eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi P³ock › Wykonywanie us³ugi bezpo¶redniej ochrony fizycznej budynków i posesji Oddzia³u ZUS w P³ocku (budynki przy al. Jachowicza 1 i al. Pi³sudskiego 2B) oraz podleg³ych terenowych jednostek organizacyjnychInspektoratu ZUS w Gostyninie przy ul. P³ockiej 37A, Inspektoratu ZUS w Sierpcu przy ul. Okulickiego 8



Og³oszenie z dnia 2019-06-17

Og³oszenie nr 510121690-N-2019 z dnia 17-06-2019 r.

Zak³ad Ubezpieczeñ Spo³ecznych Oddzia³ w P³ocku: Wykonywanie us³ugi bezpo¶redniej ochrony fizycznej budynków i posesji Oddzia³u ZUS w P³ocku (budynki przy al. Jachowicza 1 i al. Pi³sudskiego 2B) oraz podleg³ych terenowych jednostek organizacyjnych: Inspektoratu ZUS w Gostyninie przy ul. P³ockiej 37A, Inspektoratu ZUS w Sierpcu przy ul. Okulickiego 8

OG£OSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Us³ugi

Zamieszczanie og³oszenia:

obowi±zkowe

Og³oszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie by³o przedmiotem og³oszenia w Biuletynie Zamówieñ Publicznych:

nie

Og³oszenie o zmianie og³oszenia zosta³o zamieszczone w Biuletynie Zamówieñ Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Zak³ad Ubezpieczeñ Spo³ecznych Oddzia³ w P³ocku, Krajowy numer identyfikacyjny 17756003880000, ul. Jachowicza 1, 09-402 P³ock, woj. mazowieckie, pañstwo Polska, tel. +48242625271, e-mail ZAP_Plock@zus.pl, faks +48242625660.
Adres strony internetowej (url): www.zus.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO:

Inny: Instytucja ubezpieczenia spo³ecznego i zdrowotnego

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego:

Wykonywanie us³ugi bezpo¶redniej ochrony fizycznej budynków i posesji Oddzia³u ZUS w P³ocku (budynki przy al. Jachowicza 1 i al. Pi³sudskiego 2B) oraz podleg³ych terenowych jednostek organizacyjnych: Inspektoratu ZUS w Gostyninie przy ul. P³ockiej 37A, Inspektoratu ZUS w Sierpcu przy ul. Okulickiego 8

Numer referencyjny(je¿eli dotyczy):

280000/271/13/2019-ZAP

II.2) Rodzaj zamówienia:

Us³ugi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:

I.Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie us³ugi bezpo¶redniej ochrony fizycznej budynków i posesji Oddzia³u ZUS w P³ocku (budynki przy al. Jachowicza 1 i al. Pi³sudskiego 2B) oraz podleg³ych terenowych jednostek organizacyjnych: Inspektoratu ZUS w Gostyninie przy ul. P³ockiej 37A, Inspektoratu ZUS w Sierpcu przy ul. Okulickiego 8. II.Do obowi±zków Wykonawcy nale¿y: a)w zakresie bezpo¶redniej ochrony fizycznej budynków i posesji: 1)Zorganizowanie posterunków ochrony w jednostkach Zamawiaj±cego zgodnie z poni¿sz± tabel±: Lp. Lokalizacja System ochrony [pracownicy ochrony bez wpisu na listê kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej] 1. O/ZUS w P³ocku, al. Jachowicza 1 Ochrona ca³odobowa 7 dni w tygodniu, realizowana w systemie co najmniej dwuzmianowym, na ka¿dej zmianie 1 pracownik ochrony fizycznej w ka¿dym budynku 2. O/ZUS w P³ocku, al. Pi³sudskiego 2B 3. I/ZUS w Gostyninie, ul. P³ocka 37A 4. I/ZUS w Sierpcu, ul. Okulickiego 8 2)Przed³o¿enie w terminie do 7 dni po podpisaniu umowy imiennej listy pracowników ochrony fizycznej wyznaczonych do wykonywania sta³ej bezpo¶redniej ochrony fizycznej oraz informowanie w formie pisemnej o zamiarze dokonania ka¿dorazowej zmiany sk³adu osobowego. Lista winna zawieraæ o¶wiadczenie Wykonawcy dotycz±ce przeszkolenia pracowników ochrony w zakresie wymagañ opisanych w pkt 7) i pkt 14). Wykonawca musi wyznaczyæ co najmniej czterech pracowników ochrony fizycznej do wykonywania us³ugi w ka¿dym budynku. 3)Ochrona przed w³amaniem do obiektów, zaborem lub uszkodzeniem mienia, w tym dokumentów bêd±cych w³asno¶ci± ZUS. 4)Ochrona urz±dzeñ ochronnych budynku, tj. wewnêtrznych systemów zabezpieczenia, sygnalizacji i alarmowania. 5)Wzmocnienie osobowe ochrony w sytuacjach nieprzewidzianych lub w przypadku zaistnienia takiej potrzeby - z w³asnej inicjatywy lub na wniosek Zamawiaj±cego. 6)Skierowanie do ochrony pracowników ochrony odpowiednio przeszkolonych, w pe³ni sprawnych fizycznie. 7)Pracownicy Wykonawcy zobowi±zani s± do kierowania Klientów Zamawiaj±cego do w³a¶ciwych komórek organizacyjnych, ze szczególnym uwzglêdnieniem kulturalnego i taktownego sposobu obs³ugi Klientów ZUS. 8)W przypadku zagro¿enia w ochranianym obiekcie - podjêcie czynno¶ci zmierzaj±cych do zapobie¿enia powstania szkody, a w przypadku zaistnienia szkody do ograniczenia jej rozmiarów oraz natychmiastowego powiadomienia przedstawiciela Zamawiaj±cego oraz innych w³a¶ciwych s³u¿b. 9)Zabezpieczenie miejsc awarii, wypadków, uszkodzeñ itp. przed dostêpem osób niepowo³anych do czasu podjêcia decyzji przez Dyrekcjê ZUS co do dalszego postêpowania. 10)Prowadzenie ksi±g dy¿urów - wpisywanie informacji o objêciu dy¿uru oraz o wszystkich zdarzeniach zaistnia³ych w trakcie pe³nienia dy¿uru, jak równie¿ odnotowywanie wej¶æ / wyj¶æ osób po godzinach urzêdowania ZUS. 11)Ponoszenie odpowiedzialno¶ci za gospodarkê kluczami do wszystkich pomieszczeñ. 12)Pe³na znajomo¶æ topografii obiektów - rozk³adu pomieszczeñ, dróg ewakuacyjnych, miejsc szczególnie nara¿onych na powstanie szkody, np. pomieszczeñ wyposa¿onych w ujêcia wody. 13)Znajomo¶æ rozmieszczenia i obs³ugi wy³±czników g³ównych energii elektrycznej, g³ównych zaworów wodnych, gazowych, wy³±czników urz±dzeñ podtrzymuj±cych napiêcie, wy³±czników systemów antyw³amaniowych i przeciwpo¿arowych. 14)Znajomo¶æ obowi±zuj±cych u Zamawiaj±cego: instrukcji bhp, p. po¿., wewnêtrznych aktów normatywnych dotycz±cych ³adu, porz±dku i bezpieczeñstwa oraz zabezpieczenia fizycznego. 15)Ponoszenie pe³nej odpowiedzialno¶ci materialnej za szkody powsta³e w czasie wykonywania us³ug ochrony mienia i osób, równie¿ w stosunku do poszkodowanych osób trzecich. 16)Obs³uga przez pracowników ochrony urz±dzeñ telewizji przemys³owej oraz systemów alarmowych (w³±czanie / wy³±czanie) znajduj±cych siê w danych jednostkach ZUS. 17)Monitorowanie odczytu temperatury pomieszczeñ UPS w budynkach Oddzia³u ZUS w P³ocku, al. Jachowicza 1, al. Pi³sudskiego 2B oraz w budynkach Inspektoratu ZUS w Gostyninie, ul. P³ocka 37A i w Sierpcu, ul. Okulickiego 8 oraz zg³aszanie przedstawicielowi Zamawiaj±cego przekroczenia wskazanych norm. Wska¼niki odczytu temperatury zainstalowane s± na stanowiskach ochrony. 18)W przypadku w³±czenia siê alarmu w³amaniowego lub po¿arowego - w uzasadnionych przypadkach natychmiastowe przekazywanie informacji o alarmie w danym obiekcie na stanowisko kierowania miejscowej jednostki Policji / Stra¿y Po¿arnej celem podjêcia interwencji oraz telefoniczne informowanie Zamawiaj±cego o alarmie w obiekcie. 19)Prowadzenie sta³ego dozoru parkingu bêd±cego w posiadaniu Oddzia³u lub TJO, podejmowanie interwencji w celu opuszczenia miejsc parkingowych przez pojazdy zaparkowane przez osoby nieuprawnione. 20)Obs³uga szlabanów wjazdowych na terenie chronionych obiektów. 21)Nadzór przy wykonywaniu prac inwestycyjnych i remontowych w chronionych obiektach po godzinach funkcjonowania jednostki organizacyjnej. 22)Meldowanie, informowanie, wpuszczanie i wypuszczanie go¶ci hotelowych wynajmuj±cych pokoje go¶cinne w Inspektoratach w Gostyninie i Pu³tusku. b)w zakresie ca³odobowego utrzymania w systemie monitoringu antyw³amaniowego lokalnych systemów alarmowych: Lp. Ca³odobowe utrzymanie w systemie monitoringu antyw³amaniowego lokalnych systemów alarmowych 1. O/ZUS w P³ocku, al. Jachowicza 1 2. O/ZUS w P³ocku, al. Pi³sudskiego 2B 3. O/ZUS w P³ocku, ul. Tysi±clecia 10 1)Ca³odobowe odbieranie sygna³ów alarmowych generowanych przez lokalny system alarmowy w monitorowanym obiekcie. 2)Przybycie grupy interwencyjnej w celu dokonania sprawdzenia monitorowanego obiektu w czasie nie d³u¿szym ni¿ 10 minut od chwili uzyskania sygna³u alarmowego, niezale¿nie od pory dnia lub nocy oraz ilo¶ci podejmowanych interwencji. 3)W uzasadnionych przypadkach natychmiastowe przekazywanie informacji o alarmie w monitorowanym obiekcie na stanowisko kierowania miejscowej jednostki Policji celem podjêcia interwencji oraz telefoniczne informowanie Zamawiaj±cego o alarmie w monitorowanym obiekcie. 4)Natychmiastowe powiadamianie Zamawiaj±cego o ujawnionych uszkodzeniach linii telefonicznej wykorzystywanej do monitorowania. 5)Do zadañ pracowników ochrony w grupie interwencyjne nale¿y: ?podjêcie wszelkich niezbêdnych dzia³añ, w szczególno¶ci dokonanie obchodu obiektu, ze zwróceniem szczególnej uwagi na stan zabezpieczenia przed niepowo³anym dostêpem,po zakoñczeniu interwencji z³o¿enie Zamawiaj±cemu lub wyznaczonej przez niego osobie notatki s³u¿bowej z przebiegu interwencji. IV.Szczegó³owe wymagania dotycz±ce ¶wiadczenia us³ugi ochrony: 1.Pracownicy ochrony powinni posiadaæ legitymacje pracownika ochrony fizycznej, wystawion± przed dopuszczeniem ich do wykonywania zadañ zwi±zanych z ochron±. 2.Nadzór oraz kontrola nad pracownikami ochrony fizycznej musi byæ sprawowana przez osoby wpisane na listê kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej. 3.Pracownicy ochrony powinni byæ wyposa¿eni przez Wykonawcê w: 1)jednolit± odzie¿, jednoznacznie wskazuj±c± na charakter wykonywanej pracy, z umieszczon± w widocznym miejscu nazw± i znakiem graficznym Wykonawcy; 2)noszony w widocznym miejscu identyfikator, zawieraj±cy zdjêcie, imiê i nazwisko pracownika oraz nazwê Wykonawcy; 3)niezbêdne ¶rodki przymusu bezpo¶redniego (dotyczy grupy interwencyjnej); 4)¶rodki ³±czno¶ci bezprzewodowej (np. telefony komórkowe lub radiotelefony) w celu kontaktu z osobami nadzoruj±cymi ze strony Wykonawcy; 5)latarki. 4.Wykonawca jest zobowi±zany do przeszkolenia pracowników ochrony w zakresie: 1)wykonywanych obowi±zków oraz w zakresie okre¶lonym w przepisach o ochronie informacji niejawnych, 2)obs³ugi systemów zainstalowanych w chronionych obiektach, tj. sygnalizacji alarmu p.po¿., sygnalizacji w³amania i napadu, telewizji dozorowej. 5.W przypadku wprowadzenia stopni alarmowych przez Prezesa Rady Ministrów, w³a¶ciwego Ministra lub wojewodê Wykonawca winien na wniosek Zamawiaj±cego w terminie 3 godzin od zg³oszenia wzmocniæ obsadê obiektów objêtych przedmiotem zamówienia. Wzmocnienie, o którym mowa stanowi prawo opcji bez obowi±zku wykorzystania. 6.Pracownicy ochrony mog± korzystaæ z telefonu stacjonarnego Zamawiaj±cego wy³±cznie w przypadku konieczno¶ci po³±czenia z: Pogotowiem Ratunkowym, Policj±, Stra¿± Po¿arn± oraz z upowa¿nionymi przedstawicielami Zamawiaj±cego. V.Zadania pracowników ochrony 1.Do zadañ pracowników ochrony w ramach sta³ej bezpo¶redniej ochrony fizycznej w Oddziale i Terenowych Jednostkach Organizacyjnych (TJO) nale¿y: 1)obserwacja chronionego obiektu, pod k±tem bezpieczeñstwa osób, mienia i zasobów informacyjnych ze zwróceniem szczególnej uwagi na: a)osoby wynosz±ce z chronionego obiektu sk³adniki maj±tkowe mog±ce stanowiæ w³asno¶æ Oddzia³u lub TJO oraz na wnoszone i pozostawione na terenie obiektu rzeczy (m.in. paczki, torby, walizki) w celu przeciwdzia³ania zagro¿eniom terrorystycznym, b)osoby, wobec których istnieje uzasadnione podejrzenie, ¿e mog± zak³óciæ porz±dek i bezpieczeñstwo oraz uniemo¿liwianie wej¶cia na teren obiektów w szczególno¶ci osobom agresywnym, znajduj±cym siê pod widocznym wp³ywem alkoholu lub ¶rodków odurzaj±cych; 2)zapobieganie czynom chuligañskim i innym czynom, które s± niezgodne z obowi±zuj±cym porz±dkiem prawnym, skierowanym przeciwko pracownikom oraz klientom i go¶ciom przebywaj±cym na terenie obiektów; 3)zapobieganie przestêpstwom i wykroczeniom przeciwko mieniu i zasobom informacyjnym, a tak¿e przeciwdzia³anie powstawaniu szkody wynikaj±cej z tych zdarzeñ; 4)podejmowanie dzia³añ maj±cych na celu minimalizacjê ewentualnych szkód wynikaj±cych z wyst±pienia po¿aru, klêski ¿ywio³owej, b±d¼ innego zdarzenia losowego; 5)zapobieganie wnoszeniu na teren obiektów materia³ów ³atwopalnych i niebezpiecznych; 6)zapobieganie wnoszeniu na teren obiektów towarów przeznaczonych do sprzeda¿y lub rozpowszechniania przez przedstawicieli firm zewnêtrznych, z wyj±tkiem us³ug realizowanych na podstawie umowy z Oddzia³em, 7)sprawowanie nadzoru nad ochranianymi obiektami, mieniem ruchomym, w tym nadzór nad mieniem nie bêd±cym w³asno¶ci± Zamawiaj±cego, a u¿ytkowanym przez niego np. kontenery i pojemniki przeznaczone do zbiórki odpadów komunalnych. 8)dokonywanie obchodu chronionych obiektów po godzinach funkcjonowania jednostki organizacyjnej, ze zwracaniem szczególnej uwagi na zamkniêcie okien w pomieszczeniach, zw³aszcza piwnicznych i parterowych oraz dro¿no¶æ dróg po¿arowych, bram wjazdowych, dróg ewakuacyjnych i wyj¶æ ewakuacyjnych, wy³±czenia ¶wiate³ i urz±dzeñ elektrycznych np. wentylatorów, czajników; 9)w przypadku stwierdzenia lub powziêcia informacji o sytuacjach mog±cych mieæ wp³yw na bezpieczeñstwo w obiekcie, uszkodzenie mienia lub wyst±pienie awarii, niezw³oczne informowanie o tym fakcie odpowiednio: Naczelnika Wydzia³u Administracyjno-Gospodarczego lub Zastêpcê Naczelnika Wydzia³u Administracyjno-Gospodarczego Kierownika Inspektoratu. 10)wspó³dzia³anie w zakresie zapewnienia bezpieczeñstwa osób i mienia Oddzia³u lub TJO z jednostkami Policji, Stra¿y Po¿arnej oraz innymi s³u¿bami, je¿eli ich udzia³ jest konieczny; 11)pe³nienie s³u¿by do momentu zast±pienia przez innego pracownika ochrony bez mo¿liwo¶ci czasowego opuszczenia chronionego obiektu w czasie s³u¿by; 12)sprawdzanie przed objêciem dy¿uru czy klucze zapasowe do poszczególnych pomieszczeñ znajduj± siê w wyznaczonym miejscu; 13)sprawowanie szczególnego nadzoru nad pomieszczeniami wymagaj±cymi szczególnej ochrony (gara¿e, serwerownie, archiwa itp.); 14)umo¿liwienie wstêpu i opuszczenia obiektu przez pracowników, klientów, go¶ci oraz pracowników firm zewnêtrznych wykonuj±cym us³ugi na podstawie umowy z Oddzia³em; 15)weryfikacja uprawnieñ osób do przebywania w obiekcie Oddzia³u lub TJO, w tym: a)wzywanie osób do okazania identyfikatora oraz weryfikacja okazanego identyfikatora w zakresie jego wa¿no¶ci i autentyczno¶ci zgodnie z obowi±zuj±cymi w ZUS uregulowaniami, b)wzywanie osób przebywaj±cych w obiekcie po godzinach funkcjonowania jednostki organizacyjnej, do ujawnienia celu pobytu i weryfikacja uzyskanych informacji; 16)podejmowanie dzia³añ w celu opuszczenia pomieszczenia lub obiektu przez osoby nieuprawnione do przebywania na ich terenie; 17)prowadzenie ewidencji osób pozostaj±cych w budynkach poza godzinami pracy; 18)obs³uga wskazanych w umowie urz±dzeñ technicznych zainstalowanych w chronionych obiektach, zgodnie z udostêpnion± dokumentacj±; 19)reagowanie na niesprawne funkcjonowanie systemu przeciwpo¿arowego, sygnalizacji w³amania i napadu, telewizji przemys³owej, instalacji elektrycznej itp.; 20)odnotowywanie w ksi±¿ce s³u¿by, wszelkich nieprawid³owo¶ci dotycz±cych funkcjonowania systemów alarmowych oraz awarii urz±dzeñ technicznych (m.in. d¼wigów osobowych, central wentylacyjnych, klimatyzatorów, kot³owni, wêz³ów cieplnych) powsta³ych w trakcie pe³nienia s³u¿by; 21)informowanie, wskazanych w umowie pracowników Zamawiaj±cego o wszelkich usterkach, awariach systemów alarmowych oraz awariach urz±dzeñ technicznych powsta³ych w trakcie pe³nienia s³u¿by; 22)egzekwowanie przestrzegania przez pracowników, pracowników Wykonawcy ¶wiadcz±cych us³ugi na rzecz Oddzia³u lub TJO, klientów i go¶ci porz±dku w obiektach, obowi±zuj±cych wewnêtrznych Instrukcji bezpieczeñstwa po¿arowego, zasad bhp oraz Instrukcji u¿ytkowania obiektu, 23)zabezpieczanie miejsc przestêpstw i wykroczeñ, o których mowa w pkt 2-3 oraz zdarzeñ o których mowa w pkt 4, do czasu przybycia odpowiednich s³u¿b; 24) ujawnianie sprawców przestêpstw i wykroczeñ, zg³aszanie kradzie¿y, uszkodzeñ i dewastacji sk³adników maj±tkowych w chronionych obiektach do odpowiednich s³u¿b i Naczelnika Wydzia³u Administracyjno-Gospodarczego lub Zastêpcy Naczelnika Wydzia³u Administracyjno-Gospodarczego lub Kierownika Inspektoratu oraz podejmowanie dzia³añ zmierzaj±cych do zatrzymania sprawców celem niezw³ocznego przekazania ich Policji; 25)podejmowanie innych niezbêdnych dzia³añ maj±cych na celu realizacjê zadañ wymienionych w pkt 1-24; 26)wykonywanie innych poleceñ z zakresu ochrony obiektu przekazanych przez Zamawiaj±cego. 2.Szczegó³owe zadania pracowników ochrony w ramach sta³ej ochrony w zakresie ochrony przeciwpo¿arowej okre¶la wdro¿ona dla obiektu Instrukcja bezpieczeñstwa po¿arowego. 3.Wykonawca jest zobowi±zany do opracowania we wspó³pracy z Zamawiaj±cym "Instrukcji ochrony obiektu" dla ka¿dego chronionego obiektu, w terminie nie d³u¿szym ni¿ 30 dni od daty rozpoczêcia ¶wiadczenia us³ugi i przed³o¿enia jej w formie pisemnej Zamawiaj±cemu wraz z za¶wiadczeniem o wpisaniu na listê kwalifikowanych pracowników ochrony pracownika Wykonawcy, opracowuj±cego przedmiotow± instrukcjê. 3.1.Instrukcja ochrony obiektu powinna zawieraæ w szczególno¶ci: 1) podstawy prawne dzia³añ ochronnych; 2) lokalizacjê obiektu; 3) organizacjê ochrony; 4) rozmieszczenie posterunków; 5) obowi±zki i uprawnienia pracowników ochrony; 6) regulaminowe zakazy i rozszerzenia zakresu ochrony; 7) podleg³o¶æ s³u¿bow±; 8) instrukcje s³u¿bowe: a) postêpowania pracowników ochrony w przypadku napadu, b) postêpowania pracowników ochrony grupy interwencyjnej, c) instrukcja postêpowania pracowników ochrony na wypadek gro¼by zdetonowania ³adunku wybuchowego, d) instrukcja kontroli ruchu osobowo - samochodowego, e) instrukcja postêpowania na wypadek po¿aru, f) instrukcja udzielania pierwszej pomocy przedmedycznej; g) wykaz telefonów informacyjnych i alarmowych; h) wzornik dokumentów s³u¿bowych zawieraj±cy wzory: ? ksi±¿ki s³u¿by, ? notatki s³u¿bowej z czynno¶ci legitymowania, ? raportu s³u¿bowego, ? notatki s³u¿bowej, ? protoko³u z u¿ycia ¶rodków przymusu bezpo¶redniego. 4.Pozosta³e obowi±zki i uwagi odno¶nie realizacji us³ugi ochrony: 1)Osobom upowa¿nionym przez Zamawiaj±cego przys³uguje prawo kontroli i wydawania poleceñ pracownikom ochrony w ramach pe³nionych obowi±zków oraz informowania Wykonawcy o zaistnia³ych nieprawid³owo¶ciach. 2)Wykonawca ponosi pe³n± odpowiedzialno¶æ materialn± za szkody w ochranianym mieniu. VI.Zamawiaj±cy zobowi±zany jest: 1)Udostêpniæ nieodp³atnie pomieszczenia na potrzeby zorganizowania posterunku ochrony. 2)Utrzymywaæ w sprawno¶ci lokalne systemy alarmowe zainstalowane w monitorowanych obiektach. 3)Informowaæ Wykonawcê o ewentualnych planowanych wy³±czeniach lokalnego systemu alarmowego oraz o uszkodzeniach linii telefonicznej ³±cz±cej monitorowany obiekt z lokalnym systemem alarmowym lub awarii lokalnego systemu alarmowego. 4)Zachowaæ w tajemnicy wobec osób trzecich zasady funkcjonowania systemu alarmowego. 5)W przypadku zagro¿enia mienia wspó³dzia³aæ z pracownikami ochrony w celu zapobie¿enia powstania szkody, a w razie jej powstania, do ograniczenia ich rozmiarów. 6)Sporz±dziæ protokó³ szkody niezw³ocznie po powziêciu wiadomo¶ci o zaistnia³ym zdarzeniu oraz okre¶liæ warto¶æ skradzionych lub uszkodzonych przedmiotów w terminie 14 dni od daty sporz±dzenia protoko³u. VII.Wykonawca oraz pracownicy ochrony ¶wiadcz±cy us³ugê s± zobowi±zani do zachowania poufno¶ci wszelkich danych, z którymi zetkn± siê podczas wykonywania us³ugi, w szczególno¶ci danych organizacyjnych oraz informacji zawieraj±cych dane osobowe, w tym informacji przekazywanych ustnie przez klientów Zamawiaj±cego, które s± zwi±zane z zadaniami Zamawiaj±cego wykonywanymi w interesie publicznym. Osoby ¶wiadcz±ce us³ugê nie mog± (pod gro¼b± kary przewidzianej przepisami prawa) wynosiæ z budynków dokumentów, druków, akt, itp. VIII.Pracownicy ochrony wykonuj±cy w budynkach zadania sta³ej bezpo¶redniej ochrony fizycznej musz± byæ zatrudnieni przez Wykonawcê lub Podwykonawcê wy³±cznie na podstawie umowy o pracê w rozumieniu Kodeksu pracy. IX.Ochrona musi byæ wykonywana zgodnie z obowi±zuj±cymi w tym zakresie przepisami, w szczególno¶ci z wymaganiami: * ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz.U. z 2014 r., poz. 1099 z pó¼n. zm.) * ustawy z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. Nr 182, poz. 1228 z pó¼n. zm.), * ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2016 r., poz. 922) * przepisów wykonawczych do w/w ustaw. X. Charakterystyka obiektów: 1.Oddzia³ ZUS w P³ocku przy al. Jachowicza 1. Budynek murowany wolnostoj±cy, trzy-piêciokondygnacyjny, podpiwniczony, o powierzchni 3.799 m2.Teren nie jest ogrodzony. Budynek wyposa¿ony w telewizjê przemys³ow± oraz instalacjê alarmow± antyw³amaniow± i przeciwpo¿arow±. 2.Oddzia³ ZUS w P³ocku przy al. Pi³sudskiego 2B. Budynek murowany wolnostoj±cy, trzykondygnacyjny, podpiwniczony, o powierzchni 2.758 m2. Teren nie jest ogrodzony. Budynek wyposa¿ony w telewizjê przemys³ow± oraz instalacjê alarmow± antyw³amaniow± i przeciwpo¿arow±. 3.Oddzia³ ZUS w P³ocku przy ul. Tysi±clecia 10. W sk³ad lokalu wchodz± pomieszczenia na I piêtrze oraz w piwnicy o ³±cznej powierzchni 361,72 m2. Budynek wyposa¿ony jest w instalacjê alarmow± antyw³amaniow± oraz przeciwpo¿arow±. 4.Inspektorat ZUS w Gostyninie przy ul. P³ockiej 37A. Budynek murowany wolnostoj±cy, dwukondygnacyjny, podpiwniczony, o powierzchni 1.290,3 m2. Teren ogrodzony. Budynek wyposa¿ony w telewizjê przemys³ow± oraz instalacjê alarmow± przeciwpo¿arow±. 5.Inspektorat ZUS w Sierpcu przy ul. Okulickiego 8. Budynek murowany wolnostoj±cy, dwukondygnacyjny, niepodpiwniczony o powierzchni 749,1 m2. Teren ogrodzony, z boku budynku wolnostoj±cy gara¿ murowany. Budynek wyposa¿ony w telewizjê przemys³ow± oraz instalacjê alarmow± antyw³amaniow± i przeciwpo¿arow±.

II.4) Informacja o czê¶ciach zamówienia:
Zamówienie by³o podzielone na czê¶ci:

nie

II.5) G³ówny Kod CPV: 79710000-4


Dodatkowe kody CPV: 79711000-1

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Zamówienie z wolnej rêki

III.2) Og³oszenie dotyczy zakoñczenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12/06/2019
IV.2) Ca³kowita warto¶æ zamówienia

Warto¶æ bez VAT 391380.11
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 0
w tym:
liczba otrzymanych ofert od ma³ych i ¶rednich przedsiêbiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z pañstw niebêd±cych cz³onkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drog± elektroniczn±: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: TETTSUI SECURITY Sp. z o.o. Sp. k.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Goworowska 2B-4
Kod pocztowy: 07-400
Miejscowo¶æ: Ostro³êka
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest ma³ym/¶rednim przedsiêbiorc±:

nie

Wykonawca pochodzi z innego pañstwa cz³onkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego pañstwa nie bêd±cego cz³onkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTO¦CI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNI¯SZ¡ I NAJWY¯SZ¡ CEN¡/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/warto¶æ umowy 331521.41
Oferta z najni¿sz± cen±/kosztem 331521.41
Oferta z najwy¿sz± cen±/kosztem 331521.41
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

tak


Warto¶æ lub procentowa czê¶æ zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: poni¿ej 1%

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OG£OSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RÊKI ALBO ZAPYTANIA O CENÊ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postêpowanie prowadzone jest w trybie z wolnej rêki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Nale¿y podaæ uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyja¶niæ, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Art. 67 ust. 1 pkt 3 prawo zamówieñ publicznych, zgodnie z którym Zamawiaj±cy mo¿e udzieliæ zamówienia z wolnej rêki ze wzglêdu na wyj±tkow± sytuacjê niewynikaj±c± z przyczyn le¿±cych po stronie zamawiaj±cego, której nie móg³ on przewidzieæ, wymagane jest natychmiastowe wykonanie zamówienia, a nie mo¿na zachowaæ terminów okre¶lonych dla innych trybów udzielenia zamówienia. Celem udzielenia zamówienia na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 3) pzp, jest potrzeba natychmiastowego wykonania zamówienia, wynikaj±ca z konieczno¶ci unikniêcia negatywnych konsekwencji zaniechania niezw³ocznego podjêcia dzia³añ, maj±cych na celu unikniêcie tych skutków.Zakup z wolnej rêki - uzasadnienie faktyczne: ze wzglêdu na wyj±tkow± sytuacjê niewynikaj±c± z przyczyn le¿±cych po stronie Zamawiaj±cego oraz której nie móg³ on przewidzieæ, wymagane jest natychmiastowe wykonanie zamówienia. Wyst±pi³a konieczno¶æ zapewnienia ci±g³o¶ci us³ug ochrony osób, mienia i danych osobowych w zwi±zku z realnym zagro¿eniem zaprzestania ¶wiadczenia us³ugi przez aktualnego Wykonawcê. Wykonawca zaprzesta³ wyp³acania wynagrodzenia za ¶wiadczon± pracê osobom ¶wiadcz±cym us³ugi ochrony fizycznej osób i mienia O/ZUS w P³ocku. Zamawiaj±cy uzyska³ informacjê od pracowników ochrony, i¿ w dniu 11.06.2019 r. schodz± ze swoich posterunków.

 

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.