To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-07-02
Ogłoszenie nr 510117404-N-2020 z dnia 02-07-2020 r.
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy, Biuro Finansowo-Inwestycyjne: Wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie pomieszczeń na III piętrze budynku Kujawsko - Pomorskiego Urzędu Wojewódzkiego przy ul. Konarskiego 1 w Bydgoszczy, zajmowanych przez pracowników obsługujących cudzoziemców - obywateli państw trzecich
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Projekt nr 1/10-2019/OG-FAMI, pn.: "Wzmocnienie zdolności administracyjnych Wojewody Kujawsko-Pomorskiego w procesie integracji obywateli państw trzecich - etap II", współfinansowany z Programu Krajowego Funduszu Azylu, Migracji i Integracji
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 540984-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy, Biuro Finansowo-Inwestycyjne, Krajowy numer identyfikacyjny 00051423600000,
ul. Jagiellońska
3,
85-950
Bydgoszcz, woj.
kujawsko-pomorskie, państwo
Polska, tel.
52 34 97 290, e-mail
hziolkowska@bydgoszcz.uw.gov.pl, awroblewski@bydgoszcz.uw.gov.pl, faks
52 34 97 292.
Adres strony internetowej (url): www.bip.bydgoszcz.uw.gov.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja rządowa terenowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie pomieszczeń na III piętrze budynku Kujawsko - Pomorskiego Urzędu Wojewódzkiego przy ul. Konarskiego 1 w Bydgoszczy, zajmowanych przez pracowników obsługujących cudzoziemców - obywateli państw trzecich
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie pomieszczeń na III piętrze budynku Kujawsko Pomorskiego Urzędu Wojewódzkiego przy ul. Konarskiego 1 w Bydgoszczy, zajmowanych przez pracowników obsługujących cudzoziemców. - obywateli państw trzecich. 2. Zamówienie będzie realizowane na podstawie projektu budowlanego, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz przedmiaru robót opracowanych dla Inwestora: Kujawsko-Pomorskiego Urzędu Wojewódzkiego w Bydgoszczy, będących załącznikami od nr 11 do nr 13 do niniejszej SIWZ 3. Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot umowy z materiałów własnych. Materiały powinny odpowiadać co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, określonych w ustawie z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. z 2019 r. poz. 266 z późn. zm.) i ustawie z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2019 r. poz. 1186 z późn. zm.) oraz posiadać świadectwa jakości, wymagane deklaracje bądź certyfikaty. 4. Z uwagi na fakt, iż wykonywanie czynności wchodzących w zakres robót budowlanych stanowiących przedmiot zamówienia polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2019 r. poz. 1040 z późn. zm.), zgodnie z art. 29 ust. 3a Pzp, zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę (i/lub podwykonawcę) na podstawie umowy o pracę osób, które będą wykonywać czynności wskazane przez zamawiającego w zakresie realizacji zamówienia. Powyższe wymagania zostały określone w istotnych postanowieniach, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy (załącznik nr 10 do SIWZ) i dotyczą w szczególności: 1) sposobu dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a Pzp, 2) uprawnień zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a Pzp, oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań, 3) przez wykonawcę (i/lub podwykonawcę) osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia. 5. Realizacja robót będzie odbywała się na czynnym obiekcie, w związku z czym wykonawca winien zorganizować pracę w taki sposób aby umożliwić pracownikom Kujawsko-Pomorskiego Urzędu Wojewódzkiego zajmujących te pomieszczenia wykonywanie bieżącej pracy, w tym obsługę klientów. 6. Wykonawca winien wykonywać roboty, w godzinach od 6:00 -18:00 oraz w dni ustawowo wolne od pracy, tj. w soboty. 7. Cały zakres robót (pomieszczenia i korytarz) należy podzielić na cztery etapy. W każdym etapie remontować pomieszczenia kompleksowo (łącznie z montażem rolet okiennych i w miarę możliwości wyposażeniem wskazanych w projekcie pomieszczeń w szafy kartotekowe). Przejście do kolejnego etapu robót będzie uwarunkowane przekazaniem i odebraniem robót, realizowanych w danym etapie, co oznacza, że rozpoczęcie remontu pomieszczeń, przewidzianych do realizacji w II etapie nastąpi po odebraniu pomieszczeń remontowanych w I etapie. Powyższe będzie miało zastosowanie do rozpoczęcia i zakończenia robót przewidzianych do realizacji w etapie III i IV. Przypisanie pomieszczeń do realizacji w poszczególnych etapach zostanie ustalone w trybie roboczym, z Wykonawcą, po podpisaniu umowy.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV: 45110000-1, 45400000-1, 45453000-7
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
17/06/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
103664.83
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: KOR-POL INVEST sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
242025.06
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z BYDGOSZCZY
- 38/PA/2024 Sukcesywne dostawy papieru ksero format A3 i A4 dla Spółki ADM
- Zakup toreb na maski do MP-6
- Dostawa kart przedpłaconych
- Wykonanie robót naprawczych i oczyszczenie 3 przepustów w ciągu dróg wojewódzkich zarządzanych przez Rejon Dróg Wojewódzkich we Włocławku
- Dostawy sukcesywne wyrobów medycznych hemostatycznych oraz wyrobów medycznych do witrektomii
- Sprzęt laboratoryjny I
więcej: przetargi w Bydgoszczy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont zabytkowego budynku Biura Wystaw Artystycznych w Sieradzu
- Remont dachu budynku mieszkalnego przy ul. Rybnickiej 19
- Zagospodarowanie terenu na podzamczu przy wieży zamkowej w Golczewie
- Przebudowa poddasza Samorządowego Centrum Kultury Turystyki i Rekreacji w Popielowie oraz przebudowa budynku Gminnej Biblioteki Publicznej w Popielowie
- Remont nawierzchni dróg gruntowych, utwardzonych na terenie Gminy Ozimek
- Przebudowa i remont budynku" w Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Płońsku przy ul. Sienkiewicza 7A na działce nr ewid. 193/5
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.