eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zabrze › Miejski Ośrodek Pomocy RodzinieCykliczna dostawa żywności na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Zabrzu oraz projektu "DROGOWSKAZ" współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego na II półrocze 2020 r. z podziałem na 9 części

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-07-07

Ogłoszenie nr 510120756-N-2020 z dnia 07-07-2020 r.

Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie: Cykliczna dostawa żywności na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Zabrzu oraz projektu "DROGOWSKAZ" współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego na II półrocze 2020 r. z podziałem na 9 części

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
DROGOWSKAZ

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 543757-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie, Krajowy numer identyfikacyjny 34534810000000, ul. ul. 3 Maja 16, 41-800 Zabrze, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 322 777 800, e-mail mopr@zabrze.pol.pl, faks 322 777 802.
Adres strony internetowej (url):

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie: Cykliczna dostawa żywności na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Zabrzu oraz projektu "DROGOWSKAZ" współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego na II półrocze 2020 r. z podziałem na 9 części

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ADM.260.16.2020.AP

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest realizowanie cyklicznych dostaw żywności na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Zabrzu oraz projektu "DROGOWSKAZ" współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego na II półrocze 2020 r. z podziałem na 9 części. Część 1: nabiał i tłuszcze na potrzeby MOPR Część 2: warzywa i owoce na potrzeby MOPR Część 3: mięso i wędliny na potrzeby MOPR Część 4: art. spożywcze na potrzeby MOPR Część 5: słodycze na potrzeby MOPR Część 6: woda i napoje na potrzeby MOPR Część 7 : pieczywo na potrzeby MOPR oraz projektu "DROGOWSKAZ" Część 8: zamówienie żywności na potrzeby projektu "DROGOWSKAZ" Część 9: woda mineralna na potrzeby pracowników MOPR Dostawy realizowane będą częściami na podstawie indywidualnych zleceń Zamawiającego w terminach wskazanych w ofercie w okresie trwania umów lub do dnia wcześniejszego wyczerpania ich wartości. Każda częściowa dostawa będzie odbywała się w terminie wskazanym przez wybranego wykonawcę w ofercie z zastrzeżeniem że termin ten nie może być dłuższy niż 6 dni od dnia złożenia zamówienia. Zamawiający przewiduje dostawy: dla części 1: nabiał i tłuszcze - maksymalnie 2 razy w miesiącu dla części 2: warzywa i owoce - maksymalnie 2 razy w miesiącu dla części 3: mięso i wędliny - maksymalnie 2 razy w miesiącu dla części 4: art. spożywcze - maksymalnie 1 raz w miesiącu dla części 5: słodycze - maksymalnie 1 raz w miesiącu dla części 6: woda i napoje - maksymalnie 1 raz w miesiącu dla części 7: pieczywo - cztery razy w tygodniu zgodnie z harmonogramem dostaw przekazanym z umową oraz według dodatkowych, nie wynikających z harmonogramu zamówień przesłanych faksem lub pocztą elektroniczną. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany harmonogramu dostaw po wcześniejszym uzgodnieniu tych zmian. Zmiana harmonogramu nie wymaga wprowadzenia aneksu do umowy. dla części 8: zamówienie żywności na potrzeby projektu "DROGOWSKAZ" - maksymalnie 4 razy w miesiącu. Dla części 9: woda mineralna na potrzeby pracowników MOPR. Dostawa jednorazowa w terminie wskazanym w ofercie z zastrzeżeniem, że maksymalny termin realizacji nie może przekroczyć 14 dni od dnia zawarcia umowy. Zamawiający przewiduje dostawę żywności do następujących placówek MOPR: Dom Noclegowy, siedziba główna MOPR, ok. 5 świetlic środowiskowych oraz ok. 8 punktów dzielnicowych MOPR. Dostawa do wszystkich świetlic przeprowadzana będzie tego samego dnia najpóźniej do godziny 17.00 (dotyczy części 1-6). Zamawiający przewiduje dostawę pieczywa do ok. 4 placówek realizujących projekt "DROGOWSKAZ" oraz do następujących placówek MOPR: Dom Noclegowy, siedziba główna MOPR, ok. 5 świetlic środowiskowych. Dostawa do wszystkich świetlic przeprowadzana będzie tego samego dnia w godz. od 7.00 do 10.00. (dotyczy części 7). Zamawiający przewiduję dostawę do ok. 4 placówek (dotyczy części 8). Zamawiający przewiduję dostawę do ok. 19 placówek (dotyczy części 9). Liczba podanych placówek jest orientacyjna i może się nieznacznie zmienić w przypadku wystąpienia zmian organizacyjnych MOPR. Każdorazowo wykonawca będzie zobowiązany do przekazywania dostarczanej żywności pracownikowi zamawiającego lub do pozostawienia jej w miejscu wskazanym przez pracownika zamawiającego. Zabrania się pozostawiania żywności bez odbioru. Wykonawca będzie dostarczał towar na adresy jednostek MOPR wskazane przez Zamawiającego w składanych zamówieniach. Wszystkie wskazane powyżej placówki znajdują się na terenie miasta Zabrze. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany lokalizacji swoich jednostek w trakcie trwania umowy z zastrzeżeniem, iż będzie to nadal teren miasta Zabrze. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczania zamówionych produktów do siedziby Zamawiającego własnym transportem i na własny koszt. Transport towaru musi odbywać się specjalistycznym środkiem transportu dostosowanym do przewozu artykułów spożywczych określonych w poszczególnych częściach zamówienia. Zamawiający nie jest w stanie przewidzieć ilości zrealizowanych dostaw w związku z czym nie daje gwarancji wykorzystania 100% wartości każdej z umów. Ostateczna wartość umów będzie wynikać z rzeczywistych zleconych i zrealizowanych dostaw. Ze względu na wyjątkową sytuację Zamawiający przewiduje możliwość ograniczenia liczby składanych zamówień lub całkowity brak zamówień. Wynagrodzenie uwzględnia wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia, w szczególności koszty: transportu, rozładunku, ubezpieczenia na czas transportu, odbioru reklamowanych artykułów i ich wymiany na świeże. Ceny poszczególnych produktów w trakcie trwania umów uznaje się za stałe. Owoce i warzywa sezonowe będą zamawiane tylko w okresie wiosenno - letnim od kwietnia do końca września. Kalkulacja powinna być przygotowana w oparciu o realne ceny produktów obowiązujące w sezonie. W przypadku zaoferowania cen zawyżonych w stosunku do cen rynkowych zamawiający zastrzega sobie prawo nie zamawiania w/w produktów. Wykonawca zobowiązany jest wystawić i dostarczyć faktury VAT zgodne pod względem ilościowym i jakościowym z wykonaną dostawą. Wykonawca zobowiązuje się wystawienia osobnych faktur VAT (rozpisanych według zleceń Zamawiającego) na poszczególne placówki zgodnie z indywidualnymi zleceniami zamawiającego. Termin płatności za wszystkie dostarczone artykuły - do 14 dni od daty dostarczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionych faktur VAT. Zamawiający zastrzega sobie prawo do dokonania przesunięć ilościowych pomiędzy pozycjami wyszczególnionymi w załączniku nr 1a - 1i do SIWZ w ramach poszczególnych części zamówienia, pod warunkiem nieprzekroczenia ogólnej wartości poszczególnych umów. Wykonawca zobowiązuje się do przyjęcia zwrotu towaru w przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego jego złej jakości lub niezgodności z zamówieniem, potwierdzonej pisemną notatką pracownika Zamawiającego oraz natychmiastowej wymiany towaru w przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego złej jakości lub niezgodności z zamówieniem. Zamawiający dopuszcza dostarczanie produktów w opakowaniach o innej wielkości lub gramaturze niż te określone w niniejszym postępowaniu pod warunkiem zachowania zasady proporcjonalności ceny zawartej w ofercie. Zamawiający dopuszcza zmianę asortymentu po dokonaniu dodatkowej wyceny pod warunkiem zachowania maksymalnej wartości umowy w ramach każdej z części zamówienia. (dotyczy części 1 do 9) W przypadku wycofania z produkcji lub braku dostępności na rynku określonego artykułu spożywczego spowodowanego czynnikami niezależnymi od wykonawcy, wycofany artykuł zostanie zastąpiony w uzgodnieniu z Zamawiającym innym artykułem o cechach fizycznych i walorach smakowych nie gorszych niż artykuł wycofany, z zachowaniem jego ceny. Zmiana asortymentu wymaga zachowania pisemnej formy informacji. W przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego złej jakości produktów lub niezgodności z zamówieniem pracownik Zamawiającego sporządzi pisemną notatkę stwierdzającą niezgodność (wzór notatki stanowi załącznik do umowy). Wykonawca będzie zobowiązany do przyjęcia towaru oraz natychmiastowej jego wymiany na towar spełniający wymagania Zamawiającego określone w SIWZ, zgodny pod względem ilościowym i jakościowym ze złożonym zamówieniem. Towar powinien: 1. być świeży - dotyczy w szczególności: warzyw i owoców, mięsa i wędlin, nabiału, pieczywa, 2. mieć min. 90 dniowy termin przydatności licząc od daty dostarczenia do zamawiającego - dotyczy w szczególności: art. spożywczych, 3. mieć min. 6 miesięczny termin przydatności licząc od daty dostarczenie do Zamawiającego - dotyczy w szczególności: słodyczy, 4. mieć min. 30 dniowy termin przydatności licząc od daty dostarczenia do zamawiającego - dotyczy w szczególności: nabiał i tłuszcze, 5. mieć min. 4 dniowy termin przydatności licząc od daty dostarczenia do zamawiającego - dotyczy w szczególności mięsa i wędlin pakowanych. 6. mieć min. 12 miesięczny termin przydatności licząc od daty dostarczenia do zamawiającego - dotyczy w szczególności: wody i napojów 7. być dobrej jakości bez wad fizycznych i jakościowych, tj. wygląd, konsystencja, zapach i smak charakterystyczne dla danego rodzaju produktów, bez obcych zapachów, bez posmaków, bez zanieczyszczeń i uszkodzeń fizycznych, bez oznak i pozostałości szkodników, bez pleśni, itp. 8. posiadać niezbędne certyfikaty i atesty wymagane stosownymi przepisami i normami, 9. być dostarczany w oryginalnych opakowaniach producenta, zawierających dane dot. m.in. nazwy i adresu producenta, nazwy dystrybutora, nazwy towaru, jego klasy jakości, daty produkcji, terminu przydatności do spożycia, ilości sztuk i warunków przechowywania oraz innych informacji wymaganych odpowiednimi przepisami. Opakowania powinny być fabrycznie zamknięte, nieuszkodzone, szczelne, wykonane z materiałów przeznaczonych do kontaktu z żywnością, czyste, bez oznak wilgoci, pleśni i obecności szkodników. W przypadku mięsa i wędlin oraz warzyw i owoców kupowanych na wagę wymagane jest aby produkty były zważone i zapakowane, a do opakowania dołączony był wydruk z wagi sklepowej wskazującej ilość danego produktu oraz datę zapakowania produktu. W przypadku mięsa i wędlin dodatkowo wydruk powinien zawierać również termin przydatności do spożycia. Wykonawca powinien dokonać zakupu w/w produktów na wagę nie wcześniej niż na dzień przed dniem planowanej dostawy. 10. Słodycze, ciasta oraz wyroby cukiernicze nie mogą zawierać nadzienia alkoholowego, 11. Dostawy będą kontrolowane przez zamawiającego, a w razie niezgodności z powyższymi zapisami zwracane lub nie przyjmowane. Każdy zwrot zostanie potwierdzony notatką służbową. Jednocześnie płatność faktury zostanie wstrzymana do momentu wyjaśnienia nieprawidłowości. Zamawiający odmówi dokonania płatności w przypadku niewyjaśnienia nieprawidłowości i dokonuje potrącenia z otrzymanej faktury. Dodatkowy opis przedmiotu zamówienia dotyczący dostawy wody i napojów (część 6, 8 i 9 postępowania): podział wody mineralnej na punkty, dostawa - wniesienie do pokoi w szczególności na Wyzwolenia 12. Dodatkowy opis przedmiotu zamówienia dotyczący dostawy wody i napojów Zamawiający przewiduje zakup wody gazowanej i niegazowanej w butelkach szklanych i plastikowych. Zamawiana woda powinna być dostarczana w atestowanych opakowaniach. Butelki jednorazowe, typu PET oraz szklane muszą spełniać wymagania sanitarno-epidemiologiczne. Wszystkie butelki muszą być zamknięte fabrycznie, bez zanieczyszczeń oraz obcych zapachów i smaków, bez fizycznych uszkodzeń dyskwalifikujących produkt (tzn. uszkodzone opakowanie i zamknięcie), muszą wyróżniać się pierwotną czystością, stałym naturalnym składem chemicznym oraz zawartością makro i mikroskładników w ilościach i wzajemnych proporcjach korzystnych dla zdrowia, pod względem zawartych składników. Woda powinna posiadać atest - gwarancję jakości oraz spełniać wymagania organoleptyczne, chemiczne, fizyczne i mikrobiologiczne dla butelkowanych naturalnych wód mineralnych, zgodnie z rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 31 marca 2011 (Dz. U. z 2011 r. nr 85 poz. 466) w sprawie naturalnych wód mineralnych, wód źródlanych i wód stołowych oraz na podstawie ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2020 r. poz. 284, 285). 13. Dodatkowy opis przedmiotu zamówienia dotyczący dostawy pieczywa (część 7 postępowania): W związku z planowanym częściowym finansowaniem zamówienia ze środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej zamawiający zastrzega sobie prawo rezygnacji z częściowej realizacji zamówienia w przypadku nie otrzymania w/w środków. Rezygnacja z realizacji zamówienia dotyczy następujących ilości poszczególnych produktów: chleb - 28 szt., bułki - 150 szt., pączki - 250 szt., ciastka tortowe - 60 szt., makowiec - 12 kg, jabłecznik - 13 kg, sernik - 4 kg. 14. Dodatkowy opis przedmiotu zamówienia dotyczący zamówienia na potrzeby projektu "DROGOWSKAZ" (część 8 postępowania): W związku z planowanym finansowaniem zamówienia ze środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej zamawiający zastrzega sobie prawo rezygnacji realizacji zamówienia w przypadku nie otrzymania w/w środków. 15. Działając na podstawie art. 93 ust 1a zamawiający unieważni zamówienie w części 8 postępowania w przypadku nie przyznania z budżetu Unii Europejskiej środków na realizację w/w zamówienia.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 15.80.00.00 - Różne produkty spożywcze


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: nabiał i tłuszcze na potrzeby MOPR

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/06/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 9645.28
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Sklep Spożywczo - Przemysłowy DOMINIKA Barbara Równicka
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Solidarności 22/3
Kod pocztowy: 41-706
Miejscowość: Ruda Sląska
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 8387.54
Oferta z najniższą ceną/kosztem 8387.54
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 10857.15
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: warzywa i owoce na potrzeby MOPR

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/06/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 1926.40
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Sklep Spożywczo - Przemysłowy DOMINIKA Barbara Równicka
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Solidarności 22/3
Kod pocztowy: 41-706
Miejscowość: Ruda Śląska
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 1430.51
Oferta z najniższą ceną/kosztem 1430.51
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 2509.15
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: mięso i wędliny na potrzeby MOPR

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/06/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 8000.13
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Sklep Spożywczo - Przemysłowy DOMINIKA Barbara Równicka
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Solidarności 22/3
Kod pocztowy: 41-706
Miejscowość: Ruda Śląska
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 7139.50
Oferta z najniższą ceną/kosztem 7139.50
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 10442.80
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 4

NAZWA: art. spożywcze na potrzeby MOPT

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/06/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 14165.77
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Sklep Spożywczo - Przemysłowy DOMINIKA Barbara Równicka
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Solidarności 22/3
Kod pocztowy: 41-706
Miejscowość: Ruda Śląska
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 12947.41
Oferta z najniższą ceną/kosztem 12947.41
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 16844.89
Waluta:

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 5

NAZWA: słodycze na potrzeby MOPR

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/06/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 6209.24
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Sklep Spożywczo - Przemysłowy DOMINIKA Barbara Równicka
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Solidarności 22/3
Kod pocztowy: 41-706
Miejscowość: Ruda Śląska
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 4711.43
Oferta z najniższą ceną/kosztem 4711.43
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 7647.72
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 6

NAZWA: woda i napoje na potrzeby MOPR

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/06/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 3487.87
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Sklep Spożywczo - Przemysłowy DOMINIKA Barbara Równicka
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Solidarności 22/3
Kod pocztowy: 41-706
Miejscowość: Ruda Śląska
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 3608.74
Oferta z najniższą ceną/kosztem 3608.74
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 4743.21
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 7

NAZWA: pieczywo na potrzeby MOPR oraz projektu DROGOWSKAZ

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019, poz. 1843), ponieważ cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

CZĘŚĆ NR: 8

NAZWA: żywność na potrzeby projektu DROGOWSKAZ

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/06/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 24307.91
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Sklep Spożywczo - Przemysłowy DOMINIKA Barbara Równicka
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Solidarności 22/3
Kod pocztowy: 41-706
Miejscowość: Ruda Śląska
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 21066.51
Oferta z najniższą ceną/kosztem 21066.51
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 28799.69
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 9

NAZWA: woda mineralna na potrzeby pracowników MOPR

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/06/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 5297
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 6356.39
Oferta z najniższą ceną/kosztem 5200.69
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 8560.80
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.