To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-07-02
Ogłoszenie nr 510117475-N-2020 z dnia 02-07-2020 r.
Słupski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Słupsku: Wykonanie usługi w zakresie ratownictwa wodnego na potrzeby pływalni Słupskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Słupsku
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 546852-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Słupski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Słupsku, Krajowy numer identyfikacyjny 33022300000000,
ul. ul. Szczecińska
99,
76-200
Słupsk, woj.
pomorskie, państwo
Polska, tel.
59 844 75 33, e-mail
sosir@sosir.slupsk.pl, faks
598 437 417.
Adres strony internetowej (url): www.sosirslupsk.naszbip.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie usługi w zakresie ratownictwa wodnego na potrzeby pływalni Słupskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Słupsku
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):SOSiR.ZP-I.261.02.2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:: 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa w zakresie ratownictwa wodnego na potrzeby pływalni Słupskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Słupsku. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie usługi poprzez: 1) zapewnienie bezpieczeństwa osób korzystających z pływalni, 2) kontrolę nad przestrzeganiem postanowień regulaminu obiektu przez wszystkich jego użytkowników, który stanowi załącznik nr 9 do niniejszej SIWZ, przepisów BHP i ppoż, w tym pouczenia grup zorganizowanych oraz osób indywidulanych korzystających z pływalni, o obowiązujących na terenie Słupskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Słupsku, 3) wykonanie wszystkich obowiązków określonych w zakresie obowiązków ratownika, który stanowi załącznik nr 10 do SIWZ, 4) organizowanie i udzielnie pomocy osobom, które uległy wypadkowi lub są narażone na niebezpieczeństwo utraty życia lub zdrowia na obszarze pływalni, 5) dokonanie analizy zagrożeń, w tym identyfikacji miejsc, w których występuje zagrożenie dla bezpieczeństwa osób wykorzystujących obszar wodny do pływania, kąpania się, uprawiania sportu lub rekreacji zgodnie z ustawą z dnia 18 sierpnia 2011 r. o bezpieczeństwie osób przebywających na obszarach wodnych do dnia 30.06.2021 r. 6) zapewnienie ciągłości obsady stanowisk ratowniczych na pływalni w godzinach pracy pływalni z wyłączeniem wybranych świąt, 7) zapewnienia osoby odpowiedzialnej ze strony Wykonawcy za kontrolę i nadzór prawidłowości realizacji powierzonego zadania, 8) bieżącego wyposażenia ratowników w stroje i obuwie zgodne z wymogami BHP, dbania o stanowisko ratownicze oraz konserwację powierzonego sprzętu, 3. Przez pojęcie "Pływalni" Słupskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Słupsku (w zakresie ratownictwa wodnego) należy rozumieć obiekt znajdujący się w Słupsku przy ul. Szczecińskiej 99 składający się z: 1) basenu sportowego (duża niecka) o długości 25 m i szerokości 12,5 m (głębokość niecki zmienia się od 1,1 m do 3,55 m ) z 6 torami dla zawodników, 2) brodzika dla dzieci (mała niecka) o wymiarach 12,5 m x 6 m i głębokości (od 0,8 m do 0,9 m) 4.W ramach usług niniejszej umowy zapewniających bezpieczeństwo, Wykonawca zobowiązany będzie do przestrzegania przepisów zgodnych z: 1) ustawą z dnia 18 sierpnia 2011 r. o bezpieczeństwie osób przebywających na obszarach wodnych (Dz. U z 2020 r., poz. 350), 2) ustawą z dnia 18 lipca 2001 r. prawo wodne (tj. Dz. U 2020 poz. 310), 3) ustawą z dnia 08 września 2006 r. o Państwowym Ratownictwie Medycznym (Dz. U. 2020 poz. 882), 4) rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych z dnia 23 stycznia 2012 r. w sprawie minimalnych wymagań dotyczących liczby ratowników wodnych zapewniających stałą kontrolę wyznaczonego obszaru wodnego (Dz. U. 2012 poz. 108), 5)rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych z dnia 27 lutego 2012 r. (Dz. U z 2012 r. nr 261 ze zm.) w sprawie wymagań dotyczących wyposażenia wyznaczonego obszarów wodnych w sprzęt ratunkowy i pomocniczy, urządzenia sygnalizacyjne i ostrzegawcze oraz sprzęt medyczny, leki i artykuły sanitarne, 5. Usługi stanowiące przedmiot zamówienia będą realizowane na podstawie harmonogramu oraz zgodnie z przepisami wzoru umowy - stanowiącej załącznik nr 8 do SIWZ. 6. Szacunkowe zapotrzebowanie ilości godzin pracy ratowników w okresie realizacji umowy wynosi 13.878 godzin, a planowane godziny i liczba ratowników została określona w załączniku nr 12 do SIWZ. 7. Godziny pracy, ich ilość i liczba ratowników określone w pkt. 3.5. są wartościami szacunkowymi i jako takie nie mogą stanowić podstawy do wnoszenia przez Wykonawcę jakichkolwiek roszczeń w toku realizacji umowy w sprawie zamówienia publicznego. 1)za jedna godzinę ratowniczą Zamawiający rozumie świadczenie usługi ratowniczej przez jedną osobę w ciągu jednej godziny. W oparciu o szacunkową ilość godzin ratowniczych powinna zostać obliczona cena ofertowa. Cena ofertowa służy tylko i wyłącznie do porównania złożonych ofert i wyboru oferty najkorzystniejszej, natomiast rozliczenia następowały będą według faktycznej ilości godzin ratowniczych na podstawie cen jednostkowych przedstawionych w formularzy ofertowym. Szacunkowa ilość godzin ratowniczych nie stanowi zobowiązania Zamawiającego do ich wykorzystania w trakcie trwania umowy oraz nie może być podstawa żadnych roszczeń ze strony Wykonawcy 8. Zamawiający zastrzega sobie prawo ograniczenia przedmiotu zamówienia w zakresie ilościowym, w przypadku, gdy z powodów ekonomicznych, bieżących potrzeb lub innych, nie będzie to leżało w interesie Zamawiającego. 9. W związku z ograniczeniem przez Zamawiającego przedmiotu umowy, Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia w stosunku do Zamawiającego. 10. Rozliczenie w toku realizacji zamówienia publicznego następować będzie sukcesywnie w oparciu o faktycznie zrealizowane zabezpieczenie ratownicze i cenę jednostkową zdeklarowaną w ofercie.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 71317200-5
Dodatkowe kody CPV: 75252000-7
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
02/07/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
331684.20
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Słupskie Wodne Ochotnicze Pogotowie Ratunkowe
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
331684.20
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z SŁUPSKA
- Konserwacja i naprawa oświetlenia ulicznego i parkowego oraz akcentowego, będącego w zarządzie ZIM w Słupsku oraz konserwacja i naprawa instalacji elektrycznych w budynkach admin. przez ZIM w Słupsku
- Usługa przeglądów i napraw Spektrometru masowego IV generacji do szybkiej diagnostyki mikrobiologicznej metodą MALDI-TOF - 41/TP/2024
- Wywóz nieczystości z cmentarzy komunalnych przy ul. Rabina dr. Maxa Josepha oraz przy ul. Wisławy Szymborskiej 7 w Słupsku
- Dostawy dań gotowych świeżych (wyrobów garmażeryjnych).
- Opracowanie koncepcji rozwoju Słupskiego Klastra Bioenergetycznego
- Utrzymanie zieleńców na terenie cmentarzy komunalnych przy ul. W. Szymborskiej oraz przy ul. Rabina dr. Maxa Josepha w Słupsku wraz z mogiłami wojennymi
więcej: przetargi w Słupsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- KOMPLEKSOWE ŚWIADCZENIE USŁUG RATOWNICTWA W KOMPLEKSIE BASENOWO - REKREACYJNYM "OŚRODEK WYPOCZYNKU ŚWIĄTECZNEGO" W OBORNIKACH ŚLĄSKICH PRZY UL. PONIATOWSKIEGO 22 W SEZONIE LETNIM 2024 I 2025
- Zabezpieczenie trzech kąpielisk nad Jeziorem Białym w miejscowości Okuninka
- Zapewnienie nadzoru ratowniczo-instruktorskiego na terenie Kompleksu Basenów Letnich w Strzeniówce GOS w Nadarzynie
- Świadczenie kompleksowych usług ratownictwa wodnego dla Kąpieliska Basenowego przy ul. Ks. B. Zelka 30 A w Bukownie w 2024r
- Usługi ratownictwa wodnego w rozumieniu ustawy z dnia 18 sierpnia 2011 r. o bezpieczeństwie osób przebywających na obszarach wodnych (Dz. U. z 2020, poz. 350, ze zm.) - usługi społeczne
- "Świadczenie usług ratownictwa wodnego na kąpieliskach morskich w Mrzeżynie i Rogowie w sezonie letnim 2024"
więcej: Usługi w zakresie ochrony zdrowia i bezpieczeństwa »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.