To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-06-11
Ogłoszenie nr 510117348-N-2019 z dnia 11-06-2019 r.
Gmina Lubaczów: Pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania: "Dostawa i montaż pomp ciepła na terenie gmin: Baranów Sandomierski, Gorzyce, Horyniec-Zdrój, Lubaczów, miasto Lubaczów, Narol, Nowa Dęba"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Zamówienie realizowane jest w ramach projektu współfinansowanego ze środków UE oraz ze środków krajowych z budżetu państwa w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020 Oś priorytetowa 3 Czysta Energia Działanie 3.1. Rozwój OZE, pn.: "Rozwój odnawialnych źródeł energii na terenie gmin: Baranów Sandomierski, Gorzyce, Horyniec-Zdrój, Lubaczów, miasto Lubaczów, Narol, Nowa Dęba"
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 535657-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających
tak
Należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzali postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Gmina Lubaczów reprezentowana przez: Wiesław Kapel - Wójt Gminy Lubaczów, siedziba - Urząd Gminy Lubaczów, ul. Jasna 1, 37-600 Lubaczów, krajowy numer identyfikacyjny 65090065400000, tel. 16 632 16 84, faks 17 717 36 55, adres strony internetowej: www.lubaczow.com.pl, e-mail: przetargi@lubaczow.com.pl, zastepca@lubaczow.com.pl, w.szutka@lubaczow.com.pl, działająca w imieniu własnym oraz jako Zamawiający upoważniony na zasadzie art.16 ust.1 ustawy do przeprowadzenia postępowania i udzielenia zamówienia w imieniu i na rzecz wymienionych niżej jednostek samorządowych:
Gmina Baranów Sandomierski, krajowy numer identyfikacyjny 83040915200000, ul. Gen. L. Okulickiego 1, 39-450 Baranów Sandomierski, tel. 15 811 85 81, faks 15 811 85 81, e-mail: urzad@baranowsandomierski.pl, www.baranowsandomierski.pl, którą reprezentuje Marek Barszcz - Zastępca Burmistrza Miasta i Gminy Baranów Sandomierski, działający z upoważnienia Burmistrza Miasta i Gminy Baranów Sandomierski
Gmina Gorzyce, krajowy numer identyfikacyjny 83049016900000, ul. Sandomierska 75, 39-432 Gorzyce, tel. 15 836 20 75, faks 15 836 22 09, e-mail: ug@gminagorzyce.pl, www.gminagorzyce.pl, którą reprezentuje Leszek Surdy - Wójt Gminy Gorzyce
Gmina Horyniec-Zdrój, krajowy numer identyfikacyjny 65090067700000, Al. Przyjaźni 5, 37-620 Horyniec-Zdrój, tel. 16 631 34 55, faks 16 631 34 55, e-mail: ug@horyniec-zdroj.pl, www.horyniec-zdroj.pl, którą reprezentuje Robert Serkis - Wójt Gminy Horyniec-Zdrój,
Gmina Miejska Lubaczów, krajowy numer identyfikacyjny 65090069000000, ul. Rynek 26, 37-600 Lubaczów, tel. 16 632 80 10, faks 16 632 11 91, e-mail: poczta@um.lubaczow.pl, www.lubaczow.pl, którą reprezentuje Krzysztof Szpyt - Burmistrz Miasta Lubaczowa
Gmina Narol, krajowy numer identyfikacyjny 65090063100000, ul. Rynek 1, 37-610 Narol, tel. 16 631 70 87, faks 16 631 71 04, e-mail: gmina@narol.pl, www.narol.pl, którą reprezentuje Grzegorz Dominik - Burmistrz Miasta i Gminy Narol,
Gmina Nowa Dęba, krajowy numer identyfikacyjny 83040954800000, ul. Rzeszowska 3, 39-460 Nowa Dęba, tel. 15 846 26 71, faks 15 846 51 37, e-mail: gmina@nowadeba.pl, www.nowadeba.pl, którą reprezentuje Leszek Mirowski - Zastępca Burmistrza Miasta i Gminy Nowa Dęba, działający z upoważnienia Burmistrza Miasta i Gminy Nowa Dęba.
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Lubaczów, Krajowy numer identyfikacyjny 65090065400000,
ul. ul. Jasna
1,
37-600
Lubaczów, woj.
podkarpackie, państwo
Polska, tel.
016 632 16 84, e-mail
przetargi@lubaczow.com.pl, faks
017 717 36 55.
Adres strony internetowej (url): www.lubaczow.com.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać, który z zamawiających zawarł umowę):
Postępowanie jest prowadzone oraz zamówienie zostanie udzielone przez Gminę Lubaczów w imieniu własnym oraz w imieniu i na rzecz pozostałych 6 Zamawiających - Partnerów Projektu,
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania: "Dostawa i montaż pomp ciepła na terenie gmin: Baranów Sandomierski, Gorzyce, Horyniec-Zdrój, Lubaczów, miasto Lubaczów, Narol, Nowa Dęba"
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):IKR.271.6.2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego przy dostawie i montażu pomp ciepła na terenie gmin: Baranów Sandomierski, Gorzyce, Horyniec-Zdrój, Lubaczów, miasto Lubaczów, Narol, Nowa Dęba. Zakres zamówienia obejmuje: a) Koordynowanie realizacji umowy dotyczącej zadania: "Dostawa i montaż pomp ciepła na terenie gmin: Baranów Sandomierski, Gorzyce, Horyniec-Zdrój, Lubaczów, miasto Lubaczów, Narol, Nowa Dęba", realizowanego w ramach projektu współfinansowanego ze środków UE oraz ze środków krajowych z budżetu państwa w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020 Oś priorytetowa 3 Czysta Energia Działanie 3.1. Rozwój OZE, pn.: "Rozwój odnawialnych źródeł energii na terenie gmin: Baranów Sandomierski, Gorzyce, Horyniec-Zdrój, Lubaczów, miasto Lubaczów, Narol, Nowa Dęba". b) Kontrolowanie zgodności realizacji prac z zapisami umów z Wykonawcą montażu instalacji. c) Kontrolowanie zgodności realizacji inwestycji z dokumentacją przetargową. Nadzór powinien być prowadzony przez specjalistów branżowych posiadających odpowiednie uprawnienia przewidziane przepisami prawa, m.in.: 1) uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, 2) uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, 3) uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, d) Systematyczne monitorowanie i dokumentowanie postępów realizacji inwestycji w ramach zadania zgodnie z dokumentami przetargowymi oraz informowanie Zamawiającego o wszelkich kwestiach, które mogą zagrażać zakończeniu projektu oraz zaproponowanie programów naprawczych. e) Sprawdzanie jakości wykonanych prac i wbudowanych wyrobów, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu materiałów wadliwych i/lub niedopuszczonych do zastosowania. Zatwierdzenie materiałów przewidzianych do montażu. f) Żądanie od kierownika budowy dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych prac, a także wstrzymania dalszych prac w przypadku, gdy kontynuacja mogła wywołać zagrożenia. g) Kontrolowanie i kompletowanie wymaganych certyfikatów i świadectw dla wyrobów budowlanych. h) Kontrola terminowości realizacji inwestycji. i) Zapewnienie kompletności dokumentacji związanej z realizacją projektu, w tym w szczególności przekazywanych Zamawiającemu wymaganych odrębnymi przepisami świadectw, certyfikatów, atestów, oświadczeń, zgłoszeń itp. j) Sprawdzanie i dokonywanie odbiorów prac zanikających i/lub ulegających zakryciu oraz odbiorów częściowych, przy czym Inspektor nie może zaakceptować prac ulegających zakryciu bez akceptacji Zamawiającego. k) Udział w naradach koordynacyjnych, problemowych i innych spotkaniach, które będą prowadzone w razie potrzeby, w terminach uzgodnionych z Zamawiającym i Wykonawcą prac montażowych poszczególnych instalacji, a także przygotowywanie notatek i raportów w celu umożliwienia podejmowania decyzji o każdym zagadnieniu, które wpływa na postęp realizacji zadania oraz inicjowanie i prowadzenie takich spotkań. l) Nadzór nad zapewnieniem bezpieczeństwa i przestrzegania przepisów przeciwpożarowych oraz bezpieczeństwa i higieny pracy, przez wszystkich uczestników procesu realizacji projektu. m) Uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych oraz archiwizacja wszystkich protokołów, prób i badań przeprowadzanych w trakcie realizacji prac montażowych. n) Potwierdzanie faktycznie wykonanych prac, przygotowanie dokumentów do odbioru końcowego i rozruchu instalacji. o) Stwierdzenie zakończenia prac montażowych poszczególnych instalacji, sprawdzenie kompletności oraz prawidłowości dokumentów odbiorowych, w tym dokumentacji powykonawczej. p) Egzekwowanie usunięcia przez Wykonawców pac montażowych usterek stwierdzonych w trakcie odbiorów. q) Bieżące rozwiązywanie problemów technicznych, r) Udzielanie konsultacji i doradztwa technicznego Zamawiającemu, czynnego uczestniczenia we wszelkich kontrolach, jakim zostanie poddany Zamawiający w obszarze realizacji inwestycji oraz egzekwowanie realizacji zaleceń, usunięcia uchybień ujawnionych podczas kontroli, a także udzielanie wyjaśnień. s) Weryfikacja przy udziale Zamawiającego stanu faktycznego i dokumentacji. t) Udział w odbiorach częściowych i końcowych zadania, po zrealizowaniu całego zakresu zamówienia, objętego umową. u) Niezwłoczne informowanie Zamawiającego o wszystkich problemach, zagrożeniach i ryzyku przy realizacji zadania. v) Wykonywanie innych obowiązków związanych z realizacją projektu. w) Realizacja zamówienia przy zachowaniu należytej staranności i zgodnie z najlepszą praktyką zawodową, w sposób gwarantujący spełnienie warunków prawa budowlanego, właściwych przepisów bhp i ppoż. x) Udział w przeglądach technicznych w okresie gwarancji i rękojmi. y) Bieżąca współpraca z Zamawiającym. Nadzorowane dostawy obejmują dostawa i montaż 135 szt. powietrznych pomp ciepła w budynkach prywatnych, zgodnie z poniższym zestawieniem: a) instalacja o mocy 5,3 kWp z zasobnikiem wody o pojemności 200 l- 47 szt. b) instalacja o mocy 5,3 kWp z zasobnikiem wody o pojemności 300 l - 88 szt.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 71520000-9
Dodatkowe kody CPV: 71247000-1, 71248000-8
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
28/05/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
14830.06
Liczba otrzymanych ofert:
4
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: BICO GROUP Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
15999.03
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z LUBACZOWA
- Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej
- Poprawa efektywności energetycznej Gminy Lubaczów poprzez wymianę nieenergooszczędnych opraw oświetleniowych
- Przebudowa kluczowych ciągów dróg powiatowych na obszarze Związku Powiatowo - Gminnego "Ziemia Lubaczowska"
więcej: przetargi w Lubaczowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa zbiornika p.poż. na potrzeby ZSCKR w Dobrocinie
- Budowa instalacji fotowoltaicznych przy budynkach gminnych oraz budowa sieci wodociągowej wraz z nadzorem inwestorskim.
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad zadaniem pn. Przebudowa drogi powiatowej Nr 2939S w Poniszowicach
- Wykonanie prac projektowych i robót budowlanych w zakresie rozbiórki budynku warsztatów przy ul. Młynarskiej 43/45
- Sprawowanie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad wykonywaniem robót budowlanych (w tym usług remontowych) na rzecz Gminy Kobylnica w branży ogólnobudowlanej i drogowej
- Wykonanie dokumentacji z aktualizacją dokumentacji projektowo-kosztorysowej wybranych branż dla zadania pn.: "Modernizacja dostępu drogowego do Portu w Szczecinie, -III etap realizacyjny"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.