To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-06-12
Ogłoszenie nr 510117748-N-2019 z dnia 12-06-2019 r.
Gmina Myszków: WYKONANIE ZADANIA INWESTYCYJNEGO PN. "BUDOWA I DOBUDOWY OŚWIETLENIA ULICZNEGO"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 535155-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 540077221-N-2019
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Myszków, Krajowy numer identyfikacyjny 15139849700000,
ul. Kościuszki
26,
42-300
Myszków, woj.
śląskie, państwo
Polska, tel.
(34)3132682, e-mail
zamowieniapubliczne@miastomyszkow.pl, faks
(34)3135029.
Adres strony internetowej (url): www.bip.miastomyszkow.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
WYKONANIE ZADANIA INWESTYCYJNEGO PN. "BUDOWA I DOBUDOWY OŚWIETLENIA ULICZNEGO"
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZP.271.11.2019.KK
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia w ramach zadania inwestycyjnego pn: "Budowa i dobudowy oświetlenia ulicznego" jest wykonanie robót budowlanych, polegających na budowie wydzielonego oświetlenia ulicznego przy ulicy Pohulańskiej w Myszkowie oraz budowa oświetlenia przy ulicach: Rolnej, 1 Maja oraz Krakowskiej w Myszkowie. 2. Budowa wydzielonego oświetlenia ulicznego przy ulicy Pohulańskiej w Myszkowie: 1) Roboty ziemne, kablowe i towarzyszące: roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych - tras dróg w terenie - 0,320 km wykopy ręczne dla kabli - 280 m, układanie rur ochronnych - 280 m, układanie rur ochronnych w wykopie - 12 m, budowa linii kablowej oświetlenia ulicznego na odcinku o długości 300 m, zabudowa fundamentów prefabrykowanych w gruncie - 9 szt., badania i pomiary instalacji uziemiającej - 6 szt., układanie bednarki w rowach kablowych - 280 m; 2) Słupy i oprawy oświetleniowe: montaż fundamentu prefabrykowanego pod szafkę kablowa - 1 szt., montaż wolnostojącej szafki pomiarowo - sterowniczej oświetlenia ulicznego - 1 szt., montaż słupów oświetleniowych z fundamentami - 9 szt., montaż wysięgników na słupie- 9 szt., montaż przewodów do opraw oświetleniowych - 9 kpl., montaż opraw oświetleniowych LED na wysięgniku - 9 szt., montaż tabliczek bezpiecznikowych - 9 szt., montaż mostków rozłączonych dla linii niskiego napięcia - 2 szt.; 3) Pomiary i próby powykonawcze: badanie linii kablowej nn - 4 żyłowej - 10 odc., badanie linii kablowej nn - 3 żyłowej - 9 odc., badania i pomiary instalacji skuteczności zerowania - 6 szt., badania natężenia oświetlenia - 1 kpl.; 4) Wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej - 1 kpl.; 5) Czasowa organizacja ruchu: wprowadzenie czasowej organizacji ruchu. 3. Budowa oświetlenia ulicznego przy ulicy Rolnej w Myszkowie: 1) Roboty ziemne: roboty pomiarowe przy robotach liniowych - trasa w terenie - 0,10 km, wykopy ręczne dla posadowienia fundamentu słupa oświetleniowego - 0,50 m³, układanie bednarki w kanałach - 11 m, badania i pomiary instalacji uziemiającej - 6 szt.; 2) Roboty budowy linii oświetleniowej: montaż przewodów o przekroju do 50 mm² dla linii niskiego napięcia - 0,04 km 3) Słupy i oprawy oświetleniowe: montaż fundamentu prefabrykowanego betonowego pod słup oświetleniowy - 1 szt., montaż słupa oświetleniowego - 1 szt., montaż wysięgnika na słupie - 1 szt., montaż przewodów do opraw oświetleniowych - 1 kpl., montaż oprawy oświetleniowej LED na wysięgniku - 1 szt., montaż tabliczki bezpiecznikowej - 1 szt., montaż mostków rozłącznych dla linii niskiego napięcia - 2 szt.; 4) Pomiary i próby powykonawcze: badanie linii kablowej nn - 4 żyłowej - 2 odc., badanie linii kablowej nn - 3 żyłowej - 2 odc., badania i pomiary instalacji skuteczności zerowania - 6 szt., badania natężenia oświetlenia - 1 kpl.; 5) Wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej - 1 kpl.; 6) Czasowa organizacja ruchu: wprowadzenie czasowej organizacji ruchu. 4. Budowa oświetlenia ulicznego przy ulicy 1 Maja w Myszkowie: 1) Roboty ziemne, kablowe i towarzyszące: roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych - tras dróg w terenie - 0,15 km, karczowanie drzew o średnicy do 15 cm - 25 szt., prześwietlanie koron drzew - 35 szt., wykopy ręczne rowów dla kabli - 45 m, wykopy ręczne dla słupów - 2,61 m3, roboty ziemne wykonane koparkami - 8,10 m, układanie rur ochronnych - 45 m, mechaniczne przepychanie rur stalowych - 8 m, budowa linii kablowej oświetlenia ulicznego na odcinku o długości 45 m, badania i pomiary instalacji uziemiającej - 5 szt., układanie bednarki w rowach kablowych - 160 m; 2) Wycinka drzew; 3) Słupy i oprawy oświetleniowe: montaż słupów oświetleniowych - 3 szt., montaż wysięgników na słupie - 3 szt., montaż przewodów do opraw oświetleniowych - 3 kpl., montaż opraw oświetleniowych LED na wysięgniku - 3 szt., montaż tabliczek bezpiecznikowych - 4 szt., montaż mostków rozłączonych dla linii niskiego napięcia - 4 szt.; 4) Pomiary i próby powykonawcze: badanie linii kablowej nn - 4 żyłowej - 1 odc., badanie linii kablowej nn - 3 żyłowej - 1 odc., badania i pomiary instalacji skuteczności zerowania - 5 szt., badania natężenia oświetlenia - 1 kpl.; 5) Wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej - 1 kpl.; 6) Czasowa organizacja ruchu: wprowadzenie czasowej organizacji ruchu. 5. Budowa oświetlenia ulicznego przy ulicy Krakowskiej w Myszkowie: 1) Roboty ziemne, kablowe i towarzyszące: roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych - tras dróg w terenie - 0,11km, wykopy ręczne dla słupów - 2,16 m3, montaż linii kablowej oświetlenia ulicznego na odcinku o długości 0,11 km, badania i pomiary instalacji uziemiającej - 4 szt., układanie bednarki w rowach kablowych - 12 m; 2) Słupy i oprawy oświetleniowe: montaż słupów oświetleniowych- 3 szt., montaż wysięgników na słupie- 3 szt., montaż przewodów do opraw oświetleniowych - 3 kpl., montaż opraw oświetleniowych LED na wysięgniku - 3 szt., montaż tabliczek bezpiecznikowych - 3 szt., montaż mostków rozłączonych dla linii niskiego napięcia - 3 szt.; 3) Pomiary i próby powykonawcze: badanie linii kablowej nn - 4 żyłowej - 1 odc., badanie linii kablowej nn - 3 żyłowej - 1 odc., badania i pomiary instalacji skuteczności zerowania - 4 szt., badania natężenia oświetlenia - 1 kpl.; 4) Wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej - 1 kpl.; 5) Czasowa organizacja ruchu: wprowadzenie czasowej organizacji ruchu. 6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w: 1) Wymaganiach stawianych przez Zamawiającego przedmiotowi zamówienia, a w szczególności oferowanym przez Wykonawcę oprawom oświetlenia ulicznego, stanowiących załącznik nr 1 do SIWZ; 2) Dokumentacji do realizacji zamówienia, stanowiącej załącznik nr 2 do SIWZ. 7. W przypadku rozbieżności w zapisach dokumentu stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ i w zapisach dokumentów wymienionych w załączniku nr 2 do SIWZ, jako wiążące należy przyjąć zapisy zawarte w treści załącznika nr 1 do SIWZ. 8. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane. 9. Kody CPV dotyczące zamówienia: 1) Główny przedmiot: 45231400-9: Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych, 2) Dodatkowe przedmioty: 45316110-9: Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego, 45311200-2: Roboty w zakresie instalacji elektrycznych, 45311100-1: Roboty w zakresie okablowania elektrycznego, 45112100-6: Roboty w zakresie kopania rowów, 71355200-3: Wykonywanie badań. 10. Zamawiający dołożył należytej staranności, aby przedmiot zamówienia nie został opisany przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, które mogłoby doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych wykonawców lub produktów. Jeżeli, pomimo tego, okaże się, że w jakimkolwiek miejscu w SIWZ oraz w załącznikach do niej występują takie wskazania, to nie należy ich traktować jako odnoszących się do przedmiotu zamówienia, a należy je rozpatrywać wyłącznie w kategoriach wskazań o charakterze informacyjnym (niewiążących dla wykonawców). Z ww. względów, oferta, która nie będzie odpowiadała takim wskazaniom Zamawiającego, nie będzie uznana za niezgodną z treścią SIWZ i nie zostanie z tych powodów odrzucona. 11. Zamawiający wskazuje, że dopuszcza rozwiązania równoważne dla podanych w dokumentacji projektowej i specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych - Polskich Normach przenoszącym normy europejskie, a wskazaniom tym towarzyszą wyrazy "lub równoważne". 12. Rozwiązania równoważne zastosowane przez Wykonawcę nie powinny posiadać cech (parametrów) gorszych od określonych przez Zamawiającego w załączniku nr 1 i 2 do SIWZ. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne w składanej ofercie, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązania spełniają wymagania stawiane przez Zamawiającego przedmiotowi zamówienia. 13. Wykonawca może zaoferować rozwiązania równoważne na etapie składania oferty. W tym celu winien podać cechy, parametry rozwiązań równoważnych przynajmniej w stopniu, w jakim Zamawiający określa wymagania stawiane konkretnym rozwiązaniom w zał. nr 1 i 2 do SIWZ. W tym celu - Wykonawca, którego oferta zawiera rozwiązania (urządzenia, materiały) równoważne, winien zaoferować te rozwiązania w składanej ofercie poprzez załączenie do wypełnionego formularza oferty wykazu oferowanych rozwiązań równoważnych zawierającego: nazwę proponowanego rozwiązania równoważnego (produktu), nazwę zastępowanego rozwiązania rozwiązaniem równoważnym wraz z przywołaniem dokumentu, w którym występuje zastępowane rozwiązanie, opis rozwiązania równoważnego, cechy, parametry rozwiązania równoważnego, oraz dołączyć kartę katalogową produktu równoważnego lub inny dokument potwierdzający cechy, parametry produktu opisane w ww. wykazie. W/w dokumenty stanowią treść oferty i nie podlegają dostarczeniu w trybie art. 26 ust. 2 ustawy Pzp lub uzupełnieniu w trybie art. 26 ust. 3 ustawy Pzp. 14. Zamawiający wymaga, aby osoby wykonujące roboty elektromontażowe były w okresie realizacji zamówienia zatrudnione przez Wykonawcę lub podwykonawcę/ów na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2018r., poz. 917 z późn. zm). 15. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. 16. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez wykonawcę firm podwykonawców. 17. Zamawiający nie dopuszcza do: 1) składania ofert wariantowych, 2) składania ofert częściowych. 18. Zamawiający nie przewiduje: 1) zawarcia umowy ramowej; 2) ustanowienia dynamicznego systemu zakupów; 3) wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej; 4) rozliczenia w walucie innej niż polski nowy złoty (PLN).
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45231400-9
Dodatkowe kody CPV: 45316110-9, 45311200-2, 45311100-1, 45112100-6, 71355200-3
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
10/06/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
159157.73
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: ETEC Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
166021.29
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z MYSZKOWA
- Dostawa ciekłego tlenu medycznego wraz z montażem i najmem zbiornika oraz parownicy dla potrzeb Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Myszkowie.
- Zakup energii elektrycznej na potrzeby eksploatacji budynków obiektów i instalacji użytkowych Zakładu Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. w Myszkowie
- Dostawy produktów żywnościowych dla potrzeb kuchni Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Myszkowie - mięso, wędliny.
- Prace modernizacyjne w zabytkowym budynku użyteczności publicznej Willi Bauertzów w Myszkowie.
- Zakup ambulansu typu C dla zespołów ratownictwa medycznego wraz z dodatkowym wyposażeniem - 2 sztuki.
więcej: przetargi w Myszkowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa sanitariatów oraz pomieszczenia socjalnego przy ul. Dawida 2 we Wrocławiu
- Podniesienie poziomu bezpieczeństwa drogowego na drodze gminnej w Wińsku poprzez modernizację przejścia dla pieszych i pieszociągu wzdłuż drogi gminnej osiedlowej wraz z oświetleniem
- Wykonanie robót remontowych w lokalach mieszkalnych zlokalizowanych przy Rwańskiej 1/3 m 7, Ks. P. Skargi 4 m 6, Plac Czarnieckiego 3 m 4A w Piotrkowie Trybunalskim
- Przebudowa budynku lecznicy weterynaryjnej i zmiana jego sposobu użytkowania na magazyn epizootyczny dla celów weterynaryjnych- etap II
- Rewitalizacja Parku Miejskiego w Strzelcach Krajeńskich" Zadanie dofinansowane z Rządowego Funduszu Polski Ład: Programu Inwestycji Strategicznych Nr Edycja8/2023/6730/PolskiLad
- Budowa odnawialnych źródeł energii dla obiektów użyteczności publicznej oraz budowa infrastruktury wodno - kanalizacyjnej na terenie Gminy Trawniki.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.