eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jarocin › "Zakup i dostawa ciągnika siodłowego wraz z przyczepą typu ruchoma podłoga ("walkingfloor")"

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-06-11

Ogłoszenie nr 510116590-N-2019 z dnia 11-06-2019 r.

ZGO Sp. z o.o. w Jarocinie - Wielkopolskie Centrum Recyklingu: "Zakup i dostawa ciągnika siodłowego wraz z przyczepą typu ruchoma podłoga ("walkingfloor")"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 528919-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

ZGO Sp. z o.o. w Jarocinie - Wielkopolskie Centrum Recyklingu, Krajowy numer identyfikacyjny 25158093900000, ul. Witaszyczki 1a, 63-200 Jarocin, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 627 472 456, e-mail sekretariat@zgo-jarocin.pl, faks 627 472 456.
Adres strony internetowej (url): www.zgo-jarocin.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Podmiot prawa publicznego

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"Zakup i dostawa ciągnika siodłowego wraz z przyczepą typu ruchoma podłoga ("walkingfloor")"

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZGO/ZP/8/2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

5.1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa fabrycznie nowego zestawu transportowego. Zamówienie podzielone zostało na 2 części, to znaczy, że Zamawiający przewiduje składanie ofert częściowych na jedną lub wszystkie części zamówienia. 5.1.1. CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA NR 1 - ZAKUP I DOSTAWA CIĄGNIKA SIODŁOWEGO: Samochód ciężarowy typu ciągnik siodłowy, o podwoziu 4x2, przystosowany do ciągnięcia naczep typu ruchoma podłoga i samowyładowcza typu wanna. Samochód ciężarowy musi być fabrycznie nowy (rok produkcji min. 2018) i musi posiadać pełną gwarancję producenta na okres nie krótszy, niż 24 m-ce lub 200000km w zależności, co nastąpi wcześniej. Okres gwarancji liczony od dnia podpisania protokołu przyjęcia naczepy przez Zamawiającego. W okresie gwarancyjnym i pogwarancyjnym dostawca zapewnia przeglądy gwarancyjne i obsługę serwisową zgodnie z kartą gwarancyjną producenta w serwisie oddalonym o max. 100 km od siedziby zamawiającego. W deklarowanym przez Wykonawcę okresie gwarancyjnym, Wykonawca zobowiązuje się do przystąpienia do naprawy przedmiotu dostawy w ciągu 3 dni roboczych od zgłoszenia przez Zamawiającego awarii przedmiotu dostawy. Odbiór przedmiotu dostawy w siedzibie Zamawiającego. Wykonawca przeszkoli na swój koszt w siedzibie Zamawiającego min. 4 osoby do obsługi i bieżącej konserwacji przedmiotu dostawy. 5.1.2. CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA NR 2 - ZAKUP I DOSTAWA NACZEPY: Naczepa do samochodu ciężarowego typu "ruchoma podłoga". Naczepa musi być fabrycznie nowa (rok produkcji min. 2018) i musi posiadać pełną gwarancję producenta na okres nie krótszy, niż 12 m-cy. W okresie gwarancyjnym dostawca zapewnia przeglądy gwarancyjne i obsługę serwisową zgodnie z kartą gwarancyjną producenta w serwisie oddalonym o max. 200 km od siedziby zamawiającego. W deklarowanym przez Wykonawcę okresie gwarancyjnym, Wykonawca zobowiązuje się do przystąpienia do naprawy przedmiotu dostawy w ciągu 3 dni roboczych od zgłoszenia przez. Zamawiającego awarii przedmiotu dostawy. Odbiór przedmiotu dostawy w siedzibie zamawiającego. Wykonawca przeszkoli na swój koszt w siedzibie Zamawiającego min. 4 osoby do obsługi i bieżącej konserwacji przedmiotu dostawy. 5.2. Kod i nazwa wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 34.14.45.10 - Pojazdy do transportu odpadów - Pojazdy do transportu odpadów. 5.3. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia przedstawia Tom II SIWZ. 5.4. Informacja nt. wymagań o których mowa w art. 29 ust. 3a: Zamawiający nie wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących usługi będące przedmiotem umowy w trakcie realizacji zamówienia. 5.5. Podwykonawstwo: a) Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę prac związanych z dostawą przedmiotu zamówienia, b) Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy, c) Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców, zgodnie z pkt. 10 Tomu I (IDW) SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 34144510-6


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: ZAKUP I DOSTAWA CIĄGNIKA SIODŁOWEGO

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26/04/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 260162.60
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: MAN Truck & Bus Polska Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Al. Katowicka 9 Wolica
Kod pocztowy: 05-830
Miejscowość: Nadarzyn
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 400734.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 400734.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 400734.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: ZAKUP I DOSTAWA NACZEPY

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26/04/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 162601.63
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Trailertec Polska Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Ul. Zakładników 18
Kod pocztowy: 98-200
Miejscowość: Sieradz
Kraj/woj.: łódzkie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 275550.75
Oferta z najniższą ceną/kosztem 275550.75
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 298853.10
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.