eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wolin › Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu dla projektu pn.Adaptacja części Przedszkola Miejskiego w Wolinie na Żłobek, ze środków z Budżetu Państwa w ramach Resortowego programu rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 "MALUCH+" 2020 r.



Ogłoszenie z dnia 2020-07-03

Ogłoszenie nr 510119370-N-2020 z dnia 03-07-2020 r.

Gmina Wolin reprezentowana przez Burmistrza Wolina: Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu dla projektu pn.: Adaptacja części Przedszkola Miejskiego w Wolinie na Żłobek, ze środków z Budżetu Państwa w ramach Resortowego programu rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 "MALUCH+" 2020 r.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Wolin reprezentowana przez Burmistrza Wolina, Krajowy numer identyfikacyjny 81168551000000, ul. Zamkowa 23, 72-510 Wolin, woj. zachodniopomorskie, państwo Polska, tel. 91 3261322, e-mail sekretariat@gminawolin.pl, faks 91 3261429.
Adres strony internetowej (url): www.gminawolin.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu dla projektu pn.: Adaptacja części Przedszkola Miejskiego w Wolinie na Żłobek, ze środków z Budżetu Państwa w ramach Resortowego programu rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 "MALUCH+" 2020 r.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP.271.14.2020.HP

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest zadanie polegające na pełnieniu funkcji Inżyniera Kontraktu (IK) dla projektu pn. "Adaptacja części Przedszkola Miejskiego w Wolinie na Żłobek, ze środków z Budżetu Państwa w ramach Resortowego programu rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 "MALUCH+" 2020" - zamówienie polegające na powtórzeniu podobnych usług do usług zleconych Umową nr ZP. 272.3.32020.HP , z dnia 10.03.2020r. na zadanie podstawowe polegające na pełnieniu funkcji Inżyniera Kontraktu (IK) dla projektu pn. "Adaptacja zdegradowanego budynku Przedszkola Miejskiego w Wolinie na cele edukacyjne wraz z zagospodarowaniem terenu przy przedszkolu na cele edukacyjne i rekreacyjne", przez ten sam Zespół Inżyniera Kontraktu, który skierowany jest do realizacji zamówienia podstawowego. Zakres przedmiotu zamówienia : a) świadczenia usług związanych z zarządzeniem, koordynacją, kontrolą, nadzorem i rozliczaniem robót budowlanych wykonanych przez Wykonawcę robót budowlanych , w tym m.in.: - współpraca z projektantem przy wykonaniu kompleksowej dokumentacji budowlano-wykonawczej adaptacji części przedszkola w Wolinie na żłobek i zweryfikowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na realizację w/w zadania objętego projektem pod względem kompletności poszczególnych elementów składających się na tą dokumentację odpowiednio do wymagań Zamawiającego, wskazaniem ewentualnych błędów w dostarczonej dokumentacji oraz interpretacją wpływu stwierdzonych błędów na przyszłą realizację robót budowlanych i zaproponowaniem konkretnych zmian (rozwiązań), w szczególności z uwzględnieniem przepisów art. 29 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych zakazującego opisu przedmiotu zamówienia przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, chyba że jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i nie można opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń, a wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy "lub równoważny, - uczestniczenie w procesie wyboru Wykonawcy robót poprzez wskazanie swych przedstawicieli do udziału w Komisji Przetargowej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego obejmującego zadania pn. - Adaptacja części Przedszkola Miejskiego w Wolinie na Żłobek, ze środków Funduszu Pracy w ramach Resortowego programu rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 "MALUCH+", realizowanego w 2020r. - Adaptacja zdegradowanego budynku Przedszkola Miejskiego w Wolinie na cele edukacyjne wraz z zagospodarowaniem terenu przy przedszkolu na cele edukacyjne i rekreacyjne, w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego 2014-2020, Oś Priorytetowa 9 Infrastruktura Publiczna, Działanie 9.3 Wspieranie rewitalizacji w sferze fizycznej, gospodarczej i społecznej ubogich społeczności i obszarów miejskich i wiejskich (Umowa Nr RPZP.09.03.00-32-0049/19-00 z dn. 05.02.2020r.). - formułowania projektów odpowiedzi na pytania kierowane przez potencjalnych Wykonawców, formułowania projektów alternatywnych zapisów SIWZ w przypadku konieczności dokonania w nich modyfikacji, weryfikacji przedstawionych przez Wykonawców dokumentów oraz udział w postępowaniach przed Krajową Izbą Odwoławczą i sądami powszechnymi wspólnie z podmiotem świadczącym na rzecz Zamawiającego doradztwo prawne w zakresie PZP w przypadku skorzystania przez Wykonawców ze środków ochrony prawnej - jeśli wnioski o wyjaśnienie treści SIWZ, odwołania itp. będą dotyczyły aspektów merytorycznych (technicznych). - pełnienia funkcji wielobranżowego inspektora nadzoru inwestorskiego zgodnie z przepisami polskiego prawa oraz prowadzeniem niezbędnych działań związanych z prawidłową realizacją umowy z Wykonawcą w celu wykonania zadania inwestycyjnego zgodnie z dokumentacją projektowo-kosztorysową, w ustalonym w umowie z Wykonawcą terminie oraz w celu skutecznego wyegzekwowania od Wykonawcy wymagań określonych w Umowie oraz prawidłowego rozliczenia zadania inwestycyjnego z Wykonawcą robót. Inżynier będzie działał zgodnie z rolą, jaką przypisano mu w zakresie uprawnień i obowiązków określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ) oraz wynikających z aktualnych przepisów Rzeczpospolitej Polskiej; - zapewnienia spójności realizacji zadania inwestycyjnego z Ofertą konkursową "Maluch+" 2020 oraz umową w sprawie udzielenia wsparcia finansowego; b) przeprowadzanie co najmniej dwóch przeglądów technicznych w okresie rękojmi i gwarancji (w odstępie do najmniej 9 miesięcy), wykonywanie nadzoru inwestorskiego we wszystkich wymaganych branżach i dokonywanie odbioru robót związanych z usunięciem wad lub usterek we wszystkich branżach w ramach umowy o wykonanie Robót budowlanych, egzekwowanie od Wykonawcy Robót budowlanych usunięcia wad lub usterek w wyznaczonym terminie, sporządzanie protokołów przeglądów i protokołów odbioru robót z usunięcia wad lub usterek, a także szacowanie wartości robót koniecznych do wykonania w celu usunięcia wad lub usterek w przypadku odmowy ich usunięcia przez Wykonawcę Robót budowlanych, w terminie do dnia 31 grudnia 2022r.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 71247000-1


Dodatkowe kody CPV: 71248000-8, 71520000-9

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Zamówienie z wolnej ręki

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04/06/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 35750.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Najda Consulting Sp. z.o.o. Sp. k.
Email wykonawcy: office@najdaconsulting.pl
Adres pocztowy: ul. Eugeniusza Kwiatkowskiego 1/23
Kod pocztowy: 71-004
Miejscowość: Szczecin
Kraj/woj.: zachodniopomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 36440.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 36440.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 36440.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust 1 pkt 6 ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Zgodnie z przepisami Art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych cyt.: "Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki, jeżeli zachodzi co najmniej jedna z następujących okoliczności; 6) w przypadku udzielenia, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług lub robót budowlanych, zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług lub robót budowlanych, jeżeli takie zamówienie było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z jego przedmiotem oraz całkowita wartość tego zamówienia została uwzględniona przy obliczaniu jego wartości" W dokumentacji przetargowej postępowania o zamówienie publiczne, w wyniku którego została zawarta umowa podstawowa (nr ZP.272.3.32020.HP z dnia 10.03.2020r.), Zamawiający przewidział możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp, polegających na powtórzeniu podobnych usług w zakresie: zarządzenia, rozliczania, kontroli, nadzoru i wykonywania przeglądów technicznych w okresie rękojmi i gwarancji udzielonej przez Wykonawcę robót budowlanych oraz nadzoru nad usuwaniem wad i usterek w trakcie przeglądów technicznych, zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego, opisanego w pkt 5.1 IDW do 30 % wartości zamówienia podstawowego, czyli do 52 767,00 zł . Zapisy dokumentacji przetargowej stanowią, że Zamówienie zostanie udzielone pod warunkiem, że Zamawiający będzie posiadał niezbędne środki finansowe oraz w szczególności, gdy potrzeba zwiększenia zakresu usług będzie wynikała ze zmiany uwarunkowań mających wpływ na realizację przedmiotu zamówienia. Udzielone zamówienie będzie realizowane na warunkach umowy podstawowej przy założeniu, że wynegocjowane warunki nie będą mniej korzystne dla Zamawiającego niż warunki zamówienia podstawowego, chyba że w momencie prowadzenia negocjacji, zaistnieją okoliczności, których nie można było przewidzieć w czasie udzielania zamówienia podstawowego, które uniemożliwią uzgodnienie warunków nie gorszych niż określone dla realizacji zamówienia podstawowego. Zadanie inwestycyjne "Adaptacja części Przedszkola Miejskiego w Wolinie na Żłobek, ze środków z Budżetu Państwa w ramach Resortowego programu rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 "MALUCH+" 2020" jest zintegrowane w czasie i lokalizacji z zadaniem inwestycyjnym pn. "Adaptacja zdegradowanego budynku Przedszkola Miejskiego w Wolinie na cele edukacyjne wraz z zagospodarowaniem terenu przy przedszkolu na cele edukacyjne i rekreacyjne, z Funduszy Unijnych w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego na lata 2014 - 2020". Oba zadania realizowane będą na tym samym obiekcie, w oparciu o tę samą decyzję pozwolenia na budowę. Jednocześnie podjęto również decyzję o udzieleniu zamówienia na wykonanie obu w/w zadań inwestycyjnych w ramach jednej procedury przetargowej, bez podziału zamówienia na części. Wyłoniony Wykonawca robót budowlanych będzie wykonywał równolegle roboty budowlane w ramach obu zdań, co jest szczególnie istotne z uwagi na to, że zakres robót budowlanych dla obu zadań wzajemnie się przenika i uzupełnia. Taka forma skoordynowania obu zadań inwestycyjnych, pozytywnie wpłynie na jakość zarządzania całym procesem inwestycyjnym, w szczególności skrócenie procedury przetargowej oraz całego procesu inwestycyjnego, a także uniknięcie ewentualnych sporów na linii możliwych "nakładających się" zakresów robót więcej niż jednego wykonawcy robót (a tym samym gwarancji i rękojmi). Biorąc pod uwagę powyższe, zasadne jest powierzenie koordynowania w/w zadaniami temu samemu zespołowi, w tym w zakresie zarządzenia, rozliczania robót budowlanych zrealizowanych przez Wykonawcę, kontroli, nadzoru i wykonywania przeglądów technicznych w okresie rękojmi i gwarancji udzielonej przez Wykonawcę robót budowlanych oraz nadzoru nad usuwaniem wad i usterek w trakcie przeglądów technicznych. Dlatego wskazane jest by nadzór nad robotami budowlanymi na zadaniu: pn. "Adaptacja części Przedszkola Miejskiego w Wolinie na Żłobek, ze środków z Budżetu Państwa w ramach Resortowego programu rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 "MALUCH+" 2020" wykonywał ten sam Inżynier Kontraktu, który realizuje zadanie podstawowe - tj. Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu (IK) dla projektu pn. Adaptacja zdegradowanego budynku Przedszkola Miejskiego w Wolinie na cele na cele edukacyjne wraz z zagospodarowaniem terenu przy przedszkolu na cele edukacyjne i rekreacyjne" Za powyższym przemawia również konieczność kompleksowej weryfikacji przez tego samego Inżyniera kontraktu dokumentacji budowlano-wykonawczej dotyczącej całego obiektu - zarówno części przedszkola, jak i żłobka. (konieczność taka zrodziła się po wykonaniu Ekspertyzy Technicznej Przeciwpożarowej, obejmującej obiekt przedszkola) . Nadzorowanie inwestycji przez ten sam zespół inspektorów nadzoru poszczególnych branży, z całą pewnością korzystnie wpłynie na jakość całej inwestycji i wysokość wynagrodzenia dla Inżyniera Kontraktu.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.