eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Świnoujście › Dostawa indywidualnych pakietów medycznych IPMED w ilości 940 zestawów wraz z opakowaniami oraz ukompletowanie ipemedów będących na wyposażeniu jednostek wojskowych KPW Świnoujście - z podziałem na części.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-07-06

Ogłoszenie nr 510120335-N-2020 z dnia 06-07-2020 r.

Komenda Portu Wojennego: Dostawa indywidualnych pakietów medycznych IPMED w ilości 940 zestawów wraz z opakowaniami oraz ukompletowanie ipemedów będących na wyposażeniu jednostek wojskowych KPW Świnoujście - z podziałem na części.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 539629-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540094148-N-2020


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Komenda Portu Wojennego, Krajowy numer identyfikacyjny 81114359400000, ul. ul. Steyera 28, 72-600 Świnoujście, woj. zachodniopomorskie, państwo Polska, tel. 261-242581, e-mail kpw.zp@ron.mil.pl, faks 261-242309.
Adres strony internetowej (url): https://www.kpwswinoujscie.wp.mil.pl
Adres profilu nabywcy: https://platformazakupowa.pl/pn/kpws_wp

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: OBRONA NARODOWA

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa indywidualnych pakietów medycznych IPMED w ilości 940 zestawów wraz z opakowaniami oraz ukompletowanie ipemedów będących na wyposażeniu jednostek wojskowych KPW Świnoujście - z podziałem na części.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

10/KPW/SŁ. ZDR./2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest: Część nr 1 - dostawa indywidualnych pakietów medycznych IPMed w ilości 940 zestawów wraz z opakowaniami dla Komendy Portu Wojennego Świnoujście; Część nr 2 - ukompletowanie IPMedów będących na wyposażeniu Jednostek Wojskowych Komendy Portu Wojennego Świnoujście. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części nr 1 oraz części nr 2 zawarty został w Wymaganiach Eksploatacyjno - Technicznych (WET) stanowiących załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ (do pobrania osobno). Jeden komplet Indywidualnego Pakietu Medycznego IPMed składa się z wyrobów medycznych i opakowania. W skład jednego kompletu Indywidualnego Pakietu Medycznego (IPMed) wchodzi: 1)Opatrunek indywidualny - 1 szt., 2)Opatrunek hemostatyczny - 1 szt., 3)Opaska zaciskowa (staza taktyczna) - 1 szt., 4)Opatrunek na rany penetracyjne klatki piersiowej - 1 szt., 5)Gaza wypełniająca - 1 szt., 6)Przylepiec bez opatrunku - 1 szt., 7)Rurka nosowo-gardłowa - 1 kpl., 8)Nożyczki ratownicze - 1 szt., 9)Rękawice ratownicze - 1 szt.(rozumiane jako 1 para), 10)Marker permanentny - 1 szt., 11)Opakowanie pakietu IPMed - 1 szt. Wyroby medyczne wymienione w pozycjach od 1 do 10, winny być umieszczone w opakowaniu wymienionym w pozycji 11, zgodnie z Wymaganiami Eksploatacyjno-Technicznymi oraz rysunkami dla zestawu Indywidualnego Pakietu Medycznego (IPMed), które stanowią odpowiednio załącznik nr 2 i 3 do SIWZ (do pobrania osobno). Zamawiający zastrzega sobie, aby asortyment wchodzący w skład Indywidualnego Pakietu Medycznego dotyczy części nr 1 w odniesieniu do każdej z pozycji z osobna - pochodził od jednego producenta, był jednej marki i pochodził z jednej serii. Wszystkie oferowane produkty winny być: fabrycznie nowe, wolne od wad, wyprodukowane w 2020 roku; zapakowane i dostarczone w oryginalnych opakowaniach oznakowanych logo i nazwą producenta/importera oraz opisem zawartości; opakowane indywidualnie w wewnętrzne hermetyczne opakowanie uniemożliwiające kontakt z atmosferą, zawilgoceniem (dotyczy w szczególności produktów, które pod wpływem powietrza mogą stracić swoje właściwości), w przypadku gdy część przedmiotu zamówienia wymaga przepakowania, musi być dostarczony w opakowaniu zabezpieczającym; dopuszczone do obrotu na terenie Rzeczypospolitej Polskiej. Przedmiot zamówienia musi być zgodny z wymaganiami określonymi w Ustawie z dnia 20 maja 2010 roku o wyrobach medycznych (tj. Dz. U. z 2019 r., poz. 175) oraz w aktach wykonawczych tam przywołanych. Środki, akcesoria i narzędzia medyczne muszą spełniać wszystkie europejskie i polskie wymagania i normy medyczne. Przedmiot zamówienia podlega kodyfikacji zgodnie z zapisami wskazanymi w Wymaganiach Eksploatacyjno - Technicznych dla zestawu Indywidualnego Pakietu Medycznego (IPMed). Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert na poszczególne części.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 33141620-2


Dodatkowe kody CPV: 33140000-3

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Część nr 1 - dostawa indywidualnych pakietów medycznych IPMed w ilości 940 zestawów wraz z opakowaniami dla Komendy Portu Wojennego Świnoujście;

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/06/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 377300.00
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: PARAMEDYK Jacek Deneka
Email wykonawcy: sklep@paramedyk24.pl
Adres pocztowy: ul. Słoneczna 2
Kod pocztowy: 05-270
Miejscowość: Marki
Kraj/woj.:

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 518034.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 518034.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 524068.80
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Część nr 2 - ukompletowanie IPMedów będących na wyposażeniu Jednostek Wojskowych Komendy Portu Wojennego Świnoujście.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/06/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 49680.00
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: PARAMEDYK Jacek Deneka
Email wykonawcy: sklep@paramedyk24.pl
Adres pocztowy: ul. Słoneczna 2
Kod pocztowy: 05-270
Miejscowość: Marki
Kraj/woj.:

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 31712.04
Oferta z najniższą ceną/kosztem 31712.04
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 34717.68
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.