To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-06-14
Ogłoszenie nr 510120261-N-2019 z dnia 14-06-2019 r.
Centrum Medyczne "Żelazna" Sp.z o.o.: Dostawa jednorazowych materiałów medycznych do Centrum Medycznego "Żelazna" sp. z o.o.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 537071-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 540073397-N-2019, 540076069-N-2019, 540078723-N-2019
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Centrum Medyczne "Żelazna" Sp.z o.o., Krajowy numer identyfikacyjny 12103423000000,
ul. ul. Żelazna
90,
01-004
Warszawa, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
225 369 378, e-mail
a.lyda@szpitalzelazna.pl, faks
228 382 452.
Adres strony internetowej (url): www.szpitalzelazna.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa jednorazowych materiałów medycznych do Centrum Medycznego "Żelazna" sp. z o.o.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):6-W-D-03-2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Opis przedmiotu zamówienia: Zamówienie dotyczy sukcesywnej dostawy jednorazowych materiałów medycznych do Centrum Medycznego "Żelazna" sp. z o.o., zgodnie z bieżącym zapotrzebowaniem Zamawiającego. Zamówienie obejmuje 49 Zakresów (dopuszcza się składanie ofert częściowych na poszczególne Zakresy lub na całość zamówienia). Zakres nr 1 - Cewniki Nelaton, Foley, Pezzer Nazwa i kod według Wspólnego Słownika Zamówień: CPV: 33141200 - Cewniki Zakres 2 - Komplety jednorazowe Nazwa i kod według Wspólnego Słownika Zamówień: CPV: 33199000-1 - Odzież medyczna, 33140000 - Materiały medyczne Zakres nr 3 - Akcesoria do zestawu laparoskopowego Einstein Vision 2.0 Nazwa i kod według Wspólnego Słownika Zamówień: CPV: 33140000 - Materiały medyczne Zakres nr 4 - Zestaw do lewatywy Nazwa i kod według Wspólnego Słownika Zamówień: CPV: 33140000 - Materiały medyczne Zakres nr 5 - Pojemniki na odpady medyczne Nazwa i kod według Wspólnego Słownika Zamówień: CPV: 33140000 - Materiały medyczne Zakres nr 6 - Prześcieradła jednorazowe 1 Nazwa i kod według Wspólnego Słownika Zamówień: CPV: 33198000-4 - Szpitalne wyroby papierowe Zakres nr 7 - Cewnik do odsysania wydzieliny z rurki intubacyjnej w systemie zamkniętym Nazwa i kod według Wspólnego Słownika Zamówień: CPV: 33140000 - Materiały medyczne Zakres nr 8 - Elektroda do defibrylatora AED Nazwa i kod według Wspólnego Słownika Zamówień: CPV: 33140000 - Materiały medyczne Zakres nr 9 -Osłonki do czujników temperatury głębokiej Nazwa i kod według Wspólnego Słownika Zamówień: CPV: 33140000 - Materiały medyczne Zakres nr 10 - Żel do USG Nazwa i kod według Wspólnego Słownika Zamówień: CPV: 33140000 - Materiały medyczne Zakres nr 11 - Akcesoria do systemu Cool Cap 1 Nazwa i kod według Wspólnego Słownika Zamówień: CPV: 33140000 - Materiały medyczne Zakres nr 12 - Akcesoria do intubacji Nazwa i kod według Wspólnego Słownika Zamówień: CPV: 33140000 - Materiały medyczne Zakres nr 13 - Rurka krtaniowa (LT-D) Nazwa i kod według Wspólnego Słownika Zamówień: CPV: 33140000 - Materiały medyczne Zakres nr 14 - Dreny płuczące do endomatu Nazwa i kod według Wspólnego Słownika Zamówień: CPV: 33140000 - Materiały medyczne Zakres nr 15 -Kaniula dożylna 26 G Nazwa i kod według Wspólnego Słownika Zamówień: CPV: 33141320-9 - Igły medyczne, 33141220-8 - - Kaniula Zakres nr 16 - Cewniki nelaton, różne rozmiary Nazwa i kod według Wspólnego Słownika Zamówień: CPV: 33141200-2 - Cewniki Zakres nr 17 - Wkładki domaciczne Nazwa i kod według Wspólnego Słownika Zamówień: CPV: 33140000 - Materiały medyczne Zakres nr 18 - Strzykawki 20 ml w kolorze ciemnym Nazwa i kod według Wspólnego Słownika Zamówień: CPV: 33140000 - Materiały medyczne Zakres nr 19 - Taśma do kinesiotapingu Nazwa i kod według Wspólnego Słownika Zamówień: CPV: 33140000 - Materiały medyczne Zakres nr 20 - Test do diagnostyki przedwczesnego pęknięcia błon płodowych Nazwa i kod według Wspólnego Słownika Zamówień: CPV: 33140000 - Materiały medyczne Zakres nr 21 - Rękawice diagnostyczne 2 Nazwa i kod według Wspólnego Słownika Zamówień: CPV: 33140000 - Materiały medyczne Zakres nr 22 - Artykuły ochrony osobistej Nazwa i kod według Wspólnego Słownika Zamówień: CPV: 33140000 - Materiały medyczne 33199000-1 - Odzież medyczna Zakres nr 23 - Pokrowiec maty do fototerapii Nazwa i kod według Wspólnego Słownika Zamówień: CPV: 33140000 - Materiały medyczne Zakres nr 24 - Środek zapobiegający zrostom 1 Nazwa i kod według Wspólnego Słownika Zamówień: CPV: 33140000 - Materiały medyczne Zakres nr 25 - Sprzęt do amniopunkcji Nazwa i kod według Wspólnego Słownika Zamówień: CPV: 33140000 - Materiały medyczne Zakres nr 26 - Wkładka higieniczna Nazwa i kod według Wspólnego Słownika Zamówień: CPV: 33140000 - Materiały medyczne Zakres nr 27 - Kapcie fizelinowe Nazwa i kod według Wspólnego Słownika Zamówień: CPV: 33140000 - Materiały medyczne Zakres nr 28 - Akcesoria do CPAP Infant Flow Nazwa i kod według Wspólnego Słownika Zamówień: CPV: 33140000 - Materiały medyczne, Zakres nr 29 - Elektrody EKG dla noworodków Nazwa i kod według Wspólnego Słownika Zamówień: CPV: 33140000 - Materiały medyczne Zakres nr 30 - Igła do linii krwi Nazwa i kod według Wspólnego Słownika Zamówień: CPV: 33140000 - Materiały medyczne Zakres nr 31 - Środek zapobiegający zrostom 3 Nazwa i kod według Wspólnego Słownika Zamówień: CPV: 33140000 - Materiały medyczne Zakres nr 32 - Zestaw do odbarczania odmy Nazwa i kod według Wspólnego Słownika Zamówień: CPV: 33140000 - Materiały medyczne Zakres nr 33 - Nakładka na końcówkę sondy zewnętrznej Nazwa i kod według Wspólnego Słownika Zamówień: CPV: 33140000 - Materiały medyczne Zakres nr 34 - Igła do amnioredukcji Nazwa i kod według Wspólnego Słownika Zamówień: CPV: 33140000 - Materiały medyczne Zakres nr 35 - Membrana oraz pierścień mocujący do monitora Radiometer Nazwa i kod według Wspólnego Słownika Zamówień: CPV: 33140000 - Materiały medyczne Zakres nr 36 - Prześcieradło ochronne na stół operacyjny Nazwa i kod według Wspólnego Słownika Zamówień: CPV: 33140000 - Materiały medyczne Zakres nr 37 - Akcesoria do stomii system dwuczęściowy Nazwa i kod według Wspólnego Słownika Zamówień: CPV: 33140000 - Materiały medyczne Zakres nr 38 - Prześcieradło jednorazowe Nazwa i kod według Wspólnego Słownika Zamówień: CPV: 33140000 - Materiały medyczne Zakres nr 39 - Igła do podawania leków do ściany pęcherza moczowego w czasie cystoskopii Nazwa i kod według Wspólnego Słownika Zamówień: CPV: 33140000 - Materiały medyczne Zakres nr 40 - Worki na mocz 2 Nazwa i kod według Wspólnego Słownika Zamówień: CPV: 33140000 - Materiały medyczne Zakres nr 41 - Podkład ginekologiczno-położniczy jałowy Nazwa i kod według Wspólnego Słownika Zamówień: CPV: 33140000 - Materiały medyczne Zakres nr 42 - Rękawice chirurgiczne Nazwa i kod według Wspólnego Słownika Zamówień: CPV: 33141420-0 - Rękawice chirurgiczne Zakres nr 43 - Rękawice diagnostyczne niejałowe Nazwa i kod według Wspólnego Słownika Zamówień: CPV: 33141420-0 - Rękawice chirurgiczne Zakres nr 44 - Elektrod żelowa do badań eSMG Nazwa i kod według Wspólnego Słownika Zamówień: CPV: 33140000 - Materiały medyczne Zakres nr 45 - Kompres pochwowy Nazwa i kod według Wspólnego Słownika Zamówień: CPV: 33140000 - Materiały medyczne Zakres nr 46 - Łyżka do rękojeści światłowodowej typu Miller Nazwa i kod według Wspólnego Słownika Zamówień: CPV: 33140000 - Materiały medyczne Zakres nr 47 - Paseczki do mocowania czapeczek Baby log CPAP Nazwa i kod według Wspólnego Słownika Zamówień: CPV: 33140000 - Materiały medyczne Zakres nr 48 - Pokrowce na matę do fototerapii Bilicocon Nazwa i kod według Wspólnego Słownika Zamówień: CPV: 33140000 - Materiały medyczne Zakres nr 49 - Akcesoria do systemu Cool Cap 2 Nazwa i kod według Wspólnego Słownika Zamówień: CPV: 33140000 - Materiały medyczne Przedmioty dostawy zamieszczone w ofercie powinny posiadać dokładny i czytelny opis przedmiotu zamówienia na opakowaniu oraz stosowne certyfikaty lub atesty dopuszczające ich stosowanie w służbie zdrowia zgodnie z polskim prawem oraz prawem Unii Europejskiej (powinny odpowiadać określonym normom lub specyfikacjom technicznym, posiadać aktualne świadectwo dopuszczenia do obrotu oferowanych środków wymagane prawem). Przedmioty dostawy zamieszczone w ofercie powinny być bezpieczne w użyciu dla pacjentów oraz dla personelu. Oznakowanie dostarczonych wyrobów, instrukcje użytkowania, opis wyrobu, etykiety (oryginalne) muszą być sporządzone w języku polskim. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 2 do SIWZ "Formularz cenowy. Opis przedmiotu zamówienia" (w formacie .xls). Zamawiający zastrzega sobie prawo zakupu mniejszych ilości towaru niż podane w Załączniku nr 2: "Formularz cenowy. Opis przedmiotu zamówienia." - w trybie i na zasadach określonych w art. 145 uPzp.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 33140000-3
Dodatkowe kody CPV: 33199000-1, 33141200-2, 33198000-4, 33141320-9, 33141220-8, 33141420-2
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Zakres nr 1 - Cewniki Nelaton, Foley, Pezzer |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
22/05/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
7790.80
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Zarys International Group Sp. z o.o. sp. k.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
10311.95
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Zakres 2 - Komplety jednorazowe |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: BRAK OFERT Postępowanie unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 i ust. 2 uPzp |
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Zakres nr 3 - Akcesoria do zestawu laparoskopowego Einstein Vision 2.0 |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
20/05/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
100680
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Aesculap Chifa Sp. z o.o.
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
108734.40
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: Zakres nr 4 - Zestaw do lewatywy |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Postępowanie unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 i ust. 2 uPzp. |
|
CZĘŚĆ NR: 5 NAZWA: Zakres nr 5 - Pojemniki na odpady medyczne |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: BRAK OFERT Postępowanie unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 i ust. 2 uPzp |
|
CZĘŚĆ NR: 6 NAZWA: Zakres nr 6 - Prześcieradła jednorazowe 1 |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
22/05/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
9750
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Neomed Barbara J. Stańczyk
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
9126
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 7 NAZWA: Zakres nr 7 - Cewnik do odsysania wydzieliny z rurki intubacyjnej w systemie zamkniętym |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
22/05/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
1600
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Skamex Sp. z o.o. sp. k.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
1447.20
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 8 NAZWA: Elektroda do defibrylatora AED |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: BRAK OFERT Postępowanie unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 i ust. 2 uPzp |
|
CZĘŚĆ NR: 9 NAZWA: Zakres nr 9 -Osłonki do czujników temperatury głębokiej |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: BRAK OFERT Postępowanie unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 i ust. 2 uPzp |
|
CZĘŚĆ NR: 10 NAZWA: Zakres nr 10 - Żel do USG |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
12/06/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
4822.68
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Zarys International Group Sp. z o.o. sp. k.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
4130.68
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 11 NAZWA: Zakres nr 11 - Akcesoria do systemu Cool Cap 1 |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: BRAK OFERT Postępowanie unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 i ust. 2 uPzp |
|
CZĘŚĆ NR: 12 NAZWA: Zakres nr 12 - Akcesoria do intubacji |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: BRAK OFERT Postępowanie unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 i ust. 2 uPzp |
|
CZĘŚĆ NR: 13 NAZWA: Zakres nr 13 - Rurka krtaniowa (LT-D) |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: BRAK OFERT Postępowanie unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 i ust. 2 uPzp |
|
CZĘŚĆ NR: 14 NAZWA: Zakres nr 14 - Dreny płuczące do endomatu |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
20/05/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
76560
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Medim Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
81148.87
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 15 NAZWA: Zakres nr 15 -Kaniula dożylna 26 G |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: BRAK OFERT Postępowanie unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 i ust. 2 uPzp |
|
CZĘŚĆ NR: 17 NAZWA: Zakres nr 16 - Cewniki nelaton, różne rozmiary |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: BRAK OFERT Postępowanie unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 i ust. 2 uPzp |
|
CZĘŚĆ NR: 17 NAZWA: Zakres nr 17 - Wkładki domaciczne |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: BRAK OFERT Postępowanie unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 i ust. 2 uPzp |
|
CZĘŚĆ NR: 18 NAZWA: Zakres nr 18 - Strzykawki 20 ml w kolorze ciemnym |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: BRAK OFERT Postępowanie unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 i ust. 2 uPzp |
|
CZĘŚĆ NR: 19 NAZWA: Zakres nr 19 - Taśma do kinesiotapingu |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: BRAK OFERT Postępowanie unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 i ust. 2 uPzp |
|
CZĘŚĆ NR: 20 NAZWA: Zakres nr 20 - Test do diagnostyki przedwczesnego pęknięcia błon płodowych |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Postępowanie unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4 i ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych - cena najkorzystniejszej oferty przewyższa o 2 196,18 zł kwotę, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia |
|
CZĘŚĆ NR: 21 NAZWA: Zakres nr 21 - Rękawice diagnostyczne 2 |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
22/05/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
58290
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Mercator Medical S.A.
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
41637.04
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 22 NAZWA: Zakres nr 22 - Artykuły ochrony osobistej |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: BRAK OFERT Postępowanie unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 i ust. 2 uPzp |
|
CZĘŚĆ NR: 23 NAZWA: Zakres nr 23 - Pokrowiec maty do fototerapii |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
20/05/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
2100
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Dutchmed PL Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
3357.90
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 24 NAZWA: Zakres nr 24 - Środek zapobiegający zrostom 1 |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: BRAK OFERT Postępowanie unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 i ust. 2 uPzp |
|
CZĘŚĆ NR: 25 NAZWA: Zakres nr 25 - Sprzęt do amniopunkcji |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: BRAK OFERT Postępowanie unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 i ust. 2 uPzp |
|
CZĘŚĆ NR: 26 NAZWA: Zakres nr 26 - Wkładka higieniczna - 302,40 zł |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: BRAK OFERT Postępowanie unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 i ust. 2 uPzp |
|
CZĘŚĆ NR: 27 NAZWA: Zakres nr 27 - Kapcie flizelinowe |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: BRAK OFERT Postępowanie unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 i ust. 2 uPzp |
|
CZĘŚĆ NR: 28 NAZWA: Zakres nr 28 - Akcesoria do CPAP Infant Flow |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
20/05/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
103045
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Dutchmed PL Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
85833
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 29 NAZWA: Zakres nr 29 - Elektrody EKG dla noworodków |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: BRAK OFERT Postępowanie unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 i ust. 2 uPzp |
|
CZĘŚĆ NR: 30 NAZWA: Zakres nr 30 - Igła do linii krwi |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: BRAK OFERT Postępowanie unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 i ust. 2 uPzp |
|
CZĘŚĆ NR: 31 NAZWA: Zakres nr 31 - Środek zapobiegający zrostom 3 |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: BRAK OFERT Postępowanie unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 i ust. 2 uPzp |
|
CZĘŚĆ NR: 32 NAZWA: Zakres nr 32 - Zestaw do odbarczania odmy |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: BRAK OFERT Postępowanie unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 i ust. 2 uPzp |
|
CZĘŚĆ NR: 33 NAZWA: Zakres nr 33 - Nakładka na końcówkę sondy zewnętrznej |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: BRAK OFERT Postępowanie unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 i ust. 2 uPzp |
|
CZĘŚĆ NR: 34 NAZWA: Zakres nr 34 - Igła do amnioredukcji |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: BRAK OFERT Postępowanie unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 i ust. 2 uPzp |
|
CZĘŚĆ NR: 35 NAZWA: Zakres nr 35 - Membrana oraz pierścień mocujący do monitora Radiometer |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: BRAK OFERT Postępowanie unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 i ust. 2 uPzp |
|
CZĘŚĆ NR: 36 NAZWA: Zakres nr 36 - Prześcieradło ochronne na stół operacyjny |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Postępowanie unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4 i ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych - cena najkorzystniejszej oferty przewyższa o 6 544,80 zł kwotę, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. |
|
CZĘŚĆ NR: 37 NAZWA: Zakres nr 37 - Akcesoria do stomii system dwuczęściowy |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: BRAK OFERT Postępowanie unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 i ust. 2 uPzp |
|
CZĘŚĆ NR: 38 NAZWA: Zakres nr 38 - Prześcieradło jednorazowe |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: BRAK OFERT Postępowanie unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 i ust. 2 uPzp |
|
CZĘŚĆ NR: 39 NAZWA: Zakres nr 39 - Igła do podawania leków do ściany pęcherza moczowego w czasie cystoskopii |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: BRAK OFERT Postępowanie unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 i ust. 2 uPzp |
|
CZĘŚĆ NR: 40 NAZWA: Zakres nr 40 - Worki na mocz 2 |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
23/05/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
7000
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe "INTERGOS" Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
6912
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 41 NAZWA: Zakres nr 41 - Podkład ginekologiczno-położniczy jałowy |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
20/05/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
5400
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
tak
Nazwa wykonawcy: CitoNet-Warszawa Sp. z o.o. - lider konsorcjum
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie
Nazwa wykonawcy: Toruńskie Zakłady Materiałów Opatrunkowych S.A. - członek konsorcjum
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
7776
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 42 NAZWA: Zakres nr 42 - Rękawice chirurgiczne |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
20/05/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
5680
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Abook Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
6756.48
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 43 NAZWA: Zakres nr 43 - Rękawice diagnostyczne niejałowe |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: BRAK OFERT Postępowanie unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 i ust. 2 uPzp |
|
CZĘŚĆ NR: 44 NAZWA: Zakres nr 44 - Elektrod żelowa do badań eSMG |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: BRAK OFERT Postępowanie unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 i ust. 2 uPzp |
|
CZĘŚĆ NR: 45 NAZWA: Zakres nr 45 - Kompres pochwowy |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: BRAK OFERT Postępowanie unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 i ust. 2 uPzp |
|
CZĘŚĆ NR: 46 NAZWA: Zakres nr 46 - Łyżka do rękojeści światłowodowej typu Miller |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: BRAK OFERT Postępowanie unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 i ust. 2 uPzp |
|
CZĘŚĆ NR: 47 NAZWA: Zakres nr 47 - Paseczki do mocowania czapeczek Baby log CPAP |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
20/05/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
330
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Neo Plus Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
450.36
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 48 NAZWA: Zakres nr 48 - Pokrowce na matę do fototerapii Bilicocon |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
20/05/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
20800
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: NZ Techno Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
21600
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 49 NAZWA: Zakres nr 49 - Akcesoria do systemu Cool Cap 2 |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
20/05/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
10475
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: NZ Techno Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
13874.25
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Przebudowa ulicy Stelmachów w zakresie zmiany sposobu odwodnienia w rejonie skrzyżowania z ul. Szeroką w Dzielnicy Rembertów m.st. Warszawy
- Dostawa produktów leczniczych: 1. Niwolumab+Relatlimab; 2. Tepotynib, nr TP-106/24/TM
- DOSTAWA ARTYKUŁÓW GOSPODARCZYCH
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych administrowanych przez ZGN Wola na terenie TZOM Ogrodowa w 2024 r. (7 lokali).
- USŁUGA ZABEZPIECZENIA LOGISTYCZNEGO DLA ORGANIZACJI MIĘDZYNARODOWEJ KONFERENCJI NAUKOWEJ "CLC 24" NA MAZURACH
- Remont pięciu lokali mieszkalnych - pustostanów na terenie Dzielnicy Ochota m.st. Warszawy
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- dostawa medycznego sprzętu jednorazowego użytku, opatrunków, nici chirurgicznych i płynów infuzyjnych
- Sukcesywna dostawa jednorazowych rękawic do Szpitala Średzkiego Serca Jezusowego spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
- Sukcesywne dostawy artykułów higienicznych (pieluchomajtek) dla Powiatowego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w Lwówku Śląskim.
- Dostawy artykułów medycznych (igły, porty naczyniowe).
- Dostawy rękawic medycznych - diagnostycznych i chirurgicznych.
- Dostawa materiałów opatrunkowych oraz protez kości czaszki do trzech lokalizacji UCK WUM- 9 Części
więcej: Materiały medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.