To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-07-03
Ogłoszenie nr 510118636-N-2020 z dnia 03-07-2020 r.
Gmina Głusk Dominów: "Remont wybranych pomieszczeń szkolnych i części elewacji budynku szkoły w Mętowie"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 546040-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Głusk Dominów, Krajowy numer identyfikacyjny 43101998000000,
ul. ul. Rynek
1,
20-388
Lublin, woj.
lubelskie, państwo
Polska, tel.
817 518 760, e-mail
sekretariat@glusk.pl, faks
817 518 650.
Adres strony internetowej (url): ugglusk.bip.lubelskie.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Remont wybranych pomieszczeń szkolnych i części elewacji budynku szkoły w Mętowie"
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZP.271.10.2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia są roboty budowlano-remontowe niezbędne do wykonania w wybranych pomieszczeniach szkolnych oraz na części elewacji budynku szkoły w Mętowie. Zakres prac obejmuje m.in. remont sali gimnastycznej (w tym malowanie ścian, miejscową renowację podłogi sportowej, naprawa wentylacji, mycie sufitu z blachy, naprawę mechanizmów uchylania okien), remont pomieszczeń zaplecza sali gimnastycznej, remont schodów zewnętrznych przy sali gimnastycznej, remont sanitariatów w części szkoły i przedszkola, remont wybranych sal lekcyjnych, jadalni i szatni, remont klatki schodowej przy sali gimnastycznej, remont podjazdu dla niepełnosprawnych oraz elewacji części obiektu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera koncepcja projektowa prac remontowych oraz przedmiar robót, stanowiące załączniki do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV: 45210000-2, 45420000-7, 45430000-0, 45440000-3, 45450000-6
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
nie dotyczy
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
29/06/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
369623.12
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: ADABUD Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
329000.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe: Wykonawca nie przewiduje powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcom. |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
nie dotyczy
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Dostawa artykółów niesterylnych 1 - użytku dla porezb Jednostek USK Nr 1 - 7 zadań
- Dostawa zużywalnych materiałów stomatologicznych
- Dostawa pojemników pustych do przechowywania KKP
- Usługa przeprowadzenia stacjonarnego szkolenia dotyczącego konfliktu interesów dla Członków Komitetu Monitorującego Fundusze Europejskie dla Lubelskiego 2021-2027 oraz ich zastępców.
- Przebudowa drogi gminnej ul. Jana Sawy w Lublinie wraz z przebudową bocznych dróg wewnętrznych polegająca na budowie oświetlenia drogowego
- "Montaż infrastruktury telekomunikacyjnej systemu TETRA wraz z dostawą urządzeń"
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa i remont dróg na terenie Gminy Kunice
- Modernizacja Szkoły Podstawowej w Żelicach
- Wykonanie robót remontowych w budynku Przedszkola nr 185 położonego na os. Wichrowe Wzgórze 118 w Poznaniu
- Modernizacja Oczyszczalni Ścieków w Cegłowie.
- Budowa instalacji fotowoltaicznej wraz z magazynem energii na terenie zajezdni komunikacji publicznej
- BO - Lll/04/X - "Dziewiętnastka odNOWA" - remont sal lekcyjnych oraz sanitariatów w Szkole Podstawowej nr 19 im. Wojciecha Korfantego w Katowicach
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.