eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jastrzębie-Zdrój › Zagospodarowanie terenu ul. K. Paryskiej 9 w Jastrzębiu-Zdroju

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-07-06

Ogłoszenie nr 510120238-N-2020 z dnia 06-07-2020 r.

Miejski Zarząd Nieruchomości: Zagospodarowanie terenu ul. K. Paryskiej 9 w Jastrzębiu-Zdroju

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 543222-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Miejski Zarząd Nieruchomości, Krajowy numer identyfikacyjny 27120497100000, ul. ul. 1-go Maja 55, 44-330 Jastrzębie-Zdrój, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 324 787 001, e-mail dl@mzn.jastrzebie.pl, faks 324 762 952.
Adres strony internetowej (url): www.mzn.jastrzebie.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Zagospodarowanie terenu ul. K. Paryskiej 9 w Jastrzębiu-Zdroju

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

DL.4221.8.2020.AWP

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1) Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na zagospodarowaniu terenu ul. K. Paryskiej 9 w Jastrzębiu-Zdroju w zakresie kontynuacji robót objętych dokumentacją projektową, w następującym zakresie: - budowa strefy rekreacji (plac zabaw i urządzenia strefy fitness) z nawierzchnią B1, B2, G1, P3, P5 wraz z ogrodzeniem, zakup pozostałego wyposażenia placu zabaw (statek rybacki, ławka, 2 kosze na śmieci), montaż wszystkich urządzeń, w tym przekazanych przez Zamawiającego, - budowa wiaty śmietnikowej; - budowa przyłącza wody, - budowa przyłącza kanalizacji sanitarnej - przewiert pod ulicą; - budowa nawierzchni utwardzonych (płyty ażurowe i kostka brukowa) - parking; - wykonanie kompletnej instalacji elektrycznej wewnętrznej wraz z montażem osprzętu elektrycznego tj. oświetlenie, włączniki, gniazda, grzejniki elektryczne oraz wykończeń wewnętrznych ścian i podłóg w istniejącym budynku magazynowym, - przebudowa fragmentu ogrodzenia, - zakup i montaż furtki i bramy wjazdowej (brama rozwieralna - szerokość bramy 4m nawiązując do istniejącej drogi) pomiędzy budowanym parkingiem a istniejącą wiatą na przedłużeniu zabudowy z paneli drewnianych - nie objęte dokumentacją projektową, - budowa ogrodzenia panelowego wraz z bramą wjazdową (brama rozwieralna - szerokość bramy 4m nawiązując do istniejącej drogi) łącznie 8,2mb pomiędzy terenem B3 a istniejącą drogą dojazdową N4 - nie objęte dokumentacją projektową, - wykonanie nasadzeń zieleni - B4, - dostawa i nasadzenie świerku glauca o min. wysokości 3m - nie objęte dokumentacją projektową, - wykonanie drenażu terenu przeznaczonego pod plac zabaw oraz siłownię zewnętrzną (powierzchnia terenu 23m x 17,2m). Należy zastosować rurę drenarską perforowaną fi 80, ułożenie rury drenarskiej w odległościach co 2m. Odprowadzenie do istniejącej studni D1 (rysunek WK1 projektu budowlanego zagospodarowanie terenu-przyłącza wod-kan). Do wyceny należy przyjąć 250mb rury drenarskiej - nie objęte dokumentacją projektową; - zastosowanie mat przerostowych na całej powierzchni strefy fitness. Do wyceny należy przyjąć 110m2 - nie objęte dokumentacją projektową. UWAGA: zadanie nie obejmuje dostawy i montaż toalety ujętej w dokumentacji projektowej. 2) Wykonanie powyższych zadań jest kontynuacją zadania inwestycyjnego pn. "Zagospodarowanie terenu ul. K. Paryskiej 9", w ramach którego do tej pory wykonano: - budowę wiaty wraz ze sceną i magazynem, - część nawierzchni utwardzonych, - instalację kanalizacji deszczowej, - instalację elektryczną zewnętrzną tj. oświetlenie zewnętrzne i oświetlenie wiaty, - wymianę ogrodzenia po niwelacji terenu. 3) W ramach zagospodarowania terenu opracowano projekt zamienny, w którym m. in. zmieniono lokalizację placu zabaw i strefy fitness. 4) Zamawiający dokonał zakupów na poczet realizacji zadania; Wykonawca będzie miał obowiązek odebrać od Zamawiającego (magazyn MZN - ul. Dworcowa 17E ) zakupione materiały oraz wykorzystać je do realizacji zadania. Materiał zakupiony przez Zamawiającego: - płyty ażurowe 0,4*0,6m gr.10cm - 1042 szt. (tj. 250m2), - kostka brukowa, bezfazowa behaton gr. 8 cm - 42m2, - obrzeża betonowe 8x30x100cm - 28szt., - krawężniki drogowe betonowe 15x30x100cm - 50szt., - urządzenia strefy fitness, - urządzenia placu zabaw z wyjątkiem statku rybackiego, 1 szt. ławki, 2 szt. koszy na śmieci, które Wykonawca będzie zobowiązany do zakupu. UWAGA: zaproponowane przez Wykonawcę urządzenie "statek rybacki" nie może przekroczyć wymiarów zaprojektowanej strefy bezpieczeństwa a wymiary urządzenia z zachowaniem tolerancji określonej w dokumentacji projektowej. Widok urządzenia należy traktować jako poglądowy. Wykonawca zobowiązany będzie dokonać zwrotu palet do magazynu Zamawiającego (44 szt. palet Polbruk; 2 szt. palet Bruk). W związku z tym, że Zamawiający zakupił 7 szt. ławek i 2 szt. koszy na śmieci z wkładami stalowymi Wykonawca zobowiązany będzie zakupić te same (inne niż w dokumentacji projektowej): 1 szt. ławki i 2 szt. koszy na śmieci z wkładami stalowymi. Producent ławek i koszy: meblobranie.pl Sp. z o.o.; Al. Jana Pawła II 27; 00-867 Warszawa. Ławka (1szt.): ławka nowoczesna z rur stalowych - kod: 15902, kosz (2szt.): kosz na śmieci parkowy stojący z wkładem stalowym - kod: 13549. 5) Szczegółowy zakres robót określony został w STWiOR (Załącznik 11A, 11B, 11C do SIWZ), Projektach budowlanych (Załącznik 12A, 12B do SIWZ), Projekcie zamiennym do projektu budowlanego (Załącznik 13 do SIWZ), Projekcie wykonawczym (Załącznik 14 do SIWZ), Projekcie budowlano-wykonawczym (Załącznik nr 15 do SIWZ). Dokumenty te stanowią integralną część niniejszej SIWZ. Zakres ilościowy został zawarty w przedmiarze robót - Załącznik 16 do SIWZ. Przedmiar robót należy traktować jako dokument pomocniczy, który określa jedynie minimalny zakres prac. Wycena oferty winna uwzględniać wszystkie koszty i czynności niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z prawem i najlepszą wiedzą techniczną oraz ww. dokumentacją. Zaleca się, aby wycena robót powinna opierać się na opisie robót, przeprowadzonej wizji w terenie (z uwagi na część wykonanych już robót) oraz z uwzględnieniem wszelkich niezbędnych czynności i nakładów. Ww. dokumentacja jest załącznikiem do ogłoszenia o przetargu i jest dostępna na stronie internetowej Zamawiającego w miejscu jn.: http://www.mzn.jastrzebie.pl/index.php/zamowienia-publiczne/powyzej-30-000-euro/biezace W przypadku stwierdzenia konieczności wykonania prac nie ujętych w ww. dokumentach - należy je uwzględnić w ofercie lub wnieść uwagi przed złożeniem oferty. 6) Szczegółowe warunki realizacji przedmiotu zamówienia określa wzór umowy stanowiący Załącznik nr 10 do SIWZ. 7) W przedstawionej ww. dokumentacji przetargowej mogły zostać wskazane materiały i technologie poprzez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę. Wszystkie te wskazania należy rozumieć w ramach niniejszego postępowania, jak i w procesie realizacji wyłącznie jako przykładowe, obrazujące wymagany przez Zamawiającego standard wykonania. Oznacza to, że Wykonawcy mogą zaproponować inne niż wyszczególnione w dokumentacji rozwiązania, tzw. "równoważne", tj. o podobnych parametrach, nie gorszych od przedstawionych w dokumentacji przetargowej pozwalających na osiągnięcie przez Zamawiającego oczekiwanych zamierzeń będących przedmiotem projektu, a wskazaniu temu towarzyszą wyrazy "lub równoważny". W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów potwierdzających równoważność materiałów i urządzeń. Złożone ww. dokumenty będą podlegały ocenie przez autora dokumentacji projektowej, który sporządzi stosowną opinię. Opinia ta będzie niezbędna do podjęcia przez Zamawiającego decyzji o akceptacji "równoważników" lub odrzucenia oferty z powodu ich "nierównoważności". Opisu przedmiotu zamówienia dokonano poprzez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy PZP, co oznacza, iż dopuszcza się rozwiązania równoważne opisywanym, w odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy "lub równoważny". Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy PZP Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45233200-1


Dodatkowe kody CPV: 37535200-9, 45261000-4, 45262522-6, 45223300-9, 45342000-6, 45330000-9, 45310000-3, 45212100-7, 03121100-6

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03/07/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 303861.70
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 6
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 6
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Usługowo-Handlowe WASP-BUD Jarosław Spandel
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Jagiellońska 25a
Kod pocztowy: 43-410
Miejscowość: Kończyce Małe
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 389070.43
Oferta z najniższą ceną/kosztem 389070.43
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 496697.91
Waluta:

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.