni roboczych. Więcej informacji można znaleźć w punkcie XIII niniejszego SIWZ 3.8. Zamawiający zastrzega sobie w trakcie realizacji zamówienia możliwość zmiany lokalizacji, ilości lub zmniejszenia zakresu zamówienia w stosunku do wartości wskazanych w tabelach I, II, III niniejszej SIWZ. Kwota rzeczywistego wynagrodzenia końcowego wykonawcy uzależniona będzie od aktualnego zapotrzebowania na roboty objęte przedmiotem niniejszej umowy i realnego zakresu zrealizowanych na rzecz Zamawiającego robót, objętych przedmiotem niniejszej umowy. 4. Zgodnie z obowiązującymi normami EN-PN 1317 przyjmuje się: -poziompowstrzymania: N2; -poziom intensywności zderzenia: A; -poziom odkształcenia wyrażonego szerokością pracującą: W5. 5. Zamawiający zaleca zainteresowanym Wykonawcom przed złożeniem oferty w niniejszym postępowaniu dokonanie wizji w terenie oraz porównanie z dokumentacją przetargową. Koszty dokonania wizji w terenie ponosi w całości Wykonawca. Każdy oferent ponosi pełną odpowiedzialność za treść uzyskanej informacji. 6. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne w stosunku do opisywanych w SST. Wykonawca, który zaoferuje rozwiązania równoważne, musi wykazać, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia jest równoważny czyli spełnia wymagania określone przez Zamawiającego w SST będącego częścią SIWZ. Zamawiający dokona oceny równoważności w stosunku do wymagań odnoszących się do przedmiotu zamówienia przekazanym Wykonawcom, a zawartym w opisie zamówienia. 7. Zamawiający nie dopuszcza rozwiązań wariantowych. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość oraz zgodność z ustaleniami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia. 8. Zamawiający zastrzega, iż podane w ZAŁĄCZNIKACH NR 2.1. i 2.2. do SIWZ - KOSZTORYS OFERTOWY ilości są ilościami szacunkowymi. 9. Oferowane bariery i słupki do barier muszą być fabrycznie nowe bez śladów używania, pełnowartościowe oraz spełniające w szczególności wymogi o których mowa w pkt. III.3 ppkt 3.6. 10. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia bezpiecznych warunków ruchu drogowego kołowego i pieszego w rejonie prowadzonych robót objętych umową w szczególności do oznakowania terenu robót zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków umieszczania ich na drogach (Dz. U. z 2003r. nr 220 poz.2181 z późn. zm.) na podstawie sporządzonego przez Zamawiającego projektu organizacji ruchu (na czas prowadzonych robót) zatwierdzonego przez Zarządzającego ruchem na drogach wojewódzkich tj. Urząd Marszałkowski w Toruniu. Projekt zostanie przekazany Wykonawcy przez Zamawiającego po podpisaniu umowy. 11. Szczegółowy zakres i warunki wykonania robót określone są w Szczegółowych Specyfikacjach Technicznych, "Wytycznych stosowania drogowych barier ochronnych na drogach wojewódzkich województwa kujawsko-pomorskiego, Bydgoszcz 2012r." oraz przedmiarach robót będących integralną częścią dokumentacji technicznej. 12. Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, o których mowa w XXVII SIWZ w zakresie realizacji zamówienia (patrz pkt. V 1.3.2 b).

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 34.92.81.10 - Bariery drogowe


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: MONTAŻ BARIER DROGOWYCH WRAZ Z DOSTAWĄ I DEMONTAŻ BARIER DROGOWYCH DLA REJONU DRÓG WOJEWÓDZKICH W ŻOŁĘDOWIE W 2020 ROKU - CZĘŚĆ NR 1

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18/05/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 102568.49
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 6
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 6
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: MK STELLA Marek Konrad
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Południowa 37
Kod pocztowy: 62-600
Miejscowość: Koło
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 42272.64
Oferta z najniższą ceną/kosztem 42272.64
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 69440.88
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: MONTAŻ BARIER DROGOWYCH WRAZ Z DOSTAWĄ I DEMONTAŻ BARIER DROGOWYCH DLA REJONU DRÓG WOJEWÓDZKICH W ŻOŁĘDOWIE W 2020 ROKU - CZĘŚĆ NR 2

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18/05/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 61986.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: MK STELLA
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Południowa 37
Kod pocztowy: 62-600
Miejscowość: Koło
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 44747.40
Oferta z najniższą ceną/kosztem 44747.40
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 51650.16
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.