eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Czerwonak › "Zaprojektowanie i wykonanie systemu dynamicznej informacji pasażerskiej w ramach projektów pn. "Węzeł przesiadkowy Czerwonak Osiedle" oraz "Węzeł ,przesiadkowy Bolechowo"

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-06-13

Ogłoszenie nr 510119530-N-2019 z dnia 13-06-2019 r.

Gmina Czerwonak: "Zaprojektowanie i wykonanie systemu dynamicznej informacji pasażerskiej w ramach projektów pn. "Węzeł przesiadkowy Czerwonak Osiedle" oraz "Węzeł ,przesiadkowy Bolechowo"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Projekt pn. "Węzeł przesiadkowy Czerwonak - Osiedle" nr RPWP.03.03.03-300027/16-00 w ramach Osi Priorytetowej 3 "Energia" Działania 3.3: "Wspieranie strategii niskoemisyjnych w tym mobilność miejska" w ramach ZIT dla MOF Poznania Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020 oraz projekt pn. "Węzeł przesiadkowy Bolechowo" nr RPWP.03.03.03-30-0030/16-00 w ramach Osi Priorytetowej 3 "Energia" Działania 3.3: "Wspieranie strategii niskoemisyjnych w tym mobilność miejska" w ramach ZIT dla MOF Poznania Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014- 2020

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 536164-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Czerwonak, Krajowy numer identyfikacyjny 63125874400000, ul. ul. Źródlana 39, 62-004 Czerwonak, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 616 544 204, e-mail bz@czerwonak.pl, faks 618 120 270.
Adres strony internetowej (url): www.czerwonak.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"Zaprojektowanie i wykonanie systemu dynamicznej informacji pasażerskiej w ramach projektów pn. "Węzeł przesiadkowy Czerwonak Osiedle" oraz "Węzeł ,przesiadkowy Bolechowo"

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

BZ.271.2.6.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania inwestycyjnego pn. "Zaprojektowanie i wykonanie systemu dynamicznej informacji pasażerskiej w ramach projektów pn. "Węzeł przesiadkowy Czerwonak Osiedle" oraz "Węzeł ,przesiadkowy Bolechowo" 1) Zadanie I "Zaprojektowanie i wykonanie elementów systemu dynamicznej informacji pasażerskiej w ramach projektu pn. "Węzeł przesiadkowy Czerwonak - Osiedle" - w trybie zaprojektuj i wybuduj." 2) Zadanie II "Zaprojektowanie i wykonanie elementów systemu dynamicznej informacji pasażerskiej w ramach projektu pn. "Węzeł przesiadkowy Bolechowo" - w trybie zaprojektuj i wybuduj." 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na zadania, wg węzłów przesiadkowych, w związku z umowami o dofinansowanie projektów, zawartymi z Województwem Wielkopolskim oraz w celu odrębnego rozliczenia przedmiotowych projektów. Przedmiot zamówienia stanowi jednolity i spójny system informacji pasażerskiej w Gminie Czerwonak. Wykonawca winien złożyć ofertę na wszystkie dwa zadania przedmiotu zamówienia łącznie. 3. Zakres przedmiotu obejmuje wykonanie: 1) Zadanie I "Zaprojektowanie i wykonanie elementów systemu dynamicznej informacji pasażerskiej dla Węzła przesiadkowego Czerwonak - Osiedle" w trybie zaprojektuj i wybuduj, związane z realizacją Projektu pn. "Węzeł przesiadkowy Czerwonak - Osiedle" nr RPWP.03.03.03-300027/16-00 w ramach Osi Priorytetowej 3 "Energia" Działania 3.3: "Wspieranie strategii niskoemisyjnych w tym mobilność miejska" w ramach ZIT dla MOF Poznania Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020, obejmuje w szczególności: a) Opracowanie dokumentacji projektowej na podstawie Programu Funkcjonalno -Użytkowego (PFU) wraz z zgłoszeniem robót oraz wszystkich innych decyzji administracyjnych, uzgodnień i opinii niezbędnych dla realizacji zadania inwestycyjnego, b) Wykonanie robót budowlanych wraz z niezbędną infrastrukturą towarzyszącą w oparciu o dokumentację projektową wykonaną przez Wykonawcę wraz ze świadczeniami nie będącymi robotami budowlanymi oraz zapewnieniem nadzoru autorskiego nad opracowaną dokumentacją projektową. Szczegółowy zakres robót jest przedstawiony w PFU. 2) Zadanie II "Zaprojektowanie i wykonanie elementów systemu dynamicznej informacji pasażerskiej dla Węzła przesiadkowego Bolechowo" - w trybie zaprojektuj i wybuduj, związane z realizacją Projektu pn. "Węzeł przesiadkowy Bolechowo" nr RPWP.03.03.03-30-0030/16-00 w ramach Osi Priorytetowej 3 "Energia" Działania 3.3: "Wspieranie strategii niskoemisyjnych w tym mobilność miejska" w ramach ZIT dla MOF Poznania Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020, obejmuje w szczególności: a) Opracowanie dokumentacji projektowej na podstawie Programu Funkcjonalno -Użytkowego (PFU) wraz z zgłoszeniem robót oraz wszystkich innych decyzji administracyjnych, uzgodnień i opinii niezbędnych dla realizacji zadania inwestycyjnego, b) Wykonanie robót budowlanych wraz z niezbędną infrastrukturą towarzyszącą w oparciu o dokumentację projektową wykonaną przez Wykonawcę wraz ze świadczeniami nie będącymi robotami budowlanymi oraz zapewnieniem nadzoru autorskiego nad opracowaną dokumentacją projektową. Szczegółowy zakres robót jest przedstawiony w PFU. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla każdego zadania został zawarty w: 1) zakresie rzeczowym przedmiotu zamówienia; 2) programie funkcjonalno-użytkowym (PFU). 5. Na całość wykonanego przedmiotu zamówienia Wykonawca udzieli minimum 36 miesięcznej gwarancji i rękojmi, licząc od dnia bezusterkowego protokołu odbioru końcowego przedmiotu zamówienia. 6. Wykonawca lub podwykonawca winien dysponować osobami zatrudnionymi na podstawie umowy o pracę, które będą wykonywać pracę w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2018 r. poz. 2245 z późn. zm.), polegającą na wykonaniu czynności: - monter/instalator/elektryk. W trakcie wykonywania przedmiotu zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy w przedmiocie spełniania przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę żądanych pracowników, to jest w szczególności do: 1) żądania oświadczeń i dokumentów, w szczególności np.: ? oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego, oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy; ? poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem określającym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z obowiązującymi przepisami (tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników). Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; ? zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy; ? poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z obowiązującymi przepisami. Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. 2) żądania wyjaśnień w zakresie dotyczącym potwierdzenia spełniania ww. wymogów, 3) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania zamówienia, w tym również kontroli przez właściwe organy Państwowej Inspekcji Pracy.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 48813000-0


Dodatkowe kody CPV: 64227000-3, 72318000-7, 71320000-7, 45213350-1, 48831000-1

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28/05/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 400000.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: ul. Portowa 13B
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: MPTECHNOLOGY Sp. z o. o.
Kod pocztowy: 76-200
Miejscowość: Słupsk
Kraj/woj.: pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 393600.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 393600.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 393600.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.