To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-07-02
Ogłoszenie nr 510117782-N-2020 z dnia 02-07-2020 r.
Gmina Czernikowo: Budowa wielofunkcyjnego boiska sportowego w miejscowości Makowiska.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Projekt pn. "Budowa wielofunkcyjnych boisk sportowych w miejscowościach Steklin oraz Makowiska" planowany do dofinansowania w ramach poddziałania 19.2 "Wsparcie na wdrażanie operacji w ramach strategii rozwoju lokalnego kierowanego przez społeczność" z wyłączeniem projektów grantowych oraz operacji w zakresie podejmowania działalności gospodarczej objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020.
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 543319-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Czernikowo, Krajowy numer identyfikacyjny 91086676100000,
ul. ul. Słowackiego
12,
87-640
Czernikowo, woj.
kujawsko-pomorskie, państwo
Polska, tel.
54 287 50 01, e-mail
marekb@czernikowo.pl, faks
54 287 50 01.
Adres strony internetowej (url): www.czernikowo.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa wielofunkcyjnego boiska sportowego w miejscowości Makowiska.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):IWP.271.1.7.2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest budowa wielofunkcyjnego boiska sportowego, usytuowanego przy Szkole Podstawowej w Makowiskach (działka numer ewidencyjny 78/9 - obręb ewidencyjny Makowiska). 2. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie wielofunkcyjnego boiska sportowego o nawierzchni poliuretanowej, spełniającej wymogi normy PN-EN 14877:2014-02 oraz normy DIN 18035-6:2014, przepuszczalnej dla wody, z polami do gry w piłkę nożną, piłkę koszykową i piłkę siatkową. 3. Przedsięwzięcie zakłada budowę wielofunkcyjnego boiska sportowego o powierzchni 459 m2 (wymiary 17 x 27 m) z wykonaniem opaski dookoła boiska o powierzchni 92 m2. Nawierzchnię boiska stanowił będzie poliuretan. Dookoła boiska zbudowane zostanie ogrodzenie wysokie z piłkochwytami za liniami końcowymi boiska po obu stronach. Obszar boiska do koszykówki o wymiarach 15 x 25 m wyposażony zostanie w dwa kosze składające się z jednosłupowych stojaków, tulei, tablic do koszykówki z koszami uchylnymi sprężynowymi i siatkami oraz osłonami bezpieczeństwa na słupy. Obszar boiska do piłki siatkowej o wymiarach 9 x 18 m z 3 m strefami bezpieczeństwa wyposażony zostanie w słupki wolnostojące z regulowaną siatką, tuleje do słupków z pokrywami oraz osłony bezpieczeństwa. Obszar boiska do piłki nożnej o wymiarach 17 x 27 m zostanie wyposażony w demontowalne, tulejowane bramki do piłki nożnej z pokrywami do tulei. 4. Przyjęte rozwiązania konstrukcyjno - materiałowe: System dwuwarstwowy (typu 2S) - warstwa elastyczna z mieszaniny granulatu SBR i lepiszcza poliuretanowego. Warstwę użytkową stanowi granulat EPDM z produkcji pierwotnej (barwiony w masie) z lepiszczem poliuretanowym. Zaprojektowano boisko wielofunkcyjne o nawierzchni poliuretanowej grubości 16 mm (8 mm + 8 mm) układanej maszynowo w technologii EPDM na podbudowie z kruszywa kamiennego oraz warstwie stabilizującej ET. Pod właściwą nawierzchnię należy wykonać warstwę stabilizującą ET, która jest mieszaniną kruszywa kwarcowego, granulatu gumowego SBR oraz lepiszcza poliuretanowego. Warstwa ET powinna mieć minimalną grubość 35 mm. Właściwa nawierzchnia boiska składa się z dwóch warstw. Dolna warstwa o grubości 8 mm układana na warstwie stabilizującej ET jest mieszaniną granulatu gumowego SBR oraz lepiszcza poliuretanowego. Górna warstwa użytkowa o grubości 8 mm jest to mieszanina granulatu EPDM oraz lepiszcza poliuretanowego. Zamawiający nie dopuszcza do wykonania wierzchniej warstwy nawierzchni sportowej z barwionych granulatów z recyklingu. Warunkiem koniecznym dla zaoferowanej nawierzchni poliuretanowej boiska wielofunkcyjnego jest spełnianie normy PN-EN 14877:2014-02 oraz normy DIN 18035-6:2014. 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki jego realizacji zawiera: o Opis Przedmiotu Zamówienia - Załącznik nr 10 o dokumentacja projektowa obejmująca projekt budowlano-wykonawczy, o specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, o wzór umowy, o przedmiar robót. 6. Załączony do SIWZ przedmiar ma jedynie charakter informacyjny. Wykonawca po zapoznaniu się z dokumentacją techniczną i innymi dokumentami jest zobowiązany do ustalenia zakresu robót niezbędnych do osiągnięcia rezultatu. 7. Zamawiający zaleca, aby Wykonawcy dokonali wizji lokalnej miejsca realizacji przedmiotu zamówienia w celu dokonania oceny dokumentów i informacji przekazywanych w ramach niniejszego postępowania. 8. Zamawiający ustala minimalny okres gwarancji na przedmiot zamówienia na 36 miesięcy, a maksymalny na 60 miesięcy od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego, zgodnie z przyjętym kryterium oceny ofert "Okres gwarancji". Gwarancja obejmuje wszelkie materiały oraz wykonane prace budowlane przez cały deklarowany przez Wykonawcę okres bez żadnych wyjątków. 9. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia oferty równoważnej tj. zaproponowania rozwiązań równoważnych w stosunku do zaprojektowanych, z zastosowaniem tych samych standardów technicznych i jakościowych niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania zamawianej inwestycji. Poprzez pojęcie materiałów równoważnych należy rozumieć materiały gwarantujące realizację robót zgodnie z projektem oraz zapewniające uzyskanie parametrów technicznych, jakościowych i użytkowych nie gorszych niż założone w dokumentacji projektowej i szczegółowej specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, a ponadto muszą to być materiały dopuszczone do obrotu i stosowania zgodnie z obowiązującym prawem. W przypadku zaoferowania rozwiązań równoważnych, Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty wypełniony Wykaz oferowanych rozwiązań równoważnych - Załącznik nr 9 do SIWZ, w którym poprzez tabelaryczne porównanie technologii, materiałów i sprzętu określonego w SST wykaże, że oferowane rozwiązanie jest rozwiązaniem równoważnym, a tym samym spełnia wymagania Zamawiającego. Jeżeli rozwiązania będą naruszały wymogi ustawy Prawo budowlane, inne przepisy lub zasady wiedzy technicznej, spowoduje to uznanie ich za nierównoważne i odrzucenie oferty Wykonawcy na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 10. Zamawiający wymaga na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia: - roboty budowlano-montażowe związane z budową obiektu w szczególności: wykonanie podbudowy, układanie nawierzchni syntetycznej, prace montażowe, - prace związane z zagospodarowaniem terenu, tj. osób wykonujących czynności w realizacji zamówienia polegające na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1040 z późn. zm.), o ile nie są (będą) wykonywane przez daną osobę w ramach prowadzonej przez nią działalności gospodarczej. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane powyżej czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: - żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, - żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, - przeprowadzania kontroli w miejscu wykonywania robót budowlanych. Szczegółowe zasady dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli wykonywania tego obowiązku oraz sankcje z tytułu jego niewykonania określone zostały we Wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ. 11. Płatność za zrealizowane roboty odbywać się będzie zgodnie z treścią postanowień Wzoru umowy - Załącznik nr 2 do SIWZ. 12. Zamówienie musi odpowiadać wymaganiom technicznym i terminowym określonym we wszystkich rozdziałach niniejszej Specyfikacji.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45212220-4
Dodatkowe kody CPV: 45100000-8, 45111000-8, 45212221-1, 45233250-6, 45223800-4, 37451000-4, 71351810-4
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
01/07/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
171865.88
Liczba otrzymanych ofert:
5
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Elsik Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
210000.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa punktu obsługi mieszkańca.
- Rozbudowa infrastruktury sportowo - rekreacyjnej na terenie Gminy Czarny Bór.
- Przebudowa ogrodzenia placu Zarządu Dróg Powiatowych w Janowie Lubelskim
- Remont i przebudowa szatni i łazienek w hali sportowej (dotyczy parteru i I piętra) Liceum Ogólnokształcącego nr XV przy ul. Wojrowickiej 58 we Wrocławiu.
- Przebudowa ulicy Słonecznej i łącznika wraz z budową sieci kanalizacji sanitarnej i wodociągowej w Złotym Potoku
- "Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Niziny - Etap II - w ramach zadania Uporządkowanie gospodarki ściekowej w Gminie Tuczępy Etap II. "
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.