eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zabrze › "Dostawa w formie leasingu operacyjnego pojazdów i sprzętu do pielęgnacji zieleni na terenie Miasta Zabrze"



Ogłoszenie z dnia 2020-07-06

Ogłoszenie nr 510119583-N-2020 z dnia 06-07-2020 r.

Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Zabrzu Sp. z o.o.: "Dostawa w formie leasingu operacyjnego pojazdów i sprzętu do pielęgnacji zieleni na terenie Miasta Zabrze"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Zabrzu Sp. z o.o., Krajowy numer identyfikacyjny 27685464000000, ul. ul. Matejki 6, 41-800 Zabrze, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 032 2716340, 2716640 w. 102, e-mail zam_publiczne@tlen.pl, faks 322 716 340.
Adres strony internetowej (url): www.mosir.zabrze.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Spółka prawa handlowego

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"Dostawa w formie leasingu operacyjnego pojazdów i sprzętu do pielęgnacji zieleni na terenie Miasta Zabrze"

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

KZP/11/VI/2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest: Część 1 Samochód ciężarowy typu IVECO 2 szt. Dane: * Rodzaj pojazdu: Samochód ciężarowy * Rok produkcji od 2006 do 2009 * Dopuszczalny przebieg do 140000 km * Dopuszczalna masa całkowita pojazdu do 3500 kg /N1/ * Maksymalna masa całkowita przyczepy z hamulcem do 2000 kg * Maksymalna masa całkowita przyczepy bez hamulca do 750 kg * Dopuszczalna ładowność powyżej 1250 kg * Rodzaj nadwozia: skrzynia z plandeką * Liczba osi: 2 * Pojemność / Moc silnika: od 2300 do 2500 ccm / od 70 KW * Rodzaj paliwa: D * Liczba drzwi: 4 * Liczna miejsc siedzących: 7 * Przegląd techniczny ważny co najmniej do 31.12.2020 r. Wyposażenie dodatkowe: radio, hak. Część 2 Samochód ciężarowy typu IVECO 2 szt. Dane: * Rodzaj pojazdu: Samochód ciężarowy * Rok produkcji od 2006 do 2009 * Dopuszczalny przebieg do 140000 km * Dopuszczalna masa całkowita pojazdu do 3500 kg /N1/ * Maksymalna masa całkowita przyczepy z hamulcem do 2000 kg * Maksymalna masa całkowita przyczepy bez hamulca do 750 kg * Dopuszczalna ładowność powyżej 1250 kg * Rodzaj nadwozia: skrzynia z plandeką * Liczba osi: 2 * Pojemność / Moc silnika: od 2300 do 2500 ccm / od 70 KW * Rodzaj paliwa: D * Liczba drzwi: 4 * Liczna miejsc siedzących: 7 * Przegląd techniczny ważny co najmniej do 31.12.2020 r. Wyposażenie dodatkowe: radio, hak. Część 3 a) Samochód przeznaczony do pielęgnacji zieleni w parkach i skwerach 1 szt. Dane: * Rodzaj pojazdu: Samochód ciężarowy * Rok produkcji od 2002 do 2004 * Wskazanie drogomierza do 200000 km * Dopuszczalna masa całkowita pojazdu do 5000 kg * Dopuszczalna masa całkowita zespołu do 7500 kg * Masa własna do 3800 kg * Maksymalna masa całkowita przyczepy z hamulcem do 2500 kg * Maksymalna masa całkowita przyczepy bez hamulca do 750 kg * Dopuszczalna ładowność do 1300 kg * Rodzaj nadwozia: skrzynia wywrotka * Liczba osi: 2 * Pojemność / Moc silnika od 2500 do 3000 cm od 75 kW * Rodzaj paliwa: D * Liczba drzwi: 2 * Liczba miejsc siedzących: 2 * Przegląd rejestracyjny ważny co najmniej do 31.12.2020 r. Wyposażenie dodatkowe: radio. b) Rębak do drewna 1 szt. Dane: * Rok produkcji od 2007 do 2009 * Moc silnika od 70KM do 80 KM * Masa całkowita od 2000kg do 2500 kg * Liczba godzin nie więcej niż 1500 c) Wiertnica do gleby 1 szt. Dane: * Rok produkcji: od 2018 * Moc silnika: do 4,0 KM * Pojemność silnika: do 1,20 * Masa: do 16 kg Wyposażenie dodatkowe: świder phi 25 cm, długość 80 cm. d) Dmuchawa do liści 3 szt. Dane: * Rok produkcji: od 2013 do 2015 * Ciężar: od 9,5 kg do 11,0 kg * Silnik: poj. skokowa od 63,0 ccm, moc od 3,7 KM, poj. zbiornika paliwa od 1,4 e) Kosiarka mobilna 3 szt. Dane: * Rok produkcji: od 2007 do 2008 * Szerokość cięcia: od 1220 mm * Waga: od 500 kg * Silnik: liczba cylindrów minimum 3, poj. skokowa od 1000 ccm, moc od 20 KM, poj. zbiornika paliwa od 18,0 l, paliwo: D * Ilość godzin: nie więcej niż 3100 f) Kosa spalinowa 4 szt. Dane: * Rok produkcji: od 2014 do 2017 * Waga: od 8,0 kg do 9,0 kg * Silnik: poj. skokowa od 45,0 ccm, moc od 3,0 KM, poj. zbiornika paliwa od 0,70 l g) Pilarka z wysięgnikiem 1 szt. Dane: * Rok produkcji: od 2006 do 2008 * Długość po rozłożeniu: co najmniej 2,5 m * Silnik: poj. skokowa od 35,0 ccm, moc od 1,8 KM h) Nożyce szpalerowe 3 szt. Dane: * Rok produkcji: od 2009 do 2011 * Waga: do 5,0 kg * Silnik: poj. skokowa od 27,0 ccm, moc od 1,0 KM i) Karczownik 1 szt. Dane: * Rok produkcji: od 2003 do 2005 * Średnica tarczy roboczej: od 450 mm do 500 mm * Silnik: poj. skokowa od 700 ccm, moc od 22 KM Część 4 Kosiarka mobilna nowa 3 szt. Dane: * Trzycylindrowy chłodzony silnik diesla * Moc silnika 22 KM * Pojemność skokowa silnika nie mniej niż od 1000 cm3 * Pedały do jazdy przód/ tył umieszczone obok siebie * Metalowa pokrywa silnika * Napęd przedniego WOM w standardzie załączany jedną wspólną dźwignią z napędem kosiarki * Szerokość koszenia minimum 122 cm * Hydrostatyczna skrzynia biegów * Hydrauliczne wspomaganie kierownicy * Kosz na trawę minimum 600 l * Wysyp kosza wysoki, na wysokości nie mniejszej niż 190 cm * Napęd noży za pośrednictwem wałów napędowych oraz przekładni zębatych * Przystosowanie do poruszania się po drogach publicznych * Maksymalny moment obrotowy silnika co najmniej 55 Nm * Maksymalna moc silnika osiągana przy obrotach do 2800 obrotów na minutę * Zbiornik paliwa o pojemności nie mniej niż 21l * Pokrywa silnika wykonana z metalu i otwierana w całości * Napęd na koła hydrostatyczny za pomocą dwóch oddzielnych pedałów przód/tył umieszczony obok siebie Zamawiający wymaga, aby w odniesieniu do części 4 zamówienia, autoryzowany punkt serwisu znajdował się do 100 km od siedziby Zamawiającego. Jeżeli serwis będzie trwał powyżej 3 dni, Zamawiający wymaga od Wykonawcy udostępnienia kosiarki o tych samych parametrach lub wyższych. 2. Pojazdy określone w: część 1, część 2, część 3 punkt a) muszą spełniać wymagania polskich przepisów o ruchu drogowym, zgodnie z ustawą z dnia 20 czerwca 1997 r. "Prawo o ruchu drogowym" (t.j. Dz. U. z 2020 poz. 110, ze zmianami). 3. Zamawiający po podpisaniu umowy zapozna się ze stanem technicznym, parametrami i wyposażeniem pojazdów i sprzętu oraz dokona próbnego rozruchu w terenie niezwłocznie, nie później niż do 7 dni od dnia przekazania przedmiotu zamówienia. W przypadku stwierdzenia złego stanu technicznego pojazdu lub sprzętu lub niezgodności faktycznych parametrów lub wyposażenia z wymaganiami określonymi w pkt. III. 1 SIWZ i złożonej przez Wykonawcę ofercie - Zamawiający może odstąpić od umowy w całości lub w części objętej wadą przedmiotu zamówienia. Oświadczenie o odstąpieniu powinno być złożone w formie pisemnej w terminie 3 dni roboczych od powzięcia wiadomości o przyczynie odstąpienia. 4. Protokolarne przekazanie, a następnie odbiór pojazdów i sprzętu odbędzie się w Zabrzu przy ul. Handlowej 6. 5. Wraz z wydaniem przedmiotu dostawy Wykonawca przekaże Zamawiającemu wszelkie posiadane przez niego rzeczy, służące do korzystania z pojazdów i sprzętu. Wykonawca wyda także Zamawiającemu niezbędne dokumenty związane z pojazdami, w szczególności dowód rejestracyjny z ważnym przeglądem minimum do 31.12.2020 r. oraz kartę pojazdu, DTR. 6. Oferowany przedmiot zamówienia musi stanowić wyłączną własność Wykonawcy, jest wolny od wad prawnych, nie może stanowić również przedmiotu zabezpieczenia oraz nie może toczyć się żadne postępowanie, którego przedmiotem jest oferowany pojazd lub sprzęt. 7. Przed podpisaniem umowy Wykonawca poda numery rejestracyjne pojazdów, nr silnika, nr VIN lub seryjne, aktualny przebieg i ilość motogodzin. 8. Informacje dotyczące leasingu operacyjnego: a) stała rata przez cały okres trwania leasingu, b) opłata wstępna w wysokości 10%, płatna po podpisaniu umowy leasingu, c) wartość końcowa 25%, d) Wykonawca winien uwzględnić koszty ubezpieczenia przedmiotu zamówienia (przez cały okres trwania umowy leasingu).

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 66114000-2


Dodatkowe kody CPV: 16160000-4, 16311100-9, 34115200-8, 34115300-9

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Zamówienie z wolnej ręki

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Część 1

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Część nr 1 została unieważniona na podst. art. 93 ust. 1 pkt 1 - Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: 1) nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu, z zastrzeżeniem pkt 2 i 3; W niniejszym postępowaniu nie złożono oferty na część nr 1.

CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Część 2

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Część 2 została unieważniona na podst. art. 93 ust. 1 pkt 1 Pzp - Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: 1) nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu, z zastrzeżeniem pkt 2 i 3;W niniejszym postępowaniu nie złożono oferty na część 2.

CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: Część 3

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Część 3 została unieważniona na podst. art. 93 ust. 1 pkt 1 Pzp - Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: 1) nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu, z zastrzeżeniem pkt 2 i 3;W niniejszym postępowaniu nie złożono oferty na część 3.

CZĘŚĆ NR: 4

NAZWA: Część 4

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26/06/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 212967.88
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: PKO Leasing S.A.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Al. Marszałka Edwarda Śmigłego-Rydza 20
Kod pocztowy: 93-281
Miejscowość: Łódź
Kraj/woj.: łódzkie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 210930.72
Oferta z najniższą ceną/kosztem 210930.72
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 210930.72
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Zamówienie było prowadzone na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 4 Pzp, ponieważ w postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie przetargu nieograniczonym nie wpłynęła żadna oferta, a pierwotne warunki zamówienia, tj. określone w przetargu, nie zostały zmienione.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.