To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-06-12
Ogłoszenie nr 510118809-N-2019 z dnia 12-06-2019 r.
Muzeum Regionalne w Stalowej Woli: III Etap rewaloryzacji budynku dawnego C. K. Sądu Powiatowego w Stalowej Woli na potrzeby wystawienniczo-edukacyjne
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 534543-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Muzeum Regionalne w Stalowej Woli, Krajowy numer identyfikacyjny 83041400600000,
ul. Sandomierska
1,
37-450
Stalowa Wola, woj.
podkarpackie, państwo
Polska, tel.
015 8448556, e-mail
mmlynarski@muzeum.stalowawola.pl, lmizera@muzeum.stalowawola.pl, faks
015 8448557.
Adres strony internetowej (url): http://www.muzeum.stalowawola.pl/
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Muzeum Regionalne - Samorządowa Instytucja Kultury
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
III Etap rewaloryzacji budynku dawnego C. K. Sądu Powiatowego w Stalowej Woli na potrzeby wystawienniczo-edukacyjne
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):MR-AG-3121-4/19
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w ramach III etapu inwestycji polegającej na rewaloryzacji zabytkowego budynku dawnego C.K. Sądu Powiatowego w Stalowej Woli na potrzeby wystawienniczo-edukacyjne. Lokalizacja przedmiotu zamówienia: Stalowa Wola, ul. Rozwadowska 12. Zakres zamówienia obejmuje: 1) ROBOTY ROZBIÓRKOWE (rozebranie ścianek działowych pomiędzy pomieszczeniami , wykucie otworów w ścianach, rozebranie podłóg i posadzek w pomieszczeniach edukacyjno-wystawienniczych, wywóz gruzu z utylizacją, demontaż drzwi wejściowych pomiędzy pomieszczeniami), 2) ROBOTY KONSTRUKCYJNE (zamurowanie otworów w ścianach, zabezpieczenie nowych i modernizowanych otworów w ścianach poprzez montaż nadproży, naprawa i uzupełnienie tynków wewnętrznych, 3) SUFITY PODWIESZANE (wykonanie i montaż sufitów podwieszanych w pomieszczeniach edukacyjno-wystawienniczych), 4) ZABUDOWA WNĘK OKIENNYCH (zabudowa wnęk okiennych w sali ekspozycyjnej), 5) DRZWI (Zakup i montaż drzwi wejściowych do pomieszczeń biurowych), 6) POSADZKI (wykonanie warstw podposadzkowych izolacji, podkładów betonowych, jastrychu w pomieszczeniach edukacyjno-wystawienniczych, wykonanie i lakierowanie posadzki żywicznej oraz montaż listwy przypodłogowej w pomieszczeniach edukacyjno-wystawienniczych), 7) INSTALACJE C.O. (wykonanie ogrzewania podłogowego w pomieszczeniach edukacyjno-wystawienniczych od istniejącego rozdzielacza, wykonanie ogrzewania grzejnikowego dla pomieszczeń zlokalizowanych na 1 piętrze oraz do pomieszczeń przy frontowej elewacji), 8) ROZBUDOWA INSTALACJI KLIMATYZACYJNEJ (rozbudowa instalacji klimatyzacyjnej o agregaty chłodnicze wewnętrzne w pomieszczeniach edukacyjno - wystawienniczych), 9) WYKONANIE INSTALACJI ELEKTRYCZNEJ WEWNĘTRZNEJ WRAZ Z MONTAŻEM OŚWIETLENIA (rozbudowa rozdzielnicy elektrycznej o nowe zabezpieczenia dla wykonywanych obwodów wraz z zabudową sterownika Dali dla oświetlenia ekspozycyjnego, zakup i montaż opraw oświetleniowych w pomieszczeniach edukacyjno-wystawienniczych, zakup i montaż oświetlenia w magazynie etnografii i pomieszczeniach biurowych podstawowe -świetlówkowe, montaż kabli zasilających i osprzętu instalacyjnego w pomieszczeniach edukacyjno-wystawienniczych, montaż pętli indukcyjnej, montaż floorboxów w posadzce w pomieszczeniach edukacyjno-wystawienniczych (zasilanie + LAN), 10) WYKONANIE INSTALACJI DSO (montaż kabli zasilających do głośników DSO, zakup i montaż głośników DSO), 11) INSTALACJE NISKOPRĄDOWE (montaż sieci strukturalnej (LAN) z pomieszczeń: ekspozycyjnego, magazynu etnografii i pomieszczeń biurowych do pomieszczenia ochrony wraz z doposażeniem szafy rack o złącza kablowe oraz elementy aktywne), 12) WYKONANIE INSTALACJI ELEKTRYCZNEJ ZEWNĘTRZNEJ DO ILUMINACJI BUDYNKU (Montaż rozdzielnicy obiektowej do zasilania i sterowania iluminacją, wyposażona w aparaturę modułową do sterowania oraz ochrony przeciwprzepięciowej, przeciw porażeniowej, zakup i montaż opraw oświetleniowych: oprawy LED iluminacji budynku od strony wschodniej, oprawy LED iluminacji budynku od strony północnej, południowej, zachodniej, montaż instalacji, okablowania, urządzeń, wyposażenia i rozdzielni ROZ, demontaż i ponowny montaż 2 lamp oświetleniowych LED lampa oświetleniowa kompletna typ nr 4 wg zestawienia opraw LED, 13) ZAKUP I MONTAZ LAMP DO ILUMINACJI BUDYNKU (Łącznie 25 lamp, wg zestawienia opraw LED oraz opisu technicznego). Teren wykonywanych prac należy ogrodzić oraz zabezpieczyć przed dostępem osób trzecich w uzgodnieniu z Zamawiającym. Przewiduje się prowadzenie prac tylko poprzez wykonane przez Wykonawcę wejścia techniczne np. poprzez okno od dziedzińca budynku, w uzgodnieniu z Zamawiającym. Wykonawca bez odrębnego wynagrodzenia zobowiązuje się wykonać: a) montaż podlicznika wody do hydrantu zewnętrznego na terenie posesji, na której znajduje się remontowany budynek Galerii (na podstawie uzyskanych warunków z MZK Stalowa Wola) a także zobowiązuje się ponosić bieżące koszty tego zaopatrzenia, b) montaż podlicznika energii elektrycznej z rozdzielnicy na budynku gospodarczym na terenie posesji, na której znajduje się remontowany budynek Galerii, a także zobowiązuje się ponosić bieżące koszty tego zaopatrzenia na podstawie noty obciążeniowej wystawionej przez Zamawiającego, c) ogrodzenie części budowy oraz wejścia techniczne. Zadanie będzie realizowane zgodnie z harmonogramem robót opracowanym przez Wykonawcę, który zostanie wyłoniony w niniejszym przetargu. Harmonogram będzie musiał być zatwierdzony przez Zamawiającego. Materiały uzyskane w trakcie rozbiórek przedstawiające wartość użytkową lub materialną zostaną przekazane Zamawiającemu. Zakres robót określa: a) dokumentacja projektowa (rysunki wg zakresu objętego etapem III), b) szczegółowe Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, c) zestawienia opraw LED oraz opis techniczny iluminacji budynku.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45453000-7
Dodatkowe kody CPV: 45262690-4, 45000000-7, 45421152-4, 45421100-5, 45421146-9, 45432000-4, 39715210-2, 45330000-9, 45332400-5, 45331100-7, 45311100-1, 45311200-2, 45311000-0
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
21/05/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
597064.48
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: P.P.U. WOMA Marek Woźniak
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
633450.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom tak Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z STALOWEJ WOLI
- ..Cykliczne dostawy artykułów mleczarskich dla potrzeb Powiatowego Szpitala Specjalistycznego w Stalowej Woli
- "Świadczenie usługi w zakresie pełnienia funkcji Inspektora Ochrony Danych dla MOSiR oraz PCPN w Stalowej Woli"
- Usługi kompleksowego sprzątania i utrzymania w czystości pomieszczeń SP ZOZ
- Wykonanie przeglądów okresowych instalacji elektrycznej dla Jednostek Gminy Stalowa Wola
- Żywienie pacjentów Oddziału Rehabilitacji
- Dostawa sprzętu AGD oraz RTV na potrzeby jednostek podległych Gminie Stalowa Wola
więcej: przetargi w Stalowej Woli »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont pracowni lekcyjnych i łazienek w ZSCKR im. J. Dziubińskiej w Zduńskiej Dąbrowie
- Remont instalacji elektrycznej wraz z remontem pomieszczeń w XIII Liceum Ogólnokształcącym w Krakowie przy ul. Sądowej 4
- Budowa punktu obsługi mieszkańca.
- Modernizacja infrastruktury kulturalnej w miejscowości Kowale i Zawyki, gm. Suraż.
- Rozbudowa infrastruktury sportowo - rekreacyjnej na terenie Gminy Czarny Bór.
- Przebudowa dróg gminnych i powiatowych w Gminie Narew (powtórzenie części postępowania)
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.