eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Powidz › Usługa przeglądu sprzętu naziemnej obsługi statków powietrznych

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-07-01

Ogłoszenie nr 510116346-N-2020 z dnia 01-07-2020 r.

33 Baza Lotnictwa Transportowego: Usługa przeglądu sprzętu naziemnej obsługi statków powietrznych

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 543268-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

33 Baza Lotnictwa Transportowego, Krajowy numer identyfikacyjny 31018885400000, ul. Powidz-Osiedle 6, 62-430 Powidz, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 261 544 471; 261 544 261, e-mail 33bltr.przetargi@ron.mil.pl, faks 261 544 332; 261 544 111.
Adres strony internetowej (url): www.33bltr.wp.mil.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: jednostka wojskowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Usługa przeglądu sprzętu naziemnej obsługi statków powietrznych

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

13/2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1.Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie przeglądów serwisowych sprzętów naziemnej obsługi statków powietrznych określonych w załączniku nr 2A do SIWZ "Formularz Cenowy" oraz usługa regulacji układu chłodzenia odladzarki GL-1800AP BL określona w załączniku 2B do SIWZ, a także w załączniku nr 3A do SIWZ "Szczegółowy zakres przeglądów sprzętu" oraz w załączniku nr 3B "Usługa regulacji układu chłodzenia silnika odladzarki GL-1800AP BL" 2.Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na dowolną liczbę zadań, z uwzględnieniem podziału zakresu zamówienia na zadania: - Zadanie nr 1 Przegląd sprzętu NOSP (naziemnej obsługi statków powietrznych) - Zadanie nr 2 Usługa regulacji układu chłodzenia silnika odladzarki GL-1800AP BL 3. Klasyfikacja przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień Kod CPV: 50.00.00.00 - Usługi naprawcze i konserwacyjne Usługi naprawcze i konserwacyjne 4.Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności: o w zadaniu nr 1 sprawdzenie kontrolne działania podzespołów danego sprzętu oraz ich konserwację, zgodnie z instrukcją producenta; wymianę olejów, płynów, filtrów, a także innych elementów, zgodnie z instrukcją producenta. o w zadaniu nr 2 usługę regulacji (naprawy) układu chłodzenia silnika typ MBE 900-200 240 kW (322 KM) Szczegółowe określenie zakresu czynności niezbędnych do wykonania podczas przeglądów oraz regulacji zawierają załączniki nr 3A oraz 3B do SIWZ. 5. Warunki dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia: a) Wykonawca będzie dokonywał przeglądów w siedzibie Zamawiającego (miejsce wykonywania usługi), po uprzednim uzgodnieniu ich w sposób pisemny (mailem/faksem) bądź telefonicznie. Zamawiający udostępni Wykonawcy miejsce odpowiednie do wykonania usługi w dniu do tego przewidzianym, w godzinach od 7:30 do 15:30. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za sprzęty przeznaczone do przeglądu. Zamawiający będzie ponosił koszty związane z przechowywaniem sprzętów przed, w trakcie i po wykonaniu usługi. b) W przypadku niemożności zrealizowania przez Wykonawcę przedmiotu zamówienia w siedzibie Zamawiającego, Wykonawca wykona przedmiot zamówienia w swojej siedzibie. Wówczas Wykonawca zobowiązuje się odebrać sprzęt przeznaczony do przeglądu z siedziby Zamawiającego, w godzinach od 7:30 do 15:30, we własnym zakresie i na własny koszt. Takie same zasady obowiązują przy dostarczaniu przedmiotu umowy po wykonaniu usługi. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za przedmiot zamówienia od momentu przekazania do momentu odbioru przez Zamawiającego. c) Wykonawca będzie świadczyć usługi z należytą starannością, zgodnie z najlepszymi praktykami przyjętymi przy ich świadczeniu oraz z zachowaniem obowiązujących przepisów w zakresie warunków realizacyjnych przedmiotu zamówienia. d) Realizacja każdej usługi zostanie potwierdzona przez Zamawiającego protokołem odbioru. 6.Na wykonaną usługę zostanie udzielona gwarancja minimum 6 miesięcy. Wykonawca w ramach kryterium może wydłużyć ten termin. Szczegółowe informacje zostały zawarte w części XIV SIWZ. 7. Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a) ustawy wymaga zatrudnienia, przez Wykonawcę lub podwykonawcę, na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia, zgodnie z art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy. Natomiast w sytuacji, gdy niniejszą usługę będzie realizował właściciel firmy, powyższe uregulowane nie ma zastosowania. Zamawiający nie określa wymiaru etatu. Czynności osób zatrudnionych w ramach umów o pracę zostały wskazane w ust. I pkt 4 niniejszej części, a także w załączniku nr 3A i 3B do SIWZ. Również wzór umowy stanowiący załącznik nr 6 do SIWZ zawiera regulacje odnoszące się do wymogu zatrudnienia osób w oparciu umów o pracę.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 50000000-5


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Przegląd sprzętu NOSP (naziemnej obsługi statków powietrznych)

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24/06/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 239426.09
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Megmar Logistics and Consulting Sp. z o.o.
Email wykonawcy: megmar@megmar.pl
Adres pocztowy: Marii Skłodowskiej- Curie 10
Kod pocztowy: 99-300
Miejscowość: Kutno
Kraj/woj.: Polska

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 294494.11
Oferta z najniższą ceną/kosztem 294494.11
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 294494.11
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Usługa regulacji układu chłodzenia silnika odladzarki GL-1800AP BL

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Postępowanie w trybie przetargu nieograniczonego zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, gdyż nie złożono żadnej oferty na przedmiotowe zadanie.

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.