To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-06-13
Ogłoszenie nr 510119010-N-2019 z dnia 13-06-2019 r.
Dom Pomocy Społecznej "Kalina" w Suwałkach: Remont łazienek mieszkańców w Domu Pomocy Społecznej "Kalina" w Suwałkach - I etap współfinansowany ze środków PFRON w ramach Programu o dofinansowanie robót budowlanych w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994r - prawo budowlane dotyczących obiektu służącego rehabilitacji związku z potrzebami osób niepełnosprawnych, z wyjątkiem rozbiórki tego obiektu, ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 544290-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Dom Pomocy Społecznej "Kalina" w Suwałkach, Krajowy numer identyfikacyjny 29334400000000,
ul. ul. gen. Kazimierza Pułaskiego
66,
16-400
Suwałki, woj.
podlaskie, państwo
Polska, tel.
0-87 5628500, e-mail
dps_kalina@mgmnet.pl, faks
0-87 5628507.
Adres strony internetowej (url): www.dpskalina.suwalki.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont łazienek mieszkańców w Domu Pomocy Społecznej "Kalina" w Suwałkach - I etap współfinansowany ze środków PFRON w ramach Programu o dofinansowanie robót budowlanych w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994r - prawo budowlane dotyczących obiektu służącego rehabilitacji związku z potrzebami osób niepełnosprawnych, z wyjątkiem rozbiórki tego obiektu, ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):GO.251.2.2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest : Remont łazienek mieszkańców w Domu Pomocy Społecznej "Kalina" w Suwałkach - I etap współfinansowany ze środków PFRON w ramach Programu o dofinansowanie robót budowlanych w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994r - prawo budowlane dotyczących obiektu służącego rehabilitacji związku z potrzebami osób niepełnosprawnych, z wyjątkiem rozbiórki tego obiektu, ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz sposób jego wykonania określony jest w programie funkcjonalno użytkowym niniejszego zamówienia stanowiącym Załącznik nr 5 do SIWZ. Przedmiar pełni funkcję pomocniczą dla zamówienia. Cenę dla całej Inwestycji należy skalkulować na podstawie kalkulacji własnej wynikającej z dołączonego programu funkcjonalno użytkowego. Zamawiający informuje, iż przedmiar robót jest materiałem informacyjno - pomocniczym. Jeżeli występuje rozbieżność w opisie przedmiotu zamówienia pomiędzy programem funkcjonalno użytkowym a przedmiarem robót, należy przyjąć za wiążący opis przedmiotu zamówienia zawarty w programie funkcjonalno użytkowym.Przedmiot zamówienia należy wykonać wyłącznie z materiałów nowych, dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie na terenie Polski i Unii Europejskiej. Wykonawca na każde żądanie Zamawiającego przedstawi dokumenty potwierdzające dopuszczenie materiałów do obrotu i stosowania w budownictwie, w szczególności: certyfikaty zgodności z odpowiednimi normami lub z aprobatami technicznymi, karty charakterystyk stosowanych materiałów, certyfikaty bezpieczeństwa lub deklaracje zgodności i inne.Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z normami, z aktualnie obowiązującymi w danym zakresie przepisami prawa, w tym przepisami ustawy Prawo Budowlane, przepisami BHP i Ppoż, normami, wiedzą i sztuka budowlaną. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca w terminie 2 dni roboczych przed podpisaniem umowy, dokonał z Zamawiającym uzgodnień harmonogramu rzeczowo - finansowego wykonania poszczególnych prac i przedłożył do zatwierdzenia przez Zamawiającego. Zamawiający ma prawo do ingerowania w przedstawiony przez Wykonawcę harmonogram finansowo - rzeczowy, a Wykonawca zobowiązany jest do uwzględnienia uwag Zamawiającego.Zamawiający umożliwi Wykonawcom dokonanie wizji lokalnej w celu zapoznania się z miejscem realizacji robót oraz oceny warunków związanych z wykonaniem prac stanowiących przedmiot zamówienia. Wizja może być przeprowadzona po wcześniejszym uzgodnieniu terminu z Zamawiającym.Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia wskazano jakikolwiek znak towarowy, patent lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę - należy przyjąć, że Zamawiający podał taki opis w celu określenia minimalnych parametrów, jakim muszą odpowiadać produkty, aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego i stanowią one wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, dopuszcza produkty równoważne o parametrach techniczno-eksploatacyjno-użytkowych nie gorszych od parametrów wskazanego produktu, przy czym zmiana parametrów nie może powodować konieczności modyfikacji projektów, a także ograniczeń możliwości ich wykorzystania przez Zamawiającego. Analogicznie, jeżeli Zamawiający opisał przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, zgodnie z art. 30 ust. 4 Pzp, dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wskazane normy, europejskie oceny techniczne, aprobaty, specyfikacje techniczne i systemy referencji technicznych mają charakter poglądowy i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, zobowiązany jest wykazać, że oferowane roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego i uzyskać jego akceptację.Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących roboty budowlane, jeśli wykonanie tych czynności polega na wykonaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy. W szczególności dotyczy następujących czynności: wykonanie robót, wykończeniowych, robót w zakresie instalacji sanitarnych.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV: 45215210-2
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Remont łazienek mieszkańców w Domu Pomocy Społecznej "Kalina" w Suwałkach - I etap współfinansowany ze środków PFRON w ramach Programu o dofinansowanie robót budowlanych w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994r - prawo budowlane dotyczących obiektu służącego rehabilitacji związku z potrzebami osób niepełnosprawnych, z wyjątkiem rozbiórki tego obiektu, ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
10/06/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
405558.30
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Spektan Przemysław Bobowicz; 16-400 Suwałki
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
579945.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z SUWAŁK
- Wykonanie parkingu na sześć miejsc postojowych oraz wymiana kostki brukowej przed budynkiem szkoły.
- Wykonanie usługi polegającej na utrzymaniu ładu i porządku na nieruchomościach zarządzanych przez Zarząd Budynków Mieszkalnych w Suwałkach TBS sp. z o.o.
- Budowa budynku garażowego, stacji transformatorowej wewnętrznej wraz z przyłączem średniego napięcia, oraz towarzyszącej infrastruktury technicznej
- Wykonanie robót budowlano-instalacyjnych na terenie stanowiącym własność Gminy Miasta Suwałki, położonym przy budynkach nr 21 i 22 na Osiedlu II w Suwałkach
- Opracowanie dokumentacji technicznej rozbudowy infrastruktury w budynku dydaktycznym nr 2 Zespołu Szkół nr 4 przy ul. Sejneńskiej 14 w Suwałkach
- Zakup komputerów poleasingowych, monitorów, oprogramowania - pakiety biurowe na potrzeby Szpitala wojewódzkiego im. dr Ludwika Rydygiera w Suwałkach
więcej: przetargi w Suwałkach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- MODERNIZACJA DACHU W BUDYNKU TEATRU LALEK GULIWER W WARSZAWIE PRZY UL. RÓŻANEJ 16.
- Przebudowa drogi gminnej od km 0+011,60 do km 0+547,55 w ciągu ulicy Chełmońskiego w m. Sade Budy gm. Jaktorów w zakresie wykonania chodnika.
- Rozbiórka budynków magazynowych w Kalsku
- Wykonanie instalacji pomp ciepła na obiekcie Hali Sportowej Ośrodka Sportu i Rekreacji m.st. Warszawy w Dzielnicy Bemowo - w formule zaprojektuj i wybuduj
- Budowa i rozbudowa dróg na terenie Gminy Wiązowna - PGR
- " Poprawa infrastruktury drogowej na terenie Gminy Aleksandrow Etap I -Rządowy Fundusz Polski Ład "
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.