To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-07-03
Ogłoszenie nr 510119427-N-2020 z dnia 03-07-2020 r.
Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Ursynów: Dostawa wraz z montażem
wyposażenia technologicznego kuchni dla zespołu oświatowego szkolno-przedszkolnego przy ul. Zaruby w Warszawie
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 529121-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 540063456-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Ursynów, Krajowy numer identyfikacyjny 15259640000000,
ul. al. Komisji Edukacji Narodowej
61,
02-777
Warszawa, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
22 443 71 01, e-mail
zam_publ@ursynow.pl, faks
22 443 71 02.
Adres strony internetowej (url): www.ursynow.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa wraz z montażem wyposażenia technologicznego kuchni dla zespołu oświatowego szkolno-przedszkolnego przy ul. Zaruby w Warszawie
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):KZP-XII-WZP.271.17.2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem wyposażenia technologicznego kuchni dla zespołu oświatowego szkolno-przedszkolnego przy ul. Zaruby zlokalizowanego na działkach nr ew. 64/10, 72.17, 72/8, 72/11, 74/8, 75/1 oraz części działek 64/8, 64/9, 72/7, 72/10, 72/16, 74/7 z obrębu 1-11-13 w Dzielnicy Ursynów m.st. Warszawy. 1) Opis stanu istniejącego: Kompleks oświatowy został podzielony funkcjonalnie na dwie części (przedszkole i szkołę podstawową). Część przedszkolna została zlokalizowana od strony zachodniej, część szkolna od strony wschodniej. Główne wejście do szkoły zlokalizowano od ul. Zaruby, do przedszkola od strony ul. Iwanowa-Szajnowicza. Od strony północnej znajduje się podjazd gospodarczy (dostawy dla kuchni, wywóz odpadów) oraz wjazd do garażu podziemnego. Budynek został zaprojektowany tak, aby wyraźnie oddzielić funkcjonowanie szkoły i przedszkola. Obie instytucje posiadają niezależne wejścia, dziedzińce, oraz główne bloki edukacyjne i strefy rekreacyjne. Elementem łączącym jest blok kuchenny. Przy głównym wejściu do szkoły podstawowej znajduje się portiernia ze stanowiskiem woźnego i ochrony. Za zespołem szatni zlokalizowano jadalnię (na ok. 130 osób) oraz kuchnię wraz z zapleczem technologicznym. Ściany w kuchni i pomieszczeniach zaplecza będą wykończone płytkami gresowymi 30x30 do wysokości 2m od wykończonej posadzki. Ściany w pomieszczeniach sanitarnych powyżej 90cm, oraz w kuchni, zapleczu kuchennym i barku płytki ceramiczne do wysokości sufitów podwieszanych - płytki w kolorze białym. Parapety wykonane z płytek gresowych. Pomieszczenia będą wyposażone w drzwi wewnętrzne z płyt MDF odpornych na wilgoć. Na podstawie odrębnej umowy aktualnie realizowane są roboty budowlane polegające na budowie zespołu oświatowego szkolno-przedszkolnego przez Konsorcjum firm: Balzola Polska Sp. z o. o. i Construcciones y Promociones Balzola S.A. W zakres robót budowlanych wchodzi m.in. wykonanie robót konstrukcyjnych, instalacyjnych, wykończeniowych itd. 2) Zakres zamówienia: W zakresie zamówienia jest wykonanie obmiaru z natury, dostawa wraz z montażem urządzeń (zgodnie z załącznikiem do OPZ) z dostosowaniem się do wykonanych podejść sanitarnych i gniazd elektrycznych (lub wykonanie robót budowlanych w niezbędnym zakresie wraz z odtworzeniami), przeszkolenie personelu, wykonanie dokumentacji powykonawczej oraz pełnej dokumentacji HACCP. Dla całego wyposażenia dopuszcza się odchyłkę 5% od wskazanych parametrów i wymiarów pod warunkiem zachowania przyjętego w projekcie ciągu technologicznego oraz dopasowania się do wymiarów istniejących pomieszczeń. Przy umywalkach należy umieścić dozownik ścienny na mydło, dozownik ścienny na płyn dezynfekujący, pojemnik na ręczniki papierowe i kosz pedałowy na zużyte ręczniki. Dla tych elementów dopuszcza się odchyłkę 15% od wskazanych wymiarów pod warunkiem zachowania przyjętego w projekcie ciągu technologicznego. Pomieszczenia mroźni oraz dwóch chłodni do wykonania jako komorowe, systemowe: z podłogą, okładzinami panelowymi i drzwiami. Załącznik nr 1 określa wymiary zewnętrzne komór mroźni i chłodni (uwaga: komory te maja wspólne ściany zgodnie z rysunkami). Dla obsługi chłodni i mroźni w zakresie zamówienia jest dostawa wraz z montażem agregatów chłodniczych typu split oraz wykonanie instalacji freonowej do tych pomieszczeń (indywidualny dobór instalacji do agregatów). Instalację należy przewidzieć w oddzielnym szachcie (w obudowie), wraz z wykonaniem niezbędnych robót sanitarnych i budowlanych - o ile nie będzie miejsca w istniejącym szachcie głównym. Trasy rurociągów freonowych od jednostek zewnętrznych zlokalizowanych na dachu (poz. +3) do chłodni i mroźni na parterze (poz. 0) znajdują się w dokumentacji projektowej (instalacja chłodu). Instalację należy wykonywać w uzgodnieniu i pod nadzorem Kierownika Budowy. Próbę szczelności wykonanej instalacji należy przeprowadzić w obecności Zamawiającego i Kierownika Budowy, który sprawuje merytoryczny nadzór nad prawidłowym jej przebiegiem. Uwaga: 1. Zamawiający dopuszcza uwzględnienie w ofercie, a następnie zastosowanie rozwiązań równoważnych polegających na zastosowaniu innych materiałów i urządzeń niż podane w dokumentacji projektowej pod warunkiem zapewnienia wszystkich parametrów nie gorszych niż określone w tej dokumentacji. 2. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia wskazana została nazwa producenta, znak towarowy, patent lub pochodzenie w stosunku do określonych materiałów, urządzeń, itp. Zamawiający wymaga, aby traktować takie wskazanie jako przykładowe i dopuszcza zastosowanie przy realizacji zamówienia materiałów, urządzeń, itp. równoważnych o parametrach nie gorszych niż wskazane. 3. Zamawiający anuluje wszelkie nazwy producenta itp. jeżeli występują w rysunkach i opisach dokumentacji technicznej, przedmiarze, specyfikacji technicznej itp. (nie są one obowiązujące dla Wykonawcy). Podane w opisach nazwy własne nie mają na celu naruszenie art. 29 i 7 ustawy Pzp, a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych Zamawiającego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa ww treść, oraz: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z Wykazem wyposażenia - załącznik nr 1 do SIWZ; Wzór umowy - załącznik nr 5 do SIWZ; Technologia kuchni _Dokumentacja projektowa - załącznik nr 8a do SIWZ
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 39141000-2
Dodatkowe kody CPV: 39221000-7, 39314000-6, 45421151-7, 45421160-3
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
18/06/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
600839.91
Liczba otrzymanych ofert:
7
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Invest Horeca Bistro Mariusz Gajdos
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
676373.15
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wykonanie badania pt. "Wpływ polityki spójności na rozwój obszarów wiejskich".
- Dostawa sprzętu medycznego na potrzeby Szpitala Czerniakowskiego sp. z o.o.
- Modernizacja instalacji wody zimnej, instalacji przeciwpożarowe oraz kanalizacji deszczowej w Przedszkolu nr 56 ,,Wesołe Kubusie" przy ul. Gubinowskiej 28/30 cz. 1
- świadczenie usług cateringowych w filii Krajowej Szkoły Skarbowości w Kamionie
- "Zatrudnienie mikrobiologa w Zespole Kontroli Zakażeń Szpitalnych, superwizora do Poradni Zdrowia Psychicznego oraz zatrudnienie lekarza w zakresie neurologii w trybie dyżurowym"
- Dostawa preparatów do dezynfekcji powierzchni, środków czystości i artykułów higienicznych
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Centrum Edukacyjno -Kulturalne - Budowa Oddziałów Przedszkolnych w Stolnie
- Remont podjazdu dla niepełnosprawnych i schodów zewnętrznych w przychodni przy ul. Kochanowskiego 19 w Warszawie.
- Dostawa wyposażenia meblowego do placówek Zespołu Żłobków m.st. Warszawy
- DOSTAWA ODZIEŻY ROBOCZEJ I ARTYKUŁÓW GOSPODARCZYCH DLA COPERNICUS PL SP. Z O.O.
- Wyposażenie jadalni w Publicznej Szkole Podstawowej Nr 4 w Świdwinie.
- Dostawa wyposażenia, w tym mebli medycznych do pomieszczeń oddziału szpitalnego - II piętro budynku nr 102 - ZP-19/24
więcej: Meble i wyposażenie kuchni »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.