To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-06-14
Ogłoszenie nr 510120141-N-2019 z dnia 14-06-2019 r.
Gmina Nysa - Urząd Miejski w Nysie: Utrzymanie czystości poprzez zamiatanie mechaniczne lub ręczne ulic, chodników, parkingów, placów oraz terenów zielonych nie pozostających w stałym utrzymaniu
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 519126-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Nysa - Urząd Miejski w Nysie, Krajowy numer identyfikacyjny 51736400000000,
ul. ul. Kolejowa
15,
48-300
Nysa, woj.
opolskie, państwo
Polska, tel.
(077) 4080513, 4080553, e-mail
zp_nysa@op.onet.pl, faks
(077) 4080553.
Adres strony internetowej (url): www.nysa.eu
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Utrzymanie czystości poprzez zamiatanie mechaniczne lub ręczne ulic, chodników, parkingów, placów oraz terenów zielonych nie pozostających w stałym utrzymaniu
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):BZP.271.1.2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest usługa utrzymania czystości na terenie miasta i gminy w okresie od 01.02.2019 r. do 31.12.2019 r. polegająca na: 1) Ryczałtowym utrzymaniu czystości w strefie I w miesiącach luty - marzec 2019 r. 2) Ryczałtowym utrzymaniu czystości w strefie I w miesiącach kwiecień - grudzień 2019 r. 3) Utrzymaniu czystości w strefie I w miesiącach (luty - marzec) oraz w strefach II - III - IV do 31.12.2019 r. 4) Obsłudze prac społecznie użytecznych. Szczegółowy zakres prac do wykonania określony jest w załączniku do umowy. Krotność zamiatania dla stref II - IV oraz I w miesiącach luty - marzec określona zostanie przez Zamawiającego w miesięcznych protokołach i harmonogramach. Przewidywana częstotliwość utrzymania porządku dla n/w stref : - w strefie I w miesiącach luty - marzec - sprzątanie krotność wg potrzeb, - w strefie II - krotność zamiatania ok. 4 x w miesiącu, - w strefie III - ok. 2 x w miesiącu, - w strefie IV 1 x lub 2 x w miesiącu.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 90.20.00.00 - 90.20.00.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
21/03/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
291666.67
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Przdsiębiorstwo Gospodarki KomuNALNEJ ekom Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
315000.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z NYSY
- Dokumentacja projektowa budowy i przebudowy drogi w ulicy Morcinka w Nysie
- Budowa dróg w mieście i gminie - Budowa drogi w Kopernikach (dz. Nr 713/4) - etap robót
- Wykonanie usługi modernizacji dwóch dźwigów hydraulicznych na dźwigi z napędem elektrycznym w budynku bloku łóżkowego Szpitala w Nysie
- Dostawa wyrobów medycznych ogólnoszpitalnych
- "Modernizacja nawierzchni dróg i chodników - naprawa uszkodzonej nawierzchni drogi powiatowej nr 1652 O w miejscowości Siedlec"
więcej: przetargi w Nysie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.