eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Oświęcim › "Dostawa urządzenia do rozdrabniania odpadów zielonych, w tymgałęzi, krzewów, choinek (rębarka)"

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-06-14

Ogłoszenie nr 510119941-N-2019 z dnia 14-06-2019 r.

Zakład Usług Komunalnych Sp. z o.o.: "Dostawa urządzenia do rozdrabniania odpadów zielonych, w tym: gałęzi, krzewów, choinek (rębarka)"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
- zadanie realizowane w ramach projektu pn. "Rozbudowa PSZOK w Mieście Oświęcim dla prawobrzeżnej części Miasta Oświęcim obejmującej osiedle Chemików, Monowice, Dwory", - budowa, rozbudowa, przebudowa punktów selektywnego zbierania odpadów komunalnych wraz z punktami napraw w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014 - 2020, Oś Priorytetowa 5 ochrona Środowiska, Działanie 5.2 Rozwijanie systemu gospodarki odpadami, Poddziałanie 5.2.2 Gospodarka odpadami - SPR

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 549342-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540102197-N-2019


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Zakład Usług Komunalnych Sp. z o.o., Krajowy numer identyfikacyjny 72112533000000, ul. ul. Bema , 32-602 Oświęcim, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 338 423 140, e-mail saratowicz.pawel@zuk.oswiecim.pl, faks 338 423 140.
Adres strony internetowej (url): www.zuk.oswiecim.pl
Adres profilu nabywcy: www.zuk.oswiecim.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: spółka ze 100% udziałem Gminy

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"Dostawa urządzenia do rozdrabniania odpadów zielonych, w tym: gałęzi, krzewów, choinek (rębarka)"

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

07/PZ/2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa (w rozumieniu art.2 pkt 2 uPzp) fabrycznie nowego (rok produkcji przedmiotu zamówienia 2019) urządzenia do rozdrabniania odpadów zielonych, w tym: gałęzi, krzewów, choinek (rębarki). 2. Nazwa zadania: Dostawa urządzenia do rozdrabniania odpadów zielonych, w tym gałęzi, krzewów, choinek (rębarka). 3. Nazwa skrócona: DOSTAWA RĘBARKI 4. Opis urządzenia łącznie z parametrami technicznymi: 1) Konstrukcja podwozia oparta na podwoziu 1-osiowym, z hamulcem najazdowym i zaczepem kulowym, 2) Silnik wysokoprężny 4-cylindrowy, chłodzony cieczą, moc w przedziale 70-80 KM, 3) Pokrywa ochronna silnika wykonana ze stali, 4) Pojemność zbiornika na paliwo minimum 90 l, 5) Średnica materiału na wrzucie min. 220 mm 6) Bębnowy system tnący, 7) Dwustronne noże rozdrabniające min. 2 szt., 8) Prędkość obrotowa bębna min. 2000 obr./min, 9) Mechanizm umożliwiający rozłączenie napędu oraz sekcji tnącej, 10) Wymiary gardzieli podawczej min. 400x220 mm, 11) Rolka podawcza napędzana hydraulicznie, 12) Wysokość stołu podawczego maks. 700 mm, 13) Długość stołu podawczego min. 1600 mm, 14) Zbiornik oleju hydraulicznego min. 25 l, 15) Wyświetlacz/panel informacyjny dla operatora: min. licznik godzin pracy, obroty silnika, 16) Obrót komina wylotowego co najmniej 270° z wyłączeniem strefy załadunku przez operatora - dla bezpieczeństwa operatora, 17) Długość nie większa niż 4000 mm, 18) Szerokość nie większa niż 1800 mm, 19) Wysokość (z kominem wylotowym) nie większa niż 2600 mm, 20) Masa nie więcej niż 2500 kg, 21) Poziom hałasu do 130 dB, 22) Oświetlenie drogowe, 23) Homologacja drogowa, 24) Certyfikat CE. 4. Zgodnie z dyspozycją art. 30 ust.4 uPzp w miejscu, w którym przedmiot zamówienia opisany jest za pomocą norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych, referencyjnych systemów technicznych Zamawiający dopuszcza rozwiązanie równoważne z opisywanym. Wykazanie równoważności oferowanego rozwiązania zgodnie z zapisami art. 30 ust. 5 uPzp spoczywa na wykonawcy. 5. Użyte w siwz i w załącznikach do siwz nazwy produktów, producentów produktów lub źródła ich pochodzenia mają takie znaczenie, że parametry techniczne tak wskazanych produktów określają wymagane przez Zamawiającego minimalne oczekiwania co do jakości produktów, które mają być użyte do wykonania przedmiotu umowy. Wykonawca jest uprawniony do stosowania produktów równoważnych, przez które rozumie się takie, które posiadają parametry techniczne nie gorsze od tych wskazanych w siwz. 6. W przypadku norm zharmonizowanych za rozwiązania równoważne uznawane będą rozwiązania zapewniające spełnienie wymagań zasadniczych na poziomie nie gorszym niż opisano to w stosownych normach zgodnie z wymaganiami dyrektyw. W pozostałych przypadkach, tj. w odniesieniu do europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych, referencyjnych systemów technicznych za równoważne będą uznawane rozwiązania/materiały o parametrach technicznych, funkcjonalnych i jakościowych nie gorszych niż wymienione w opisie zamówienia. 7. Wymagania dodatkowe: Urządzenie musi posiadać niezbędne wyposażenie oraz dokumenty dopuszczające do ruchu drogowego w Polsce i umożliwiające rejestrację i eksploatację rębarki bezpośrednio po odbiorze przez zamawiającego. W szczególności wymagane będą: 1) dokumenty niezbędne dopuszczające do ruchu po drogach publicznych, 2) katalog części zamiennych, 3) instrukcję obsługi w języku polskim lub wraz z tłumaczeniem na język polski, 4) świadectwo homologacji na terenie RP (dokument potwierdzający, że urządzenie posiada homologację - świadectwo homologacji - wystawiony zgodnie z art. 68 ustawy z dnia 20 czerwca 1997r. Prawo o ruchu drogowym - t.j.: Dz.U. z 2018r., poz. 1990 ze zm.), 5) książkę serwisową w jęz. polskim lub wraz z tłumaczeniem na język polski, 6) dokument gwarancyjny, 7) wykaz punktów serwisu gwarancyjnego i pogwarancyjnego. Szczegółowe wymagania dot. dostawy, odbioru, wymaganych do przedstawienia dokumentów a także warunki gwarancji, rękojmi i warunki płatności znajdują się w siwz.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 43312200-5


Dodatkowe kody CPV: 42990000-2, 16600000-1

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14/06/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 181300.00
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: FIRMA HANDLOWO USŁUGOWA TOMASZ BĘTKOWSKI
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: 32-415 Raciechowice 243
Kod pocztowy: 32-415
Miejscowość: Raciechowice
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 238866.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 238866.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 276750.00
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.